MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
WOTLK - dyskusja https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=30251 |
Strona 1 z 8 |
Autor: | Ellsar [ 2 lip 2008, 07:00 ] |
Tytuł: | WOTLK - dyskusja |
wkoncu niebedzie wiekszych problemow z dorwaniem grupki dla szamanow i totem na caly raid beda dzialac ![]() [ Topic do dyskutowania o WOTLK. Za postowanie info objetego NDA srogie kary z cielesnymi (pejczyk!) wlacznie. ~cypis] |
Autor: | PrzeZekij [ 2 lip 2008, 09:18 ] |
Tytuł: | |
Z tymi totemami to jakies ograniczenia pewnie zrobia bo to bedzie lekkie przegiecie jak np. dziesieciu shamich sie zbierze w jednym rajdzie i kazdy postawi totem of wrath to beda mieli 30% do kryta z samych totemow albo jak postawia 10x healing stream totem to sie beda leczyc 180hp co 2 sec |
Autor: | Deshroom [ 2 lip 2008, 09:20 ] |
Tytuł: | |
ciekawy jestem czy zmiana grafy miśka i kota oznacza że uzyją troche lepszego modelu (bardziej skomplikowanego) ![]() może chociaż dupe miska zmniejszą |
Autor: | Karoid [ 2 lip 2008, 09:23 ] |
Tytuł: | |
Deshroom napisał(a): ciekawy jestem czy zmiana grafy miśka i kota oznacza że uzyją troche lepszego modelu (bardziej skomplikowanego)
![]() może chociaż dupe miska zmniejszą Wyobrazasz sobie miska z mala dupa? ![]() @Prze To nie bedzie sie stackowac. |
Autor: | koci [ 2 lip 2008, 09:56 ] |
Tytuł: | |
PrzeZekij napisał(a): Z tymi totemami to jakies ograniczenia pewnie zrobia bo to bedzie lekkie przegiecie jak np. dziesieciu shamich sie zbierze w jednym rajdzie i kazdy postawi totem of wrath to beda mieli 30% do kryta z samych totemow albo jak postawia 10x healing stream totem to sie beda leczyc 180hp co 2 sec
Totemy sie nie beda stackowac, tak jak to bylo teraz. Jeden shaman pusci wrath of air totem, drugi da agi totem, trzeci da jakis tam resistance totem i bedzie dobrze. Blizzardowi chodzilo o to ze nie trzeba formowac grup tak jak teraz ze np enh shaman to musi isc do dps grupy, healing do many grp etc... |
Autor: | whiteman [ 2 lip 2008, 11:40 ] |
Tytuł: | |
No to powinni zrobić tak samo z Trueshot Aura i Aurami palasia. |
Autor: | iniside [ 2 lip 2008, 11:58 ] |
Tytuł: | |
Deshroom napisał(a): ciekawy jestem czy zmiana grafy miśka i kota oznacza że uzyją troche lepszego modelu (bardziej skomplikowanego)
![]() może chociaż dupe miska zmniejszą Okolo 1400 plygownow na model (tak jak jest teraz), to bardzo duzo. Model Altair z Assains Creed, ma okolo (afair) 2.5k plygonow. Predzej doloza Duffuse Lighting i NormalMapy jak juz. |
Autor: | Serhaud [ 2 lip 2008, 12:02 ] |
Tytuł: | |
koci napisał(a): PrzeZekij napisał(a): Z tymi totemami to jakies ograniczenia pewnie zrobia bo to bedzie lekkie przegiecie jak np. dziesieciu shamich sie zbierze w jednym rajdzie i kazdy postawi totem of wrath to beda mieli 30% do kryta z samych totemow albo jak postawia 10x healing stream totem to sie beda leczyc 180hp co 2 sec Totemy sie nie beda stackowac, tak jak to bylo teraz. Jeden shaman pusci wrath of air totem, drugi da agi totem, trzeci da jakis tam resistance totem i bedzie dobrze. Blizzardowi chodzilo o to ze nie trzeba formowac grup tak jak teraz ze np enh shaman to musi isc do dps grupy, healing do many grp etc... totem of wrath sie stackuje. |
Autor: | exodus [ 2 lip 2008, 13:05 ] |
Tytuł: | |
iniside napisał(a): Deshroom napisał(a): ciekawy jestem czy zmiana grafy miśka i kota oznacza że uzyją troche lepszego modelu (bardziej skomplikowanego) ![]() może chociaż dupe miska zmniejszą Okolo 1400 plygownow na model (tak jak jest teraz), to bardzo duzo. Model Altair z Assains Creed, ma okolo (afair) 2.5k plygonow. Predzej doloza Duffuse Lighting i NormalMapy jak juz. Przeciez od zawsze modele w wow byly cieniowane ta metoda co niby maja dolozyc? Normal mapy z drugiej strony by wygladaly glupio tylko na 1 modelu. |
Autor: | Deshroom [ 2 lip 2008, 13:07 ] |
Tytuł: | |
modele sprzed tbc są inne niż te z TBC wiec logicznie miśka i kota poprawi samo to że go zrobia jeszcze raz |
Autor: | Patryś [ 2 lip 2008, 13:10 ] |
Tytuł: | |
A propos zmian to dobrze, że Warrkowie będą mogli nosić teraz dwie 2H bronie (Tak BTW. to dotyczy to tylko swordów, czy np. staffów też? Bo fajnie wyglądałbym Warrek z np. ze Staffem i tarczą, trochę jak gwardia szwajcarska ![]() 1) Blizz powinien pójść za ciosem i zrobić drzewko talentów dla petów Locka i Death Knighta (A o tych nic nie słyszałem) 2) Hunterzy wcześniej lali nas (Czyli Locków) na głowę, teraz będzie jeszcze gorzej ![]() Ciekawi mnie jeszcze "Demonform" który umożliwi rzucanie "AOE Shadowoltów" O co z tym chodzi (Mam na myśli OFC Locka) |
Autor: | Daedrael [ 2 lip 2008, 13:16 ] |
Tytuł: | |
Nie kazdy warek bedzie mogl uzywac 2h jako 1h, to jest ostatnie 5 talentow w drzewku Fury. |
Autor: | Sobtainer [ 2 lip 2008, 13:20 ] |
Tytuł: | |
I magowie last talent w Arcane do noszenia Plate. Give. |
Autor: | iniside [ 2 lip 2008, 13:42 ] |
Tytuł: | |
exodus napisał(a): iniside napisał(a): Deshroom napisał(a): ciekawy jestem czy zmiana grafy miśka i kota oznacza że uzyją troche lepszego modelu (bardziej skomplikowanego) ![]() może chociaż dupe miska zmniejszą Okolo 1400 plygownow na model (tak jak jest teraz), to bardzo duzo. Model Altair z Assains Creed, ma okolo (afair) 2.5k plygonow. Predzej doloza Duffuse Lighting i NormalMapy jak juz. Przeciez od zawsze modele w wow byly cieniowane ta metoda co niby maja dolozyc? Normal mapy z drugiej strony by wygladaly glupio tylko na 1 modelu. Modele w WoW sa cieniowane Lambert Shading + Specular. Diffuse Lighting uzywa sie stricte do normalmap. Cytuj: modele sprzed tbc są inne niż te z TBC wiec logicznie miśka i kota poprawi samo to że go zrobia jeszcze raz
Widziales kiedys te modele poza gra, czy tak sobie spekulujesz ? Sa praktycznie takie same. Maja minimalnie wiecej trisow (limit zdaje sie do 2k podniesli). Z tych modeli da sie naprawde duzo wycisnac, ale trzeba by bylo nowe shadery napisac + zrobic normal mapy. |
Autor: | Deshroom [ 2 lip 2008, 13:54 ] |
Tytuł: | |
nie ogładam modeli poza grą może są takie same ale maja wiecej poligonów |
Autor: | Patryś [ 2 lip 2008, 14:25 ] |
Tytuł: | |
Sobtainer napisał(a): I magowie last talent w Arcane do noszenia Plate. Give.
WTF? Może jeszcze będą mogli 2H swordy nosić (A Lockom każą w gołą d**ą latać...) |
Autor: | Daedrael [ 2 lip 2008, 15:07 ] |
Tytuł: | |
No i jakby mogli to co? Na pewno kazdy mag wolalby napieprzac z 2h sworda, niz ze spelli, w koncu to melee klasa nie? Wyjdz juz lepiej. |
Autor: | Patryś [ 2 lip 2008, 15:12 ] |
Tytuł: | |
Błagam, chociaż z jednego tematu nie róbcie offtopa ![]() Do wzięcia Death Knighta potrzebny jest 70 level, ale czy postać na 70-tym levelu przemieni się w DK, czy dalej pozostanie sobą? |
Autor: | Deshroom [ 2 lip 2008, 15:15 ] |
Tytuł: | |
"The Death Knight is the first hero class in World of Warcraft. This is a second and separate character from your original character and can be created as soon as one of the existing characters in your account reaches level 55. After making a Death Knight, you will not lose the access to any of your existing characters." http://www.wowwiki.com/Death_Knight |
Autor: | superXtra [ 2 lip 2008, 15:34 ] |
Tytuł: | |
Dokladnie po zrobieniu 55lvl mozna zrobic dk na kazdym serwerze kazdej rasy i faction. Jego dmg i spell dmg bedzie przekladany ze statow melee czyli nie bedzie to retri pala 2.0 ![]() |
Strona 1 z 8 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |