MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Silithus Revamp
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=15657
Strona 1 z 1

Autor:  Goatus [ 26 wrz 2005, 20:43 ]
Tytuł:  Silithus Revamp

http://www.wow-europe.com/en/info/under ... intro.html

W00t. Zapowiada się zarąbiście. Blizzard nareszcie bierze się porządnie do roboty ^_^

Licze na porządne bardzo trudne (ale solo doable) questy.

Autor:  Nileno [ 26 wrz 2005, 20:47 ]
Tytuł: 

/bravo bardzo ciekawe
w pigulce:
Cytuj:
Advance the story of Silithus through a brand new and exciting quest chain!
Engage in solo, group and raid-level content as you fight the Twilight's Hammer cult and their elemental masters in the Abyssal Council!
Cenarion Hold - a brand new quest hub for both Horde and Alliance!
All new triggered outdoor raid content!
Repeatable quests which allow players to build their faction with the Cenarion Circle!
Brand new Graveyard and Flight point for both factions!

Autor:  SharG [ 26 wrz 2005, 20:53 ]
Tytuł: 

zamiast nowych silithiusow ofyflusow niech lepiej naprawia swoj network

btw zapowiada sie zajebiscie, szczegolnie rzeź jaka tam bedzie jak wszyscy tam uderzą jak to wyjdzie :D

Autor:  Aldatha [ 26 wrz 2005, 22:27 ]
Tytuł: 

a co ma byc , mass alliance zerg i lag ktory wypieprzy Burning Blade eu w kosmos

Autor:  solki1985 [ 26 wrz 2005, 23:59 ]
Tytuł: 

Zapowiada sie ,ByQowo tyle Wam powiem :-)

Autor:  BiGi [ 27 wrz 2005, 09:30 ]
Tytuł: 

Reputacja u cenarion circle... licze na jakis zajefajny stuff dla dr00ta ;)

Autor:  Zoltan [ 27 wrz 2005, 12:35 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Repeatable quests which allow players to build their faction with the Cenarion Circle!

To chyba na zyczenie chinskich farmerow. Epiki bez robienia instancji, dream come true.

Autor:  Zoltan [ 27 wrz 2005, 13:17 ]
Tytuł: 

Ja zrozumialem, Ty nie.
Porownaj: "The redesign of this zone includes high-end outdoor quest area for both the solo players and 5-man groups, focusing on repeatable quests players can complete to gain epic items as a casual alternative to raid dungeons" (http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/)

Autor:  Goatus [ 27 wrz 2005, 18:22 ]
Tytuł: 

Argh... Już narzekacie?

Mi własnie tego brakuje. Zarąbiscie trudnych outdoor (tzn nie w instancjach) questów do solowania lub pięcio osobowego party. Np bardzo podobał mi się quest "Heroes of Darrowshire" i wszystkie w tym stylu. Jednym słowem brakuje mi heroic fantasy w wowie poza end game instanciami :/ Mam nadzieje że Silithus to początek zmian na lepsze :)

Autor:  Aldatha [ 27 wrz 2005, 19:05 ]
Tytuł: 

ja czekam na nowe bg , po dupiatym av i srednim warsong , ab to znak ze blizz sie rozkreca .

tam od razu wychodzi czy masz skill czy nie , nie ma npc ktorym sie mozesz zaslonic . Przyklad nasza gildia ...pvp w ilosciach sladowych , pierwszy fixed team aliantow pojechal nas 2000 / 0 w ciagu 1,5 min,...
ewidentnie albo mamy slaby teamwork albo zla kolejnosc zajmowania resource spot. Jak na US wyglada grp setup i taktyki? , interesuja mnie glownie opinie hordy ktora odnosi duze sukcesy fixed teamem

Autor:  Jago [ 27 wrz 2005, 19:18 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
ja czekam na nowe bg , po dupiatym av i srednim warsong , ab to znak ze blizz sie rozkreca .

tam od razu wychodzi czy masz skill czy nie , nie ma npc ktorym sie mozesz zaslonic . Przyklad nasza gildia ...pvp w ilosciach sladowych , pierwszy fixed team aliantow pojechal nas 2000 / 0 w ciagu 1,5 min,...
ewidentnie albo mamy slaby teamwork albo zla kolejnosc zajmowania resource spot. Jak na US wyglada grp setup i taktyki? , interesuja mnie glownie opinie hordy ktora odnosi duze sukcesy fixed teamem


Minimalny czas w jakim mozna wygrac AB bez exploitow to 5 min

Autor:  Kazar [ 27 wrz 2005, 20:27 ]
Tytuł: 

Chyba minimalny, najszybszy :wink:

Autor:  Thornn [ 27 wrz 2005, 22:01 ]
Tytuł: 

A czy w silithusie nie miala byc przypatkiem ta instancja duza?? Nic o tym jeszcze nie widadomo? :-?

Autor:  Jago [ 27 wrz 2005, 22:03 ]
Tytuł: 

Thornn napisał(a):
A czy w silithusie nie miala byc przypatkiem ta instancja duza?? Nic o tym jeszcze nie widadomo? :-?


Bedzie. Ahn Quiraj w przyszlosci, zreszta przejdz sie na poludnie Sili az do Scarab Wall - wejscie do AQ :)

Autor:  litlekacper [ 27 wrz 2005, 22:05 ]
Tytuł: 

prawdopodobnie tak jeszcze nie wiadomo wiesz jaki blizz jest tajemniczy :P ale mysle ze da cos ciekawego bo mc/bwl juz nie wystarczaja jak wpada tam w niedziele 200 typa no to takie lagsy ze .... jeszcze z 2 40 osobowe instance i nie bedzie takie przepychu

Autor:  solki1985 [ 27 wrz 2005, 22:11 ]
Tytuł: 

Currently in Development 1.9 czyli tuz przed gwiazdka 2005
We are planning on implementing the following features in upcoming patches.

Ahn'Qiraj
Ahn'Qiraj, located in Silithus, is an instance dungeon subdivided into two all new encounters. The exterior area is a challenging twenty-man raid dungeon and the interior location presents the next top-tier forty-player raid experience after Blackwing Lair!

Autor:  raggnarok [ 28 wrz 2005, 14:28 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
ja czekam na nowe bg , po dupiatym av i srednim warsong , ab to znak ze blizz sie rozkreca .

tam od razu wychodzi czy masz skill czy nie , nie ma npc ktorym sie mozesz zaslonic . Przyklad nasza gildia ...pvp w ilosciach sladowych , pierwszy fixed team aliantow pojechal nas 2000 / 0 w ciagu 1,5 min,...
ewidentnie albo mamy slaby teamwork albo zla kolejnosc zajmowania resource spot. Jak na US wyglada grp setup i taktyki? , interesuja mnie glownie opinie hordy ktora odnosi duze sukcesy fixed teamem


W naszej gildii (US Shattered Hand, Horda) nie mamy odgornego setupu. Jest pewna grupa graczy, ktorzy lubia pvpowac i z nich zazwyczaj sklada sie grupa, ale zazwyczaj jest tak, ze pierwszych 15 chetnych osob tworzy raid. Co do taktyki, to robimy 3 grupy: 1 do Mill, 2 do Blacksmith, 3 do Mine - tak gramy jak stajemy w szranki z pugiem. Potem generalnie komunikacja na vencie i dostosowanie sie do sytuacji. Jesli gramy przeciwko ally gildiom, ktore bawia sie glownie w pvp lub generalnie wchodza razem do AB i skladaja sie z dobrych playerow wtedy 1 grupa leci do Mill, 2 do BS, 3 asystuje drugiej w BS, jedna-dwie osoby staraja sie zajac Mine i wszystko w takiej grze sprowadza sie wtedy do kontrolowania 3 punktow - przeciwko dobrej gildii ally nie ma wiekszych szans na kontrolowanie 4 spotow przez dluzszy okres czasu. Oczywiscie 2 osoby pilnuja wtedy Mill oraz Farm reszta przemieszcza sie pomiedzy spotami. Vent, jak wiadomo, obowiazkowy. Stosujemy taka taktyke od 3-4 dni i o ile na poczatku szlo na sredniawo, to od 2 dni mamy naprawde swietny bilans, m.in. pokonalismy wczoraj czolowa gildie alliance PvP :) Czy byl to przypadek pokaza kolejne dni :)

Autor:  Aldatha [ 28 wrz 2005, 14:38 ]
Tytuł: 

dzieki o to mi wlasnie chodzilo , byly dysputy u nas czy leciec do GM czy przejac BS za wszelka cene . W dodatku horda u nas ma problemy z disable magow , praktycznie casterzy typu priest czy shammy(czyli dobre klasy healujace) laduja wtedy w sheep i nie ma kto dispell a trinket na cooldown.Trzeba cwiczyc z ekipa :]

Autor:  raggnarok [ 28 wrz 2005, 15:04 ]
Tytuł: 

My musimy massowac BS z jednego powodu - robia to czolowa gildie Alliance, a zostawienie im tego spotu, z ktorego b.latwo robic wypady na pozostale nody oznacza czesto w konsekwencji przegrana. Po twoim poscie wlasnie sobie uswiadomilem, ze AB jest bardzo podobne do pilki noznej heh. Po pierwsze gra sie tak jak przeciwnik pozwala, a po drugie opanowanie srodka pola (czyt. Blacksmith) to kluczowy element do zwyciestwa :)

A co do tych sheepow, to wiadomo, ze cloth userzy powinni isc na 1y ogien, glownie wlasnie magowie. Focus fire i assist tutaj bardzo pomaga, bo warrs zwykle atakuja wlasnie glownie te klasy. A jak nie atakuja to trzeba opieprzyc na vencie :) Generalnie zostawienie w spokoju healerow u przeciwnika to pewna przegrana. Podobnie z magami. No, ale to juz truizm :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team