MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

patch 1.10.2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=19076
Strona 1 z 2

Autor:  Fabianek [ 20 kwi 2006, 09:12 ]
Tytuł:  patch 1.10.2

source: http://www.worldofwarcraft.com/patchnot ... notes.html
Kod:
World of Warcraft Client Patch
(Disclaimer: These patch notes are for the Public Test Realm and the content of the patch is subject to change.)

World of Warcraft Client Patch 1.10.2

General

    * Guild Recruitment channel functionality has been improved to be turned off for players already in guilds, and turned on for players not in guilds by default.
    * Fixed a bug which caused players to drop from combat after destroying a totem.
    * Fixed a soft-lock bug that occurred under certain conditions when players were near ships, zeppelins, elevators, and the Deeprun Tram.

Mages

    * Arcane Power: This aura will no longer stack with Power Infusion. If you use it, Arcane Power's aura will replace Power Infusion's aura.

Paladins

    * Holy Shock will now be guaranteed to crit when used offensively while Divine Favor is active.
    * Eye for an Eye will now properly produce its damage effect on the attacking caster.

Priests

    * Inner Fire: Rank 3 will no longer have charges consumed when Power Word: Shield is active.
    * Power Infusion: This aura will no longer stack with Arcane Power. If you attempt to cast it on someone with Arcane Power, the spell will fail.
    * Starshards: Ranks 1 and 2 inadvertently received too much bonus from spell damage, while Rank 7 received no bonus from spell damage. Each of those ranks are now fixed to receive the correct bonus.

Rogues

    * Fixed a bug which prevented Vanish from working properly under certain conditions.
    * Seal Fate will now correctly provide a bonus combat point upon landing a critical strike.

Warlocks

    * Improved Shadow Bolt will now proc properly after landing a critical strike with Shadow Bolt.

Warriors

    * Rage generated from Unbridled Wrath and Shield Specialization will now display properly in the combat log.

Mac

    * Fixed a client crash caused by weather effects when running OS 10.3.9.

World Environment

    * Players should no longer become dismounted while riding through certain areas of the Undercity.
    * Fixed a number of clipping issues and awkward turns discovered throughout various chained flight paths.
    * Certain creatures in Eastern Plaguelands weren't providing reputation gain with the Argent Dawn. This has been fixed.


hmm kolejny nerf maga?

Autor:  KromeR [ 20 kwi 2006, 09:30 ]
Tytuł: 

Tam maga... Nie ucieli warriora...
Dziwne. Blizz kombinuje cos grubszego...
:o

Autor:  whiteman [ 20 kwi 2006, 09:51 ]
Tytuł: 

Fabianek, przestań słuchać Radia Maryja bo wszędzie widzisz spiski żydomasońskie przeciwko Magom tym razem. Przecież w next patchu jest revamp talentów, więc po co hałas robić?

Autor:  lutus [ 20 kwi 2006, 09:56 ]
Tytuł: 

no ale fakt faktem, chwilowo zabrali magom mozliwosc robienia imba dmgu z ap+power infusion:)

Autor:  cypis [ 20 kwi 2006, 10:00 ]
Tytuł: 

Chyba nie po to nerfowali zhc+toep, zeby za chwile dawac im ap+pi?

Autor:  Fabianek [ 20 kwi 2006, 10:10 ]
Tytuł: 

whiteman napisał(a):
Fabianek, przestań słuchać Radia Maryja bo wszędzie widzisz spiski żydomasońskie przeciwko Magom tym razem. Przecież w next patchu jest revamp talentów, więc po co hałas robić?


lol a kto robi halas, poprostu komentarz do patch notes?

afaik forum jest do wyrazania wlasnych opinii z ktorymi ty nie musisz sie zgadzac mimo ze sa zgodne z faktami :P wiec jesli ty nie akceptujesz faktow to tobie blizej do sluchania RM i spiskow niz mi :P

cypis napisał(a):
Chyba nie po to nerfowali zhc+toep, zeby za chwile dawac im ap+pi?


afaik no przeciez dali/zabrali to w tym samym patchu.

Autor:  Cubituss [ 20 kwi 2006, 10:35 ]
Tytuł: 

Oj dajcie już spokój z Fabiankiem, wysłał fajnego linka i już, pewnie w środę wjedzie ten patch najbliższą.

Naprawili mi warriora! :) (ta, jasne, combat log nie pokazuje UB rage gains, ciekawe czemu organoleptycznie też się nie dodają do rage metera :) )

Autor:  BiGi [ 20 kwi 2006, 11:52 ]
Tytuł: 

brak zmian druida hehe - moze to i lepiej.

a co do warriora to 58 lvl ma i pewnie nawet jakby jakis bug byl to bym do konca sie nie kapnol, chyba ze jakis porazajacy ;)

Autor:  Fabianek [ 20 kwi 2006, 11:58 ]
Tytuł: 

@Bigi czytales "fake" 1.11 maja nam nerfnac abolish poison zeby dzialalo na truty tylko do lv50 ^^ (patch notes w lepszym tlumaczeniu niz na naszym forum znajdziesz na site'cie nihilum)

Autor:  Sobtainer [ 20 kwi 2006, 12:13 ]
Tytuł: 

Szczerze? spodziewałem się usunięcia ZhC+AP, ale widze że usuneli tylko aure priesta dla Nas. Tak czy siak, coś się szukuje, ale co?

Autor:  rysiek [ 20 kwi 2006, 12:54 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Szczerze? spodziewałem się usunięcia ZhC+AP


ty i twoje przewidywania...

Cytuj:
Tak czy siak, coś się szukuje, ale co?


prawdopodobnie ulepszona owca, redesign fire tree, ulepszenia frosta, reistance breaker, zmniejszony CD evocation, nowa woda, blink dzalajacy w 4 kierunki i usuwajacy target przeciwnika, ulepszenie mana shield, pyro do 4 sekund cast, wiecej sie nie spodziewaj, nie dostaniecie win button jak warlocki.

Autor:  Neonin [ 20 kwi 2006, 13:04 ]
Tytuł: 

przepraszam a jaki to button? bo może kiepsko szukam ale jakoś go nie znalazłem...

Autor:  Razoth [ 20 kwi 2006, 13:49 ]
Tytuł: 

Nic dziwnego potrzebujesz jeszcze 2 leveli. :lol:

Autor:  Sobtainer [ 20 kwi 2006, 13:49 ]
Tytuł: 

rysiek napisał(a):
[prawdopodobnie ulepszona owca, redesign fire tree, ulepszenia frosta, reistance breaker, zmniejszony CD evocation, nowa woda, blink dzalajacy w 4 kierunki i usuwajacy target przeciwnika, ulepszenie mana shield, pyro do 4 sekund cast, wiecej sie nie spodziewaj, nie dostaniecie win button jak warlocki.


Ty i te twoje przewidywania.

Autor:  Neonin [ 20 kwi 2006, 13:51 ]
Tytuł: 

Raz jak rozumiem myślisz o DC? wiesz jaki ma cooldown? do wykorzystania raz w ciągu walki a na przykład warki mają immune na fear w zerku....

Autor:  Karoid [ 20 kwi 2006, 13:52 ]
Tytuł: 

widac ze nie umiesz grac lockiem siuuuuu...

Autor:  Razoth [ 20 kwi 2006, 13:58 ]
Tytuł: 

Neonin napisał(a):
Raz jak rozumiem myślisz o DC? wiesz jaki ma cooldown? do wykorzystania raz w ciągu walki a na przykład warki mają immune na fear w zerku....


No cóż suczka + seduce twoim przyjacielem w takim wypadku. ;) A DC wtedy gdy juz na tamtym masz immune.

Autor:  Arvold [ 20 kwi 2006, 14:05 ]
Tytuł: 

Prawde mowiac to sie spodziewałem tego nerf u maga. I mnie niczym nie zaskoczyli. Dobrze, ze nie znerfowali jeszcze Mind Quickening Gem i AP. Teraz to najmocniejsze combo przynajmniej w pve.

Autor:  Cubituss [ 20 kwi 2006, 14:06 ]
Tytuł: 

Neonin napisał(a):
warki mają immune na fear w zerku....


Say what?!

Autor:  Neonin [ 20 kwi 2006, 14:17 ]
Tytuł: 

Warior ma umiejętności (i talenty) które sprawiają iż są immune na fear. jak ładnie poprosisz podeślę linki ;)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team