MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

70lvl in MC/BWL/AQ/Naxx
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=23780
Strona 1 z 2

Autor:  RufeN [ 3 mar 2007, 14:28 ]
Tytuł:  70lvl in MC/BWL/AQ/Naxx

U mnie w gildii 70' jest raczej niewiele - kilka-kilkanascie online wieczorem sie trafia. Ciekawi mnie,czy slyszeliscie albo sami robiliscie (dla funu,z ciekawosci itd - bo o itemki raczej nie chodzilo) MC/BWL/AQ/Naxx skladem 60+/70lvl. Jesli tak, to w ile osob i jak szlo? ;)

Autor:  kenworth [ 3 mar 2007, 14:48 ]
Tytuł: 

My kiedys z nudow do MC poszlismy w kilkunastu. Nie bylo jakis problemow poza tym ze w pewnym momencie musielismy przerwac bo nie bylo juz komu runow dalej gasic...

Autor:  TaoTao [ 3 mar 2007, 15:55 ]
Tytuł: 

Z tego co wiem bossy sa tak samo trudne jak na 60 lvl czyli np patchwerk wali po 16k.Tylko trash jest easy mode, ale moze zostalem zle poinformowany aczkolwiek powolywali sie na blue post.

Autor:  Nikon [ 3 mar 2007, 23:09 ]
Tytuł: 

bossowie z czaszka sie skaluja czy jakos tak idac na 70 lvl do naxx jest tak samo trudno jak bys raidowal na 60lvl

Autor:  Dana [ 4 mar 2007, 00:19 ]
Tytuł: 

O tym nie wiedziałem :o Napisz coś więcej. Jak połowa rajdu będzie 70lvl a druga 60lvl to boss się wyskaluje pod 70 czy 60 ? :o

Żeby jeszcze loot się skalował to by było fajnie.

Autor:  Venan [ 4 mar 2007, 00:27 ]
Tytuł: 

Z tego co słyszałem to skalują sie do najwiekszego LvLu w raidzie.

Autor:  Sobtainer [ 4 mar 2007, 00:52 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Żeby jeszcze loot się skalował to by było fajnie.


Niektore itemy w Naxxramas są naprawdę dobre i imo tier3 tutaj powinno mieć socketed, o ile zakład że wiele gildi poszłoby wtedy do Naxxramas? :)

Autor:  RufeN [ 4 mar 2007, 01:03 ]
Tytuł: 

trinket z ZG dla rogala wciaz wg mnie totalnie ownuje w PvP ;)

Autor:  Teo [ 4 mar 2007, 05:03 ]
Tytuł: 

Co to za info ze bossowie sie "skaluja" ? :)
Blizz oficjalnie pisal juz pare razy ze stare instancje sa nieruszone, mozna tylko przypuszczac ze cos zrobia jak ludzie zaczna sie nudzic w nowym swiecie.
Co do itemow to AQ40 i Naxx nadal oferuje bardzo dobry sprzet dla wiekszosci klas i warto by tam isc nie tylko dla funu, ostatnio bylismy po zolwika dla maga w ZG, w 5 mozna chyba wyczyscic spokojnie cale ale szkoda czasu :)

Autor:  mihn [ 4 mar 2007, 10:06 ]
Tytuł: 

ugh, chodzi o to że bossy ciągle sa +3lvl dla gracza. ;>
a u nas co sobota jedna gildia robi Naxx ;> bo w końcu ten kill KT musi być.

Autor:  Jerry [ 5 mar 2007, 07:49 ]
Tytuł: 

Z tym skalowaniem to chodzi o to że moby klasyfikowane jako BOSS są przez grę traktowane jako moby o lvlu +3 do lvl gracza pod względem mechaniki (hit, resist, miss, dodge % itp). Wątpię żeby boss skalował się do najwyższego lvl w rajdzie, raczej jest to liczone indywidualnie.

Autor:  pooma [ 5 mar 2007, 08:37 ]
Tytuł: 

Jerry napisał(a):
Z tym skalowaniem to chodzi o to że moby klasyfikowane jako BOSS są przez grę traktowane jako moby o lvlu +3 do lvl gracza pod względem mechaniki (hit, resist, miss, dodge % itp). Wątpię żeby boss skalował się do najwyższego lvl w rajdzie, raczej jest to liczone indywidualnie.

Hehe to niech 70'tki biją trashe a na samego bossa wysłać bandę 1-lvlowców =D

Autor:  iniside [ 5 mar 2007, 08:46 ]
Tytuł: 

AFAIR zaden boss w grze sie nie skaluje. (myslicie ze jakby rogale solowa Blackrock ?). Devsi kategorycznie oznajmili, ze w starych instancjach nie zajda zadne zmiany do zrobienia np. mc wystarczy max 15 70lvl z przecietnym sprzetem tbc. Wiecej nie wiem skad te pomysly nt skalowania bosow w instancjach 0_o.

Bosowe outdoot sie "skluja" ale tu nie ma wplywu lvl tylko ilosc osob w jego polu dzialania. Jak jest ich za duzo to taki delikwent hmm "wariuje" :D

Autor:  Jerry [ 5 mar 2007, 09:56 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
AFAIR zaden boss w grze sie nie skaluje. (myslicie ze jakby rogale solowa Blackrock ?). Devsi kategorycznie oznajmili, ze w starych instancjach nie zajda zadne zmiany do zrobienia np. mc wystarczy max 15 70lvl z przecietnym sprzetem tbc. Wiecej nie wiem skad te pomysly nt skalowania bosow w instancjach 0_o.

Bosowe outdoot sie "skluja" ale tu nie ma wplywu lvl tylko ilosc osob w jego polu dzialania. Jak jest ich za duzo to taki delikwent hmm "wariuje" :D

Ja na 70lvl biłem tylko outdoor bossów ze starego wow i wszystko działało tak jakby były one +3lvl do mojego, tzn np miałem dużo resistów, gdyby boss był dalej 63lvl, tak jak kiedyś, to prawie każdy czar by wchodził.
Odnośnie tego co piszesz o blackrock.. w blackrock nie ma żadnego bossa sklasyfikowanego jako "boss". Są tylko moby elite które robią za bossów, mają przydzielony na stałe level i tego się nie zmieni. Bossy o których wyżej mowa mają trupią czachę zamiast lvl.

Autor:  whiteman [ 5 mar 2007, 10:59 ]
Tytuł: 

To tak jak bossy w MC. A MC robili już w 10 osób 70 lvl. Więc coś tu się nie zgadza.

A że bossy w Naxx są trudne, to całkiem normalne. Miał być najtrudniejszy inst to jest. Chociaż myślę, że tylko patrzeć jak będą go robić w 20 osób i mniej.

Autor:  KromeR [ 5 mar 2007, 11:54 ]
Tytuł: 

Nie beda. Bo jak beda mogli robic w takim skladzie to nie beda miec czego tam szukac. Pomijajac fakt ze mechanika eventow powoduje ze okreslonej liczby graczy nie da sie w wiekszosci przypadkow przeskoczyc (a moze ja sobie nie wyobrazam jakby to mialo wygladac).

Pozatym ostatnio moj znajomy lock disenchantowal swoje t3 itemy...

Co nie zmienia faktu ze _sa_ itemy nawet z takiego BWL, ktore nie maja lepszych odpowiednikow (narazie) i warto by bylo po nie chodzic, ale nikt ci niepojdzie do BWL tylko po 2 itemy z marnym dropem. Jak juz to tylko w ramach just for fun.

A swoja droga to takie kharazan ma eventy na poziomie naxx pod wzgledem funu :P

Autor:  whiteman [ 5 mar 2007, 12:37 ]
Tytuł: 

Oczywiście, że tylko dla funu. Przecież 70 lvl do MC też idzie dla funu. A po co innego?

Autor:  KromeR [ 5 mar 2007, 13:18 ]
Tytuł: 

Po thunderfury ;P

Autor:  Rzezio [ 5 mar 2007, 13:25 ]
Tytuł: 

Czaszki skaluja sie do +3 lev gracza z max lev w rajdzie jak chodzi o tabele trafien. Damage pozostaje taki sam, pool hp jest taki sam.

Wiec generalnie jest latwiej i dlatego mc mozna robic w 10-15 osob.

Wiadomo...tank z 15k hp 70 lev a tank z 7k hp lev 60
To samo z mana pool, + healing, +damage

Niestety sa encountery, ktore dalej ciezko przejsc w malej liczbie np. Razogore

Autor:  KromeR [ 5 mar 2007, 13:37 ]
Tytuł: 

Hm... a jak z Vaelem? Da sie to teraz robic na 1 tanka? Nie pamietam juz, ale wybuch byl chyba za jakies 8k, wiec teoretycznie powinno dac sie przezyc :P

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team