MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Zasada działania +dmg spell bonus from gear https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=16613 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Kain18 [ 20 lis 2005, 13:48 ] |
Tytuł: | Zasada działania +dmg spell bonus from gear |
Tak jak w temacie. Czy ktoś może mi uzasadnić jak działa +dmg spell, ponieważ aktualnie posiadam gear dający teoretycznie + 220spell dmg, a praktycznie różnica między spellem bez gearu to około 140. Dzięki za pomoc ( btw użyłem tajemnej funkcji szukaj ale nic nie odnalazłem ). |
Autor: | Zychoo [ 20 lis 2005, 14:01 ] |
Tytuł: | |
To 220 dmg jest jeszcze modyfikowane przez resistance AFAIK. |
Autor: | Zoltan [ 20 lis 2005, 14:03 ] |
Tytuł: | |
I casting time. Im dluzej naciagany czar tym wiekszy procent z tego bonusu. |
Autor: | Kain18 [ 20 lis 2005, 14:17 ] |
Tytuł: | |
Zoltan napisał(a): I casting time. Im dluzej naciagany czar tym wiekszy procent z tego bonusu.
Możesz mi to bliżej wyjaśnić ? Czy to oznacza iż jeżeli spell jest instant to bonus równa się zero ? Czy puszczając fireball która casting time trwa 3,5s bez buff talents dostane większy bonus niż frost którego casting time trwa 3s ? |
Autor: | Arvold [ 20 lis 2005, 14:20 ] |
Tytuł: | |
3,5 s cast cały bonus 3 s cast 0.814 x(+ dmg gear) instant-1.5 s 0.429 x (+ dmg gear) czary aoe dostaja bardzo znikomy bonus około 10 %-18%. Liczy sie base cast czarow. Bonus nie jest modyfikowany przez talenty np imp. frostbolt czy fireball. http://www.academiaarsarcana.de/spelldamage/Spellpower_US.htm Talenty pozwalajace rzucac instant typu PoM nie zmiejszaja bonusu. |
Autor: | MacDwain [ 20 lis 2005, 14:23 ] |
Tytuł: | |
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?fn=wow-blizzard-archive-en&t=4 Blue post w temacie. |
Autor: | Kain18 [ 20 lis 2005, 14:24 ] |
Tytuł: | |
Arvold napisał(a): 3,5 s cast cały bonus
3 s cast 0.814 x(+ dmg gear) instant-1.5 s 0.429 x (+ dmg gear) czary aoe dostaja bardzo znikomy bonus około 10 %-18%. Liczy sie base cast czarow. Bonus nie jest modyfikowany przez talenty np imp. frostbolt czy fireball. Wielkie dzięki za odpowiedź. Z tego wynika aby wykorzystać cały bonus muszę spowrotem zostać fire mage :/ Mam nadzięję, tak jak słyszałem iż blizzard niebawem zmieni ten system zaliczania żeby był przynajmniej odrobinę korzystniejszy dla Mage |
Autor: | Arvold [ 20 lis 2005, 14:36 ] |
Tytuł: | |
Niekoniecznie, bo frostbolt castujesz o 0,5 s szybciej. W sumie tak naprawde zasadnicza roznica jest pomiedzy np. Scorch a fireball/frostbolt. |
Autor: | Kain18 [ 20 lis 2005, 15:50 ] |
Tytuł: | |
Arvold napisał(a): Niekoniecznie, bo frostbolt castujesz o 0,5 s szybciej. W sumie tak naprawde zasadnicza roznica jest pomiedzy np. Scorch a fireball/frostbolt.
No fajnie ale idąc dalej to np: taki pyroblast powinien mieć + ok 200% bo casting time wynosi około 5s . Wtedy to by przywróciło dobre imię tego talentu. |
Autor: | wisien [ 20 lis 2005, 15:55 ] |
Tytuł: | |
ciekawe czy pyroblast z casting time 6s ( o ile dobrze pamietam) dostaje 100% +dmg bonusa castując go z PoM... nie chce mi sie sprawdzac bo to 35 g mnie kosztuje edit: Kod: Liczy sie base cast czarow. Bonus nie jest modyfikowany przez talenty np imp. frostbolt czy fireball.
ok niedoczytałem |
Autor: | redlum [ 20 lis 2005, 18:30 ] |
Tytuł: | |
instant dodaje tylko 0,429? hm..jak licze dla renew to wychodzi mi ze 100% |
Autor: | arhan_ [ 20 lis 2005, 18:33 ] |
Tytuł: | |
doty i hoty dostają pełen bonus rozłożony na tiknięcia |
Autor: | Kain18 [ 20 lis 2005, 18:37 ] |
Tytuł: | |
redlum napisał(a): instant dodaje tylko 0,429?
hm..jak licze dla renew to wychodzi mi ze 100% Najgorsze jest to że Ae dostaje tylko 0,20x :/ |
Autor: | WinterS [ 20 lis 2005, 20:22 ] |
Tytuł: | |
+np. Pyroblast + PoM jest liczony jako instant a nie jako 6sec casting time. Przynajmniej kiedys tak było. |
Autor: | Kain18 [ 20 lis 2005, 20:27 ] |
Tytuł: | |
Każdy ma inną wersję, to w końcu jak jest z tymi buffami co zmniejszają czas castingu ? -_- |
Autor: | emesio [ 20 lis 2005, 23:34 ] |
Tytuł: | |
Kain18 napisał(a): No fajnie ale idąc dalej to np: taki pyroblast powinien mieć + ok 200% bo casting time wynosi około 5s . Wtedy to by przywróciło dobre imię tego talentu.
To nie jest "idac dalej". Regula jest: 100% +dmg dla czarow castowanych 3,5 sek lub dluzej. Bez wzgledu ile dluzej. |
Autor: | Arvold [ 21 lis 2005, 14:30 ] |
Tytuł: | |
WinterS napisał(a): +np. Pyroblast + PoM jest liczony jako instant a nie jako 6sec casting time. Przynajmniej kiedys tak było.
Na 100 % POM nie zmniejsza bonus. sprawdzalem z instant frost bolt i fireball. |
Autor: | Fabianek [ 21 lis 2005, 15:50 ] |
Tytuł: | |
WinterS napisał(a): +np. Pyroblast + PoM jest liczony jako instant a nie jako 6sec casting time. Przynajmniej kiedys tak było.
nigdy tak nie bylo i nie jest, nie chodzi oto ile ty rzucasz czas tylko ile rzuca sie czar bez talentow, np. Firebal 3,5s; Healing Touch 3,5s; Scorch 1,5s; Regroth 1,5s; Reju, Renew, Arcane Missle jest traktowany jako channeling czyli 100% rozlozone na ticki |
Autor: | WinterS [ 21 lis 2005, 16:01 ] |
Tytuł: | |
hmm jestem przekonany, ze widzialem blue posta potwierdzajacego moja teze. Bylo to co prawda baaardzo dawno temu. Nvmd, nie bede sie wyklocal. Macie racje. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |