MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
system pvp https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=23283 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | mortal [ 24 sty 2007, 07:59 ] |
Tytuł: | system pvp |
Witam, nie gralem w WoWa przez okolo rok. Czy ktos moze mi powiedziec jakie zmiany zaszly w systemie pvp od tego czasu? Mam na mysli wszelkie patche oraz sam dodatek TBC. Dziekuje z gory za wszelkie odpowiedzi. |
Autor: | sola [ 24 sty 2007, 08:07 ] |
Tytuł: | |
Jakis czas przed wyjsciem TBC wyszedl patch ktory zakonczyl zdobywanie itemow przez rangi. Teraz all itemy kupuje sie za okreslona ilosc honory + marki z konkretnych BG. Doszly 2 dodatkowe BG , Arena - narazie nei orientuje sie czy mozna juz tworzyc teamy ( do tej pory mozna bylo grac tylko mecze nei dajace nic - treningowe), a 2 to Eye of the Storm tam jeszcze nie bylem. |
Autor: | Libero [ 24 sty 2007, 08:33 ] |
Tytuł: | |
A co z miastem, o które można było walczyć? Podobno miało być coś takiego w tbc |
Autor: | cypis [ 24 sty 2007, 08:34 ] |
Tytuł: | |
Jest cos takiego w Nagrand. edit: Podobno teraz nie trzeba zadac killing blow (jesli sie nie jest w grupie) zeby dostac token przy pvp objectach. Moze ktos to potwierdzic? |
Autor: | astutus [ 24 sty 2007, 08:44 ] |
Tytuł: | |
Moj post przekopiowany z forum gildii. Powstal ze wszystkich strzepek informacji, ktore udalo mi sie zdobyc glownie z wowwiki.com Z racji, ze temat bardzo zagmatwany bede najwazniejsze informacje podkreslal: Czytalem dzis o systemie aren i nie wiem na ile to dobrze zrozumialem, ale postaram sie przedstawic Wam jak to bedzie wygladac: 1. Po pierwsze beda teamy 2vs2, 3vs3 i 5vs5, to bedzie jak gildie, W kazdym z rodzaju teamu moze byc 2x wiecej osob, czyli np. w teamie 3vs3 moze byc 6 itd. 2. Kazdy team bedzie posiadal tzw. team rating , ktory bedzie odzwierciedlal to jak sobie dany team radzi. 3. Co tydzien bedzie uaktualniany rating w zaleznosci od tego jak sie gralo, w zaleznosci od ratingu bedzie sie otrzymywalo arena points, ktore nigdy nie znikna (max da sie zgromadzic 5k, dla przykadu bron 1 reczna kosztuje cos okolo 1900) 4. Trzeba miec odegrane 30% meczy swojego teamu, aby rating zostal uaktualniony. 5. Przy cotygodniowym podliczaniu bedzie sie dostawalo ratingi dla 3 teamow[u] (2vs2,3vs3 i 5vs5), kazdy z nich bedzie odzwierciedlal rozna liczbe arena pointsow. Dostanie sie arena pointsy z ratingu teamu, ktory da najwiecej. Mecze w teamach 5vs5 sa najcenniejsze, mozna na nich dobrze zarobic, ale lepszy rating w teamie 2vs2 moze dac wiecej punktow. Dla przykladu, zaluzmy, ze kazdy ma 1500 team rating, wtedy dostaje sie w przypadku teamu 5vs5 408 pkt (wartosc odczytana z wykresu funkcji arena points od ratingu). Teraz ta wartosc dzielimy na 5, wychodzi 81,6, czyli dla teamu 2vs2 liczba arena points za taki sam rating bedzie wynosila 163, a dla 3vs3 244. Punkty w ten sposob wyliczane otrzymuja wszyscy czlonkowie danego teamu, ktorzy rozegrali 30% z tygodniowych spotkan! (nie dzieli sie tego na wszytkich czlonkow). Ale dla przykladu jesli w teamie 3vs3 bedzie sie mialo rating 2000, a w teame 5vs5 1500, to wiecej punktow dostanie sie z teamu 3vs3 i za rating z tego teamu beda przyznawane arena pointsy (632 zamaist 408 -> nie odczytywalem tego z wykresy tylko na stronce byl taki przyklad). WZOR na arena points dla ciekawych: X = Team Rating, Y = Arena Points If X>1500: Y = 2894/(1+259*e^(-0.0025*X)) Else: Y = 0.206*X+99 X i Y wartosci <0,300> 6. Jesli chodzi o sam system pozycji i robienia rankingu: Opierac sie on bedzie o szachowy system EOL. Czytalem po angielsku i moe cos tu przekrecic, ale chodzi tu o to, ze na podstawie wczesniejszych gier mozna wyznaczyc statystyczna szanse zwyciestwa kogos nad kims i zaleznie od tego jaka byla ta szansa, sa przyznawane nowe wyniki ratingu. Rowniez kazdy team bedzie przydzielany do walki przeciwko innemu teamowi, ktory prezentuje podobny rating(takie zagranie aby wyeliminowac szybki awans kogos poprzed fuksiarskie wygranie z kims dobrym), ale rowniez max pkt za mecz, rowniez na taka ewentualnosc jak powyzej. Teraz przyklad spisany z wowwikow: Zakladamy ze team A ma 1500 pkt, team B 1580. Statystyczne szanse wygrania to: 1500/(1500+1580) = 0,48701 dla teamu A i tak samo liczac 0.51298 dla teamu B. Jesli team A wygra to dostaje liczbe punktow rowna: 100*(1-0,48701)= 51,298 pkt. Wiadomo, ze na poczatku bedzie sie mialo win/loose jakis b.wysoki, ale pozniej jak sie bedzie walczylo z podobnymi graczami bedzie lipa, dlatego wykres zalznosci Team Rating i Arena Points nie jest liniowy.[/quote] |
Autor: | grab41 [ 24 sty 2007, 08:47 ] |
Tytuł: | |
cypis napisał(a): Jest cos takiego w Nagrand.
