MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

New Nerf By Blizzars: Rogue + Warrior
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=15579
Strona 1 z 4

Autor:  Robus [ 22 wrz 2005, 11:11 ]
Tytuł:  New Nerf By Blizzars: Rogue + Warrior

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 981387&P=1

heh
najbardziej chyba wkurza sie warriorzy, wiekszosc rogue duzo nie straci, "tylko" jakies 5% dmg (licze z krytami)

pozyjemy zobaczymy, moze wydjzie to grze na dobre, ale wg mnie na pewno nie jest to dobry sposob na zniwelowanie kosmosu jaki sie zrobil w pvp

//edit
literkowki :P

Autor:  Deshroom [ 22 wrz 2005, 11:21 ]
Tytuł: 

hmmm, czytałem. już mi wszystko znerfowali wiec juz mnie to nie rusza :wink:
najpierw wyłaczyli widocznośc cooldownów w innych stansach, potem zabrali crita i agility z seta mighta (zastąpili defensem), a w ostatnim patchy zmniejszyli defense o 30% w itemach (w secie też). teraz zmniejszą moc TUF i AR. eh może bedzie ciekawiej :P

generalnie lepiej zeby wzmacniali słabszych niż osłabiali mocniejszych. jakis chłopak składał AR ze 2 miechy a teraz okaże sie że to bije jak wędka :wink:

Autor:  Mark24 [ 22 wrz 2005, 11:22 ]
Tytuł: 

bezsens imho

Autor:  redlum [ 22 wrz 2005, 11:33 ]
Tytuł: 

wzmacniali slabszych? - np dla cloth userow dac "0" na koncu kazdej liczby przy AC? - jako priest mam juz dosc warriorow co zabijaja mnie 3 ciosami gdy mam 4k HP + shield

teraz pojedynek Warrior - Priest jest z gory przesadzony
jak warek zaszarzuje - to nie ma bata wygrac

chociaz po glebszym zastanowieniu Desh ma racje - lepiej niech cos zrobia z Priestem w PVP - bo ostatnio wszyscy go bija...

Autor:  kemer [ 22 wrz 2005, 11:50 ]
Tytuł: 

shaodw priesta dobrego rzadko kto zbije:)

Autor:  SharG [ 22 wrz 2005, 11:50 ]
Tytuł: 

taaaa shadow priest w pvp ssie...... :lol: :lol: :lol:

Autor:  Shadhun [ 22 wrz 2005, 11:58 ]
Tytuł: 

Bleh, whine more.

Bardzo dobra zmiana imo , znikna bezsensy ze bardziej oplacalo sie latac z barmanem niz z epickim dagiem. Albo z AR-em zamiast typhoona.

Autor:  Madas [ 22 wrz 2005, 12:00 ]
Tytuł: 

Gral ktos w Diablo2? :) Moze nie najlepsze porownanie, bo to nie mmorpg, ale produkcja rowniez z blizza i ta cala "itemizacja" sie powtarza. No wiec jak wyszlo Diablo2 to przedmioty byly w miare normalne, potem wraz z patchami coraz lepsze i bardziej przegiete unikaty, co doprowadzilo do sytuacji, ze po wyjsciu dodatku musieli zwiekszyc trudnosc i ilosc hp wszystkich mobow, bo bylo za latwo. Jak tak patrze na nowe epic items w WoW to wydaje mi sie ze sytuacja sie powtarza. Jak tak dalej pojdzie to za jakis czas, bedzie mozna isc do MC w 20 osob :wink: Teraz beda probowali to wszystko zbalansowac, bo np. cloth usery sa poszkodowani, no i to jest jeden z tych nerfow :]

Ja mysle ze rogue i warrior straci troche wiecej niz 4% jak podaje blizz, osobiscie mnie ten temat nie dotyczy, gram palem a tam jest tylko auto atack, Windfury szamana to tez auto atack, wiec "imba" klasy moga spac spokojnie :P

Autor:  Nileno [ 22 wrz 2005, 12:05 ]
Tytuł: 

Dokladnie mi rowniez przypomina polityke z d2.Jeszcze tylko brakuje Marka z tekstem o Need For Speed ;p

Autor:  emesio [ 22 wrz 2005, 12:11 ]
Tytuł:  Re: New Nerf By Blizzars: Rogue + Warrior

Tak naprawde to trzeba by zrobic mase porownan miedzy blue a epikami - i sprawdzic wyniki, zeby zobaczyc jak ta formula sie sprawdzi na itemizacji. Ale sama idea - podana na przykladzie AR / Typhoon, jak najbardziej sluszna.

Autor:  Robus [ 22 wrz 2005, 12:19 ]
Tytuł:  Re: New Nerf By Blizzars: Rogue + Warrior

emesio napisał(a):
Tak naprawde to trzeba by zrobic mase porownan miedzy blue a epikami - i sprawdzic wyniki, zeby zobaczyc jak ta formula sie sprawdzi na itemizacji. Ale sama idea - podana na przykladzie AR / Typhoon, jak najbardziej sluszna.


a moze zamiast zmieniac caly system walki wystarczylo oslabic kilka broni, miedzy innymi AR i shankera?

taka mala dygresja :P

Autor:  Zychoo [ 22 wrz 2005, 12:29 ]
Tytuł: 

Chyba nie, za duzo bylowy whinow, ze wydali tony golda na AR a teraz moga nim podlubac w zebach.

Autor:  redlum [ 22 wrz 2005, 13:19 ]
Tytuł: 

SharG napisał(a):
taaaa shadow priest w pvp ssie...... :lol: :lol: :lol:


ja to chyba jestem mega lama w PVP jako shadow priest - ale napiszcie mi uber strategio na szarzujacego warriora

Autor:  redlum [ 22 wrz 2005, 13:23 ]
Tytuł: 

fear? - immune... cos jeszcze.???

Autor:  emesio [ 22 wrz 2005, 13:26 ]
Tytuł:  Re: New Nerf By Blizzars: Rogue + Warrior

Robus napisał(a):
a moze zamiast zmieniac caly system walki wystarczylo oslabic kilka broni, miedzy innymi AR i shankera?
taka mala dygresja :P


A jezeli problem jest uniwersalny - tj. zasadniczo pasuje do całej sytuacji itemizacji blue / epik? Po co grzebac w statach setek itemow, jak taki sam efekt da minimalna modyfikacja zasady działania?

Taka mała dygresja.

I nie, nie chce robic zaraz porownan na przykladach. Po prostu smiem zaryzykowac, iz jezeli problem dotyczylby tylko kilku broni, to blizz by im zmienil staty, a nie grzebal w calej mechanice gry.

Autor:  redlum [ 22 wrz 2005, 13:28 ]
Tytuł: 

jakby zmienil staty w paru broniach - to dopiero bylby krzyk na forum - takie rozwiazanie jest bardziej przyswajalne przez wiekszosc

Autor:  tomugeen [ 22 wrz 2005, 13:37 ]
Tytuł: 

redlum napisał(a):
SharG napisał(a):
taaaa shadow priest w pvp ssie...... :lol: :lol: :lol:


ja to chyba jestem mega lama w PVP jako shadow priest - ale napiszcie mi uber strategio na szarzujacego warriora

Mind control - jak ci da silence to sie leczysz, a jak ci da silence na leczenie do mind control i wolasz kolegow ;]

Autor:  Mark24 [ 22 wrz 2005, 13:38 ]
Tytuł: 

skończy się ładny damage z MS czy overpower :/

Cytuj:
We expect to see the total damage output of a Mortal Strike warrior go down about 4% with the Arcanite Reaper, and up about 4% with Typhoon.


-4% do ogólnego damagu, specjale to jakieś 50% damagu w przypadku warriora, może nawet więcej, więc to już daje -8% lub więcej. Dla rogue pewnie jeszcze więcej. POdejrzewam, ze w praktyce da to -10-20% do np. Mortal Strike, a to już sporawo.

Co z tego, ze taki typhoon dostanie +4% boost-a jak jego nikt nie posiada praktycznie, nawet jak posiada to nie używa - po prostu mimo, że epic to kiepski. WSZYSTKIE wolne bronie najlepsze dla damagu ze specjali zostaną nerfnięte...

Huh spinal aktualnie ma tylko 3.40 więc nerf na poziom 3.30 na szczęście mało mnie dotknie.
Arcanite Reaper za to ma aktualnie 3.80, nerf specjali na poziom broni ze speedem 3.30 to nerf o około ~15%.

Autor:  tomugeen [ 22 wrz 2005, 13:42 ]
Tytuł: 

Ladnie to policzyli i moze sie troszke wyrowna dysproporcja melee>casters

Autor:  Mark24 [ 22 wrz 2005, 13:46 ]
Tytuł: 

mogliby swordy nerfnąć :/

Strona 1 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team