MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Item DKP Value https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=26219 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | aEm_ [ 20 sie 2007, 10:50 ] |
Tytuł: | Item DKP Value |
Witam, Chciałbym zapytać czy spotkaliście się kiedyś z takim algorytmem co to oblicza watrość DKP itemu który wypada.. np: item lvl / slot value + cośtam = item DKP value... widziałem to kiedyś ale za nic nie mogę znaleźć. chodzi o to, żeby określać watrość DKP za "wypadnięty" przedmiot. proszę o pomoc i z góry dziękuję P.S. mam nadzieję, że dość jasno się wyraziłem, choć sprawa nie jest łatwa. Pozdr |
Autor: | nat [ 20 sie 2007, 11:02 ] |
Tytuł: | |
1. sam ustal sobie algorytm wg twojego widzi misie 2. odpal super tajny i nowoczesny program Kalkulator pod winXP 3. podlicz ile dkp musisz wydac na ten item |
Autor: | koci [ 20 sie 2007, 11:11 ] |
Tytuł: | |
EQDKP? |
Autor: | Robus [ 20 sie 2007, 11:15 ] |
Tytuł: | |
shock! u nas item jest tyle wart ile ludzie chca za niego zaplacic, jak masz punkty i chcesz itemek to sobie bidujesz vs inni, jesli cie puszcza i wygrasz to twoj moze i nawet zdarza sie, ze sie specjalnie spala graczy, zeby przykladowo pozniej (przy kolejnym dropie) wziasc taniej (a przynajmniej sprobowac wziasc ;P) |
Autor: | Brodaty [ 20 sie 2007, 11:21 ] |
Tytuł: | |
chyba tyle jest systemów co gildii u mnie jest tak, że ceny dkp są z góry ustalone, można mieć na koncie ujemny stan dkp, a jesli w rajdzie są 2 osoby tej samej klasy to item dostaje ta co ma więcej dkp na koncia w danej chwili. Ale i tak rajd lider ma ostatnie słowo zawsze |
Autor: | niebezimienny [ 20 sie 2007, 13:05 ] |
Tytuł: | |
aEm_ odpowiedz na pm |
Autor: | Cardano [ 20 sie 2007, 13:08 ] |
Tytuł: | |
Robus napisał(a): shock!
u nas item jest tyle wart ile ludzie chca za niego zaplacic, jak masz punkty i chcesz itemek to sobie bidujesz vs inni, jesli cie puszcza i wygrasz to twoj moze i nawet zdarza sie, ze sie specjalnie spala graczy, zeby przykladowo pozniej (przy kolejnym dropie) wziasc taniej (a przynajmniej sprobowac wziasc ;P) Nie do końca to chyba sprawiedliwe. Pewnie sam byś się wkurzył gdyby klient stojący przed Tobą zapłacił 2 zł za bochenek chleba, a od Ciebie pani zaśpiewałaby 20. No ale jak ktoś napisał - co gildia to inny system. Chyba lwia część korzysta z eqdkp i stałych cen za itemy. |
Autor: | aEm_ [ 20 sie 2007, 13:11 ] |
Tytuł: | |
niebezimienny - odpowiedzialem ^^ sorry wakacje ok jeśli chodzi o ten Value System sprwę uważam za zamkniętą, dzięki za odpowiedzi. |
Autor: | tomugeen [ 20 sie 2007, 13:14 ] |
Tytuł: | |
Cardano napisał(a): Nie do końca to chyba sprawiedliwe. Pewnie sam byś się wkurzył gdyby klient stojący przed Tobą zapłacił 2 zł za bochenek chleba, a od Ciebie pani zaśpiewałaby 20. No ale jak ktoś napisał - co gildia to inny system. Chyba lwia część korzysta z eqdkp i stałych cen za itemy.
Ale to nie tak, raczej jeden bochenek (ostatni) bochenek chleba, pani pyta, kto da wiecej ;] |
Autor: | Robus [ 20 sie 2007, 13:45 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): Ale to nie tak, raczej jeden bochenek (ostatni) bochenek chleba, pani pyta, kto da wiecej ;] dokladnie, to nie ML decyduje o cenie a sami kupujacy, mozesz wziasc przykladowo trinket z gruula za 15 dkp po roku chodzenia tam(lub rp w naszym przypadku od raid points), lub mozesz wziasc ten trinket jako pierwszy za cos okolo 200 teraz, bo w tych okolicach maja rogale a ze jeszcze ani razu nie dropnal to mysle ze 200 to bedzie minimum do zaplacenia tak wiec to jest tylko i wylacznie twoja decyzja czy chcesz miec looty szybko i drogo, czy wolisz poczekac i brac taniej za to czasami duuzo pozniej ps. za raid dostaje sie okolo 10-20 rp, zalezy czy to jest farm czy progress raid |
Autor: | Teo [ 20 sie 2007, 14:28 ] |
Tytuł: | |
Najgorszy system to taki co powoduje ze ludzie zbieraja dkp na jeden item i nie zbieraja reszty itemow, wtedy biegaja w crapach i cierpi caly raid. Najlepiej miec system dkp plus priorytety dla najaktywniejszych, ktorzy jednak za to ze maja priorytet musza chodzic na raidy i ubierac sie czyli wydawac punkty tez musza. Poza tym chyba dkp w kara/gruul/magh jest bez sensu bo konkretne raidowanie to ssc/the eye i dalej, a sprzet z kara/gruul/magh dozbierasz na zwyklych wyjsciach i z rollem. |
Autor: | superXtra [ 20 sie 2007, 14:49 ] |
Tytuł: | |
http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 3001&sid=1 No to mamy dkp topic! tu sa opisane rozne systemy i nie ma idealnego. A formuly mozesz znalezc w commentach i opisach niektorych addonow do dkp z tego co pamietam. |
Autor: | aEm_ [ 20 sie 2007, 15:39 ] |
Tytuł: | |
tomugeen napisał(a): Ale to nie tak, raczej jeden bochenek (ostatni) bochenek chleba, pani pyta, kto da wiecej ;]
Ale ty chyba raczej tak, że 25 kupców wchodzi do piekarni, przedzierając się przez trash chlebaków i koszyczków (czasem wypadnie jakiś precelek albo bułeczka) dochodzą do wielkiego pieca... po wyczerpującej walce wypada chlebek, i wyedy jest Open bid. Ale pytanie brzmi, co z piekarzem? czy on będzie w dodatku jako ten największy? czy trzeba robić z nim rep, coby mieć więcej wypadniętych chlebków? no nic... Dzięki wszystkim.. |
Autor: | Lu [ 21 sie 2007, 10:57 ] |
Tytuł: | |
jedyna prawidłowośc jaką zauważam to odrotna proporcjonalność posiadanego golda do pozyskanego DKP. Opisze to uproszczonym wzorem : posiadany gold = 1 / pozyskane DKP oczywiście można stosować modyfikator Twoich możliwości zarobkowania z farmy i zbieractwa uzupełniony wskaźnikiem chłonności rynku na Twoim serwerze ale to by zaciemniło obraz. zwróć prosze uwagę, że gdy pozyskane DKP dąży do nieskończoności to posiadany gold zmierza do zera. [/i] |
Autor: | Cichy Zabójca [ 24 sie 2007, 21:39 ] |
Tytuł: | |
a co to jest DKP? |
Autor: | niebezimienny [ 24 sie 2007, 22:09 ] |
Tytuł: | |
system rozdawania itemow stosowany przez wiekszosc rajdujacych gildii |
Autor: | Avan [ 24 sie 2007, 23:55 ] |
Tytuł: | |
Cichy Zabójca napisał(a): a co to jest DKP?
DKP? = Dostanę Kiedyś Purpla? xD |
Autor: | Ravushimo [ 25 sie 2007, 01:29 ] |
Tytuł: | |
Avan napisał(a): DKP? = Dostanę Kiedyś Purpla? xD
padlem xD |
Autor: | kkkk20 [ 28 sie 2007, 03:20 ] |
Tytuł: | |
Cichy Zabójca napisał(a): a co to jest DKP?
Jezu ellof dalbys juz spokoj |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |