MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Loot rajdowy - od czego zalezy?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=30609
Strona 1 z 2

Autor:  Razel [ 7 sie 2008, 13:21 ]
Tytuł:  Loot rajdowy - od czego zalezy?

Kaz'rogal zabity po raz 22 a tarcze wypluł tylko 1...

ok, poproszę o wszelkie plotki, mity, obserwacje itp itd, od czego zależy loot? od RL, od osoby która pierwsza weszła do insta? Jak to może być? Cos co jest programowalne nie może być cholera randomowe

Autor:  niebezimienny [ 7 sie 2008, 13:23 ]
Tytuł: 

Od rzutu koscia

Autor:  Sobtainer [ 7 sie 2008, 13:35 ]
Tytuł: 

Stary, ja ponad rok po Neltharion's Tears z Nefa chodziłem, wypadł na niecałe 50 killi tylko 2 razy, a drop miał ponad 12%. Nie ma kompletnie żadnej reguły na to.

Autor:  Razel [ 7 sie 2008, 13:39 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
Stary, ja ponad rok po Neltharion's Tears z Nefa chodziłem, wypadł na niecałe 50 killi tylko 2 razy, a drop miał ponad 12%. Nie ma kompletnie żadnej reguły na to.


zawsze z ta sama ekipa? w większości wypadków z tym samym zakładającym rajd? :wink:

Autor:  Sobtainer [ 7 sie 2008, 13:39 ]
Tytuł: 

w 95% ten sam skład.

Autor:  Bierzgal [ 7 sie 2008, 13:41 ]
Tytuł: 

Hehe, a wy nadal z tym "dzisiaj pierwszy do instancji wchodzi hunter" itp :D? Tak jak napisał Sob, loot to totalny random i nie jest uzależniony od absolutnie niczego. Zwykły dice roll i tyle. Np. kością k6 tez można rzucać nawet i 10 minut a nie wypadnie np. 6tka (mimo szansy 16,(6)%). Z drugiej strony może wypaść np 2-3 razy z rzędu od razu. Losowość i tyle. Innym pewnie wspomniana tarcza leci cały czas i chcieli by coś innego :).

Hmm, dawno tu nie zaglądałem :P.

Autor:  Razel [ 7 sie 2008, 13:44 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
w 95% ten sam skład.


no wlasnie, rozumiem ze w tych 95% przypadku rajd zakladala/organizowala ta sama osoba? moze to dlatego?

Autor:  Asmax [ 7 sie 2008, 13:45 ]
Tytuł: 

www.niewyjasnione.pl tam bardziej bedzie pasowac ten temat :O.

Autor:  Razel [ 7 sie 2008, 13:49 ]
Tytuł: 

Bierzgal napisał(a):
Hehe, a wy nadal z tym "dzisiaj pierwszy do instancji wchodzi hunter" itp :D? Tak jak napisał Sob, loot to totalny random i nie jest uzależniony od absolutnie niczego. Zwykły dice roll i tyle. Np. kością k6 tez można rzucać nawet i 10 minut a nie wypadnie np. 6tka (mimo szansy 16,(6)%). Z drugiej strony może wypaść np 2-3 razy z rzędu od razu. Losowość i tyle. Innym pewnie wspomniana tarcza leci cały czas i chcieli by coś innego :).

Hmm, dawno tu nie zaglądałem :P.


omg Bierzgal, wszelki duch... :D

mamy tutaj do czynienia z jakimś algorytmem obwarowanym pewnymi założeniami, tak z powietrza przecież sobie nie decyduje program co to dziś dropnie, to wykonuje obliczenia na podstawie pewnych posiadanych danych/warunków/założeń.

Nawet ta kostka ma pewne założenia, ma oznaczone cyferki po bokach, a to jaka jest na wierzchu zależy m.in od takich czynników jak siła rzutu, kat odbicia od podłoża, rodzaj samego podłoża itp itd - warunki są, a zbiór tych warunków jest nawet skończony i da się opisać.

Autor:  Buffchef [ 7 sie 2008, 13:53 ]
Tytuł: 

Ja wiem, że Progoro nigdy i w żadnym wypadku nie powininen mieć master lootera.

Autor:  Postal [ 7 sie 2008, 13:53 ]
Tytuł: 

niech ktos inny zalozy rajd i nie zapomnij dac nam znac czy tarcza wypadla!1 :lol:

Autor:  niebezimienny [ 7 sie 2008, 13:56 ]
Tytuł: 

Razel masz po prostu pecha

Ja po Crimson Felt Hat chodzilem 17 razy. Wypadl po raz pierwszy za 7 razem, ale mi zakosil warlock

Autor:  Araye [ 7 sie 2008, 13:58 ]
Tytuł: 

O matko od niczego to nie zależy na pewno, mam znajomego który chodzi od 2 lat do kara i dalej nie wydropił łuku z Prince-a. A chodził z pugami, naszą gildia itd. :wtf: :lol: W końcu się wkurzył i Vangefull bow-a wyfarmił.

