MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WOTLK - dyskusja
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=30251
Strona 1 z 8

Autor:  Ellsar [ 2 lip 2008, 07:00 ]
Tytuł:  WOTLK - dyskusja

wkoncu niebedzie wiekszych problemow z dorwaniem grupki dla szamanow i totem na caly raid beda dzialac :)

[ Topic do dyskutowania o WOTLK. Za postowanie info objetego NDA srogie kary z cielesnymi (pejczyk!) wlacznie. ~cypis]

Autor:  PrzeZekij [ 2 lip 2008, 09:18 ]
Tytuł: 

Z tymi totemami to jakies ograniczenia pewnie zrobia bo to bedzie lekkie przegiecie jak np. dziesieciu shamich sie zbierze w jednym rajdzie i kazdy postawi totem of wrath to beda mieli 30% do kryta z samych totemow albo jak postawia 10x healing stream totem to sie beda leczyc 180hp co 2 sec

Autor:  Deshroom [ 2 lip 2008, 09:20 ]
Tytuł: 

ciekawy jestem czy zmiana grafy miśka i kota oznacza że uzyją troche lepszego modelu (bardziej skomplikowanego) :wink:
może chociaż dupe miska zmniejszą

Autor:  Karoid [ 2 lip 2008, 09:23 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
ciekawy jestem czy zmiana grafy miśka i kota oznacza że uzyją troche lepszego modelu (bardziej skomplikowanego) :wink:
może chociaż dupe miska zmniejszą



Wyobrazasz sobie miska z mala dupa? :wink:

@Prze

To nie bedzie sie stackowac.

Autor:  koci [ 2 lip 2008, 09:56 ]
Tytuł: 

PrzeZekij napisał(a):
Z tymi totemami to jakies ograniczenia pewnie zrobia bo to bedzie lekkie przegiecie jak np. dziesieciu shamich sie zbierze w jednym rajdzie i kazdy postawi totem of wrath to beda mieli 30% do kryta z samych totemow albo jak postawia 10x healing stream totem to sie beda leczyc 180hp co 2 sec

Totemy sie nie beda stackowac, tak jak to bylo teraz. Jeden shaman pusci wrath of air totem, drugi da agi totem, trzeci da jakis tam resistance totem i bedzie dobrze. Blizzardowi chodzilo o to ze nie trzeba formowac grup tak jak teraz ze np enh shaman to musi isc do dps grupy, healing do many grp etc...

Autor:  whiteman [ 2 lip 2008, 11:40 ]
Tytuł: 

No to powinni zrobić tak samo z Trueshot Aura i Aurami palasia.

Autor:  iniside [ 2 lip 2008, 11:58 ]
Tytuł: 

Deshroom napisał(a):
ciekawy jestem czy zmiana grafy miśka i kota oznacza że uzyją troche lepszego modelu (bardziej skomplikowanego) :wink:
może chociaż dupe miska zmniejszą

Okolo 1400 plygownow na model (tak jak jest teraz), to bardzo duzo.
Model Altair z Assains Creed, ma okolo (afair) 2.5k plygonow.
Predzej doloza Duffuse Lighting i NormalMapy jak juz.

Autor:  Serhaud [ 2 lip 2008, 12:02 ]
Tytuł: 

koci napisał(a):
PrzeZekij napisał(a):
Z tymi totemami to jakies ograniczenia pewnie zrobia bo to bedzie lekkie przegiecie jak np. dziesieciu shamich sie zbierze w jednym rajdzie i kazdy postawi totem of wrath to beda mieli 30% do kryta z samych totemow albo jak postawia 10x healing stream totem to sie beda leczyc 180hp co 2 sec

Totemy sie nie beda stackowac, tak jak to bylo teraz. Jeden shaman pusci wrath of air totem, drugi da agi totem, trzeci da jakis tam resistance totem i bedzie dobrze. Blizzardowi chodzilo o to ze nie trzeba formowac grup tak jak teraz ze np enh shaman to musi isc do dps grupy, healing do many grp etc...


totem of wrath sie stackuje.

Autor:  exodus [ 2 lip 2008, 13:05 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
Deshroom napisał(a):
ciekawy jestem czy zmiana grafy miśka i kota oznacza że uzyją troche lepszego modelu (bardziej skomplikowanego) :wink:
może chociaż dupe miska zmniejszą

Okolo 1400 plygownow na model (tak jak jest teraz), to bardzo duzo.
Model Altair z Assains Creed, ma okolo (afair) 2.5k plygonow.
Predzej doloza Duffuse Lighting i NormalMapy jak juz.


Przeciez od zawsze modele w wow byly cieniowane ta metoda co niby maja dolozyc? Normal mapy z drugiej strony by wygladaly glupio tylko na 1 modelu.

