stare newsy ;P
to sa wypociny niebieskiego w temacie o zepsutym backstabie ;P
chyba ze przeniesli to juz do jakiegos blizz archiwe :>
generalnie system jest prosty, banalny wrecz, a wszystko opiera sie na jednym random
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
(float zreszta ;P -> random(100)
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
)
dla przykladu, ktory jest podany:
1. wyrzucenie na kostce/random do 25 = kryt
2. wyrzucenie na kostce wiecej niz 25, ale mniej niz 85 = hit
3. wyrzucenie wiecej niz 85 = miss
itemy +hit zmniejszaja miss chance
itemy +crit
pochlaniaja hit chance (nie zmniejszaja, bo gdyby zmniejszaly to by miss rosl ;P) i w sumie z punktu widzenia gracza tyle trzeba wiedziec ;P
przydaje sie tez czasami wiedza, ze 1 punkt skila = 0.04 kryta, wiec pasek z kapitana w dire daje 16 staminki, i 1.20 kryta wzgledem innego gracza lvl 60 z def 300
ps. ten system tak dziala od poczatku zdaje sie
ps.2 bleh, mialem to napisane kurde jakis czas temu, nie ma to jak nagla awaria serva
![:(](./images/smilies/icon_frown.gif)