Autor:  Vercin [ 7 sie 2008, 13:59 ]
Tytuł: 

Razel napisał(a):
Bierzgal napisał(a):
Hehe, a wy nadal z tym "dzisiaj pierwszy do instancji wchodzi hunter" itp :D? Tak jak napisał Sob, loot to totalny random i nie jest uzależniony od absolutnie niczego. Zwykły dice roll i tyle. Np. kością k6 tez można rzucać nawet i 10 minut a nie wypadnie np. 6tka (mimo szansy 16,(6)%). Z drugiej strony może wypaść np 2-3 razy z rzędu od razu. Losowość i tyle. Innym pewnie wspomniana tarcza leci cały czas i chcieli by coś innego :).

Hmm, dawno tu nie zaglądałem :P.


omg Bierzgal, wszelki duch... :D

mamy tutaj do czynienia z jakimś algorytmem obwarowanym pewnymi założeniami, tak z powietrza przecież sobie nie decyduje program co to dziś dropnie, to wykonuje obliczenia na podstawie pewnych posiadanych danych/warunków/założeń.

Nawet ta kostka ma pewne założenia, ma oznaczone cyferki po bokach, a to jaka jest na wierzchu zależy m.in od takich czynników jak siłą rzutu, kat odbicia od podłoża itp itd - warunki są, a zbiór tych warunków jest skończony.
Lider musi na kazdy rajd miec inna fryzure i przed wejsciem do instancji zakrecic sie na fotelu kilka razy.
Boze jacy ludzie sa glupi:|


Cytuj:
What are the variables in the random generator's kernel, is it based on some attribute of the players in the raid, or the raid leader?

Heh no, I believe it uses a time stamp to seed the generator. So, there's nothing you can influence within the game that would alter or coerce the generator.
The time it uses to seed would have no real implication into the final outcome of what loot its given. On a long enough generation table, you may see some type of pattern based purely on a random generators inability to truly be random. But we're talking about astronomical numbers, something ridiculous like hundreds of billions of generations. Nothing you would or could see a pattern in during your time playing the game.
What you're seeing is pure and basic laws of probability. Have a few thousand people roll a pair of dice and you're bound to see hundreds of people able to roll snake-eyes 10 times in a row. (not that dice are truly random either)
As for Quest items, they are always there, they're just hidden if you don't have the quest.

Autor:  Motopompa [ 7 sie 2008, 14:06 ]
Tytuł: 

Z tego co wiem to w programowaniu nie istnieje pojecie prawdziwego losowania.Owszem losowanie jako takie jest przeprowadzane, ale schemat wylosowanych liczb po jakims tam czasie sie powtarza.Czy powtorzy sie po miesiacu, czy po kilku latach to inna sprawa.

Autor:  Bloodleaf [ 7 sie 2008, 14:07 ]
Tytuł: 

Jak lider założy stringi to leci loot dla clothów , jak szorty to dla plate a jak gacie po babci to dla leather :O

Autor:  whiteman [ 7 sie 2008, 14:14 ]
Tytuł: 

Motopompa napisał(a):
Z tego co wiem to w programowaniu nie istnieje pojecie prawdziwego losowania.Owszem losowanie jako takie jest przeprowadzane, ale schemat wylosowanych liczb po jakims tam czasie sie powtarza.Czy powtorzy sie po miesiacu, czy po kilku latach to inna sprawa.


Skąd ty czerpiesz takie informacje?

Autor:  Razel [ 7 sie 2008, 14:16 ]
Tytuł: 

te ironiczne komentarze i wyzywanie od głupków jest nawet zabawne ale dajcie sobie spokój już z nabijaniem pustych postów. Ja rozumiem, ze niektórzy wszystko przyjmuja na wiarę "bo tak jest, tak było zawsze," ale sa jeszcze inni którzy starają się dociec dlaczego i całe szczęście ze są bo inaczej dalej tkwilibyśmy w średniowieczu. Mamy do czynienia z programem komputerowym i zdaje sie nie jest sztuczna inteligencja która teraz juz działa w sposób całkowicie nieprzewidywalny dla autora.

Autor:  Sobtainer [ 7 sie 2008, 14:17 ]
Tytuł: 

Razel napisał(a):
Sobtainer napisał(a):
w 95% ten sam skład.


no wlasnie, rozumiem ze w tych 95% przypadku rajd zakladala/organizowala ta sama osoba? moze to dlatego?


Nie, źle rozumiesz. Nie ma reguły jak już napisałem i musisz to sobie zaklepać.

P.S
A tarcza Ci i tak nie wypadnie 8)

Autor:  Oyci3C [ 7 sie 2008, 14:44 ]
Tytuł: 

Nie ma zadnej reguly. Nawet na extremely low drop rate.

U nas padla mace co ma 1-2% juz trzeci raz pod rzad.

Z kolei ja chodzilem po Commendation of Kael'thas trinket hmmm 30 razy? Wypadl za ostatnim razem gdy przez przypadek jeden z warrkow dostal D/C po czym slejvik z guild poprosil mnie o pomoc.

:<

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team