MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Rogue revamp
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20187
Strona 1 z 14

Autor:  Fabianek [ 2 lip 2006, 23:19 ]
Tytuł: 

ja osbiscie dalbym rogue tylko jedna rzecz: vanish sciaga wszystkie debuffy/doty jak ice block maga.

mysle ze wszyscy rogale bili by bardziej niz happy

ps no przylazlem na ten #wow-pl ale strasznie cicho tam

edit:
@down mam rogue na 60, oraz alta na 49 :P i mi tylko tego brakuje ze nie mam czym sciagnac dotow :P

Autor:  Advo [ 2 lip 2006, 23:37 ]
Tytuł: 

hmm co by tu dodac ciezko wymyslec szczerze powiedziawszy :) (<< cudna skladnia nie ? xd), ale zaczekajmy az wrescie oficjalnie oglosza co i jak zostanie zmienione i zobaczycie jak ten temat bedzie doslownie eksplodowal od nowych postow (flame FTW ! xd)

-jezeli ten post nic nie wnosi do tematu i/lub ma mase ortow to bardzo prosze wybaczcie mi ale jest juz pozno xd

Autor:  Nileno [ 2 lip 2006, 23:46 ]
Tytuł: 

@Advo: To po cholere cos piszesz.
Imo pick pocket'owanie graczy musi byc :P

Autor:  Pio [ 3 lip 2006, 00:09 ]
Tytuł: 

Rogue jest uzalezniony od cooldownow skilli - powinni to zmienic

Autor:  Postal [ 3 lip 2006, 00:33 ]
Tytuł: 

imp distract z 6 yardow powinni zmienic na 8 i wszyscy by byli happy :)

Autor:  Shadhun [ 3 lip 2006, 01:58 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Pio napisał(a):
Rogue jest uzalezniony od cooldownow skilli - powinni to zmienic


Oczywiscie ze nie jest, jesli nie potrafisz nikogo zabic bez cooldownow to nie znaczy ze klasa na nich bazuje.


Zabij mi misiu srednio rozgarnietego maga bez vanisha i sprinta i blinda. Na combat/hemo buildzie. Na daggerach mozesz liczyc na farta w critach.

Autor:  Shadhun [ 3 lip 2006, 02:08 ]
Tytuł: 

Jest dobrze :).

Autor:  Shadhun [ 3 lip 2006, 02:25 ]
Tytuł: 

Liczyłem na troszke mniejszy cd na preparation no ale coz :).

Autor:  tomugeen [ 3 lip 2006, 02:45 ]
Tytuł: 

Cashasty napisał(a):
Jesteśmy chyba pierwszą klasą która od początku nie whinuje na revmapa ;d [Magowie na poczatku whinowali :> ]

Bo nie ma powody do whinu, klasa ktora sama w sobie byla kompletna (Nie pozbawiona bugow, ale kompletna) dostaje mega buffa.
Zmniejszanie cooldownow, zwiekszenie survivability i co najwazniejsze podniesienie base dmg skilli (nie przypominam sobie, zeby inni dostali niezakamuflowany boost dmg)

whine i tak bedzie, po tym co rogue dostali poprosza o heal i totemy (z czego jedno dostana) ^^

Autor:  Dana [ 3 lip 2006, 02:49 ]
Tytuł: 

[sarkazm]
No fajnie, rogulce będą jeszcze bardziej ymba :)
[/sarkazm]

Autor:  Ravushimo [ 3 lip 2006, 03:22 ]
Tytuł: 

whiny beda... ale nie od rogali tylko od calej reszty :)
polaczony rapid z camou, lepszy sprint i premed, mocniejszy evi, ogolnie wieksza swoboda w wyborze talencikow... bedzie ciekawie, a to tylko wierzcholek gory :)

Autor:  Besero [ 3 lip 2006, 04:20 ]
Tytuł: 

gief talent calculator. :P ogolnie jestem bardzo zadowolony z tych zmian, czekam na reszte (i po cichu licze na to, ze zmniejsza cooldowny z deczka)

Autor:  h34t [ 3 lip 2006, 06:50 ]
Tytuł: 

I wracamy do czasow premiery WoW, gdzie klasa rogue liczyla 20% (lub wiecej) ogolu.

Autor:  Shadhun [ 3 lip 2006, 07:13 ]
Tytuł: 

Cholera, że ten improved sprint musi być w combat drzewku :(.

New talent Heightened Senses in the subtlety tree, increases your Stealth detection, and reduces the chance for you to be hit by spells and ranged attacks.

Szkoda ze nie podali szansy. 10% plx :).

Autor:  Domin [ 3 lip 2006, 07:37 ]
Tytuł: 

Klasa ktora robi najwiecej dmg dostala buffa do dmg? Zajebiscie........ Nie kapuje jak mozna plakac o wiekszy dmg bedac nr 1 w dmg? Moze mi to ktos wytlumaczyc?

Cytuj:
# New talent Heightened Senses in the subtlety tree, increases your Stealth detection, and reduces the chance for you to be hit by spells and ranged attacks.


Hmm ciekawe, czesc o spellach to mozna odlozyc w bajeczki kiedy teraz byle mag ma z talentow +6% hit i z itemow ~10% ;)

Cytuj:
# Improved Sprint has been changed, and will instead have a 50/100% chance to remove all movement impairing effects when you activate your Sprint ability. This talent no longer reduces the cooldown of Sprint.


To teraz rogue bedzie mial 2x snare removal? Zajebiscie..... n/c

Autor:  Shadowclaw [ 3 lip 2006, 07:39 ]
Tytuł: 

Domin napisał(a):
Klasa ktora robi najwiecej dmg dostala buffa do dmg? Zajebiscie........ Nie kapuje jak mozna plakac o wiekszy dmg bedac nr 1 w dmg? Moze mi to ktos wytlumaczyc?


Dlatego że niejesteśmy #1 w DMG juz , warrior z dobrym sprzętem i fury buildem spokojnie outdamaguje rogali na rajdach.

Autor:  Shadhun [ 3 lip 2006, 07:42 ]
Tytuł: 

Ludzi nie mających żadnego pojęcia o rogue prosimy o opuszczenie tego tematu i nie pierdolenie głupot.

Autor:  Domin [ 3 lip 2006, 07:44 ]
Tytuł: 

Shadowclaw napisał(a):
Domin napisał(a):
Klasa ktora robi najwiecej dmg dostala buffa do dmg? Zajebiscie........ Nie kapuje jak mozna plakac o wiekszy dmg bedac nr 1 w dmg? Moze mi to ktos wytlumaczyc?


Dlatego że niejesteśmy #1 w DMG juz , warrior z dobrym sprzętem i fury buildem spokojnie outdamaguje rogali na rajdach.


Tylko na walkach gdzie nie liczy sie aggro, na innych (99%?) taki dmg sciaga aggro=dead. Ofc tyczy sie tylko hordy, u alliance BoS zalatwia ta sprawe.

Autor:  Besero [ 3 lip 2006, 07:50 ]
Tytuł: 

Domin napisał(a):

Cytuj:
# Improved Sprint has been changed, and will instead have a 50/100% chance to remove all movement impairing effects when you activate your Sprint ability. This talent no longer reduces the cooldown of Sprint.


To teraz rogue bedzie mial 2x snare removal? Zajebiscie..... n/c


Proponuje zajrzec w talenty i zobaczyc gdzie imp. sprint jest, ok?

Autor:  Shadhun [ 3 lip 2006, 07:50 ]
Tytuł: 

A kogo obchodzi pve ? Zrob mi rogiem w pvp taki burst damage jak magiem, wariorem z dobrym 2h czy nawet hunterem (sic).

Strona 1 z 14 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team