MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Patch 2.2 i 2.2.2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=26694
Strona 1 z 4

Autor:  iniside [ 23 wrz 2007, 09:48 ]
Tytuł:  Patch 2.2 i 2.2.2

Cytuj:
The PTRs will be taken offline today September 20th at 11:00 AM Pacific Time, this will conclude our public testing for 2.2.
We would like to thank everyone who participated in the 2.2 PTR, your patience and assistance has been greatly appreciated.

ale
Cytuj:
We will be putting up the 2.2.2 PTR realms later this afternoon.
The 2.2.2 Patch will contain new holiday content for October, first we intend to test Brewfest and then later Hallows-End, but this may change depending on our testing needs.
There will be pre-mades and character copies for 2.2.2. The character copy process has not started yet but will shortly.

No tak. Ledwie skonczyli jeden (3 miesiace sic!) to juz zabieraja sie za poprawienie bugów :E
CZas wzmorzyc tempo farmienia honoru, do srody musi byc 60k :E

Autor:  Zeonix [ 23 wrz 2007, 10:18 ]
Tytuł: 

po co ci 60k honoru bo nie understand?

Autor:  iniside [ 23 wrz 2007, 10:29 ]
Tytuł: 

Zeonix napisał(a):
po co ci 60k honoru bo nie understand?

Bo od 2.2 wchodzi debuff i skonczysie easy farm po nocach.
Pozatym w 2.3 bedzie s1 gear za honor, okolo 15k za jedna czesc. Czyli w najgorszym wypadku o drazu kupie trzy a w najlepszym 4 i troche sie do farmi na ostatnia + staffa :D

Autor:  cypis [ 23 wrz 2007, 10:59 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Zeonix napisał(a):
po co ci 60k honoru bo nie understand?

Bo od 2.2 wchodzi debuff i skonczysie easy farm po nocach.
Pozatym w 2.3 bedzie s1 gear za honor, okolo 15k za jedna czesc. Czyli w najgorszym wypadku o drazu kupie trzy a w najlepszym 4 i troche sie do farmi na ostatnia + staffa :D

Akurat. Moze na poczatku ludzie beda reportowac, ale po 2 tygodniach nikomu sie nie bedzie chcialo ;-)
edit: poza tym l2r, w 2.2 maja byc nowe swieta, a nie poprawianie bugow.

Autor:  Ash [ 23 wrz 2007, 11:01 ]
Tytuł: 

mysle ze od poczatku sie nikomu nie bedzie chcialo
a nawet jesli to debuff pewnie znika po wyjsciu z BG wiec po prostu zamiast 14k honoru przez noc bedziesz dostawal z 9.

Autor:  iniside [ 23 wrz 2007, 11:23 ]
Tytuł: 

cypis napisał(a):
iniside napisał(a):
Zeonix napisał(a):
po co ci 60k honoru bo nie understand?

Bo od 2.2 wchodzi debuff i skonczysie easy farm po nocach.
Pozatym w 2.3 bedzie s1 gear za honor, okolo 15k za jedna czesc. Czyli w najgorszym wypadku o drazu kupie trzy a w najlepszym 4 i troche sie do farmi na ostatnia + staffa :D

Akurat. Moze na poczatku ludzie beda reportowac, ale po 2 tygodniach nikomu sie nie bedzie chcialo ;-)
edit: poza tym l2r, w 2.2 maja byc nowe swieta, a nie poprawianie bugow.

Wiem, ze nowe swieta, ale troche to podejrzane ze odrazu nastepny patch.
Ten wyscig na kozach calkiem ciekawy, ale jeszcze mi sie nie udalo zrobic /

Autor:  Ravushimo [ 24 wrz 2007, 02:29 ]
Tytuł: 

Ash napisał(a):
mysle ze od poczatku sie nikomu nie bedzie chcialo
a nawet jesli to debuff pewnie znika po wyjsciu z BG wiec po prostu zamiast 14k honoru przez noc bedziesz dostawal z 9.

po zraportowaniu debuff (debuff = nie dostajesz nawet 1pkt honoru) znika dopiero gdy dana osoba zacznie brac udzial w walce, nie chodzi o to by przechodzilo to z jednego av na drugie av, wystarczy ze bedzie latwy mechanizm markowania leechujacych i imo ludzi do tego nie zabraknie

Autor:  Beith [ 24 wrz 2007, 09:55 ]
Tytuł: 

Pozatym o ile wiem to ne jedyna zmiana jaka bedzie na av. Bedzie mniej punktow za samo stanie i nic nie robienie chyba itp.

Autor:  iniside [ 24 wrz 2007, 10:02 ]
Tytuł: 

A pomyslec ze wystarczyloby np. 10x zwiekszosc ilosc honoru za kilowanych graczy, i wywalic delay z graczy, zeby mozn sie bylo tluc do usrania, i ciagle tyle samo honoru dostawac. I farma by szla szybciej, i kazdy by gral, a ze AV by trwalo 12h to akuart nie bylby problem lol.

Autor:  Teo [ 24 wrz 2007, 10:47 ]
Tytuł: 

Lub dac tyle honoru by sie oplacalo lac outdoor, po co wtedy glupie av ?

Autor:  iniside [ 24 wrz 2007, 11:17 ]
Tytuł: 

Cashasty napisał(a):
marki ;]

Wyjebac [; i nie bedzie problemu.

Autor:  koornik [ 24 wrz 2007, 15:48 ]
Tytuł: 

wyjebmy marki Batlegroundy i zroby world of Tibiacraft!

Autor:  Sidagel [ 24 wrz 2007, 15:50 ]
Tytuł: 

Jestem za!

Autor:  KomaNczos [ 24 wrz 2007, 15:54 ]
Tytuł: 

lepiej zrobic tak, dac marki za world pvp i za nie jakies specjalne rewardy (cos ala Halaa) lub za kille bossow w miastach, no pomyslow na to jest duzo :-)

Autor:  nat [ 24 wrz 2007, 16:32 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
A pomyslec ze wystarczyloby np. 10x zwiekszosc ilosc honoru za kilowanych graczy, i wywalic delay z graczy, zeby mozn sie bylo tluc do usrania, i ciagle tyle samo honoru dostawac. I farma by szla szybciej, i kazdy by gral, a ze AV by trwalo 12h to akuart nie bylby problem lol.

gief world pvp back ... tyle ze musieliby fixnac wszystkie miasta, bo narazie to najlepsze spoty na takie kille to bylyby daszki w miastach

Autor:  Varenthin [ 24 wrz 2007, 16:36 ]
Tytuł: 

nat napisał(a):
iniside napisał(a):
A pomyslec ze wystarczyloby np. 10x zwiekszosc ilosc honoru za kilowanych graczy, i wywalic delay z graczy, zeby mozn sie bylo tluc do usrania, i ciagle tyle samo honoru dostawac. I farma by szla szybciej, i kazdy by gral, a ze AV by trwalo 12h to akuart nie bylby problem lol.

gief world pvp back ... tyle ze musieliby fixnac wszystkie miasta, bo narazie to najlepsze spoty na takie kille to bylyby daszki w miastach

i milion spawnujących się guardów

Autor:  iniside [ 24 wrz 2007, 16:44 ]
Tytuł: 

Varenthin napisał(a):
nat napisał(a):
iniside napisał(a):
A pomyslec ze wystarczyloby np. 10x zwiekszosc ilosc honoru za kilowanych graczy, i wywalic delay z graczy, zeby mozn sie bylo tluc do usrania, i ciagle tyle samo honoru dostawac. I farma by szla szybciej, i kazdy by gral, a ze AV by trwalo 12h to akuart nie bylby problem lol.

gief world pvp back ... tyle ze musieliby fixnac wszystkie miasta, bo narazie to najlepsze spoty na takie kille to bylyby daszki w miastach

i milion spawnujących się guardów

Wyjebac guardów!
Oni wszystko psuja, respawn co 1s, na Soutshore nie da sie solowac ;/

Autor:  BiGi [ 24 wrz 2007, 17:24 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Bo od 2.2 wchodzi debuff i skonczysie easy farm po nocach.
Pozatym w 2.3 bedzie s1 gear za honor, okolo 15k za jedna czesc. Czyli w najgorszym wypadku o drazu kupie trzy a w najlepszym 4 i troche sie do farmi na ostatnia + staffa :D


Erm... jest gdzies cos na www o tym gearze bo nie wiem czy oplaca mi sie przykampowac z zebranym honorem czy na cos go wydac ;)

Autor:  Goatus [ 24 wrz 2007, 17:36 ]
Tytuł: 

Varenthin napisał(a):
i milion spawnujących się guardów


Tylko jak ktoś jest idiotą i wpada do miasta na "żywioł" to spawnuje tyle guardów. Nawet ćwierć inteligentna małpa, za 3 razem domyśliła by się, że trzeba najpierw zabić npców którzy wołają o pomoc jak wejdziesz w ich zasięg nie? Co zresztą jest banalne bo większość z nich składa się po pierwszym hicie.

Autor:  iniside [ 24 wrz 2007, 17:44 ]
Tytuł: 

BiGi napisał(a):
iniside napisał(a):
Bo od 2.2 wchodzi debuff i skonczysie easy farm po nocach.
Pozatym w 2.3 bedzie s1 gear za honor, okolo 15k za jedna czesc. Czyli w najgorszym wypadku o drazu kupie trzy a w najlepszym 4 i troche sie do farmi na ostatnia + staffa :D


Erm... jest gdzies cos na www o tym gearze bo nie wiem czy oplaca mi sie przykampowac z zebranym honorem czy na cos go wydac ;)

Był bluepost o tym ze caly sprzet s1, bedzie za honor. Linka nie podam ale to 100% pewna informacja.

Strona 1 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team