MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Outdoor PvP https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20550 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Aldatha [ 29 lip 2006, 13:27 ] |
Tytuł: | |
ror , czyli nie maja zamiaru zmieniac zbytnio to co widzialem na ptr mam nadzieje ze w Outland bardziej sie wysila .. |
Autor: | Dwutlenek [ 29 lip 2006, 13:31 ] |
Tytuł: | |
Aldatha napisał(a): ror , czyli nie maja zamiaru zmieniac zbytnio to co widzialem na ptr
mam nadzieje ze w Outland bardziej sie wysila .. To bardzo ładnie się sprawdzi na serverach PvE. Na PvP to nie będzie jakieś wielkie urozmaicenie... ot kolejny powod żeby mordować w pewnych miejscach częsciej niż gdzie indziej. Niewątpliwie zakres działań jest dosyć ubogi ale myślę, że na początek nie ma co przesadzać... "Dajmy ludziom coś prostego, zobaczymy jak się sprawdzi a jak trzeba to zawsze można troche skomplikować" P.S. Robienie questów w EPL na serwerze PvP to będzie teraz ostra jazda. Zawsze się jakiś rzeźnik w okolicy zjawi. |
Autor: | Sobtainer [ 29 lip 2006, 13:32 ] |
Tytuł: | |
Debida, na PTR myślałem że zasne w epl. |
Autor: | Aldatha [ 29 lip 2006, 13:36 ] |
Tytuł: | |
tez tak sadze ze traktuja to jako swoisty stress test , w Outlands moga walnac odpowiednio skonstruowane zony + miasta (cos chyba nawet wspominali) |
Autor: | TaoTao [ 29 lip 2006, 14:36 ] |
Tytuł: | |
Pro buffy...napewno sie wszyscy na to rzuca... |
Autor: | iniside [ 29 lip 2006, 15:21 ] |
Tytuł: | |
Taa Sandwars FTW.. |
Autor: | Sobtainer [ 29 lip 2006, 15:34 ] |
Tytuł: | |
Aldatha napisał(a): tez tak sadze ze traktuja to jako swoisty stress test , w Outlands moga walnac odpowiednio skonstruowane zony + miasta (cos chyba nawet wspominali)
ta zwłaszcza że jak obejrzysz film z flying mounts w bc widać jako kolo lata nad jakimś miastem w outlands, może być niezły klimat z tego. Ciekawy czy range dps będzie mógł ładować w nie. |
Autor: | Nestor [ 29 lip 2006, 15:35 ] |
Tytuł: | |
Spice, travel without moving.. Silithus bedzie fajne, szkoda tylko ze tyle robali tam jest i nonstop sie wdeptuje w jakiegos pajaka czy cos. Trudno sie nie zgodzic z dwutlenę, to glownie pod servery PVE jest robione, bo przeciez na pvp wszyscy chodza z tagiem dzien i noc. Pozyjemy, zobaczymy, wychodzi na to ze crossrealm bg bedzie jednak glownym punktem tutaj, nareszcie bedzie mozna pofarmic bez kolejek |
Autor: | TaoTao [ 29 lip 2006, 15:58 ] |
Tytuł: | |
W zasadzie zupelnie nie rozumiem tej zagrywki skoro buff trwa tylko 15min?Na co nam to? zanim dojdziesz do grind spota masz juz conajmniej ze 2 min z glowy wiec co, ubijesz pare mobow i znowu sie godzine uzerac zeby dostac bufa? Zeby to potrwalo z godzine to ok rozumiem wtedy pve gildie nawet by mialy swoj 'pvp squad' co by im buffa przed raidem zalatwial |
Autor: | Dhoro [ 29 lip 2006, 16:41 ] |
Tytuł: | |
afff... i co to wszystko tylko dla hk i buffa? debiliada... takie outdoor pvp to ja mam na codzien w okolicach SorrowHill i Southshore... |
Autor: | Sobtainer [ 29 lip 2006, 17:21 ] |
Tytuł: | |
Ogólnie w 1.12 jak sie skoncza kolejki [Patrz PTR ~5 sekund wejście] to nie będzie miejsca dla farmerów w oknie honoru. Teraz na blu masz 400k honoru tygodniowi a czekasz na wsg/ab ~8-20 minut. Co będzie jak będziemy wchodzic w 5 sekund? to będą miliony honoru. |
Autor: | Kelebglin [ 29 lip 2006, 18:47 ] |
Tytuł: | |
To zbyt pieknie brzmi, nie ma bata musi byc jakis haczyk:) |
Autor: | Demandread [ 29 lip 2006, 20:19 ] |
Tytuł: | |
Sobtainer napisał(a): Ogólnie w 1.12 jak sie skoncza kolejki [Patrz PTR ~5 sekund wejście] to nie będzie miejsca dla farmerów w oknie honoru. Teraz na blu masz 400k honoru tygodniowi a czekasz na wsg/ab ~8-20 minut. Co będzie jak będziemy wchodzic w 5 sekund? to będą miliony honoru.
Dokladnie - pierwsza moja mysl. Farm even more !!!11111 |
Autor: | raggnarok [ 29 lip 2006, 21:50 ] |
Tytuł: | |
Sobtainer napisał(a): Ogólnie w 1.12 jak sie skoncza kolejki [Patrz PTR ~5 sekund wejście] to nie będzie miejsca dla farmerów w oknie honoru. Teraz na blu masz 400k honoru tygodniowi a czekasz na wsg/ab ~8-20 minut. Co będzie jak będziemy wchodzic w 5 sekund? to będą miliony honoru.
Gralem na serverze, na ktorym Horda czekala srednio jakas minute gora na wejscie do dowolnego BG i wierz mi, ludzie mieli bardzo daleko do tych twoich milionow honoru. I byl to server PvP |
Autor: | Grzybolus [ 29 lip 2006, 22:10 ] |
Tytuł: | |
Na BL Serpentis miała 1,2 miliona honoru nabite w jednym tygodniu, więc jest to wykonalne. |
Autor: | TaoTao [ 29 lip 2006, 22:10 ] |
Tytuł: | |
Premady beda mialy powyzej miliona spokojnie...my teraz robimy tyle w bonus week a czasem sie trafi dluzsza kolejka. |
Autor: | Sobtainer [ 30 lip 2006, 00:06 ] |
Tytuł: | |
Honor System jest chory ponieważ Ranga nie jest odzwierciedleniem umiejętności gracza, tylko jego czasu walenia honoru przed kompem. I to jest chore właśnie. Dopóki nie wyjdzie patch w którym będzie jasno i wyraźnie napisane - Masz skill masz Rank 14 i wszyscy się Ciebie boją - ja PvP będę potępiał [of corz mam na myśli tutaj PvP @ BG] bo jest to imo chore i nadal będzie. Żadne wieże tego nie zmienią. Wydaje mi się że Blizzrd to zrobił po to, żeby ludzie zmuszali się do gry. Jesteś zjebany, wpadasz do chaty po pracy, wpiepszasz obiad logując się do WoW-a, wchodzisz do Teamu i jedziesz z koksem - tylko po to by nie spaść niżej. Gdzie tu jest logika? A jeszcze jak sobie przypomnę, że miałeś GM, kupiłeś broń i mogłeś ją nosić jak miałeś R14 bo jak spadłeś na R13 to już mogłeś zapomnieć - to mnie skręca z głupoty jaką jest Honor System. |
Autor: | Nestor [ 30 lip 2006, 01:49 ] |
Tytuł: | |
Sobtainer napisał(a): I to jest chore właśnie. Dopóki nie wyjdzie patch w którym będzie jasno i wyraźnie napisane - Masz skill masz Rank 14 i wszyscy się Ciebie boją - ja PvP będę potępiał [of corz mam na myśli tutaj PvP @ BG] bo jest to imo chore i nadal będzie. Żadne wieże tego nie zmienią.
Wymysl mi system w ktorym mozna wyrazic skill jako liczbe bazujaca na roznych zmiennych Poki nie wprowadza land control ( co pewnie nastapi dopiero w BC ) to BG beda jedynym elementem pvp tak naprawde, a farming honoru jest tylko dla itemow, nie dla rangi. Jedyne co by pomoglo w tym systemie to wylaczenie decay. Ale z drugiej strony sprawdza sie to co blizzard zapowiadal w tym systemie, w kazdym momencie nowy gracz z nowa postacia moze wskoczyc do rozgrywki i zdobyc najwyzszy rank. W daocu ludzi z 2 letnim stazem poprostu nie dalo sie fizycznie dogonic, a przewaga jaka mieli byla miazdzaca. |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |