mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość

Posty: 10
Dołączył(a): 5.08.2007
Offline
PostNapisane: 5 sie 2007, 17:34 
 
Jestem nowy w WOW i na wstępie mam problem z wyborem drogi dla mojego maga.

Zrobiłem Blood Elfa mage na Burning Legion PvP ale narazie PvP sobie odpuszczę, chcę sobie dobić jakiś porządny lvl, zebrać przedmioty itp.
Nie mam narazie żadnej guildi więc bardziej do solowania potrzebuje buildu.

Wiem, że była masa takich topiców ale większość sprzed TBC i nigdy do końca nic nie doszło.

Ogólnie potrzebuję takiej postaci, która sobie będzie spokojnie sama grindowała na mobkach bez zbędnego siedzenia, więc low konsumpcja many jest ważna i najlepiej jakby mobki mnie nie dochodziły. Po to w końcu maga robię. W ogóle nie wiem, czy nie spaliłem już przy wyborze rasy - czy blood elfy nadają się na magów ?


Prosiłbym o jakieś rady, jaki build, jak nim bić - czyli jaka kolejność czarów na mobku plus jaki gear kupować do i po 40 lvl.

Przypominam, solo expienie na mobkach, raczej mniej w instancjach i raczej nie aoe.

*****

Posty: 2350
Dołączył(a): 12.07.2007
Offline
PostNapisane: 5 sie 2007, 17:35 
 
Omfg, next plz!

Od tego sa conajmniej 3 juz istniejace topici. Po chuj nowy?

EDIT : http://www.mmorpg.pl/viewtopic.php?t=12828


Posty: 10
Dołączył(a): 5.08.2007
Offline
PostNapisane: 5 sie 2007, 17:39 
 
Szuakłem dziś cały dzień i nic konstruktywnego/aktualnego nie znalazłem stąd mój topic...

Wybaczcie jeśli temat jest durny ale nie chcę sobie spalić gry na samym początku bo potem zmainy talentów są chyba w ogóle płatne...


Zapomniałem dopisać - jakie profesje dla maga. Narazie wziełem herbalism ale nie wiem czy to dobry wybór... Chodzi mi o to, które są wazne dla maga i da się na nich w miarę szybko zarobić (gear/mount)


Posty: 10
Dołączył(a): 5.08.2007
Offline
PostNapisane: 5 sie 2007, 17:40