MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

nowy BG w 1.7
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=14489
Strona 1 z 4

Autor:  Postal [ 28 lip 2005, 14:13 ]
Tytuł:  nowy BG w 1.7

z najnowszego insidera

Cytuj:
he next World of Warcraft content patch will feature two major new areas for exploration and conflict. Zul Gurub is a 20-person, casual high-end raid dungeon, extending World of Warcraft's epic, high-level end-game. Also in the next patch, the dev team is planning to release a brand new Battle Ground - the Arathi Basin - for player-versus-player mayhem. Arathi Basin will be a medium high-end map that will focus on the Horde vs. Alliance resource struggle. Teams will need to capture and hold strategic objectives to gather resources for their side. The first team to reach their resource goals wins. Watch worldofwarcraft.com and the Insider in the coming weeks for previews on these new areas and other announcements on upcoming content for World of Warcraft.


na moje zamiast wprowadzac nowe powinni naprawic stare :)

Autor:  Mark24 [ 28 lip 2005, 14:16 ]
Tytuł: 

a co jest do naprawiania w starych bo nie kojarzę, no oprócz potęznego nerfa w BWL bo 95% gildii sobie już odpuściło tam wycieczki?

Dla mnie bomba. nowy 20osobowy raiddungeon to jest to na co większość graczy czeka. Nowy BG też - podejrzewam, że to "Arathi Basin will be a medium high-end map" oznacza 20vs20 czyli może być.

Autor:  emesio [ 28 lip 2005, 14:18 ]
Tytuł:  Re: nowy BG w 1.7

Postal napisał(a):
Zul Gurub is a 20-person, casual high-end raid dungeon, extending World of Warcraft's epic, high-level end-game.


Dawać !!!

:-)

Autor:  SwenG [ 28 lip 2005, 14:21 ]
Tytuł: 

dajcie linka do tego insidera :D

Autor:  Mark24 [ 28 lip 2005, 14:22 ]
Tytuł: 

"casual" - to słowo oznacza mam nadzieję, ze instance będzie łatwe, bo jak znowu wypchną jakieś monstrum gdzie 99% 20-osobowych raidów będzie namiętnie wipować to się wkurzę :/

Autor:  tomugeen [ 28 lip 2005, 14:23 ]
Tytuł: 

No insidera to chyba ci przysylaja.

Wreszcie zapchaja ta dziure miedzy wielkimi i malymi instance i BG

Autor:  Aldatha [ 28 lip 2005, 14:24 ]
Tytuł: 

Zul gurub ma byc trudne , trudniejsze od UBRS , questy devsi obiecali rzeznickie podobnie bossowie dostana kopiace zad ability :] . Zmeczeni BWL gracze pojda tam ale nie wiem czy dropy zadowola przeladowanego epikami z MC gracza . To bedzie instance dla ludzi co nie maja na tyle dobrej gildi by robic MC / Onyxie/ Kazzak/ Azuregos , chociaz chwila..stop
przypomnialem sobie random raidy na drakkisatha....koszmar :wink:
Niemniej mam nadzieje ze nie bedzie przegiety , 20 ludzi to nie 40 ...wymagane dobre zgranie napewno .

Nowe BG to jak przypuszczalem cos zupelnie odmiennego od AV/WG
to cieszy , widac ze Blizz nie robi tego samego schematu tylko w innej scenerii. Mozna sie spodziewac dobrej zabawy gdzie trzeba bedzie myslec
a nie tylko tluc przeciwna frakcje .

Hunter dostanie konkretnego kopa , calkowicie ponoc maja miec przerobione tree survival

Autor:  izi14 [ 28 lip 2005, 14:25 ]
Tytuł: 

te 2 aktualne bg sa bardzo fajne, nie widzie w nich nic glupiego tylko jedynie kolejki ktore sa bardzo denerwujace -.- moze zwolni sie troche miejsca jak bedzie nowe wiec good idea :D

Autor:  Mark24 [ 28 lip 2005, 14:26 ]
Tytuł: 

wiesz, biorąc pod uwagę to, że UBRS był już zrobiony w 5-osobowym składzie (przynajmniej do Beast włącznie) to owszem może być trudniejsze niż UBRS ;)

Autor:  Dwutlenek [ 28 lip 2005, 14:44 ]
Tytuł: 

izi14 napisał(a):
te 2 aktualne bg sa bardzo fajne, nie widzie w nich nic glupiego tylko jedynie kolejki ktore sa bardzo denerwujace -.- moze zwolni sie troche miejsca jak bedzie nowe wiec good idea :D


Kolejki są nie dlatego, że jest za dużo ludzi tylko dlatego, że jest za mało :roll:

Autor:  MacTele [ 28 lip 2005, 14:58 ]
Tytuł: 

jak moge przeczytac całe info ?? moze po prostu calość zacytujcie pls

Autor:  ghul [ 28 lip 2005, 15:02 ]
Tytuł: 

Ja mam nadzieje ze ten caly ZulGurub nie bedzie obfitowal w moby i bossow odpornych na ogien;P Aby mag mogl sobie pouzywac hehe

W ogole to mogliby nastepne high levelowe instance porobic z mobami i bossami shadow, nature, ice...
na razie molten core jest cale ogniowe, BRS po czesci tez, nie wiem jak Blackwing Lair, ale pewnie tez;)

A tymczasem z checia zobaczylbym instance gdzie mobki sa odporne lub maja wysoki resist na czary nature czy shadow... albo na obrazenia melee a podatnosc na magie:)
Tak zeby mag mogl wreszcie przebic rogue w zadawanych obrazeniach:P

No i jeszcze sprawa nowych BG. Dla mnie to porazka (przynajmniej na serwerze RP). Najpierw zabrali by sie za problem ratio Alliance:Horde, bo jak pomysle ze te grupki hordy ktore i tak ciezko zagonic do WSG czy AV rozrzedza sie jeszcze przez nowy BG to az sie slabo robi;)

Autor:  Nestor [ 28 lip 2005, 15:12 ]
Tytuł: 

To brzmi troche jak rozgrywka king of the hill.

Zeby wygrac trzeba utrzymac pozycje w posiadaniu przez powiedzmy 5 minut, lacznie. Za kazda sekunde trzymania pozycji dostajesz 1 punkt, za 300 punktow wygrana :)

Zul gurub - pisali ze bedzie wymagajaca, ale dropy nie zdeklasuja tych z MC. Czyli bedzie to dungeon pomiedzy UBRS a MC, zeby wiekszosc casuali bez gildii tez cos z zycia miala. Chociaz moga wrzucic tam itemy i sety bedace odzwierciedleniem jakiegos aspeku danej klasy, np full feral set dla druida? :)

Autor:  redlum [ 28 lip 2005, 15:22 ]
Tytuł: 

nowe sety byly dobrym rozwiazaniem

jak wiadomo sa po 2 epic sety dla kazdej klasy - teraz moga zrobic np 57lev blue set itemy

Autor:  Dana [ 28 lip 2005, 15:30 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
To brzmi troche jak rozgrywka king of the hill.

Zeby wygrac trzeba utrzymac pozycje w posiadaniu przez powiedzmy 5 minut, lacznie. Za kazda sekunde trzymania pozycji dostajesz 1 punkt, za 300 punktow wygrana :)


Albo jak domination z UT :wink:

Autor:  emesio [ 28 lip 2005, 15:51 ]
Tytuł: 

ghul napisał(a):
Ja mam nadzieje ze ten caly ZulGurub nie bedzie obfitowal w moby i bossow odpornych na ogien;P Aby mag mogl sobie pouzywac hehe
...
na razie molten core jest cale ogniowe, BRS po czesci tez, nie wiem jak Blackwing Lair, ale pewnie tez;)


Zasadniczo całe BRM jest fire. MC stricte fire, BWL fire / shadow, ale też fire. I zasadniczo cała itemizacja dropów (w całej grze) opiera się na fire resist. Szkoda, że jak zawsze trafiło na jedyne ciekawe drzewo maga.

Autor:  Aldatha [ 28 lip 2005, 16:02 ]
Tytuł: 

fire mag pouzywa sobie w Northerend :]

Autor:  emesio [ 28 lip 2005, 16:18 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
Chociaz moga wrzucic tam itemy i sety bedace odzwierciedleniem jakiegos aspeku danej klasy, np full feral set dla druida? :)


IMVHO to będzie takie większe i trudniejsze DM. Oczywiście, z "pro" bossami (tj. takimi co mają jakieś swoje szczególne abilities a'la MC), ale dropy takie... "inne, ciekawe". Tak jak to w DM pojawiły się itemki z mana/hp regen, sporo różnych z 1% crit, i tym podobne, to tu liczę na kontynuację tego trendu. No, i na nowy item z kolekcji "of Archmage" też ;)

Autor:  Varenthin [ 30 lip 2005, 17:18 ]
Tytuł: 

jak ktoś chce obukać sobie nowy BG (Arathi Basin) oraz kolejny (Azshara Crater - polecam!!!), a także Zul Gurub i masę innych miejsc, w których jeszcze nie był to zapraszam do pobierania WoWmapview
możecie sobie oblukać też WoWmodelview, a tam modele mobów, itemów itd.
możecie zobaczyć np. Death Knighta, Demon Knighta, Demon Huntera, masę różnych modów i NPC'ów, specjalne modele do eventów, typu Chinese Dragon, modele, które nie zostały wprowadzone do wow'a no i itemy
wszystkie modele są w 3D i są animowane

Enjoy,
Varenthin

Autor:  Huragan [ 30 lip 2005, 17:20 ]
Tytuł: 

Varenthin napisał(a):
jak ktoś chce obukać sobie nowy BG (Arathi Basin) oraz kolejny (Azshara Crater - polecam!!!), a także Zul Gurub i masę innych miejsc, w których jeszcze nie był to zapraszam do pobierania WoWmapview
możecie sobie oblukać też WoWmodelview, a tam modele mobów, itemów itd.
możecie zobaczyć np. Death Knighta, Demon Knighta, Demon Huntera, masę innych różnych mobów, specjalne modele do eventów, typu Chinese Dragon, modele, które nie zostały wprowadzone do wow'a no i itemy
wszystkie modele są w 3D i są animowane

Enjoy,
Varenthin


to znaczy ze mozesz oblookac sobie tylko obiekty wystepujace w tych lokacjach czy tez same lokacje ? bo nie rozumiem cos.

Strona 1 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team