MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Problem z płatnością
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=18372
Strona 1 z 1

Autor:  Vorten [ 7 mar 2006, 16:06 ]
Tytuł:  Problem z płatnością

Wczoraj jak zwykle pobrało mi koło 50zł z konta w ramach WoW payment a dziś w środku raidu dostałem disconnecta i przy próbie zalogowania się wyskakuje napis, że zużyłem już prepaida i mam wykupić więcej jeżeli chce kontynuować gre.

Ktoś już postkał się z takim problemem? Jak rozumiem mam się skontaktować z Blizz account and billing support ale jak szybka jest ich reakcja na takie zdarzenia? Pytam bo właśnie otworzyli AQ i fajnie byłoby troche pofarmić repa nie mówiąc o zrobieniu kilku bossów w AQ20.

Cały czas płace tą samą kartą płatniczą i nigdy nie miałem problemów tego rodzaju :/.

FFS w dniu otwarcia AQ!

Autor:  Cubituss [ 7 mar 2006, 16:14 ]
Tytuł: 

Miałem to samo - niestety w sobotę rano. Skontaktowałem się z Billing Supportem od razu, ale oczywiście w weekendy nie pracują. W poniedziałek dostałem maila, że już wszystko powinno być OK i jak wróciłem z pracy do domu, rzeczywiście było.

Problem wynika z obsługi przelewów bankowych. Sam fakt ściągnięcia Ci z karty 50 złotych nie oznacza, że kasa zostanie natychmiast wpłacona na konto docelowe, ba, w każdej umowie bankowej masz wyraźnie napisane, że bank ma na coś takiego 14 dni roboczych. Dodatkowo może wystąpić efekt tego, że forsa, która już do Blizzarda wpłynęła, nie została jeszcze zaksięgowana przez system (a to możliwe gdy ma się 4 razy więcej użytkowników niż zakładano). Pozostaje Ci napisać maila i czekać - czasami, tak jak u mnie, przelew jest księgowany natychmiast, a teoretycznie i całkowicie legalnie możesz zostać odcięty od konta na 14 dni roboczych i nie będziesz mógł z tym nic zrobić.

Autor:  Vorten [ 7 mar 2006, 16:16 ]
Tytuł: 

Ok, dzięki za szybką odpowiedź, pozostaje mi liczyć na to, że sprawa będzie szybko załatwiona.

EDIT: Kolejne pytanko - czy gdybym chciał zadzwonić na ten numer z pomocy dla UK to jest to darmowe? (i jaki jest kierunkowy do UK? ;) ). Pytam bo oczywiście kiedy chce to zgłosić przez webform to wyskakuja jakieś errory...

Autor:  Calis [ 7 mar 2006, 21:15 ]
Tytuł: 

Vorten napisał(a):
Ok, dzięki za szybką odpowiedź, pozostaje mi liczyć na to, że sprawa będzie szybko załatwiona.

EDIT: Kolejne pytanko - czy gdybym chciał zadzwonić na ten numer z pomocy dla UK to jest to darmowe? (i jaki jest kierunkowy do UK? ;) ). Pytam bo oczywiście kiedy chce to zgłosić przez webform to wyskakuja jakieś errory...


O tak napewno zagranice bedzie za darmo :]
Cierpliwosci i wyslij zpaytanie przez webforma albo wyslij maila.

Autor:  ctty [ 8 mar 2006, 10:13 ]
Tytuł:  Re: Problem z płatnością

Vorten napisał(a):

Cały czas płace tą samą kartą płatniczą i nigdy nie miałem problemów tego rodzaju :/.

FFS w dniu otwarcia AQ!


True, mialem dokladnie to samo :) Mail zalatwil sprawe - w sumie niezle na tym wyszedlem - dostalem 5 dni darmowe, a grac nie moglem przez niecale 24h :D

Autor:  Vorten [ 8 mar 2006, 10:19 ]
Tytuł: 

O dziwo nawet szybko zareagowali, już w godzinke - półtorej po wysłaniu maila wszystko było w porządku i dostałem 1 dzień free. Mniejsza o darmowy dzień, ważne, że można było już zacząć robić AQ ;).

Aczkolwiek wysyłanie via webform troche trwało, bo "zaskoczyło" i wysłało wiadomość dopiero za 20-25 razem, przedtem same errory...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team