edit: Podobno teraz nie trzeba zadac killing blow (jesli sie nie jest w grupie) zeby dostac token przy pvp objectach. Moze ktos to potwierdzic? Potwierdzam (w HP tak bylo) . Marki dostaja wszyscy w party |
Autor: | cypis [ 24 sty 2007, 08:50 ] |
Tytuł: | |
... Wiem, ze dostaja w party. Chodzi o to, ze w becie jesli _nie bylo_ sie w party, to trzeba bylo miec killing blowa zeby dostac token. Podobno teraz to sie zmienilo i wystarczy zadac 1 dmg. |
Autor: | astutus [ 24 sty 2007, 09:29 ] |
Tytuł: | |
Jeszcze pare podstawowych infotmacji, bo ten post ktory wkleilem byl pisany do ludzi, ktorzy juz cos o arenach wiedza: 1. Bedzie raczej wymagany wklad skilla niz czasowy 2. Tylko od 70 levelu, ponizej wylacznie practice mecze, ktore nic nie daja, nawet honoru za zabijanie 3. Beda tylko dwie areny: The ring of trials (w Nagrand, prosta, b.wygodna arena, nie ma za bardzo miejsca na kombinowanie) oraz Circle of Blood w Blade's Edge Mnt. (no tutaj mozna juz pokombinowac, skakac, chowac sie za murki itd. malo wygodna dla casterow i hunterow). 4. Team to bedzie taka mini gildia, nawet zakladajac, trzeba bedzie to robic podobnie jak gildie. 5. Przed rozpoczeciem walki na arenie ma sie 1 minute na buf (wszystkie wczesniejsze bufy schodza). Bufowanie jest za darmo, w ogole mana nie schodzi. 6. Na plecach ma sie przyczepiona flage swojego teamu (nie podoba mi sie to bardzo, ale kwestia gustu). 7. Teoretycznie nie da sie resnac, ale.. no coz w praktyce widzalem wiele (a gralem na arenach sporo), widzialem jak priescy i palek resowali i widzialem jak mi kolege rogue resnelo przy boku z jakims mechanicznym kurczakiem i smokiem, ktore nazywaly sie "NICK's guard" hehe (mamy z tego filmik ;P). 8. Na arenach mozna uzywac tylko bandazy. 9. Umiejetnosci i rozne przedmioty z CD wiekszy niz 15 minut, nie bedzie sie dalo uzywac, ale np. trinkety z engi na odbijanie sie da. 10. Wszystkie CD po wejsciu na arene sa resetowane (jednakze tylko na arene, po wyjsciu m sie stare cd). 11. Nie ma limitow na mecze, jednakze po 2 minutach pojawiaja sie krysztalki do wykrywania invis i stealth, zabieraja dotem 15% hp. 12. 1. Bedzie cos takiego jak sezony, okolo 3 miesiace, po nich dla najlepszych graczy z laderkow beda rozdawane jakies nagrody. Wiec jesli uwazales wczesniej system pvp za uboki i prymitywny oraz wymagajacy nolifowania, a nie skilla, to to Cie powinno ucieszyc. |
Autor: | astutus [ 24 sty 2007, 09:43 ] |
Tytuł: | |
Areny (8 megowe pliczki, slaba jakosc): Circle of Blood http://files.filefront.com/elmonster2wm ... einfo.html The Rings of Trials: http://files.filefront.com//;6477720;;/ |
Autor: | Aldatha [ 24 sty 2007, 09:44 ] |
Tytuł: | |
uboki? |
Autor: | Rayla [ 24 sty 2007, 11:30 ] |
Tytuł: | |
Cyp wczoraj jeszcze trzeba było mieć killing blowa. A w patch notes na ten temat nic nie widzę. |
Autor: | Dwutlenek [ 24 sty 2007, 11:44 ] |
Tytuł: | |
Bitwy o Halaa w Negrand są fantastyczne. Raz, że w mieście są vendorzy od których mozna kupować itemy za PvP. Dwa, są vendorzy, u których mozna wymieniać specjalny loot z mobów na tokeny, które z kolei są walutą przy wykupie kilku rare przedmiotów. Trze, są też zwyczajni vendorzy ale z kilkoma towarami unique (np +8str czerwony klejnot) Co do samej bitwy to odbywa się ona w dwóch fazach. Jest miasto i w mieście 15 strażników (strażnicy mają gdzieś tak 500k HP), których się nie da zabić w bezpośredniej walce. Są również 4 stanowiska do bombardowania. Przejmujemy stanowisko, dostajemy 10 bomb i latamy nad miastem bombardując strażników. Kiedy już wszyscy strażnicy są martwi można wejść do miasta i przejmować je na zasadzie wież z HP. Oczywiście w większości przypadków do miasta podczas ataku zlatuje się wroga frakcja polując na tokeny. Odbijają lotniska i biją się w mieście. Bombardować można również graczy. Zdarzają się bitwy w których w samej Halaa walczą ludzie a dodatkowo inni latają na wyvernach bombardując frakcję przeciwną. Bardzo ciekawa pvp opcja w Negrand. P.S. Nie potrzeba mieć killing blowa, nie trzeba być nawet w party, wystarczy zadać jakieś obrażenia. Jeżeli się tylko leczy bez zadawania obrażeń, to jest duża szansa, że token nas ominie, dlatego warto nawet podczas leczenia wrzucić jakiegoś nuka od czasu do czasu. |
Autor: | Yaroos [ 24 sty 2007, 13:31 ] |
Tytuł: | |
troszke podobne do GW ... szkoda ze , jak piszecie , nagrody, ladder ? za areny beda tylko od 70 lvl bo moznaby potrenowac i juz cos z tego miec a tak suchy trening; z drugiej strony fajne ze Blizzard chce zagospodarowac 70ki i czyms ludzi zajac... bedzie podzial na klasy ? p.s. po chwili zastanowienia chyba dobrze ze wszyscy beda mieli ten sam lvl nie bedzie problemu takiego jak mialem wczoraj na BG : rogal lvl38( 39) cwiczyl crity na moim priescie - nikt inny mnie nie ubijal tylko ten rogal ... p.s.2 i tak wygralismy BG ;P |
Autor: | cypis [ 24 sty 2007, 14:11 ] |
Tytuł: | |
A po polsku mozesz? |
Autor: | Sentry [ 24 sty 2007, 18:47 ] |
Tytuł: | |
na serverach rp/pve, Halaa to pomylka, przynajmniej do czasu az wszyscy zrobia 70 i wyczyscza black temple wszystkie pvp objectives sa pod kontrola ally bo w hordzie nikt sie w to nie bawi, a jak juz zajmie to od razu ktos z ally odbija... |
Autor: | Libero [ 24 sty 2007, 19:06 ] |
Tytuł: | |
A co mają do tego serwery rp/pve? |
Autor: | Sentry [ 24 sty 2007, 19:11 ] |
Tytuł: | |
są i tez graja w bc, fun powinien byc dla wszystkich |
Autor: | h34t [ 24 sty 2007, 21:46 ] |
Tytuł: | |
Rolnales (chyba) pve/rp i oczekujesz, ze tam bedzie jakies world pvp, dziwne. Zreszta na pve servach jest duza przewaga ally wiec zawsze maja latwiej jezeli chodzi o takie zdobywanie miasta itd. |
Autor: | Huba [ 24 sty 2007, 21:54 ] |
Tytuł: | |
A na servach pvp tak nie jest, ze alliance ma wszystko? Jesli jest ich 2-3 razy wiecej to chyba normalne ze w world pvp beda miec przewage. |
Autor: | Dwutlenek [ 24 sty 2007, 22:06 ] |
Tytuł: | |
Huba napisał(a): A na servach pvp tak nie jest, ze alliance ma wszystko? Jesli jest ich 2-3 razy wiecej to chyba normalne ze w world pvp beda miec przewage.
U nas na Defias Brotherhood jest chyba dosyc rowno, Outdoor pvp wygrywaja raz jedni raz drudzy. Allianci za to duzo szybciej lvluja. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |