r_ADM napisał(a):
zajebiscie, to 5% magow, zrobionych tylko i wylacznie do farmienia kasy poprzez aoe bedzie mialo lepiej.
r_ADM napisał(a):
to, ze wam sie podoba nie zmienia faktu, ze w edngamie i w pvp jest to bezuzyteczny talent.
learn2play
w mojej gildii w sumie jest okolo ~20+ magow z czego w end game gra 6 i 1 w pvp (ten co zrobil r14 gra rowniez endgame). To biorac pod uwage ze moja gildia jest endgame'owa czyli wystepuje wyzsze prawdopodobienstwo ze mag grajacy w mojej gildii gra endgame niz zupelnie losowo wziete chary a mimo to przy zalozeniu ze magow jest tylko 20 (a jest wiecej 20 to poprostu bezpieczna liczba) tylko 30% magow gra endgame... 70% > 30%
hint: reszta magow to alty sluzace wlasnie do tluczenia masowego easy mobow.
a teraz poprosze o zrodlo statystyk ze 95% magow gra w endgame gildiach lub pvpuje.
Bo poki co jedyne co ci moge powiedziec learn2calculate
whiteman napisał(a):
Mi ten talent też się podoba. A tak przy okazji co sądzicie o tym buildzie:
http://www.wowhead.com/talent/?k0xxtrZZiVcuhAo
ja osobiscie bede prawdopodobnie celowal w cos takiego:
http://www.wowhead.com/talent/?RV0xtbueoVx0hZbhb
strat:
a) jesli moby sa zgrupowane: flamestrike, nova, flamestrike, CoC, AE, jak sie skonczy dot z flamestrike, POM+flamestrike i do konca AE
b) jesli moby nie sa zgrupowane: pull, zebranie do kupy, nova, flamestrike a pozniej to juz tak samo
lub
http://www.wowhead.com/talent/?kV0xzZVt0ubczZwhfz0m
strat
a) jesli moby sa zgrupowane: flamestrike, nova, blast wave, CoC, AE az sie skonczy cooldown na novie, nova, flamestrike i do konca AE
b) jesli moby nie sa zgrupowane: pull, zebranie do kupy, nova, blast wave a pozniej to juz tak samo
tak jak patrze na oba buildy to jednak wydaje mi sie calkiem fajny buff:
1. armor
2. shatter