Autor:  Deshroom [ 2 lip 2008, 13:07 ]
Tytuł: 

modele sprzed tbc są inne niż te z TBC wiec logicznie miśka i kota poprawi samo to że go zrobia jeszcze raz

Autor:  Patryś [ 2 lip 2008, 13:10 ]
Tytuł: 

A propos zmian to dobrze, że Warrkowie będą mogli nosić teraz dwie 2H bronie (Tak BTW. to dotyczy to tylko swordów, czy np. staffów też? Bo fajnie wyglądałbym Warrek z np. ze Staffem i tarczą, trochę jak gwardia szwajcarska :wink:) Używanie rootsów w pomieszczeniach to też dobre wyjście, natomiast przegięciem na jest to, że pety huntera będą miały własne drzewko, bo:
1) Blizz powinien pójść za ciosem i zrobić drzewko talentów dla petów Locka i Death Knighta (A o tych nic nie słyszałem)
2) Hunterzy wcześniej lali nas (Czyli Locków) na głowę, teraz będzie jeszcze gorzej :har:
Ciekawi mnie jeszcze "Demonform" który umożliwi rzucanie "AOE Shadowoltów" O co z tym chodzi (Mam na myśli OFC Locka)

Autor:  Daedrael [ 2 lip 2008, 13:16 ]
Tytuł: 

Nie kazdy warek bedzie mogl uzywac 2h jako 1h, to jest ostatnie 5 talentow w drzewku Fury.

Autor:  Sobtainer [ 2 lip 2008, 13:20 ]
Tytuł: 

I magowie last talent w Arcane do noszenia Plate. Give.

Autor:  iniside [ 2 lip 2008, 13:42 ]
Tytuł: 

exodus napisał(a):
iniside napisał(a):
Deshroom napisał(a):
ciekawy jestem czy zmiana grafy miśka i kota oznacza że uzyją troche lepszego modelu (bardziej skomplikowanego) :wink:
może chociaż dupe miska zmniejszą

Okolo 1400 plygownow na model (tak jak jest teraz), to bardzo duzo.
Model Altair z Assains Creed, ma okolo (afair) 2.5k plygonow.
Predzej doloza Duffuse Lighting i NormalMapy jak juz.


Przeciez od zawsze modele w wow byly cieniowane ta metoda co niby maja dolozyc? Normal mapy z drugiej strony by wygladaly glupio tylko na 1 modelu.

Modele w WoW sa cieniowane Lambert Shading + Specular.
Diffuse Lighting uzywa sie stricte do normalmap.
Cytuj:
modele sprzed tbc są inne niż te z TBC wiec logicznie miśka i kota poprawi samo to że go zrobia jeszcze raz

Widziales kiedys te modele poza gra, czy tak sobie spekulujesz ?
Sa praktycznie takie same. Maja minimalnie wiecej trisow (limit zdaje sie do 2k podniesli).
Z tych modeli da sie naprawde duzo wycisnac, ale trzeba by bylo nowe shadery napisac + zrobic normal mapy.

Autor:  Deshroom [ 2 lip 2008, 13:54 ]
Tytuł: 

nie ogładam modeli poza grą może są takie same ale maja wiecej poligonów

Autor:  Patryś [ 2 lip 2008, 14:25 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
I magowie last talent w Arcane do noszenia Plate. Give.


WTF? Może jeszcze będą mogli 2H swordy nosić (A Lockom każą w gołą d**ą latać...)

Autor:  Daedrael [ 2 lip 2008, 15:07 ]
Tytuł: 

No i jakby mogli to co? Na pewno kazdy mag wolalby napieprzac z 2h sworda, niz ze spelli, w koncu to melee klasa nie? Wyjdz juz lepiej.

Autor:  Patryś [ 2 lip 2008, 15:12 ]
Tytuł: 

Błagam, chociaż z jednego tematu nie róbcie offtopa :roll:
Do wzięcia Death Knighta potrzebny jest 70 level, ale czy postać na 70-tym levelu przemieni się w DK, czy dalej pozostanie sobą?

Autor:  Deshroom [ 2 lip 2008, 15:15 ]
Tytuł: 

"The Death Knight is the first hero class in World of Warcraft. This is a second and separate character from your original character and can be created as soon as one of the existing characters in your account reaches level 55. After making a Death Knight, you will not lose the access to any of your existing characters."

http://www.wowwiki.com/Death_Knight

Autor:  superXtra [ 2 lip 2008, 15:34 ]
Tytuł: 

Dokladnie po zrobieniu 55lvl mozna zrobic dk na kazdym serwerze kazdej rasy i faction. Jego dmg i spell dmg bedzie przekladany ze statow melee czyli nie bedzie to retri pala 2.0 ;-)

Strona 1 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team