MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

O RDX czesc 2:)
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=21022
Strona 1 z 3

Autor:  lutus [ 28 sie 2006, 07:47 ]
Tytuł: 

Moje nowe UI podczas tworzenia :

Obrazek

I kto powiedzial, ze WoW ma ladna grafike... nie wiem o czym mowicie, ja widze tylko same bar'y :)

Autor:  bargaw [ 28 sie 2006, 08:01 ]
Tytuł: 

Czy ten in-range działa na BG's?

Autor:  lutus [ 28 sie 2006, 08:17 ]
Tytuł: 

Cashasty napisał(a):
Ta cała prawa część twojego ekranu to ten caly RDX?


Tak

Cytuj:
Czy ten in-range działa na BG's?


In range dziala, choc... well mozna go tylko ustawic na 29 yardow ( kij wi czemu akurat tak), a heale maja 40... Tak wiec pokaze ci tylko mniej wiecej kto jest w zasiegu heali, czesci osob nie pokaze. Staram sie znalezc jak oni napisali tego check'a, ale to chwile mi pewnie zajmie, bo chcialbym to zmienic na 37-40 yardow.

Autor:  Mirtul [ 28 sie 2006, 08:28 ]
Tytuł: 

Podobno nie mozna na razie monitorowac 40yard in real time : | Z tego co widze to jest alpha RDX6, szkoda ze 25$ kosztuje, zajebisty addon.

Autor:  cypis [ 28 sie 2006, 08:54 ]
Tytuł: 

EVILLORD. :P
Tez sie bawie alpha i z tego co mowi autor to nie bedzie mozliwosci ustawienia 40y range checku. Duzy minus jak dla mnie :-?

Autor:  lutus [ 28 sie 2006, 09:08 ]
Tytuł: 

jest funkcja do sprawdzania spell na rangecheck... tylko nie wiem do konca jak to dziala, bo nigdy nie bawilem sie w mod'owanie...

IsActionInRange(actionSlot);

Autor:  Fabianek [ 28 sie 2006, 09:12 ]
Tytuł: 

WTF dlaczego jestem autorem threada ktorego nie pisalem?

Autor:  Mirtul [ 28 sie 2006, 09:12 ]
Tytuł: 

Wez mi ktos przeslij alphe lolo :[

Autor:  lutus [ 28 sie 2006, 09:26 ]
Tytuł: 

Fabianek napisał(a):
WTF dlaczego jestem autorem threada ktorego nie pisalem?


Dluga historia, zle mi sie kliklo w kilka postow, i troche mi sie zle poprzenosilo, tak wiec pokasowalem troszka...

Autor:  cypis [ 28 sie 2006, 09:26 ]
Tytuł: 

Moderatorzy szaleja :oops:
Cytuj:
est funkcja do sprawdzania spell na rangecheck... tylko nie wiem do konca jak to dziala, bo nigdy nie bawilem sie w mod'owanie...

IsActionInRange(actionSlot);

Veni mowil, ze nie da sie wprowadzic sprawdzania ludzi na 40y bo (i tutaj nastepywa dlugi wywod dlaczego, nie znam sie na kodowaniu wiec nie mam pojecia ocb :-?)
Spory minus, ale i tak pewnie kupimy gildiowa licencje.

Autor:  Fabianek [ 28 sie 2006, 09:41 ]
Tytuł: 

jako ze sie przymierzam do RDX'a (Coraz wiecej ludzi w gildii sie do niego przekonuje) mam kluczowe pytanie. czy w rdx da sie jakos te frames'y ustawic w prostokat 4 kolumny x 2 wiersze i jakos rescalowac zeby wpadowaly sie idealnie w moje ui ( http://i28.photobucket.com/albums/c209/ ... new_ui.jpg ), nie mam dostrepnego lepszego screena rajdu wiec sproboje wytlumaczyc, rajd frames zaczyna ja sie w miejscy gdzie sa ludzie w testowym rajdzie a koncza przy ikonie bear form ot taki prostokat.

osobiscie boje sie grzebac w swoim ui bo jest prawie pefekcyjne a spier... bardzo latwo :/

Autor:  Mirtul [ 28 sie 2006, 09:44 ]
Tytuł: 

@up przypuszczam, ze tak :s

A co do tego range check, to podobno ta komenda nie dziala w czasie rzeczywistym, przez co nie mozna ustawic monitorowania.

Autor:  lutus [ 28 sie 2006, 09:53 ]
Tytuł: 

fabianek - te framesy mozesz dowolnie scalowac zmieniac, przesuwac, co ci sie tylko podoba ( oczywiscie samemu konfigurowac filtry co ma sie w nich wyswietlac tez).


No to jak nie mozna range40 sprawdzic... kupa mala imo... ale i tak uwazam to za swietny mod, rewelacyjne frames i jak na razie widac dosc duze mozliwosci.

Autor:  Mirtul [ 28 sie 2006, 09:56 ]
Tytuł: 

btw, alpha rdx6 tez 25$?

Autor:  cypis [ 28 sie 2006, 10:05 ]
Tytuł: 

Tak.
RDX ma dodatkowo fajny feature dla rl - mozna sprawdzic combat log kazdego w raidzie (pod warunkiem, ze maja zainstalowanego rdxa). Na pewno sie cos takiego przyda przy rozgryzaniu nowych bossow :)

Autor:  lutus [ 28 sie 2006, 12:25 ]
Tytuł: 

jedyny problem z tym, ze to tylko dla raid leadera, powinien zaimplementowac assist raid leaderow tez imo

Autor:  olokkm [ 28 sie 2006, 12:37 ]
Tytuł: 

lutus napisał(a):
jest funkcja do sprawdzania spell na rangecheck... tylko nie wiem do konca jak to dziala, bo nigdy nie bawilem sie w mod'owanie...

IsActionInRange(actionSlot);


Ta funkcja sprawdza zasieg spellu tylko odnosnie aktualnego targetu, wiec nie mozliwe jest sprawdzanie calego raidu za jej pomoca.

Istnieje inna funkcja CheckInteractDistance ( http://www.wowwiki.com/API_CheckInteractDistance ), ktora prawdopodobnie zostala do tego uzyta. Jak mozna przeczytac na wowwiki umozliwia ona sprawdzenie zasiegu tylko w 3 z gory ustalonych odleglosciach ( 11.11y, 10y, ~28y ). Wiec niemozliwe jest ustawienie sprawdzania innego zasieu np. 40y. AFAIK nie ma innych funkcji udostepnionych przez blizza do sprawdzania zasiegu. Mozna sie tylko domyslac, ze zostaly usuniete po to, aby nie ulalatwiac pracy programistom botow do farmienia.

Wiem, ze istnial kiedys mod ( qRanger ), ktory szacowal odleglosc na podstawie wspolrzednych 2D na mapie. Niestety nie dzialal on dokladnie ( postacie przeciez moga poruszac sie w trojwymiarowej przestrzeniu, czyli np. jesli ktos stal blisko ciebie ale np. na wysokiej gorce to mod podawal np. 5y co mijalo sie z prawda ). Mod ten nie dziala tez w instacjach, wiec prawie zaden z niego byl uzytek...

Autor:  Qraczek [ 28 sie 2006, 12:51 ]
Tytuł: 

awmagad ... jestem w party na tym screenie ... :D

szkoda ze kingsow nie mialem .. mam przez to krotszego e-peena :(

Autor:  Fabianek [ 28 sie 2006, 13:02 ]
Tytuł: 

zarejestrowalem sie na http://www.rdx-raid.com co dalej?
bo jedyne co znalazlem to ze jakas implementacja znajduje sie na overratedguild.com ?

Autor:  Huragan [ 28 sie 2006, 13:17 ]
Tytuł: 

lutus napisał(a):
I kto powiedzial, ze WoW ma ladna grafike... nie wiem o czym mowicie, ja widze tylko same bar'y :)


mi to przypomina kokpit statku kosmicznego :)

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team