MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Hunter - drzewka talentów do różnych zastosowań.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=16160
Strona 1 z 1

Autor:  Dwutlenek [ 26 paź 2005, 10:25 ]
Tytuł:  Hunter - drzewka talentów do różnych zastosowań.

Próbowałem kiedyś napisać poradnik dla huntera ale mi cierpliwości zabrakło, ale moge zrobić rozpiskę talentów do róznych zastosowań, PvP, PvE itd, bo o to ludzie dosyć często pytają.

Oczywiście te talenty to moja opinia. Wszelkie dyskucje mile widziane.

PvP Beastmaster

Lista talentów

Build oparty na zwierzaku. Taktyka sprowadza się do: "ucieczka za wszelką cenę a pet niech robi swoje"

W tym buildzie najważniejsze skile to:
Concussive Shot
Serpent Sting
Arcane Shot
Multi-Shot
Intimidation
Bestial Wrath
Najważniejsze staty: AGL, INT, STAM w tej kolejności.

Build trudny, jeśli trafi się pojedynek PvP w terenie pełnym mobów ponieważ walka toczy się w ciągłym biegu. Odwracamy się tylko od czasu do czasu, żeby odpalić: Concussive Shot, Arcane Shot, Multi-Shot. Wielu hunterów zapomina o Multi-Shocie a jest to dodatkowy instant atak, który zadaje normalne obrażenia + 120.
Ten build bardzo dobrze się sprawdza zarówno z wolną i szybką bronią.

PvP Marksman

Lista talentów

Build oparty na walce dystansowej, ale z mocną przewagą Survivalu.
Tutaj przyda się dobre wykorzystanie pułapek i dwóch talentów Entrapment oraz Trap Efficiency (nie zawsze mozna, ale jak się uda to po walce) Frost Trap z Entrapment oraz Trap Efficiency to 80 sekundowy root.
Najważniejsze staty to: AGL, STAM.
Nie będe opowiadał o taktyce, ponieważ sam nie używam tego buildu, ale widziałem go w zastosowaniu i prezentuje się nieźle.

PvP Group

Lista talentów

W tym buildzie najważniejsze skile to:
Concussive Shot
Multi-Shot
Frost Trap
Volley
Trueshot Aura

Ten build jest przystosowany do grupowego PvP. To trudny build, ponieważ hunter pracuje głównie dla grupy, a jego znaczenie jako DD jest mniejsze. Wszystko sprowadza się do umiejętnego zastosowania Frost Trap W tym przypadku jest to 60 sekundowy root, który może zatrzymać grupę kilku przeciwników. Oczywiście nikt tam nie siedzi przez 60 sekund, ale żeby z tego wyleźć potrzeba około 10-20 sekund. A to więcej niż duzo dla casterów, żeby wytłuc dużą część drużyny przeciwnika bez zagrożenia dla siebie.
Najważniejsze staty to: STAM, INT, AGL

PvE Instance

Lista talentów

Bardzo podobny build do PvP Beastmastera. Z malutkimi zmianami. Jak ktoś chce może pozostać przy buildzie PvP Beastmaster, nie zrobi to wielkiej róznicy.
W instancach z hunterem jest jeden zasadniczy problem. Ściągają Aggro. Od tego może się posypać cała taktyka.
Celem tego buildu jest współpraca z Main Tankiem lub ochrona casterów.
Najważniejsze skille to:
Intimidation
Bestial Wrath
Feign Death

Żadnych Multishotów czy Volleyów, bo priesta wkurzycie. Leczenie huntera to wywalanie many w błoto, ponieważ ma słaby armor. I te same ciosy, które tanka tylko zadrapią, jemu zadają duże obrażenia.

Warto mieć pod ręką przydatne macro

Kod:
/assist <imie main tanka>
/script PetAttack();
/cast Autoshot


Wszystko sprowadza się do tłuczenia celu main tanka. Oraz ratowania casterów przed aggro przy pomocy peta i Intimidation tudzież Bestial Wrath.
Jeśli ściągfniemy jakos aggro to natychmiast Feign Death, o którym wielu hunterów zupełnie zapomina.

P.S.
To chyba wszystko, jakbym coś pomylił albo pominął to piszcie.

Autor:  shahray [ 26 paź 2005, 15:36 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):
Jeśli ściągfniemy jakos aggro to natychmiast Feign Death, o którym wielu hunterów zupełnie zapomina.


Chyba ze jestesmy na schodach w ZulFarrak gdzie czesto lapiemy na siebie kilka mobow i po FD wszystko rzuca sie na priesta - sprobuj zdjac z niego agro (na wlasnej skorze doswiadczylem grajac priestem, wtedy zaczalem czuc niechec do hunterow), kolejna porazka to ostatni boss w Scholo, hunter jebnal (nie bojmy sie mocnych slow :lol:) FD i fiknalem prawie natychmiast. To tylko przyklady, generalnie chodzi o bezmyslne uzywanie FD.

Autor:  Dwutlenek [ 26 paź 2005, 15:45 ]
Tytuł: 

W tej sytuacji hunter bije cel main tanka, w przypadku Feign Death, mob wraca do MT.

Jak hunter ściągnął na siebie uwage tylu mobów, żeby potem one rzucały się na priesta to już jest to dupa a nie hunter i nie ma o czym mowić.

A co do priesta, to nie powinien za bardzo huntera leczyć, hunter ma kilka sposobów na zdjęcie aggro, 2 wlasne skille i jeszcze peta, wiec jak już debilnie aggro zdobyl to niech sie wysili i go pozbedzie.

Autor:  shahray [ 26 paź 2005, 15:54 ]
Tytuł: 

Czytajac to ostatnie zdanie mialem wrazenie ze jest to ogolna "zlota" mysl, nie dotyczaca tylko tej konkretnej sytuacji. Takie zachecanie hunterow do FD ;). Jezeli mowimy o zwinieciu moba od MT, to sie zgadzam - FD powinien byc zrobiony natychmiast po tym jak mob robi krok w strone huntera - im szybciej tym lepiej.
Priest moze pozbyc sie agro nawet w tlumie (np przez fade), ale traci na to mane, a jak sytuacja sie powtarza to traci jej za duzo - sa sytuacje ze mam ochote hunterow dusic. Nawet w maraudon zdazyl mi sie koles ktory skakal z gory a pet naokolo O_O i to dwa razy pod rzad, raz nie wiedzial, a drugi raz jeszcze mu sie w mozgu nie utrwalilo. No ale to juz wylacznie wina gracza.

Autor:  Zakhan [ 26 paź 2005, 21:57 ]
Tytuł: 

heh czmu jak kilkam na link do ostatniego builda wywala mnie na strrone m$ ? :)

a co sadzicie o czyms takim?
LINK
testowalem to na bg i sprawdzal sie calkiem dobrze, podejrzewam ze w instantach tez dawal by rade

Autor:  Libero [ 26 paź 2005, 23:51 ]
Tytuł: 

Hunter nie powinien asystować main tankowi, a raczej rogalowi, bo MT nie ma jednego moba, którego bije. No chyba że bossy, ale rogal też je wtedy wali.

Autor:  Isengrim [ 27 paź 2005, 02:33 ]
Tytuł: 

Hunt ma proste zadanie - pet tankuje to co wlasnie atakuje healera albo innego szmaciaza, a Hunter zdejmuje glownego dd. Tyle ze magowie i warki to idioci, jeden wali w maina dotem a drugi probuje trzymac agro na wszystkim co sie da.Tyle ze Hunt daje DMG calkiem wysokie a pet trzyma agro kilka lev wyzej (przy ladnym temolacie0 i smi8 sobie radza z przynajmnij 2 mobami i wspomagaja innych. Tyle ze nikt( prawie) nie chce teamowac z Hunterem i potem dostaje kwiatki typu
-I pull
-NO( to warior) Ipull
reszta better warek pull
Ja "k" a potem sie dziwią za FD istnieje

Autor:  Dwutlenek [ 27 paź 2005, 09:10 ]
Tytuł: 

Libero napisał(a):
Hunter nie powinien asystować main tankowi, a raczej rogalowi, bo MT nie ma jednego moba, którego bije. No chyba że bossy, ale rogal też je wtedy wali.


Zalezy od builda. Ten który ja proponuje działa prawidłowo przy wsparciu MT. Zresztą wszystko zalezy od sytuacji i zdrowego rozsądku :]

Autor:  TobiAlex [ 27 paź 2005, 09:46 ]
Tytuł: 

Ja osobiście w instance nie wykorzystuje peta i to jest najlepsze wyjście, chyba, iż sytuacja robi się krytyczna, wtedy przywołuję peta, aby zdjął agro ze mnie a sam robie FD. Pet ginie, ja wstaję i za pomocą kabelków podnoszę priesta (jeżeli nie ma szamana czy warlocka). Generalnie w większości wypadków hunter ginie ostatni :D (mówię o wipe drużyny). Byłem setki razy w high instnace (LBRS, UBRS, DM, Scholo, Strat) i jeszcze nigdy jako hunter nie przyczyniłem się do wipe drużyny czy do tego, aby priest ginął. Wszystko zależy od tego, kto jak gra!

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 27 paź 2005, 12:42 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Hunt ma proste zadanie - pet tankuje to co wlasnie atakuje healera albo innego szmaciaza, a Hunter zdejmuje glownego dd.

Mysle, ze to najlepsze wyjscie. Dopoki MT trzyma mobka to pet i ja mu asystujemy. Jesli jakis sie odlaczy i zacznie bic healera czy maga etc, wlaczam growl i puszczam peta na odsiecz. Do tej pory taka taktyka sprawdza mi sie bardzo dobrze.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team