MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Outdoor PvP
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20550
Strona 1 z 3

Autor:  Dwutlenek [ 29 lip 2006, 13:11 ]
Tytuł:  Outdoor PvP

A Game of Towers

In the wake of the recent Scourge invasion, the Eastern Plaguelands of Lordaeron have gained new strategic importance in the ongoing struggle between the powers of Azeroth. Naxxramas looms on the horizon, and the Scourge is preparing to move once again. The floating necropolis is a clear threat to all of Azeroth, but the presence of one of the Scourge's most important agents also provides a great opportunity to those willing to take the fight to the heart of the undead war machine. With this goal in mind, the Horde and Alliance are now vying for control over strategic points in the Eastern Plaguelands.

Four towers are crucial to establishing complete strategic control over the Eastern Plaguelands: Crown Guard Tower to the south, Eastwall Tower near Light's Hope Chapel, Northpass Tower to the north, and Plaguewood Tower in the northwest. Capturing these towers works very much like a tug-of-war. Control over a tower shifts depending on which faction has more characters with an active PvP flag in the tower's direct vicinity. This means that in order to gain control, you need to see to it that there are more members of your own faction present, and you should also hunt down and slay members of the opposite faction to ensure that your side keeps the upper hand.

For each tower that your faction holds, all members of your faction in the Eastern Plaguelands will receive a buff due to the strategic control over the area. Your faction's spell and melee damage against undead enemies is increased by one percent for each tower you control.

ObrazekObrazek

Autor:  Dwutlenek [ 29 lip 2006, 13:13 ]
Tytuł: 

The Silithyst Must Flow

In faraway Silithus, geysers of a strange red crystalline dust have started to appear in the desert. Both the Alliance and the Horde have taken an interest in this new substance, which is called silithyst, and researchers on both sides have discovered unique and valuable properties in the dust. The Horde and Alliance camps in the region have both been outfitted with turn-in stations where adventurers can unload the silithyst they collect.

There are two methods for collecting silithyst. The most obvious one is to simply pick it up from a geyser. A character can carry only one load of silithyst at a time, so whenever you collect some silithyst, you should immediately return to your faction's encampment. Nevertheless, be careful: the dust's glow makes you very easy to spot, and the silithyst automatically makes you a target for members of the opposite faction. Until you turn in the silithyst you are carrying, an enemy can slay you and pick up the dust you dropped in death. Of course, this enemy in turn becomes a target.

Once either the Alliance or the Horde has acquired enough silithyst, that faction's base will send off a full shipment of the dust, and the count for both factions will be reset. All members of the winning faction in Silithus will receive a buff, and the race for the precious silithyst will begin anew.


ObrazekObrazekObrazek

Autor:  Aldatha [ 29 lip 2006, 13:27 ]
Tytuł: 

ror , czyli nie maja zamiaru zmieniac zbytnio to co widzialem na ptr
mam nadzieje ze w Outland bardziej sie wysila ..

Autor:  Dwutlenek [ 29 lip 2006, 13:31 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
ror , czyli nie maja zamiaru zmieniac zbytnio to co widzialem na ptr
mam nadzieje ze w Outland bardziej sie wysila ..


To bardzo ładnie się sprawdzi na serverach PvE. Na PvP to nie będzie jakieś wielkie urozmaicenie... ot kolejny powod żeby mordować w pewnych miejscach częsciej niż gdzie indziej.

Niewątpliwie zakres działań jest dosyć ubogi ale myślę, że na początek nie ma co przesadzać... "Dajmy ludziom coś prostego, zobaczymy jak się sprawdzi a jak trzeba to zawsze można troche skomplikować"

P.S.
Robienie questów w EPL na serwerze PvP to będzie teraz ostra jazda.
Zawsze się jakiś rzeźnik w okolicy zjawi.

Autor:  Sobtainer [ 29 lip 2006, 13:32 ]
Tytuł: 

Debida, na PTR myślałem że zasne w epl.

Autor:  Aldatha [ 29 lip 2006, 13:36 ]
Tytuł: 

tez tak sadze ze traktuja to jako swoisty stress test , w Outlands moga walnac odpowiednio skonstruowane zony + miasta (cos chyba nawet wspominali)

Autor:  TaoTao [ 29 lip 2006, 14:36 ]
Tytuł: 

Pro buffy...napewno sie wszyscy na to rzuca...

Autor:  iniside [ 29 lip 2006, 15:21 ]
Tytuł: 

Taa Sandwars FTW.. :lol:

Autor:  Sobtainer [ 29 lip 2006, 15:34 ]
Tytuł: 

Aldatha napisał(a):
tez tak sadze ze traktuja to jako swoisty stress test , w Outlands moga walnac odpowiednio skonstruowane zony + miasta (cos chyba nawet wspominali)


ta zwłaszcza że jak obejrzysz film z flying mounts w bc widać jako kolo lata nad jakimś miastem w outlands, może być niezły klimat z tego. Ciekawy czy range dps będzie mógł ładować w nie.

Autor:  Nestor [ 29 lip 2006, 15:35 ]
Tytuł: 

Spice, travel without moving.. :)

Silithus bedzie fajne, szkoda tylko ze tyle robali tam jest i nonstop sie wdeptuje w jakiegos pajaka czy cos.

Trudno sie nie zgodzic z dwutlenę, to glownie pod servery PVE jest robione, bo przeciez na pvp wszyscy chodza z tagiem dzien i noc. Pozyjemy, zobaczymy, wychodzi na to ze crossrealm bg bedzie jednak glownym punktem tutaj, nareszcie bedzie mozna pofarmic bez kolejek :)

Autor:  TaoTao [ 29 lip 2006, 15:58 ]
Tytuł: 

W zasadzie zupelnie nie rozumiem tej zagrywki skoro buff trwa tylko 15min?Na co nam to? zanim dojdziesz do grind spota masz juz conajmniej ze 2 min z glowy wiec co, ubijesz pare mobow i znowu sie godzine uzerac zeby dostac bufa? Zeby to potrwalo z godzine to ok rozumiem wtedy pve gildie nawet by mialy swoj 'pvp squad' co by im buffa przed raidem zalatwial :P

Autor:  Dhoro [ 29 lip 2006, 16:41 ]
Tytuł: 

afff... i co to wszystko tylko dla hk i buffa? debiliada... takie outdoor pvp to ja mam na codzien w okolicach SorrowHill i Southshore...

Autor:  Sobtainer [ 29 lip 2006, 17:21 ]
Tytuł: 

Ogólnie w 1.12 jak sie skoncza kolejki [Patrz PTR ~5 sekund wejście] to nie będzie miejsca dla farmerów w oknie honoru. Teraz na blu masz 400k honoru tygodniowi a czekasz na wsg/ab ~8-20 minut. Co będzie jak będziemy wchodzic w 5 sekund? to będą miliony honoru.

Autor:  Kelebglin [ 29 lip 2006, 18:47 ]
Tytuł: 

To zbyt pieknie brzmi, nie ma bata musi byc jakis haczyk:)

Autor:  Demandread [ 29 lip 2006, 20:19 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Ogólnie w 1.12 jak sie skoncza kolejki [Patrz PTR ~5 sekund wejście] to nie będzie miejsca dla farmerów w oknie honoru. Teraz na blu masz 400k honoru tygodniowi a czekasz na wsg/ab ~8-20 minut. Co będzie jak będziemy wchodzic w 5 sekund? to będą miliony honoru.

Dokladnie - pierwsza moja mysl. Farm even more !!!11111

Autor:  raggnarok [ 29 lip 2006, 21:50 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Ogólnie w 1.12 jak sie skoncza kolejki [Patrz PTR ~5 sekund wejście] to nie będzie miejsca dla farmerów w oknie honoru. Teraz na blu masz 400k honoru tygodniowi a czekasz na wsg/ab ~8-20 minut. Co będzie jak będziemy wchodzic w 5 sekund? to będą miliony honoru.


Gralem na serverze, na ktorym Horda czekala srednio jakas minute gora na wejscie do dowolnego BG i wierz mi, ludzie mieli bardzo daleko do tych twoich milionow honoru. I byl to server PvP :)

Autor:  Grzybolus [ 29 lip 2006, 22:10 ]
Tytuł: 

Na BL Serpentis miała 1,2 miliona honoru nabite w jednym tygodniu, więc jest to wykonalne.

Autor:  TaoTao [ 29 lip 2006, 22:10 ]
Tytuł: 

Premady beda mialy powyzej miliona spokojnie...my teraz robimy tyle w bonus week a czasem sie trafi dluzsza kolejka.

Autor:  Sobtainer [ 30 lip 2006, 00:06 ]
Tytuł: 

Honor System jest chory ponieważ Ranga nie jest odzwierciedleniem umiejętności gracza, tylko jego czasu walenia honoru przed kompem.

I to jest chore właśnie. Dopóki nie wyjdzie patch w którym będzie jasno i wyraźnie napisane - Masz skill masz Rank 14 i wszyscy się Ciebie boją - ja PvP będę potępiał [of corz mam na myśli tutaj PvP @ BG] bo jest to imo chore i nadal będzie. Żadne wieże tego nie zmienią.

Wydaje mi się że Blizzrd to zrobił po to, żeby ludzie zmuszali się do gry. Jesteś zjebany, wpadasz do chaty po pracy, wpiepszasz obiad logując się do WoW-a, wchodzisz do Teamu i jedziesz z koksem - tylko po to by nie spaść niżej. Gdzie tu jest logika? A jeszcze jak sobie przypomnę, że miałeś GM, kupiłeś broń i mogłeś ją nosić jak miałeś R14 bo jak spadłeś na R13 to już mogłeś zapomnieć - to mnie skręca z głupoty jaką jest Honor System.

Autor:  Nestor [ 30 lip 2006, 01:49 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
I to jest chore właśnie. Dopóki nie wyjdzie patch w którym będzie jasno i wyraźnie napisane - Masz skill masz Rank 14 i wszyscy się Ciebie boją - ja PvP będę potępiał [of corz mam na myśli tutaj PvP @ BG] bo jest to imo chore i nadal będzie. Żadne wieże tego nie zmienią.


Wymysl mi system w ktorym mozna wyrazic skill jako liczbe bazujaca na roznych zmiennych :)

Poki nie wprowadza land control ( co pewnie nastapi dopiero w BC ) to BG beda jedynym elementem pvp tak naprawde, a farming honoru jest tylko dla itemow, nie dla rangi.

Jedyne co by pomoglo w tym systemie to wylaczenie decay. Ale z drugiej strony sprawdza sie to co blizzard zapowiadal w tym systemie, w kazdym momencie nowy gracz z nowa postacia moze wskoczyc do rozgrywki i zdobyc najwyzszy rank. W daocu ludzi z 2 letnim stazem poprostu nie dalo sie fizycznie dogonic, a przewaga jaka mieli byla miazdzaca.

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team