MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Farmerzy i patch 1.6 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=14309 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | reassor [ 19 lip 2005, 15:10 ] |
Tytuł: | Farmerzy i patch 1.6 |
wiec odkad wyszedl patch jakos nie interesowalem sie zbytnio forami bo akurat moja gildia zabrala sie ostro za mc i raidy sa niemal non stop ... ale...~~~!!! i tu pojawia sie pierwszy zonk: wpadamy do mc prujemy przez gehennasa i do garra obaj padli ( pierwszych dwuch ubilismy w niedziele przed patchem) wszystko ladnie wyczyszczone i gotowe zeby pociagnac barona ... 45% ... instance zwis!! .. chat dziala .. etc chyba wszyscy wiecie co dalej ... serwer ma autorestart po 5min .. logujemy sie spowrotem i wszystko repopniete ... bossy dead ale juz sie nie chcialo nikomu czyscic do barona dzien pozniej TO SAMO!!! ale to tylko wprowadzenie do meritum sprawy... mianowicie po przejzeniu dzisiaj for US bylem zszokowany iloscia postow o lvl 30 rogach w maraudon ... i ich dziwnym zachowaniu pogrzebalem dalej i znalazlem takie oto wyjasnienie ... bardzo prosty DUPE GOLDA przy uzyciu swierzo restartnietych instance serverow nie zamieszczam guide jak to zrobic ... bo chlopaki na eu pewnie do waszego maintenece bedziecie mieli dalej takie triki mozliwe pisze o tym bo zastanawia mnie korelacja czestych crashow MC z tym wlasnie exploitem PS. wiem moj polski ssie .. interpunkcja , skladanie zdan etc .. wiec prosze sie nie czepiac ... PS2. mam szczera nadzieje ze po dzisiejszym DT takie sztuczki beda juz niemozliwe u nas na US pozdroo |
Autor: | psk [ 19 lip 2005, 15:28 ] |
Tytuł: | |
ja mam nadzieje, ze blizz sobie z tym jakos poradzi bez zrobienia rollbacku. |
Autor: | Fabianek [ 19 lip 2005, 15:42 ] |
Tytuł: | |
mysle ze operacje tego typu sa logowane i wiedza kto robi rollbackj (problem jest stary jak d2) |
Autor: | Archon [ 19 lip 2005, 15:57 ] |
Tytuł: | |
Znaczy, ze co maja sposob na wykrzaczanie serwerow po to zeby czitowac ? |
Autor: | kluczyk [ 19 lip 2005, 16:02 ] |
Tytuł: | |
Nie tak prosto wychwycić i usunąć skutki dupowania, rollback byłby najlepszy, ale... co by się później działo! Jak kilku kolesi zaczęło dupować Krole i wrzucać je na AH - jak usunąć Krole z gry i oddać kasę ludziom, którzy kupili? A jeżeli taki Krol znowu trafił na AH i kupił go ktoś inny? Też zwrócić kasę? Czy po prostu wywalić z gry wszystkie kopie, skasować konta, usunąć kasę? Pewnie prześledzenie jest możliwe, zależy od ilości tego syfu... A jeżeli kopie poszły na shardy, to nadal da się wyśledzić gdzie co trafiło? Może tak, może nie... Rollback wszystko rozwiąże, zobaczymy za dwie godziny na US |
Autor: | Dwutlenek [ 19 lip 2005, 16:05 ] |
Tytuł: | |
Ahh już kumam... Nie doczytałem dokładnie |
Autor: | reassor [ 19 lip 2005, 16:32 ] |
Tytuł: | |
Dwutlenek chyba nie zakumales... caly cheat polega na rollbacku opisze to tu bo widze ze nawet na oficjalnych forach to jest opisane 1..pada serwer 2. po restarcie szybko sie loguja 2 osoby (sa przy wejsciu do instance) 3 osoba A daje gold i itemy osobie B 4 osoba A wchodzi do instance (przez jakies 10 min po restarcie instance servery nie dzialaja w pelni i pojawia sie komunikat o tym ze nie nalezysz do grupy czydo tej instancji etc i ze cie kopnie do home location in 1min) 5 osoba A wychodzi z tego instance szyko zaraz po wejsciu i w plecaku ma wszystko to co mial przed downem (czyli zanim dal itemy i gold do kolesia B mysle ze tak bardzo doswiadczenie programisci w walce z hackami (d1,d2 ... itd itp) pomysleli przy projektowaniu gry i kazdy item ma swoj unikalny ID ( nie mowie tu o tym ze kazdy krol blade ma taki sam ale o tym ze np dropuje sie taki blade i dostaje unikalny kod ( zeby mozna bylo go wysledzic) wiec w tym wypadku wytropienie item duperow to nie powinien byc problem raczejtime consuming czynnosc ) natomiast sprawa z goldem nie wyglada juz tak ciekawie ... bo jak znaczyc gold? skoro jest to tylko suma... mam nadzieje ze kumacie powage tego dziadostwa :/ bo sorry ale ceny pojda strasznie w gore i legit player nie bedzie w stanie nic kupic zeby mu sie to oplacalo - a legit to dla mnie gosc ktory takze nie kupuje golda od tych patafianow :/ pozdro |
Autor: | SharG [ 19 lip 2005, 16:34 ] |
Tytuł: | |
a co sprzedawałes jakies krole ostatnio dwutlenek?? |
Autor: | Dwutlenek [ 19 lip 2005, 16:43 ] |
Tytuł: | |
SharG napisał(a): a co sprzedawałes jakies krole ostatnio dwutlenek??
my bad pomyłka |
Autor: | Kedrigen [ 19 lip 2005, 16:57 ] |
Tytuł: | |
reassor napisał(a): co mial przed downem (czyli zanim dal itemy i gold do kolesia B
mysle ze tak bardzo doswiadczenie programisci w walce z hackami (d1,d2 ... itd itp) pomysleli przy projektowaniu gry i kazdy item ma swoj unikalny ID ( nie mowie tu o tym ze kazdy krol blade ma taki sam ale o tym ze np dropuje sie taki blade i dostaje unikalny kod ( zeby mozna bylo go wysledzic) wiec w tym wypadku wytropienie item duperow to nie powinien byc problem raczejtime consuming czynnosc ) natomiast sprawa z goldem nie wyglada juz tak ciekawie ... bo jak znaczyc gold? skoro jest to tylko suma... mam nadzieje ze kumacie powage tego dziadostwa :/ bo sorry ale ceny pojda strasznie w gore i legit player nie bedzie w stanie nic kupic zeby mu sie to oplacalo - a legit to dla mnie gosc ktory takze nie kupuje golda od tych patafianow :/ pozdro nie wydaje mi sie zaby tak bylo te wszystki stosy ID itemow to by bylo za wiele imo pozatym kto by w tym wszystkim szukal kopi.. |
Autor: | Mark24 [ 19 lip 2005, 19:01 ] |
Tytuł: | |
nie ma co panikować a wyśledzić to bardzo łatwo. Powodzenia w dupowaniu. Z tym, ze tak naprawdę obie sprawy mają niewiele ze sobą wspólnego. Po patchu 1.6 instance są czasami zalogowane i to wcale nie z powodu farmerów, bo ani ich nie przybyło ani nie ubyło, a robili dokładnie to samo wcześniej (czyt. korzystali z teleport bota w środku instance i teleportowali się do chestów/veinów - bardzo łatwe do wytropienia). A dopiero korzystając z laga przy zonowaniu do instance może się udać (to wcale nie znaczy, że się udaje za każdym razem i bez bólu) duping gotówki czy itemów. A jak to wyśledzić? Każda baza ma robione backupy co jakiś czas. Sprawdzasz sobie dwa backupy i szukasz gości którzy w ciągu XXh zarobili 300g+(skrypt na 2linijki który to zrobi w ciągu kilku sekund). Potem przyglądasz się delikwentom (inny skrypt) skąd się wzięło to 300g+ kasy i odchaczasz okienko "banned"(1 linijka skryptu). |
Autor: | redlum [ 19 lip 2005, 19:05 ] |
Tytuł: | |
odnosnie teleportu w Instance - teraz to nie jest mozliwe - bo w instance sa zablokowane koordynaty |
Autor: | Bodziu [ 19 lip 2005, 19:49 ] |
Tytuł: | |
Mark - strasznie uprosciles owy mechanizm wylapywania ludzi, nie jest to takie proste jak napisales, jest mnostwo przypadkow, ktore sa prawdziwe i nie dupowane, a poprzez Twoj tok myslenia bylyby banowane. Problem jest o wiele bardziej zlozony, boje sie ze Blizz moze dac ciala w tej materii, gdyz po tych jego niedorobstwach jakie teraz sa widoczne, wcale mnie to nie zdziwi. Otoz caly ten Blizzard nie ma profesjonalnego supportu, co tydzien maintenance i co z tego, coraz gorzej, po ostatnim patche lagi jak cholera, w oggri sa takie doczytywania danych ze grac sie nie da, pamieci mam 2GB, wiec nie mozesz mi nic w tej materii zarzucic, po prostu dupy tam siedza, czas najwyzszy aby zatrudnili do tego ludzi i przestali nas meczyc owymi tygodniowymi main????, ktore tylko pogorszaja rozgrywke This is my 2 cents |
Autor: | redlum [ 19 lip 2005, 20:00 ] |
Tytuł: | |
a jeszcze powiedz jaki masz HDD? jak masz 2 w RAID 0 - to mozna by powiedziec ze to wina blizzardow jesli nie - to bym mozliwe jest to wina wolnego HDD |
Autor: | Mark24 [ 19 lip 2005, 20:03 ] |
Tytuł: | |
Bodziu:) W EQ2 niechcący sobie zdupowałem przedmiot do tego rare/unique i miałem dwa identyczne rare/unique w plecaku Dupowanie w każdym mmorpgu polega na tym samym. Robimy trade, teraz lecą pakiety: 1. mój klient wysyła do serwera - dostałem kasę, można odjąć temu z kim traduje <w tym momencie* ja i kolega mamy disconnect, wynik nikomu nie odjęło, mi dodało> login z powrotem i mamy zdupowaną kase/item *moment najłatwiej wyłapać jak jest lag, bo trwa nawet kilka sekund, jak wszystko działa ok to są to milisekundy, powodzenia w wyciąganiu kabla. Nie można z kolei zrobić tak by odejmowało kasiorę i dopiero potem dawało naszemu koledze, bo w momencie disconnecta/crashu/laga byłby płacz "omg wypadł epic, pieprzony lag, mnie rozłączyło i dupa z lootu - zniknął z ciała po powtórnym zalogowaniu...". I byłoby setka prawdziwych takich przypadków dziennie oraz kilkaset zmyslonych I bardzo łatwo jest prześledzić skąd się wzięło te 300g. Wystarczy sprawdzić z kim było trade i zobaczyć czy komuś ubyło czy nie. A jest taka historia. W AO zgubiłem ringa, zgłosiłem do GM - byli w stanie sprawdzić całe moje inventory na 3dni wstecz. |
Autor: | Dwutlenek [ 19 lip 2005, 20:04 ] |
Tytuł: | |
Gram na dwóch kompach, jednen 512 Ramu drugi 1GB. Jeszcze mi się nie zdażyło czekać w Orgrimmarze dłużej niż 10-20 sekund na wczytanie obiektów. Zaznaczam, że jednorazowo, przy wejściu do miasta. |
Autor: | Mark24 [ 19 lip 2005, 20:06 ] |
Tytuł: | |
mi na 1GB doczytuje jakieś 5s |
Autor: | redlum [ 19 lip 2005, 20:12 ] |
Tytuł: | |
kiedys po teleporcie do IF wszystko dziaialo mi cacy od ostatniego formatu i zmiany systemu wszystko sie posypalo doczytuje mi pare sec - potem jak sie pojawiam w IF to mam freeza na jakies 10-30 sec.. |
Autor: | Xanth [ 19 lip 2005, 20:15 ] |
Tytuł: | |
W kazdym mmogu itemy maja uniq serial numery. W niektorych grach jawne, w innych ukryte. Dupowanie itemow klonuje itemek z tym samym numerkiem, wiec pozniej znalezc dupowane itemki dla devsow to bulka z maslem. Chyba, ze Blizz nie wprowadzil serialow dla itemkow w WoW, ale to by bylo tylko krecenie sobie sznura na szyje X. |
Autor: | redlum [ 19 lip 2005, 20:22 ] |
Tytuł: | |
jesli itemki byly by przechowywane gdzies na zasadzie bazy danych to niemozliwe bylo by dublowanie itemow @Mark "<w tym momencie* ja i kolega mamy disconnect, wynik nikomu nie odjęło, mi dodało> login z powrotem i mamy zdupowaną kase/item" taka mala sprzecznosc - nikomu nie odjelo nie dodalo - a kase mam zdublowana |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |