MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

BC wywiad z devsami - Nowy max25 cap na raidy
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=20756
Strona 1 z 86

Autor:  lukaszn [ 12 sie 2006, 10:13 ]
Tytuł:  BC wywiad z devsami - Nowy max25 cap na raidy

http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3152830

potwierdzone przez blue na us forums

no more 40ppl raid instances :]

Autor:  sirek [ 12 sie 2006, 10:15 ]
Tytuł: 

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... &t=9467359 &p=1&tmp=1#post9467359



no to dopiero zacznie się drama llama... gildie które raidują naxx aq40 mc bwl są skonstruowane na bazie 40 ludzików do raidu... na roosterze mamy 64 osoby wystarczy ze 16 się nie pojawi i dupa 2 raidów nie zrobisz... ehh

Autor:  Nestor [ 12 sie 2006, 10:20 ]
Tytuł: 

Additional info : http://193.64.31.15/~hyuga/bc1208.txt

Autor:  Vercin [ 12 sie 2006, 10:25 ]
Tytuł: 

W mojej gildi ludzie juz zapowiadaja ze to dla nich bedzie koniec wow.
A napewno koniec gildi bo co mamy wywalic polowe ludzi?
Co za totalny bezsens:|

Autor:  lukaszn [ 12 sie 2006, 10:30 ]
Tytuł: 

Vercin napisał(a):
W mojej gildi ludzie juz zapowiadaja ze to dla nich bedzie koniec wow.
A napewno koniec gildi bo co mamy wywalic polowe ludzi?
Co za totalny bezsens:|


a pozniej i tak wszyscy kupia BC :lol:

Autor:  Huba [ 12 sie 2006, 10:33 ]
Tytuł: 

Blizzard sie obudzil.

Edit: Dungeoncrawlerzy sie przyzwyczaja.
Za to zmiany w pvp sa dosc obiecujace.

Autor:  cypis [ 12 sie 2006, 10:42 ]
Tytuł: 

Vercin, to samo zapowiadali jak sie okazalo ze paladyni beda w hordzie nie? :P Lepiej poczekac na jakies bardziej konkretne info i wtedy decydowac czy quitnac czy nie.
Also, locks rejoice:
Cytuj:
I will say this, for expansion the debuff limit is being increased from 16 to 40, combined with the focus on smaller raid dungeons, Warlock players will have more freedom and opportunity to use their debuffing abilities with less limitation. Beyond this, all classes will have new spells, talents and abilities that they will bring to the table by the time level 70 is achieved.

Autor:  Vercin [ 12 sie 2006, 10:46 ]
Tytuł: 

Jak sie dowiedzieli o paladynach to sie cieszyli i wszyscy zapowaidali zrobienie alta palka:) To co zapowiedzieli teraz to rozwalenie wiekszosci gildi przeciez.

Autor:  RufeN [ 12 sie 2006, 10:47 ]
Tytuł: 

jesli lvl 70> lvl 60 tak bardzo,ze da sie robic AQ40 i Naxx w 25ppl, to nie wiedze problemu. Przynajmniej na poczatku bedzie ciekawie robiac wszystko na nowo - nowe taktyki etc.

Autor:  cypis [ 12 sie 2006, 11:00 ]
Tytuł: 

Rufen l2read. AQ Naxx etc beda dalej 40 man. Nowe instance w BC beda mialy cap na 25
@Vercin
Zmiana jest oczywista: kasa. Blizzard chce, zeby wiecej osob mialo dostep do endgame, a latwiej to zrobic majac raidy 25 a nie 40 osobe. Pomysl ile gildii rozpadlo sie/przestalo raidowac, bo nie moglo znalezc 40 osob do instance. Popatrz na swoj serwer i powiedz ile na nim jest gildii naprawde daleko w naxx. Blizzard to firma jak kazda inna i liczy sie dla nich zysk, to ze 5% ludzi robiacych endgame zostanie pokrzywdzona prawie nic dla nich nie znaczy. Smutne ale prawdziwe.
Osobiscie mam mieszane uczucia, bo naprawde bedzie mi brakowalo tego socialu w 40 man raidach :~(

Dopisze cos konkretnego jak zjem sniadanie~.

Autor:  spelcast [ 12 sie 2006, 11:01 ]
Tytuł: 

najpierw dokladaja jedna klase do kazdej frakcji a teraz zmniejszaja limit ludzi w raidzie to nie jest normalne

Autor:  iniside [ 12 sie 2006, 11:06 ]
Tytuł: 

spelcast napisał(a):
najpierw dokladaja jedna klase do kazdej frakcji a teraz zmniejszaja limit ludzi w raidzie to nie jest normalne

To jest marketing. Jak sie dzieki temu wiecej sprzeda to jest normalne. WoW to ie EvE to gra dla przecietnego czlowieka a nie dla tych cochca miec drugie zycie ;]

Wszyscy placza. A teraz renka do gory kto jest w stanie z reka na sercu powiedziec ze nie kupi dodatku? :P

Ja kupie. Dla krwawych elfów i zeby sprawdzic nowe czary :D

bTW. Pewnie ze sprzetem z instnacji z BC da sie robi te stare instnacje w max 10 osob. Reki sobie uciac nie dam ale zalozyc sie moge.

Autor:  Nestor [ 12 sie 2006, 11:07 ]
Tytuł: 

To jest bardzo dobre rozwiazanie.

A idioci piszacy 'to co, mamy teraz polowe ludzi wykopac?' powinni przetsac grac imo. Sorry, ale imo o wiele latwiej jest dobrac 10 dodatkowych osob i zostawic 15 ktore raiduje hardcore niz zmniejszac liczebnosc gildii. No chyba ze wasza gildia nie moze sobie poradzic z dwoma raidami naraz.. :)

Autor:  Vercin [ 12 sie 2006, 11:08 ]
Tytuł: 

Eh nie moga poprostu zrobic zarowno 25 jak i 40 osobowe instancjie?

Autor:  Nestor [ 12 sie 2006, 11:09 ]
Tytuł: 

Po co? 40 man to idiotyzm, dodatkowe 15 osob nic nie daje, a loot dostaje sie o 30% wolniej. Naprawde nie widze argumentacji za pozostawieniem 40 man, oswiec mnie vercinq ;]

Autor:  iniside [ 12 sie 2006, 11:16 ]
Tytuł: 

Ja bym chcial i tak zeby nacisk polozyli na 5-10 instancje. Jak grałem w WoW one mi dawały największy fun. A chyba przeciez o to chodzi ? :P

Nic nie napisali o klasach prestiżowych. Cyżby ich miało nie być.. ?

I jeszcz jedna fajna rzecz. Będzie można wybierać poziom trudności instancji. Świetne. JEszcze mogliby wprowadzić randomizer (wieciez, moby spawnujace sie w losowych miejsach, losowo zamykane otwierane korytarze, losowo pojawiajcy sie bosowie, losowe attaki jaki sa w stanie atakowac moby (maja duza pule ale uzywaja tylko kilki, reenter do insta i uzywaja innych) ), bo czegos takiego nie widzialem w zadnym mmo.

Aha. Jeden rozsądny argument za instancjami 40 osob ?
Powiem tak. Byłem w gildi 100 osob. Wszyscy sie świetnie znali, kazdy sobie pomagał itd. Nikt nawet nie myślał o tym ze mozna kogos wykopac... Ale max to dwa rajdy naraz. Tak prz capie 25 osob moglibysmy robic 3 naraz. Gdzie tu problem ?

Moze poprostu niektorym zal ze musieli sie meczyc w 40 osob, a ci ktorzy kupia wow+dodatek odrazu beda mogli robic w 25 osob.. Nie rozumie :P

Autor:  cypis [ 12 sie 2006, 11:19 ]
Tytuł: 

Nestor napisał(a):
To jest bardzo dobre rozwiazanie.

A idioci piszacy 'to co, mamy teraz polowe ludzi wykopac?' powinni przetsac grac imo. Sorry, ale imo o wiele latwiej jest dobrac 10 dodatkowych osob i zostawic 15 ktore raiduje hardcore niz zmniejszac liczebnosc gildii. No chyba ze wasza gildia nie moze sobie poradzic z dwoma raidami naraz.. :)

Rozwiazanie kiepskie patrzac na organizacje jakiej bedzie wymagac. EJ bedzie mialo na oko 3-4 teamy robiace instance w BC. Wiesz ile czasu i wysilku bedzie wymagalo ustawienie grafikow dla swapowania ludzi, ustawiania teamow i problemow ze znalezieniem ludzi nadajacych sie do prowadzenia raidow? O uzeraniu sie z innymi, ktorym nie pasuje x grupa i chca przejsc do y juz nie wspominam. Raczej srednio ekscytujace zajecie dla gm, nie? Nawet jesli te nowe instance beda swietnie zaprojektowane i beda dostarczaly tone funu, to wprowadza jednoczesnie tone frustracji do gildii.
Jeden cytat, ktory to calkiem dobrze podsumowuje:This may well be a terrible decision for "us" and a good decision for the game, all at once.

Cytuj:
Ja bym chcial i tak zeby nacisk polozyli na 5-10 instancje. Jak grałem w WoW one mi dawały największy fun. A chyba przeciez o to chodzi ?

Przeciez beda 'epickie' 5 many w BC.
Cytuj:
Nic nie napisali o klasach prestiżowych. Cyżby ich miało nie być.. ?

Na razie nie planow wprowadzenia hero class.
Cytuj:
I jeszcz jedna fajna rzecz. Będzie można wybierać poziom trudności instancji. Świetne. JEszcze mogliby wprowadzić randomizer (wieciez, moby spawnujace sie w losowych miejsach, losowo zamykane otwierane korytarze, losowo pojawiajcy sie bosowie, losowe attaki jaki sa w stanie atakowac moby (maja duza pule ale uzywaja tylko kilki, reenter do insta i uzywaja innych) ), bo czegos takiego nie widzialem w zadnym mmo.

Poziom trudnosci bedzie zalezal od lvlu ludzi w instance, nie bedzie zadnego wybierania w opcjach.
Cytuj:
Aha. Jeden rozsądny argument za instancjami 40 osob ?

Poczatek mojego posta.

Autor:  iniside [ 12 sie 2006, 11:23 ]
Tytuł: 

Nikt nie kogos nie zmusza do robienia kilki raidów na raz. Jak niechca nie musza chodzic, moga sobie czekac na wlasna kolej. A jak komus zalezy to sie dostosuje..

Autor:  Szczuras_666 [ 12 sie 2006, 11:32 ]
Tytuł: 

Moglby Ktos tutaj wkleic ten artykul ze stronki?niestety nie odpala mi:/

Autor:  iniside [ 12 sie 2006, 11:37 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Poziom trudnosci bedzie zalezal od lvlu ludzi w instance, nie bedzie zadnego wybierania w opcjach.

Doczytałem później. w Artykule na gamespy to było jakoś jaśniej napisane :D
Cytuj:
Poczatek mojego posta.

Patrz post wyżej. Nikt nikogo nie zmusza do robienia kilku raidów. A jak ludziom bedzie naprawde zalezec to sie dogadaja.

Strona 1 z 86 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team