MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

PTR 2.1.0 Patch Notes
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=24306
Strona 1 z 17

Autor:  Pan Samochodzik [ 13 kwi 2007, 07:50 ]
Tytuł:  PTR 2.1.0 Patch Notes

Wszystko tutaj, szykuje sie spory patch:

http://wow-en.curse-gaming.com/general- ... 2-1-notes/

Autor:  Piekny [ 13 kwi 2007, 07:59 ]
Tytuł: 

mniam ;)

Autor:  Neonin [ 13 kwi 2007, 08:09 ]
Tytuł: 

Insignia of aliance/horde will remove stun effects - fajnie - szkoda że tak późno;)

Autor:  MagPS [ 13 kwi 2007, 08:41 ]
Tytuł: 

gdyby to byla prawda, to dla mnie super, z tego co przeczytalem fajne zmiany u rogue

Autor:  Dzidek [ 13 kwi 2007, 08:42 ]
Tytuł: 

Czy ja dobrze widze czy znowu spory nerf warriora.
Zaraz mnie szlag trafi a mialem w koncu przejsc z protecion na arms/fury
Zalamka

"Commanding Shout": This ability now increases your max health, but keeps your percentage health constant.
Death Wish" and "Enrage" effects no longer stack.
"Flurry" (Fury) now increases attack speed by 5/10/15/20/25%, reduced from 10/15/20/25/30.

Autor:  Pan Samochodzik [ 13 kwi 2007, 08:44 ]
Tytuł: 

Akurat warrior jest mocno przegiety teraz, w dobrym sprzecie wymiata strasznie.

Autor:  whiteman [ 13 kwi 2007, 08:45 ]
Tytuł: 

Na stronie blizza nie ma ani jednej wzmianki o aż takich zmianach. Poczekałbym na blue post-a lub coś takiego. Do tego czesu dla mnie to fake.

Autor:  Pan Samochodzik [ 13 kwi 2007, 08:48 ]
Tytuł: 

Sam jestes fake.

Stronka Blizza ssie jesli chodzi o tempo wprowadzanych zmian.

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 1&pageNo=1

Teraz lepiej ?

Autor:  whiteman [ 13 kwi 2007, 08:49 ]
Tytuł: 

Kisss.

Autor:  Brodaty [ 13 kwi 2007, 08:59 ]
Tytuł: 

Ciekawe czy tym Elemental Seaforium Charge będzie się dało wyważać drzwi do instancji lvl 70, tak jak można było otworzyć samodzielnie Dire Maul bez klucza ale ładunkiem.
Ogólnie widzę dużo zmian na lepsze, ale jesli chodzi o inżynierie to nie nazwałbym tego "revampem". Może revamp profesji będzie w następnym patch'u, zauważcie że tu nie ma żadnych zmian do kowalstwa czy krawiectwa wymienionych w osobnym akapicie.

Autor:  Khazam [ 13 kwi 2007, 09:12 ]
Tytuł: 

Kompletnie nie rozumiem tego nerfu flurry ... chodz moze to dlatego ze glancing blows ma dostac "nerfa" i moze to dla balansu. Te 5% wolniej to nie jest jakas kosmiczna zmiana i na dobra sprawe bedzie praktycznie niewidoczna w raidach, mniej glancing blows = wiecej damage, za bardzo ogolnego dmg to nie zmieni, prawdopodobnie wyjdzie na to samo.
Zmiana z death wish + enrage kopnie strasznie pvp warkow, oj bedzie mega-whine na forach.

Autor:  lutus [ 13 kwi 2007, 09:25 ]
Tytuł: 

Super Mana Potions now require 2 Dreaming Glory instead of 2 Netherbloom to create.

Super Healing Potions now require 2 Netherbloom instead of 2 Dreaming Glory to create.


To se zmienili... dobrze ze w ogole w koncu doszli do wniosku, ze mana potow uzywa sie o wieleeeeee wiecej niz healing...


Tak w ogole, to ten patch jest ogromny z punktu widzenia malych poprawek fix i bugow... ale jak to bywa z tak duzymi patchami, pewnie bedzie mnostwo innych nowych problemow... oby nie.

Autor:  Robus [ 13 kwi 2007, 09:49 ]
Tytuł: 

w koncu wszystkie rogale bedam iec imp sapa

ciekawe jak itemki pozmieniali ....

Autor:  Varenthin [ 13 kwi 2007, 09:55 ]
Tytuł: 

Screenshots captured using the Print Screen key are now saved in JPG format. wee ;) nie trzeba będzie się już bawić w konwertowanie

Autor:  Shadhun [ 13 kwi 2007, 10:04 ]
Tytuł: 

Nie rozumiem komu przeszkał warrior w takiej postaci jak był teraz że trzeba było go znerfować...

Autor:  Aldatha [ 13 kwi 2007, 10:07 ]
Tytuł: 

dobrze ze dali tez cos dla wiecej niz 000000.1 playerbase (Black Temple)

Autor:  MagPS [ 13 kwi 2007, 10:10 ]
Tytuł: 

Robus napisał(a):
w koncu wszystkie rogale bedam iec imp sapa


ta, wkoncu przestane ginac w instancjach tylko dlatego, ze warrior i priest to nooby

Autor:  Sobtainer [ 13 kwi 2007, 10:12 ]
Tytuł: 

Chyba jeden z większych patchy w historii wowa :)

Autor:  Shadhun [ 13 kwi 2007, 10:13 ]
Tytuł: 

Coraz bardziej dochodze do wniosku że tam jakaś banda debili pracuje. To ze mag mnie moze zabic w sekunde to ok, to ok ze to samo moze zrobic elemental shaman. Ale trzeba znerfowac warriora no bo przeciez taki straszny dmg robi ze hoho.

Autor:  Warsaw [ 13 kwi 2007, 10:14 ]
Tytuł: 

Pan Samochodzik napisał(a):
Akurat warrior jest mocno przegiety teraz, w dobrym sprzecie wymiata strasznie.


Otrząśnij sie kolego.

Nerfują Flurry - czyli chcesz powiedziec że warrior wymiata w pve dps?? Bo chyba nie w pvp d/w?

Strona 1 z 17 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team