MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Item DKP Value
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=26219
Strona 1 z 1

Autor:  aEm_ [ 20 sie 2007, 10:50 ]
Tytuł:  Item DKP Value

Witam,
Chciałbym zapytać czy spotkaliście się kiedyś z takim algorytmem co to oblicza watrość DKP itemu który wypada..

np: item lvl / slot value + cośtam = item DKP value...
widziałem to kiedyś ale za nic nie mogę znaleźć.
chodzi o to, żeby określać watrość DKP za "wypadnięty" przedmiot.

proszę o pomoc i z góry dziękuję

P.S. mam nadzieję, że dość jasno się wyraziłem, choć sprawa nie jest łatwa.

Pozdr

Autor:  nat [ 20 sie 2007, 11:02 ]
Tytuł: 

1. sam ustal sobie algorytm wg twojego widzi misie
2. odpal super tajny i nowoczesny program Kalkulator pod winXP
3. podlicz ile dkp musisz wydac na ten item

Autor:  koci [ 20 sie 2007, 11:11 ]
Tytuł: 

EQDKP?

Autor:  Robus [ 20 sie 2007, 11:15 ]
Tytuł: 

shock!

u nas item jest tyle wart ile ludzie chca za niego zaplacic, jak masz punkty i chcesz itemek to sobie bidujesz vs inni, jesli cie puszcza i wygrasz to twoj

moze i nawet zdarza sie, ze sie specjalnie spala graczy, zeby przykladowo pozniej (przy kolejnym dropie) wziasc taniej (a przynajmniej sprobowac wziasc ;P)

Autor:  Brodaty [ 20 sie 2007, 11:21 ]
Tytuł: 

chyba tyle jest systemów co gildii
u mnie jest tak, że ceny dkp są z góry ustalone, można mieć na koncie ujemny stan dkp, a jesli w rajdzie są 2 osoby tej samej klasy to item dostaje ta co ma więcej dkp na koncia w danej chwili. Ale i tak rajd lider ma ostatnie słowo zawsze

Autor:  niebezimienny [ 20 sie 2007, 13:05 ]
Tytuł: 

aEm_ odpowiedz na pm :p

Autor:  Cardano [ 20 sie 2007, 13:08 ]
Tytuł: 

Robus napisał(a):
shock!

u nas item jest tyle wart ile ludzie chca za niego zaplacic, jak masz punkty i chcesz itemek to sobie bidujesz vs inni, jesli cie puszcza i wygrasz to twoj

moze i nawet zdarza sie, ze sie specjalnie spala graczy, zeby przykladowo pozniej (przy kolejnym dropie) wziasc taniej (a przynajmniej sprobowac wziasc ;P)


Nie do końca to chyba sprawiedliwe. Pewnie sam byś się wkurzył gdyby klient stojący przed Tobą zapłacił 2 zł za bochenek chleba, a od Ciebie pani zaśpiewałaby 20. No ale jak ktoś napisał - co gildia to inny system. Chyba lwia część korzysta z eqdkp i stałych cen za itemy.

Autor:  aEm_ [ 20 sie 2007, 13:11 ]
Tytuł: 

niebezimienny - odpowiedzialem ^^ sorry wakacje :P

ok jeśli chodzi o ten Value System sprwę uważam za zamkniętą, dzięki za odpowiedzi.

Autor:  tomugeen [ 20 sie 2007, 13:14 ]
Tytuł: 

Cardano napisał(a):
Nie do końca to chyba sprawiedliwe. Pewnie sam byś się wkurzył gdyby klient stojący przed Tobą zapłacił 2 zł za bochenek chleba, a od Ciebie pani zaśpiewałaby 20. No ale jak ktoś napisał - co gildia to inny system. Chyba lwia część korzysta z eqdkp i stałych cen za itemy.

Ale to nie tak, raczej jeden bochenek (ostatni) bochenek chleba, pani pyta, kto da wiecej ;]

Autor:  Robus [ 20 sie 2007, 13:45 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):

Ale to nie tak, raczej jeden bochenek (ostatni) bochenek chleba, pani pyta, kto da wiecej ;]


dokladnie, to nie ML decyduje o cenie a sami kupujacy, mozesz wziasc przykladowo trinket z gruula za 15 dkp po roku chodzenia tam(lub rp w naszym przypadku od raid points), lub mozesz wziasc ten trinket jako pierwszy za cos okolo 200 teraz, bo w tych okolicach maja rogale :P

a ze jeszcze ani razu nie dropnal to mysle ze 200 to bedzie minimum do zaplacenia :D

tak wiec to jest tylko i wylacznie twoja decyzja czy chcesz miec looty szybko i drogo, czy wolisz poczekac i brac taniej za to czasami duuzo pozniej

ps. za raid dostaje sie okolo 10-20 rp, zalezy czy to jest farm czy progress raid

Autor:  Teo [ 20 sie 2007, 14:28 ]
Tytuł: 

Najgorszy system to taki co powoduje ze ludzie zbieraja dkp na jeden item i nie zbieraja reszty itemow, wtedy biegaja w crapach i cierpi caly raid.
Najlepiej miec system dkp plus priorytety dla najaktywniejszych, ktorzy jednak za to ze maja priorytet musza chodzic na raidy i ubierac sie czyli wydawac punkty tez musza.
Poza tym chyba dkp w kara/gruul/magh jest bez sensu bo konkretne raidowanie to ssc/the eye i dalej, a sprzet z kara/gruul/magh dozbierasz na zwyklych wyjsciach i z rollem.

Autor:  superXtra [ 20 sie 2007, 14:49 ]
Tytuł: 

http://forums.worldofwarcraft.com/threa ... 3001&sid=1
No to mamy dkp topic! tu sa opisane rozne systemy i nie ma idealnego.
A formuly mozesz znalezc w commentach i opisach niektorych addonow do dkp z tego co pamietam.

Autor:  aEm_ [ 20 sie 2007, 15:39 ]
Tytuł: 

tomugeen napisał(a):
Ale to nie tak, raczej jeden bochenek (ostatni) bochenek chleba, pani pyta, kto da wiecej ;]


Ale ty chyba raczej tak, że 25 kupców wchodzi do piekarni, przedzierając się przez trash chlebaków i koszyczków (czasem wypadnie jakiś precelek albo bułeczka) dochodzą do wielkiego pieca... po wyczerpującej walce wypada chlebek, i wyedy jest Open bid. Ale pytanie brzmi, co z piekarzem? czy on będzie w dodatku jako ten największy? czy trzeba robić z nim rep, coby mieć więcej wypadniętych chlebków?

no nic... Dzięki wszystkim..

Autor:  Lu [ 21 sie 2007, 10:57 ]
Tytuł: 

jedyna prawidłowośc jaką zauważam to odrotna proporcjonalność posiadanego golda do pozyskanego DKP.

Opisze to uproszczonym wzorem :

posiadany gold = 1 / pozyskane DKP

oczywiście można stosować modyfikator Twoich możliwości zarobkowania z farmy i zbieractwa uzupełniony wskaźnikiem chłonności rynku na Twoim serwerze ale to by zaciemniło obraz.

zwróć prosze uwagę, że gdy pozyskane DKP dąży do nieskończoności to posiadany gold zmierza do zera.

[/i]

Autor:  Cichy Zabójca [ 24 sie 2007, 21:39 ]
Tytuł: 

a co to jest DKP?

Autor:  niebezimienny [ 24 sie 2007, 22:09 ]
Tytuł: 

system rozdawania itemow stosowany przez wiekszosc rajdujacych gildii

Autor:  Avan [ 24 sie 2007, 23:55 ]
Tytuł: 

Cichy Zabójca napisał(a):
a co to jest DKP?


DKP? = Dostanę Kiedyś Purpla? xD

Autor:  Ravushimo [ 25 sie 2007, 01:29 ]
Tytuł: 

Avan napisał(a):
DKP? = Dostanę Kiedyś Purpla? xD

padlem xD

Autor:  kkkk20 [ 28 sie 2007, 03:20 ]
Tytuł: 

Cichy Zabójca napisał(a):
a co to jest DKP?


Jezu ellof dalbys juz spokoj :-?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team