MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Warcraft 1.5 MILLION Customers in China
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=14406
Strona 1 z 5

Autor:  Dwutlenek [ 24 lip 2005, 17:42 ]
Tytuł:  World of Warcraft 1.5 MILLION Customers in China

Co daje nam 3.5 miliona userów.
Pozwoliłem sobie założyć nowy temat, bo być może jest to jakiś powód do dyskusji :]

No i jeszcze dodatkowo
Blizzard napisał(a):
We've added another new US realm: Ursin (PVP). This is in addition to the two realms we launched on 7/21: Moonrunner (PvE) and Kelecgos (PvP)! The addition of these realms increases the total number of US realms to 100. We hope you enjoy these new opportunities for a fresh start on Azeroth. The new realms have been tagged with a "New" label on the realm-selection list to make them easy to spot. Happy adventuring, and see you online!


To tak przy okazji rozmówek o masowym odchodzeniu graczy z WoW ;)
...no chyba, że otworzyli nowe servery żeby okrągła liczba była...

Autor:  meterrr [ 24 lip 2005, 17:49 ]
Tytuł: 

chińczyki mocno stoją, to jak zawsze ...
a to ze gracze odejdą szybko (jak na mmo) to raczej pewne, moim zdaniem jeszcze 0,5 roku , WoW to nie gierka która mogła by przykuć na dłużej , brak jakiejkolwiek ekonomi questów i sęsu, no chyba że lubi sie ciągle farmowac moby w poszukiwaniu nowych uB3R itemow .... ile można ?

Autor:  ShadorVD [ 24 lip 2005, 17:51 ]
Tytuł: 

meterrr napisał(a):
chińczyki mocno stoją, to jak zawsze ...
a to ze gracze odejdą szybko (jak na mmo) to raczej pewne, moim zdaniem jeszcze 0,5 roku , WoW to nie gierka która mogła by przykuć na dłużej , brak jakiejkolwiek ekonomi questów i sęsu, no chyba że lubi sie ciągle farmowac moby w poszukiwaniu nowych uB3R itemow .... ile można ?


Eh ile razy ja takie teksty słyszałem na temat innych mmorpg...

SvD.

Autor:  Aldatha [ 24 lip 2005, 17:58 ]
Tytuł: 

napewno blizz dodawal do kazdej kopii miske ryzu :wink:

to byl zart oczywiscie , Blizz to marketingowy geniusz i ma taka reputacje w Chinach i Korei ze nawet giganci SoE , NC musza byc pod wrazeniem.
Ochodzac nieco od tematu , druga sprawa ze Chiny staja sie nie tyle tygrysem , co tygrysem szablozebnym na arenie swiatowej . Ktos na forum Lineage 2 wspominal ze nasi azjatyccy bracia maja glowe do interesow lepsza niz niejeden bialy , to prawda przekonali se o tym bolesnie amerykanie wywieszajac biala flage w walce na tekstylia.
World of Warcraft jest gra do ktorej przyjemnie i latwo sie zawsze wroci
z chwila osiagniecia levelu 60 mamy otwarte drzwi na prawie caly end game , teraz i w najblizszym czasie rowniez bo nic nie zapowiada rozszerzenia level cap. Pozycja Blizzarda na arenie rynku mmogow bedzie tylko rosla , nie bede zaskoczony kiedy wystawia wiecej tytulow . Pieniadz rzadzi Swiatem :]

Autor:  WinterS [ 24 lip 2005, 18:01 ]
Tytuł: 

tak, tylko co zawiera ten end game oprócz zbierania kolejnych uber itemz0r0w? ;/

Autor:  Aldatha [ 24 lip 2005, 18:03 ]
Tytuł: 

to juz problem Blizzarda zeby end game urozmaicic, misja dla nich : housing , bez tego zaden szanujacy sie mmog nie obejdzie

Autor:  Zychoo [ 24 lip 2005, 18:04 ]
Tytuł: 

Porownywanie itemz0r0w z innymi.
Podobno p33n rosnie.

Autor:  Dwutlenek [ 24 lip 2005, 18:04 ]
Tytuł: 

WoW ma ile? Pół roku?
O jakim endgamingu mozna mówić po pół roku?
Przecież to oczywiste, że każdy wypuszczony MMORPG nie ma endgamingu, endgaming to coś co się wyrabia z czasem.
Ile lat trwało zanim DAoC osiągnął ten wybitny endgaming, o którym wiele osób opowiada? kilka lat?
Jak ktoś chce mieć fenomenalny endgaming w tak młodym MMO, to chyba jest niespełna rozumu ;)

Autor:  Mark24 [ 24 lip 2005, 18:12 ]
Tytuł: 

w każdym mmorpgu chodzi o itamzory i dobrą zabawę. I to mamy w WoWie. Ludzie zaczną odchodzić za pół roku - przypominam, że niektórzy grają w tą grę od listopada więc JUŻ minęło PONAD pół roku.

A jaki endcontent mamy w innych mmorpgach? Na dzień dzisiejszy w tych mmorpg które ja grałem nie ma całkowicie endgamingu. Chyba, że tańczenie w knajpach to super-hiper endgaming :)

Autor:  Aldatha [ 24 lip 2005, 18:14 ]
Tytuł: 

tuz za rogiem Zul;gurub i inne raid area , sfrustrowani przegietym BWL gracze pojda tam (instance beda 56-60 range wiec bedzie i co robic dla starych prykow) :]

Autor:  Mark24 [ 24 lip 2005, 18:19 ]
Tytuł: 

Przypominają mi się słowa jaśnie oświeconego Soulcatchera i niektórych równie jaśnie oświeconych z tego forum, jakoby to EQ2 było mmorpgiem nieprzeciętnym i skazanym na sukces (marka, tytuł, grafika, content, questy, itd. itp.) a WoW to miała być pykanka góra na miesiąc, no może dwa.

Teraz podobnie tylko "z góra na miesiąc" narzekacze mówią "jeszcze pół roku" - czyli łącznie ponad rok. A na mmorpg rok czas-u to juz bardzo dużo, w chuj rzekłbym. Większość ludzi jednak pogrywa w różne gry, a bardzo mały procent przywiązuje się do jednego tytułu i gra latami.

A tak naprawdę jestem zszokowany ilością graczy z EQ w WoWie. Masowa wędrówka musiała być. Nasz-a gildia (trzon US) to EQ gracze. Szukając taktyki na razorgora byłem na stronkach z ~20 gildii i dokładnie wszystkie one przywędrowały z EQ.

20%+ WoW, 3.1% EQ2 - rotfl!

Autor:  Aldatha [ 24 lip 2005, 18:23 ]
Tytuł: 

nie przesadzajmy , Eq ma swoich wiernych fanow , ..ale przypomniales mi ciekawa historyjke , farmowalem z jednym priestem eye w Winterspring i w ktoryms momencie rzucil na glos ze dobrze ze gral pare lat w Eq i jest przyzywczajony do takich rzeczy :wink:

Autor:  Mark24 [ 24 lip 2005, 18:24 ]
Tytuł: 

3.1% rynku to nie za duzo tych fanów się zostało. Nie mówię, ze ich wcale nie ma. Do mnie po prostu dopiero dotarł evenement EQ (1), i ile osób musiało w to grać w US/EU.

Autor:  meterrr [ 24 lip 2005, 18:33 ]
Tytuł: 

Cytuj:
A jaki endcontent mamy w innych mmorpgach? Na dzień dzisiejszy w tych mmorpg które ja grałem nie ma całkowicie endgamingu. Chyba, że tańczenie w knajpach to super-hiper endgaming


no właśnie w WoW'a grająludzie bo nie innej sęsownej alternatywy na rynku przynajmniej ja nie widze
Cytuj:
A na mmorpg rok czas-u to juz bardzo dużo

lol rok dla mmo po premierze to raczej mało , to jak dłuższa beta (nie no przegiołem ;) ) ale to na pewno nie dużo czasu zresztą wow nie ma roku ,

a kolejna sprawa że 60 lvl (czyli koniec rozwoju postaci , zresztą jaki tu rozwój skille do kupienia, nie do rozwijania , punkty i tak sie same rozdadzą ) można mieć po 12 -15 dniach grania (in game )

ot WoW to hack&slash dla milionów a podobno nosi nazwe mmoRPG , takie D2 na wiecej osób ,ja czekam na jakiegoś prawdziwego RPG'a na sieć...

co nie zmienia faktu że i tak będe grał w WoW'a bo ma grywalność jak wszystkie gry blizza a niczego lepszego na rynku nie widze (narazie)

Autor:  Nestor [ 24 lip 2005, 18:33 ]
Tytuł: 

Wow to masowy MMO, tak jak diablo i inne gierki blizza. Wciagajacy, kolorowy, duzo detali.. ale.. plytki :)

System pvp w wowie jest sredniej jakosci, a sama walka pvp to taki sam grind itemow jak gdziekolwiek indziej, tyle ze na graczach.

Wow bylby o wiele ciekawszy gdyby mial teritorry control, wojny miedzygildyjne itd itd. Ogolnie polityke, osobna na kazdym realmie, ksztaltowana przez graczy. Jakies outposty ktore by sie zdobywalo w jakims celu itd itd.

Poki co to jest zwykly pvp grind. Troche jak mortal kombat 4, tylko latwiej ciosy robic i wiecej graczy :) Sens taki sam, poklepac, poklepac, wylaczyc.

Autor:  Wedge [ 24 lip 2005, 18:43 ]
Tytuł: 

Heh...trzeba jeszcze powiedziec kto ile gra w WoW. Dla kogos kto moze sobie pozwolic na granie codziennie po kilka(nascie) godzin to pewnie szybko zrobi co ma zrobic i byc moze mu sie gra znudzi po pol roku, moze szybciej. Ja nie gram zbyt duzo, wiec gra mi sie nie nudzi (gram od lutego) i raczej nic nie wskazuje na to zeby mi sie znudzila. Zakladam, ze w bliskiej przyszlosci blizz uraczy nas jakims exp. packiem co przedluzy napewno zabawe.

Nie rozumiem dlaczego niby PvP w WoW jest sredniej jakosci? Sa przeciez BG co uwazam za trafiony pomysl.

Autor:  Mark24 [ 24 lip 2005, 18:45 ]
Tytuł: 

1. D2 to nie mmorpg.
2. sensownej nie sęsownej
3. po 60lvl postać jest dalej rozwijana co prawda niektórzy tego nie widzą, ale warrior-a na 59-60 (który dopiero co zakończył rozwijać postać) to ja zabijam w 3 hitach. Warrior który jest na 60lvl od 4 miesięcy zabija mnie w 6 hitach. Więc postać się rozwija?
4. jak WoW to H&S to inne mmorpgi to też H&S tylko nie dla milionów, dla tysięcy ;) Walka PvE w WoWie jest dużo dużo bardziej skomplikowana niz w innych mmo, walka PvP też, współpraca pomiędzy klasami też, no i bardzo dobrze, ze nie ma klas niezastępionych (warrior - druid, paladyn, priest - druid, shaman, paladyn, rogue - mag, hunter itd. itp.
5. territory control to bzdet i tego w WoWie nigdy nie zrobisz dopóki nie wyrównasz populacji. A populacji nie wyrównasz bo jest niefortunny podział na dobrych i złych i większość dzieciaków wybiera dobrych. Zresztą Nestor w jakie mmorpgi grałeś gdzie było territory control że uważasz że to taki genialny pomysł?
6 WoW ma najlepsze PvP jakie widziałem. POwinni je raczej trochę uprościć niz rozbudowywać (szczególnie pozabierać zabawki). Chyba nie widziałeś jak wygląda PvP w innych mmorpg a zabierasz głos.

Autor:  Aldatha [ 24 lip 2005, 18:55 ]
Tytuł: 

widzial jak wyglada w UO co wystarczy by uchodzc za kogos kto gral w najlepsze pvp jakie widzial swiat mmo. Wybacz Mark ale mnie pvp w WoW nie podchodzi , zalatuje starym systemem papier nozyce kamien. Ale...ma ogromy potencjal na przyszlosc (BG diametralnie roznia sie od siebie wiec nowe na pewno zaoferuja nieco swiezszy wymiar tej rozrywki) , i doskonale sie nadaje do teamplay (jesli uzywa sie glowy) .

Zresztą Nestor w jakie mmorpgi grałeś gdzie było territory control że uważasz że to taki genialny pomysł?

pozwolisz ze zabiore glos za Nestora , Planetside , continent lock nadawalo tam walka o terytoria glebi i sensu . WoW ma solidne podstawy by taki system wprowadzic rowniez , zobaczymy .

Autor:  Dwutlenek [ 24 lip 2005, 18:56 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
Wow to masowy MMO, tak jak diablo i inne gierki blizza. Wciagajacy, kolorowy, duzo detali.. ale.. plytki :)

WoW może być płytki albo głęboki. Wszystko zależy od tego jak grasz.
Ja się świetnie bawię w swojej gildii, nawet jak łowie ryby to zdycham czasami ze śmiechu albo słucham historii z ostatnich raidów i też mam ubaw. To czy mmo jest płytki czy głęboki nie zależy od firmy, która go robi. Tylko od ludzi jakich sobie wybierasz na przyjaciół.

Cytuj:
System pvp w wowie jest sredniej jakosci

Żartujesz sobie tak?

Cytuj:
Wow bylby o wiele ciekawszy gdyby mial teritorry control, wojny miedzygildyjne itd itd. Ogolnie polityke, osobna na kazdym realmie, ksztaltowana przez graczy. Jakies outposty ktore by sie zdobywalo w jakims celu itd itd.

Nie sposób się nie zgodzić... ale może potrzeba blizzowi trochę czasu?

Cytuj:
Poki co to jest zwykly pvp grind. Troche jak mortal kombat 4, tylko latwiej ciosy robic i wiecej graczy :) Sens taki sam, poklepac, poklepac, wylaczyc.


Cały Twój post mozna podsumować krótkim zdaniem: Dostajesz to po co sięgasz. Żałuj że nie potrafisz lub nie chcesz sięgnąć po więcej.

Autor:  meterrr [ 24 lip 2005, 18:57 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2. sensownej nie sęsownej

no argument sam w sobie nie powiem ;)

Cytuj:
3. po 60lvl postać jest dalej rozwijana co prawda ...

chciałeś powiedzieć zbiera itemki a nie rozwija dla mnie to żaden rozwój bo to samo co zbierać itemy przez 4 miesiące i to samo co iść z kumplami po 4 miesiącach nie grania i wołać wszystko na n , bo gdzie indziej cie z kickują a kumple oddadzą:]
Cytuj:
6 WoW ma najlepsze PvP jakie widziałem. POwinni je raczej trochę uprościć niz rozbudowywać

a co ty tam chcesz jeszcze upraszczać O_o ... i nie chodzi mi o to że coraz czeście żeby używać dobrze skilli trzeba napieprzać 10 guzikami jak przy kombosach w tekenie ale o to że stosowanie skilli w walce coraz rzadziej wymaga pomyślunku tylko napieprzaja już sprawdzone łańcuszki które skutkują na daną klasę , chociaż akurat PvP to najmocniejsza strona WoW'a walki są szybkie i o to chodzi w końcu :]

Strona 1 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team