MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Patch 1.11 Mage & Shaman talent preview
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=19387
Strona 1 z 5

Autor:  Dana [ 9 maja 2006, 18:48 ]
Tytuł:  Patch 1.11 Mage & Shaman talent preview

Magik
http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/1p11/mage/talents.html

Szaman
http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/1p11/shaman/talents.html

Autor:  LastSlave [ 9 maja 2006, 19:25 ]
Tytuł:  Re: Patch 1.11 Mage & Shaman talent preview

[quote="Dana"]Magik
http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/1p11/mage/talents.html

Szaman
http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/1p11/shaman/talents.html[/quote

Autor:  iniside [ 9 maja 2006, 19:32 ]
Tytuł: 

Powie tak .. (przepraszam) KUR... Dlaczego nie zmienili Arcane.. Wszystko proźby błagania odbiły się jak piłeczka kauczukowa.. grr

Autor:  Kain18 [ 9 maja 2006, 20:29 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Powie tak .. (przepraszam) KUR... Dlaczego nie zmienili Arcane.. Wszystko proźby błagania odbiły się jak piłeczka kauczukowa.. grr


Bo wszyscy GM grają shamanami....

Autor:  iniside [ 9 maja 2006, 20:50 ]
Tytuł: 

Kain18 napisał(a):
iniside napisał(a):
Powie tak .. (przepraszam) KUR... Dlaczego nie zmienili Arcane.. Wszystko proźby błagania odbiły się jak piłeczka kauczukowa.. grr


Bo wszyscy GM grają shamanami....

Ale najdziwniejsze jest to ze Tseric upardzie udowadnia ze talent +armor jest niezbedny do przetrwania. yhy ciekawe komu..

Autor:  Kain18 [ 9 maja 2006, 20:58 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Kain18 napisał(a):
iniside napisał(a):
Powie tak .. (przepraszam) KUR... Dlaczego nie zmienili Arcane.. Wszystko proźby błagania odbiły się jak piłeczka kauczukowa.. grr


Bo wszyscy GM grają shamanami....

Ale najdziwniejsze jest to ze Tseric upardzie udowadnia ze talent +armor jest niezbedny do przetrwania. yhy ciekawe komu..


Odpowiedź jest prosta : bo sam był pomysłodawcom tego gówna...

Autor:  kreda [ 9 maja 2006, 21:00 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Kain18 napisał(a):
iniside napisał(a):
Powie tak .. (przepraszam) KUR... Dlaczego nie zmienili Arcane.. Wszystko proźby błagania odbiły się jak piłeczka kauczukowa.. grr


Bo wszyscy GM grają shamanami....

Ale najdziwniejsze jest to ze Tseric upardzie udowadnia ze talent +armor jest niezbedny do przetrwania. yhy ciekawe komu..


Gdyby byl niezbedny, nie bylby talentem :]

Autor:  iniside [ 9 maja 2006, 21:00 ]
Tytuł: 

Kain18 napisał(a):
iniside napisał(a):
Kain18 napisał(a):
iniside napisał(a):
Powie tak .. (przepraszam) KUR... Dlaczego nie zmienili Arcane.. Wszystko proźby błagania odbiły się jak piłeczka kauczukowa.. grr


Bo wszyscy GM grają shamanami....

Ale najdziwniejsze jest to ze Tseric upardzie udowadnia ze talent +armor jest niezbedny do przetrwania. yhy ciekawe komu..


Odpowiedź jest prosta : bo sam był pomysłodawcom tego gówna...

No tak w sumie można sie domyslić. Ale z drugiej strony jak można być tak tępym i być totalnie obojętnych na sugestie userów.

BTW. Ciekawe czy jak jutro pojawi się na E3 to wyjdzie z tamtąd żywy :D
Cytuj:
Gdyby byl niezbedny, nie bylby talentem

Ale można było dać coś bardziej przydatnego. Chociażby imp Evo..

Autor:  Fabianek [ 10 maja 2006, 07:03 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Ale najdziwniejsze jest to ze Tseric upardzie udowadnia ze talent +armor jest niezbedny do przetrwania. yhy ciekawe komu..


hmm mi sie ten talent podoba, dlatego ze mojemu magowi nigdy za wiele HP i nigdy za wiele armoru w czasie spamowania IAE.

Autor:  r_ADM [ 10 maja 2006, 10:39 ]
Tytuł: 

zajebiscie, to 5% magow, zrobionych tylko i wylacznie do farmienia kasy poprzez aoe bedzie mialo lepiej.

Autor:  Fabianek [ 10 maja 2006, 10:50 ]
Tytuł: 

punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia :P

learn2play

Autor:  whiteman [ 10 maja 2006, 10:51 ]
Tytuł: 

Mi ten talent też się podoba. A tak przy okazji co sądzicie o tym buildzie:

http://www.wowhead.com/talent/?k0xxtrZZiVcuhAo

Autor:  r_ADM [ 10 maja 2006, 11:06 ]
Tytuł: 

to, ze wam sie podoba nie zmienia faktu, ze w edngamie i w pvp jest to bezuzyteczny talent.

learn2play

Autor:  Fabianek [ 10 maja 2006, 12:02 ]
Tytuł: 

r_ADM napisał(a):
zajebiscie, to 5% magow, zrobionych tylko i wylacznie do farmienia kasy poprzez aoe bedzie mialo lepiej.


r_ADM napisał(a):
to, ze wam sie podoba nie zmienia faktu, ze w edngamie i w pvp jest to bezuzyteczny talent.

learn2play


w mojej gildii w sumie jest okolo ~20+ magow z czego w end game gra 6 i 1 w pvp (ten co zrobil r14 gra rowniez endgame). To biorac pod uwage ze moja gildia jest endgame'owa czyli wystepuje wyzsze prawdopodobienstwo ze mag grajacy w mojej gildii gra endgame niz zupelnie losowo wziete chary a mimo to przy zalozeniu ze magow jest tylko 20 (a jest wiecej 20 to poprostu bezpieczna liczba) tylko 30% magow gra endgame... 70% > 30%

hint: reszta magow to alty sluzace wlasnie do tluczenia masowego easy mobow.

a teraz poprosze o zrodlo statystyk ze 95% magow gra w endgame gildiach lub pvpuje.

Bo poki co jedyne co ci moge powiedziec learn2calculate

whiteman napisał(a):
Mi ten talent też się podoba. A tak przy okazji co sądzicie o tym buildzie:

http://www.wowhead.com/talent/?k0xxtrZZiVcuhAo


ja osobiscie bede prawdopodobnie celowal w cos takiego:
http://www.wowhead.com/talent/?RV0xtbueoVx0hZbhb

strat:
a) jesli moby sa zgrupowane: flamestrike, nova, flamestrike, CoC, AE, jak sie skonczy dot z flamestrike, POM+flamestrike i do konca AE
b) jesli moby nie sa zgrupowane: pull, zebranie do kupy, nova, flamestrike a pozniej to juz tak samo

lub
http://www.wowhead.com/talent/?kV0xzZVt0ubczZwhfz0m

strat
a) jesli moby sa zgrupowane: flamestrike, nova, blast wave, CoC, AE az sie skonczy cooldown na novie, nova, flamestrike i do konca AE

b) jesli moby nie sa zgrupowane: pull, zebranie do kupy, nova, blast wave a pozniej to juz tak samo


tak jak patrze na oba buildy to jednak wydaje mi sie calkiem fajny buff:
1. armor
2. shatter

Autor:  tomugeen [ 10 maja 2006, 12:16 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):

Bo poki co jedyne co ci moge powiedziec learn2calculate

I nawzajem bo jak zwykle przyjales swoja gildie za miniature populacji warcrafta. Nie wyskocz zaraz z wnioskiem, ze nikt nie gra shamanem w endgame ;]

Autor:  whiteman [ 10 maja 2006, 12:17 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Fabianek napisał(a):

Bo poki co jedyne co ci moge powiedziec learn2calculate

I nawzajem bo jak zwykle przyjales swoja gildie za miniature populacji warcrafta. Nie wyskocz zaraz z wnioskiem, ze nikt nie gra shamanem w endgame ;]


U niego nikt nie gra, bo w ally występuje tylko loladin.

Autor:  Fabianek [ 10 maja 2006, 12:28 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
I nawzajem bo jak zwykle przyjales swoja gildie za miniature populacji warcrafta. Nie wyskocz zaraz z wnioskiem, ze nikt nie gra shamanem w endgame ;]


Cytuj:
To biorac pod uwage ze moja gildia jest endgame'owa czyli wystepuje wyzsze prawdopodobienstwo ze mag grajacy w mojej gildii gra endgame niz zupelnie losowo wziete chary


nie zgodzisz sie z tym?

zacznij czytac ze zrozumieniem

no chyba ze uwazasz ze przypadkowo dobrane chary na roznych servach % grajacych end game bedzie wyzszy? jesli tak uwazasz to poczytaj ile jest gildii w EU np. na http://www.warcraftrealms.com/census.php a nastepnie idz na http://forums-en.wow-europe.com/ -> raids -> raid progress i zobacz ile tam jest gildii.

Na podstawie w/w zrodel stwierdzam ze w mojej gildii (jak i w kazdej innej end game'owej) wystepuje znacznie podwyzszone prawdopodobienstwo wystepowania magow grajacych endgame. A takze podwyzszone wystepowanie ludzi grajacych pvp, dlatego ze 4 pierwsi GMowie na servie sa z mojej gildii, do tego jest tona ludzi co mieli rank 11+.

No a teraz poprosilbym o twoje argumenty, dlaczego zle dobralem dane do startystyki ktora przeprowadzilem?


Czy sie to komus podoba czy nie magowie (inne klasy rowniez) grajacy endgame to zdecydowana mniejszosc.

Sadze ze ponad polowa graczy nie widziala nawet lucka a gdzie do endgame??? Wnioskuje to po tym ze czesto inspectuje losowych ludzi w if i calkiem sporo ludzi nie ma ani kawalka itemu z mc+

Autor:  tomugeen [ 10 maja 2006, 12:47 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
tomugeen napisał(a):
I nawzajem bo jak zwykle przyjales swoja gildie za miniature populacji warcrafta. Nie wyskocz zaraz z wnioskiem, ze nikt nie gra shamanem w endgame ;]


Cytuj:
To biorac pod uwage ze moja gildia jest endgame'owa czyli wystepuje wyzsze prawdopodobienstwo ze mag grajacy w mojej gildii gra endgame niz zupelnie losowo wziete chary


nie zgodzisz sie z tym?


Co z tego ze w twojej gildii mag u ciebie gra engame? nadal w nie ma silnego zwiazku z populacja. Rownie dobrze moge podac przyklad ode mnie. Na 80 kont mielismy kolo 150 60tek [czyli duzo altow] z czego jeden mag _nie_byl_ na poziomie Ragnarossa. Byla natomiast cala rzesza rogue, ktorzy MC odwiedzili maksymalnie 2 razy.
Gildia ofc rownie el0pr0 jak twoja farmujaca AQ.

W ten sam sposob kazdy moze podac przyklad swojej gildii i wysuwac calkiem odmienne wnioski dotyczace populacji WoWa.
U ciebie problem polega na tym, ze robisz ta sama glupote n-ty raz z rzedu :<

Autor:  Fabianek [ 10 maja 2006, 13:01 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
W ten sam sposob kazdy moze podac przyklad swojej gildii i wysuwac calkiem odmienne wnioski dotyczace populacji WoWa.


ja nie wyciagam wnioskow na temat populacji calego wowa, tylko wyciagnolem wniosek ze mag grajacy w mojej gildii ma wyzsze prawdopodobienstwo zobaczenia endgame contentu niz wybrany losowo co imho jest zgodne z prawda.

Czy twoim zdaniem wiecej ludzi robi endgame content czy jest raczej na etapie scholo/stratu/brs robi podchody do mc? (hint: po inspectuj ludzi w if/ogrii lub porownaj ilosc gildii na censusie do ilosci gildii w threadzie o raid progress.

co by ustalic od kiedy zaczyna sie endgame content to zalozmy ze od ubicia ragnara.

Autor:  r_ADM [ 10 maja 2006, 13:16 ]
Tytuł: 

tu nie chodzi o to czy ja mam racje czy ty masz racje w sprawie populacji magow grajacych edngame i nie grajacych endgame.

chodzi o to, ze talent arc resilience jest gowniany. ile ty masz inta na tym swoim magu ? 350 ? 400 ? to ci da 200 armouru a to jest niewiele warte. roznicy zadnej nie odczujesz. i o to mi chodzilo.

Strona 1 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team