MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Jin'do Hexxer - taktyka
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=17595
Strona 1 z 1

Autor:  BaltazaR [ 17 sty 2006, 12:36 ]
Tytuł:  Jin'do Hexxer - taktyka

Jest jakas sprawdzona taktyka na tego pana? Wstyd sie przyznac ale nadal sa z nim klopoty...

Autor:  Fabianek [ 17 sty 2006, 12:55 ]
Tytuł: 

- nie sciagac curse (po za MT)
- tluc totemy
a reszta to standard

jak ktos zostanie teleportowany to ucieka do magow ktorzy robia AoE

Autor:  lutus [ 17 sty 2006, 12:57 ]
Tytuł: 

no taktyka prosta jak budowa cepa... mag na respawn kosciotrupkow, ZERO dispeli cleansow, kazdy kto widzi duszki je zabija jak najszybciej ( no priesci moze nie), tank na jinka dps na jinka, jak sie pojawiaja totemy to totemy zbic. Kuniec, wiecej sie nie da wymyslec. Najwazniejsze zeby zabijac duszki, maja malo hp, ale strasznie bija

Autor:  Ramshall [ 17 sty 2006, 12:59 ]
Tytuł: 

Nie decursowac, osoba ktora ma cursa bije duchy ktore sa widoczne tylko dzieki temu. No i jak najszybciej rozwalac totemy healingu (nie bez powodu nazywaja sie "powerful") i mind control. Sprawne bicie totemow szczegolnie healingu jest chyba bardziej istotne od bicia samego jin'do. Ot, cala taktyka :)

Autor:  arhan_ [ 17 sty 2006, 13:12 ]
Tytuł: 

Niech rogal pullnie hexxera, wtedy ma sporą szanse na pierwszą klątwe, a tak dostanie ją MT.

Autor:  Razel [ 17 sty 2006, 13:28 ]
Tytuł: 

kosciotrupy z piaskownicy moze tez wziasc na siebie jakis tank, mocno nie bija a magowie nie musza tracic many na aoe.

Mozna rowniez wymanowac hexxera, wymanowany zdaje sie nie stawia totemow leczacych.

Autor:  Shadowclaw [ 17 sty 2006, 15:02 ]
Tytuł: 

Pety hunterów widzą duszki caly czas wiec ze 2-3 sie przyda :)

Autor:  Qraczek [ 17 sty 2006, 15:16 ]
Tytuł: 

Shadowclaw napisał(a):
Pety hunterów widzą duszki caly czas wiec ze 2-3 sie przyda :)


A to nie zostalo naprawione / nerfniete / zmienione (niepotrzebne skreslic) w ostatnim patchu ? Bo mi sie cos kojarzy ...

Autor:  Vercin [ 17 sty 2006, 15:49 ]
Tytuł: 

Pety juz nie widza duszkow. Kosciotrupy moze wziasc na siebie jedna osoba i uciekac mountem cala walke. (znalezc sobie dogodne miejsce i w kolko jezdzic) Po wyssaniu many chyba stawia zdecydowanie mniej totemow

Autor:  Razel [ 18 sty 2006, 08:24 ]
Tytuł: 

pet widzi duszka ale tylko tego ktorego zaznaczy mu majacy curse hunter, widzi go do czasu az go nie ubije nawet wtedy go hunterowi curse zejdzie.

Autor:  harmag [ 18 sty 2006, 11:18 ]
Tytuł: 

My urzywamy dwoch Tankow ktorzy nons-top spamuja aggro moves na nim. Na Hexxera przydaje sie dobre DPS wiec dobrze miec 4-5 rogue. Ich (rogue) priorytetem powinny byc totemy, w drugiej kolejnosci duchy, w trzeciej Hexxer. Jeden mag i jeden Healer stoja caly czas kolo miejsca gdzie gracze sa teleportowani. Reszta DPS na Hexxera, zreszta duze DPS to klucz do sukcesu.

Trzeba przyznac ze Hexxer jest chyba najtrudniejszym bossem w ZG.

Autor:  lutus [ 18 sty 2006, 11:30 ]
Tytuł: 

harmag napisał(a):
Trzeba przyznac ze Hexxer jest chyba najtrudniejszym bossem w ZG.


Taki sam poziom jak i Tony the Tiger. Ale prawda jest, ze sa trudniejsi od main bossa Hakkara, ktory jest krotko mowiac beznadziejnie prosty...

Autor:  Aldatha [ 18 sty 2006, 11:53 ]
Tytuł: 

sproboj go lac bez pomniejszych bossow , zmienisz zdanie :]

Autor:  Shadowclaw [ 18 sty 2006, 11:53 ]
Tytuł: 

lutus napisał(a):
harmag napisał(a):
Trzeba przyznac ze Hexxer jest chyba najtrudniejszym bossem w ZG.


Taki sam poziom jak i Tony the Tiger. Ale prawda jest, ze sa trudniejsi od main bossa Hakkara, ktory jest krotko mowiac beznadziejnie prosty...


Zgadzam sie że Hakkar jest beznadziejnie prosty ale nie zgadzam sie ze Tony jest tak samo trudny jak Hexxer jest o wiele łatwiejszy.

Autor:  Razel [ 18 sty 2006, 16:10 ]
Tytuł: 

potwierdzam, tygrys to popierdulka w stosunku do hexxera, na tygrysa mozna isc randomem gildowym bez specjalnego doboru klasowego (poza 3 tankami, choc i tu niekoniecznie), nie jest bynajmniej prosty, wymaga nieco uwagi i skupienia, ale bije sie go z marszu z mala iloscia zgonow lub wrecz bez zgonow, hexxer to inna bajka. Nie wiem wraz z iloscia killi staje sie prostszy, na ten moment jest to jedyny boss w ZG nad ktorym musimy natrudzic.

Oczywiscie wszystko zalezy mocno od sprzetu, dla gildii majacej na farm statusie mc bedzie to male wyzwanie, mysmy robili ZG sporo przed mc wiec ten akurat boss byl dla nas nie do przejscia, nawet sporo po tym jak ubilismy Hakkara.

Autor:  Assadar [ 18 sty 2006, 16:54 ]
Tytuł: 

Tu jest bardzo ładny filmik z ubicia Hexxara http://files.filefront.com/ascent_vs_hexxarwmv/;4370930;;/fileinfo.html

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team