MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Arena whine https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=27118 |
Strona 1 z 6 |
Autor: | Buffchef [ 23 paź 2007, 21:14 ] |
Tytuł: | |
Ogar napisał(a): a ta zmiana, to kolejny potezny buff dla lamerskich i obecnie OP teamow z trzema helerami.
Co jest lamerskiego i OP w teamach z 3ma healerami? |
Autor: | niebezimienny [ 23 paź 2007, 21:27 ] |
Tytuł: | |
to ze sa op i nie ma na nich dobrego countera tak jak w 2v2 druid lock, w 3v3 warrior druid/sham pala, w 5v5 team z trzema healerami jest po prostu easy ratingiem, nawet dla srednich graczy... no ale design aren - setup>gear>skill |
Autor: | Ogar [ 23 paź 2007, 21:48 ] |
Tytuł: | |
Buffchef napisał(a): Co jest lamerskiego i OP w teamach z 3ma healerami?
OP:: to, ze nie da sie ich zabic, bo wylaczyc z walki trzech healerow nie sposob, dodatkowo dwoch warriorow w epicach z BT / HS (norma w takich teamach, przynajmniej u mnie w BG) i z postawionym WF (jednym z healerow jest zawsze shaman) robi 'wystarczajacy' dmg. lamerskie:: bo nie wymagaja zednego skilla, healerzy nie musza sie martwic o CC, interupty i fake castowanie, bo nawet jak jeden z nich dostanie lockdown na swoje heale, a drugi wpadnie w CC, to trzeci jest w stanie wyhealowac dmg (zwazywszy, ze dps druzyny przeciwnej ma na sobie omgstunspecc warriorow spamujacych spamstring). generalnie zero timingu i skilla. jedyna kontra na tego typu teamy, ktora przychodzi mi na mysl, to inny team 3 healer, z hunterem, priestem i lockiem, ssajacymi mane w ekspresowym tempie. |
Autor: | Pewpew1337 [ 23 paź 2007, 21:54 ] |
Tytuł: | |
to ty kurwa nie wiesz o czym pierdolisz :> ,ze tak sie wyraze mowi ci cos 4x DPS team ? no to 3x heal ma GGkk thx bye |
Autor: | Qraczek [ 23 paź 2007, 21:59 ] |
Tytuł: | |
Pewpew1337 napisał(a): to ty kurwa nie wiesz o czym pierdolisz :> ,ze tak sie wyraze
mowi ci cos 4x DPS team ? no to 3x heal ma GGkk thx bye Imo kandydat do najszybszego bana w historii mmorpg.pl |
Autor: | Pewpew1337 [ 23 paź 2007, 22:00 ] |
Tytuł: | |
no i dobra ale prawde powiedzialem inaczej sie tego nie chce komentowac jak lock pierdoli o problemie z teamem z 3x heal to albo jest chujowy ale nie wiem... :< |
Autor: | Ogar [ 23 paź 2007, 22:20 ] |
Tytuł: | |
Pewpew1337 napisał(a): no i dobra ale prawde powiedzialem inaczej sie tego nie chce komentowac jak lock pierdoli o problemie z teamem z 3x heal to albo jest chujowy gowno powiedziales. teamy 3x healer to najwiekszy problem wlasnie dla teamow 4 dps (gralem w dwoch setupach 4dps, pierwszy osiagnal 2100+ w BG cyclone i zawsze teamy 3 healer byly nie do pokonania). 4dps jest stworzony do szybkich walk, opiera sie na CC, interuptach i poteznym focus fire. teamy 3 healer _wszystko_ to pieknie kontruja + dodatkowa sa niezwykle ciezkie rowniez dla innych setupow. Cytuj: ale nie wiem... :<
zgadza sie. |
Autor: | ShadorVD [ 23 paź 2007, 22:27 ] |
Tytuł: | |
Żenada... Trzech healerów, macie z nimi problem i są oni dla Was lamerscy. Żenada... SvD. |
Autor: | Ogar [ 23 paź 2007, 22:32 ] |
Tytuł: | |
Shador von Dal napisał(a): Żenada...
Trzech healerów, macie z nimi problem i są oni dla Was lamerscy. Żenada... SvD. takie posty to zenada. z tego co widze na roznych forach (bron boze - nie blizzardowskich), to bardzo wielu ludzi z top teamow ma wlasnie problemy z teamami 3 healer (wiec to nie jest tylko moja opinnia), bo przy odpowiedniej klasy sprzecie, jedynym sposobem na zwyciestwo, jest drainowanie many. nie ma w tym ani skilla, ani funu - nudne, przewidywalne walki. mam nadzieje, ze w koncu blizzard przejrzy na oczy, i zacznie tekie setupy nerfowac (tak jak nerfowal juz wiele rzeczy, ktore byly powszechnie uwazane za OP). nizej podpisany swoimi inicjalami: O. rofl. |
Autor: | nat [ 24 paź 2007, 01:52 ] |
Tytuł: | |
4dps > 3dps/2heal > 3heal > 4dps |
Autor: | Buffchef [ 24 paź 2007, 08:16 ] |
Tytuł: | |
Ogar, nie wiesz o czym mówisz. Prezentujesz typową postawę - przegrywam = przeciwnicy są OP. Dodatkowo poprawiasz swoje ego, wyzywając ich od lamerów. Przy teamie 4 dps jest na prawdę trudno wygrać, poza tym każdy _dobry_ team _może_ wygrać przeciwko 3 healom. Twój theorycraft jest żałosny. Na końcu jako "jedyną kontrę" podajesz coś co jest podstawą na arenach... |
Autor: | shahray [ 24 paź 2007, 08:53 ] |
Tytuł: | |
Po patchu taki team z 3 healami moze troche zyskac. Na ptr moj palek czasem mnie zadziwia, 700+ spell dmg i seale+shock moze zabolec, gdy trzeba cos dolozyc przy konczeniu przeciwnika. A inne klasy jak resto shaman zyskaja pewnie jeszcze wiecej w ofensywie. |
Autor: | Buffchef [ 24 paź 2007, 09:04 ] |
Tytuł: | |
Zwracam uwagę, że: 1. castując LBolta nie mogę leczyć 2. bez buildu do DPS sam +spelldmg niewiele daje 3. szkoda many na taki wujowy DPS Zapewne powyższe dotyczy nie tylko shamana, ale innych healerów. |
Autor: | tomugeen [ 24 paź 2007, 09:11 ] |
Tytuł: | |
Buffchef napisał(a): Zapewne powyższe dotyczy nie tylko shamana, ale innych healerów.
Shadow word: death to jedna z najlepszych zabawek jakie dostal holy priest do pvp. |
Autor: | Lu [ 24 paź 2007, 10:36 ] |
Tytuł: | |
Buffchef napisał(a): Zwracam uwagę, że:
1. castując LBolta nie mogę leczyć 2. bez buildu do DPS sam +spelldmg niewiele daje 3. szkoda many na taki wujowy DPS Zapewne powyższe dotyczy nie tylko shamana, ale innych healerów. hmm tak czysto theorycraftując : 5 resto druidów z gearem +1,5k heal (+0,5k speldmg) w kilkanascie sec całe party przeciwnika powinno miec na sobie po 5 insect swarm (instant cast - 175 manna) jeden dot = +/-1,2k HP w 12 sec czyli -6k HP / 12sec i po 5 moonfire po -0,5k HP (-2,5k HP) na wejsciu i dot -0,8k HP/12 sec (4k HP/12sec) summary dla pojedynczego targetu : -2,5k HP za monfire na wejsciu doty na 10k HP/12sec (-833 dps) i teraz druidzi cyklonują wszystkich na 6 sec a potem 3 sec w miedzyczasie każdy leczy siebie (+0,8k HP/sec) i ew druida na którego idzie trajn (jeśłi tylko 2 leczy bitego trejnem to moze wygenerowac ok +15k HP w 4sec) jesli widać że przeciwnik zszedł poniżej 50% HP to w 3 sec doatnie monfire spam za 7k HP a tutaj build pod to : http://www.wow-europe.com/en/info/basic ... 1502201330 ******* i jak myslicie teamy 4-5 heali na arenach będzie miało rację bytu czy nie ? |
Autor: | shahray [ 24 paź 2007, 10:47 ] |
Tytuł: | |
Buffchef napisał(a): Zwracam uwagę, że:
1. castując LBolta nie mogę leczyć 2. bez buildu do DPS sam +spelldmg niewiele daje 3. szkoda many na taki wujowy DPS Zapewne powyższe dotyczy nie tylko shamana, ale innych healerów. Tu nie chodzi o dpsowanie, a o dolozenie kropki nad i. To jest wielka roznica. Czasem mi sie zdaza palkiem, wiecej bedzie spella to sie wiecej dolozy, wiec bedzie lepiej, proste rozumowanie. |
Autor: | ShadorVD [ 24 paź 2007, 11:00 ] |
Tytuł: | |
Buffchef napisał(a): Ogar, nie wiesz o czym mówisz.
Prezentujesz typową postawę - przegrywam = przeciwnicy są OP. Dodatkowo poprawiasz swoje ego, wyzywając ich od lamerów. Przy teamie 4 dps jest na prawdę trudno wygrać, poza tym każdy _dobry_ team _może_ wygrać przeciwko 3 healom. Twój theorycraft jest żałosny. Na końcu jako "jedyną kontrę" podajesz coś co jest podstawą na arenach... Dziękuję, nie byłem w stanie przedstawić mu tego w ten sposób w jaki Ty to zrobiłeś. SvD. |
Autor: | Buffchef [ 24 paź 2007, 11:00 ] |
Tytuł: | |
shahray napisał(a): Buffchef napisał(a): Zwracam uwagę, że: 1. castując LBolta nie mogę leczyć 2. bez buildu do DPS sam +spelldmg niewiele daje 3. szkoda many na taki wujowy DPS Zapewne powyższe dotyczy nie tylko shamana, ale innych healerów. Tu nie chodzi o dpsowanie, a o dolozenie kropki nad i. To jest wielka roznica. Czasem mi sie zdaza palkiem, wiecej bedzie spella to sie wiecej dolozy, wiec bedzie lepiej, proste rozumowanie. Surez, ale to dużo nie zmieni (chyba, bo nie grałem paladynem czy innym druidem). |
Autor: | RufeN [ 24 paź 2007, 11:02 ] |
Tytuł: | |
@Lu to juz jest tak mocny theorycrafting,ze musisz to sam sprawdzic |
Autor: | Ogar [ 24 paź 2007, 16:02 ] |
Tytuł: | |
Buffchef napisał(a): Prezentujesz typową postawę - przegrywam = przeciwnicy są OP. Dodatkowo poprawiasz swoje ego, wyzywając ich od lamerów. przegrywam z ludzmi, ktorzy stoja w miejscu 5 minut i spamuja dwa klawisze ( healerzy, bo warriorzy spamuja jeden). trudno nie nazwac tego OP lameriada. z innymi setupami jakos problemow nigdy ja i moje teamy nie mielismy, 2100+ bylo (tez w 4dps, w prawie identycznym lineupie), kiedys nawet wpadlismy na slynne carepolice Elmonstera i wygralismy, wiec to napewno nie problem tak zwanego "skilla". Cytuj: Przy teamie 4 dps jest na prawdę trudno wygrać, poza tym każdy _dobry_ team _może_ wygrać przeciwko 3 healom. kazdy dobry team wygra ze slabym 3 healer teamem. eureka! a co sie stanie, jak spotkaja sie dwa teamy o takim samym skillu? ups. Cytuj: Twój theorycraft jest żałosny. tam nie ma zadnego theorycrafta, tylko fakty. Cytuj: Na końcu jako "jedyną kontrę" podajesz coś co jest podstawą na arenach...
podstawa na arenach sa teamy 3 healer z warlockiem i hunterem? chyba nie wiesz o czym mowisz, moj ty shamanzorze (zapewne grajacy w 3 healer teamie). |
Strona 1 z 6 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |