MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Arena PvP World Championship https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=23568 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | SharG [ 14 lut 2007, 01:55 ] |
Tytuł: | Arena PvP World Championship |
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/arena/tournament-season01.xml no nie powiem Blizz bardzo pozytywnie mnie zaskoczyl. Pomysl jest kozerka na maxa i zero przeciekow na ten temat. no jestem naprawde ciekaw |
Autor: | Kain18 [ 14 lut 2007, 02:57 ] |
Tytuł: | |
woot /happy |
Autor: | Nikon [ 14 lut 2007, 03:04 ] |
Tytuł: | |
stawiam na aliantow ze wygraja bo widzac na kilku realmach jak horda podchodzi do pvp i w ogole do czego kolwiek to jakos mi sie nie chce wiezyc ze wygra apropo samego turnieju bomba szkoda ze tak pozno dali znac o tym bo bym jakis team zlozyl z hardcorowcow a tak to moge sie w dupe pocalowac na 2 dni przed rozpoczeciem no chyba ze to info bylo juz dawno a ja nie wiedzialem o tym to coz moja strata ;( |
Autor: | Sarmata [ 14 lut 2007, 03:05 ] |
Tytuł: | |
Wow! Przyznam szczerze, ze po cichu mialem nadzieje na cos takiego No i sie doczekalem Noo jest o co walczyc :d |
Autor: | Ravushimo [ 14 lut 2007, 03:12 ] |
Tytuł: | |
o cholera xD /salute Blizz |
Autor: | Sarmata [ 14 lut 2007, 03:22 ] |
Tytuł: | |
Troche slabo, tylko druzyny 5vs5. Bo juz od dluzszego czasu jestem przygotowany do gry 2vs2 z kumplem... No ale nic.. Cos czuje, ze sklecimy druzyne 5vs5 |
Autor: | Tchoren [ 14 lut 2007, 03:30 ] |
Tytuł: | |
Pewnie jakieś koreańce wygrają:) |
Autor: | nat [ 14 lut 2007, 06:15 ] |
Tytuł: | |
Nikon napisał(a): stawiam na aliantow ze wygraja bo widzac na kilku realmach jak horda podchodzi do pvp i w ogole do czego kolwiek to jakos mi sie nie chce wiezyc ze wygra
apropo samego turnieju bomba szkoda ze tak pozno dali znac o tym bo bym jakis team zlozyl z hardcorowcow a tak to moge sie w dupe pocalowac na 2 dni przed rozpoczeciem no chyba ze to info bylo juz dawno a ja nie wiedzialem o tym to coz moja strata ;( horda ma o wiele lepsze raciale na pvp wiec tu juz ma plusa, a co do podejscia to nie mozna tu tak generalizowac, wszystko zalezy od graczy a nie od strony po ktorej grasz |
Autor: | TaoTao [ 14 lut 2007, 08:24 ] |
Tytuł: | |
Do zobaczenia w finalach. |
Autor: | astutus [ 14 lut 2007, 09:16 ] |
Tytuł: | |
Stawiam na Szwedow. Zajebista sprawa, dlatego wlasnie PvP > PvE, tutuaj nie ma miejsca na to kto wiecej poswieci czasu ;>. |
Autor: | Sobtainer [ 14 lut 2007, 09:23 ] |
Tytuł: | |
Tchoren napisał(a): Pewnie jakieś koreańce wygrają:)
obyś się nie zdziwił jak Polacy będą |
Autor: | Nestor [ 14 lut 2007, 09:25 ] |
Tytuł: | |
astutus napisał(a): Stawiam na Szwedow.
Zajebista sprawa, dlatego wlasnie PvP > PvE, tutuaj nie ma miejsca na to kto wiecej poswieci czasu ;>. Wlasnie sie mylisz. Team z 100 win, 10 loose > 10 win 1 loose. Tutaj sie liczy skill + czas, do tego dorzuc gear (z pve oczywiscie) |
Autor: | astutus [ 14 lut 2007, 09:43 ] |
Tytuł: | |
Hehe a tutaj Ty wciagasz sie w to samo w co wciaga hazard. Team ktory wygra 10 meczy i przegra jeden, jesli bedzie mial czas i zagra te 100 meczy, to przy 100tnym moze miec rating gorszy niz na poczatku. Podczas gdy, grajac sukcesywnie nawet po 10 meczy, z kazdym tygodniem gry na takm samym stosunku zaczynasz grac z teamami, ktore daja CI tyle pkt ratingu, ze mala liczba meczy daje Ci konkretny awans. Posiadajac dosc spory team rating gra sie z przeciwnikami na podobnym poziomie. |
Autor: | astutus [ 14 lut 2007, 09:52 ] |
Tytuł: | |
Jesli chodzi o sam system pozycji i robienia rankingu: Opierac sie on bedzie o szachowy system EOL. Czytalem po angielsku i moe cos tu przekrecic, ale chodzi tu o to, ze na podstawie wczesniejszych gier mozna wyznaczyc statystyczna szanse zwyciestwa kogos nad kims i zaleznie od tego jaka byla ta szansa, sa przyznawane nowe wyniki ratingu. Rowniez kazdy team bedzie przydzielany do walki przeciwko innemu teamowi, ktory prezentuje podobny rating(takie zagranie aby wyeliminowac szybki awans kogos poprzed fuksiarskie wygranie z kims dobrym), ale rowniez max pkt za mecz, rowniez na taka ewentualnosc jak powyzej. Teraz przyklad spisany z wowwikow: Zakladamy ze team A ma 1500 pkt, team B 1580. Statystyczne szanse wygrania to: 1500/(1500+1580) = 0,48701 dla teamu A i tak samo liczac 0.51298 dla teamu B. Jesli team A wygra to dostaje liczbe punktow rowna: 100*(1-0,48701)= 51,298 pkt. Wiadomo, ze na poczatku bedzie sie mialo win/loose jakis b.wysoki, ale pozniej jak sie bedzie walczylo z podobnymi graczami bedzie lipa, dlatego wykres zalznosci Team Rating i Arena Points nie jest liniowy. No i jeszcze na koniec cytat: "Your team only needs to fight 10 battles per week to be eligible for points. You can fight more if you so choose. However, due to the way the rating system works (and the way points are derived from rating), teams with high ratings are (in theory) increasingly likely __to play only the minimum required number of battles__." |
Autor: | redlum [ 14 lut 2007, 10:10 ] |
Tytuł: | |
no typowy ladder jaki juz byl za czasow starcrafta btw nie wystarczy miec 10-0 aby wygrac - bo pewnie duzo teamow bedzie mialo 20-0 lub wiecej nie ma co sie zastanawiac co bedzie lepsze 20-0 czy 100-5 bo jesli teamy majace po 10-0 beda grac ze soba pare razy i beda wygrywac na zmiane - to nic sie nie zmieni w rankingu - bo tu sie nie bedzie liczyc ilosc wygranych i przegranych - ale te pkt ladder |
Autor: | Pan Samochodzik [ 14 lut 2007, 10:41 ] |
Tytuł: | |
Nestor napisał(a): Tutaj sie liczy skill + czas, do tego dorzuc gear (z pve oczywiscie)
W tej chwili gear z PvE bedzie dobry do pewnego momentu, pozniej PvP gear > PvE gear, przynajmniej w PvP. Blue set za pvp/epic set za pvp arena jest w PvP o wiele lepszy niz tier4 i tier5, a to dlatego ze ma na sobie duzo resilence. Majac set z areny wymieszany z blue setem, do tego kilka innych itemkow pod koniec sezonu bedzie mozna miec rogalem nawet 360-380 resilence. Do tego wiecej kryta niz w PvE secie, mniej AP. Pod koniec 1 sezonu aren rogal w sprzecie z z PvE kiedy bedzie walczyl z rogalem z ~380 resilence bedzie mial prawie 10% mniej na krytyka i -20% mniej dmg z krytykow. To tak jakby mu zabrac talenty typu Malice, Lethality. Tak jak kiedys gralem rogalem w PvE po to, zeby miec dobry gear i wymiatac w PvP to teraz nie widze sensu. Olewam zupelnie rajdowanie i bawie sie teraz w PvP. Gear z PvP > gear z PvE (oczywiscie w PvP). |
Autor: | TaoTao [ 14 lut 2007, 11:07 ] |
Tytuł: | |
Jak juz sezon wystartuje to proponuje powpisywac nazwy swoich teamow. |
Autor: | MaRdoC [ 14 lut 2007, 11:50 ] |
Tytuł: | |
Swietna sprawa.. moze wreszcie sie areny w grze zapelnia.. bo ludzie beda trenowac ;] hehe szkoda ze nie ma takich turniejow na poszczegolnych serverach.. ale to by musialo byc bardzo zgrane community zeby cos takiego wypalilo |
Autor: | aLltamer [ 14 lut 2007, 12:31 ] |
Tytuł: | |
to wszystko jest prowadzone przez gobliny, wiec sie dziwie, ze nie mozna robic zakladow pienierznych |
Autor: | astutus [ 14 lut 2007, 12:39 ] |
Tytuł: | |
Pan Samochodzik napisał(a): Nestor napisał(a): Tutaj sie liczy skill + czas, do tego dorzuc gear (z pve oczywiscie) W tej chwili gear z PvE bedzie dobry do pewnego momentu, pozniej PvP gear > PvE gear, przynajmniej w PvP. Blue set za pvp/epic set za pvp arena jest w PvP o wiele lepszy niz tier4 i tier5, a to dlatego ze ma na sobie duzo resilence. Majac set z areny wymieszany z blue setem, do tego kilka innych itemkow pod koniec sezonu bedzie mozna miec rogalem nawet 360-380 resilence. Do tego wiecej kryta niz w PvE secie, mniej AP. Pod koniec 1 sezonu aren rogal w sprzecie z z PvE kiedy bedzie walczyl z rogalem z ~380 resilence bedzie mial prawie 10% mniej na krytyka i -20% mniej dmg z krytykow. To tak jakby mu zabrac talenty typu Malice, Lethality. Tak jak kiedys gralem rogalem w PvE po to, zeby miec dobry gear i wymiatac w PvP to teraz nie widze sensu. Olewam zupelnie rajdowanie i bawie sie teraz w PvP. Gear z PvP > gear z PvE (oczywiscie w PvP). Chcialbym, zeby dodali jakies opcjonalne sety. Przyznam szczerze, wolalbym byc jako rogue miekka bulka w ktora wszystko wchodzi i ma malo staminy, ale za to miec b.mocna ofensywe. Nie wiem, jeszcze z czasow 60ego levelu takiego podejscia nabralem, ze jak rogal nie spieprzy nic ze swojej strony to moze miec z 500 hp i zabije goscia. Teraz moze byc z tym problem, bo jak wiadomo hp uroslo i bez palenia cd o cos takiego ciezko. Swoja droga malo gralem areny na 70, bo z gildia PvE stukalem, wczoraj tak poszedlem na combat buildzie troche sie ogarnac, wypadlem b.z wprawy i ciezko mi jakies wnioski wyciagac (po za tym, ze jednak czuc to duze hp przeciwnikow) i nawet z casterami wolalbym zeby mieli hp po staremu, a ja bym nie mial cloak of shadow. |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |