mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1021
Dołączył(a): 8.08.2008
Offline
PostNapisane: 21 paź 2008, 09:52 
Cytuj  
Sytuacja wyglada nastepujaca. Jakies 2-3 miechy temu blizzard mial problemy z autoryzacja platnosci. Oplacalem konto i dopiero za 3 razem mi zaliczylo. Jednak wczesniejsze 2 proby zostaly pobrane z konta i tymczasowo zablokowane.

No to tel do banku i babka powiedziala mi zebym nie panikowal, bo za 2 tygle hajs powinien wrocic na konto. Oczywiscie nie wrocil.

Napisalem wiec maila do blizzarda, z datami co gdzie i kiedy. Odeslali mi jakas gownana wiadomosc z ktorej nic nie wynikalo. Wkurwilem sie i zrobilem chargeback w samym banku. Tydzien potem hajs byl juz na koncie.

I tutaj zaczyna sie zabawa.

Karta oplacalem jakos 4-5 kont. Zamiast pobrac z tego wlasciwego, pobralo z kazdego konta po 1 platnosci ( w sensie ze wycofali jakis miesiac, zablokowali konto i czekaja na uregulowanie naleznosci - blizzard w roli scislosci)

Tak wiec teraz 2 konta dzialaja, a 3 czekaja na "doplacenie" kasy ( przelew pocztowy).

Generalnie sprawe moglbym olac, bo juz dawno nie jestem wlascicielem tych kont ( sprzedane ), ale ze jestem dobry chlopak to nie chce zostawic gosci na lekkim lodzie, niech dalej sobie graja.

Oto co zamierzam:

- zadzwonic do blizzarda
- podac pani login konta z ktorego w przeszlosci zostalo potrojnie naliczona oplata, i na tym koncie bazowac
- starac sie wyjasnic problemy z potrojnym naliczaniem, olaniem przez nich mojego maila do blizz supportu, i na koncu moja akcja z bankiem

Pytanie do kogos kto tak jak ja mial naliczone podwojnie, a komu nie oddali hajs i musial dzwonic.

- jak wyglada rozmowa ?
- co bede pottrzebowal ?
- o co oni sie pytaja ?
- moze jakas historie im sprzedac ?

Generalnie chodzi mi o to, ze moze ktos juz kiedys mial takie cos, i przebrnal juz przez procedure odzyskiwania i wie co, jak i kiedy trzeba powiedziec.

Bylbym bardzo wdzieczny za ewentualne opinie / sugestie.


Posty: 19
Dołączył(a): 31.03.2008
Offline
PostNapisane: 21 paź 2008, 17:27 
Cytuj  
Zapytaja Cie o dane konta, Twoj adres numer karty (4 ostatnie cyfry) prawdopodobnie bedziesz musial jeszcze wyslac skan karty i dowodu i jezeli nie jest oryginalnym wlasciclem tamtych kont to nie wspominaj o Nich bo bedzie ban Jezeli chcesz wiecej info napisz mi PMka z GG to Ci postaram sie pomoc do Blizza dzwonie czesciej niz do mamy :P wiec doswiadczenie jset

****
Avatar użytkownika

Posty: 1021
Dołączył(a): 8.08.2008
Offline
PostNapisane: 22 paź 2008, 07:56 
Cytuj  
Dzieki za odpowiedz, ale juz jakos sobie poradzilem.

Zadzwonilem i pogadalem z jakims gosciem od nich. Mowi ze widzi ze transakcja zostala zablokowana( cos z authenication), ale oni pieniedzy nie sciagneli. W banku tez cisza i oni tez nie wiedza. Mysle ze teraz juz bede gnebil moj bank.

Troche martwi mnie sprawa kont ktore sprzedalem. Bo wycofalem 3x monthly subscription z 3 kont jednoczesnie za miesiac sierpien.

Juz 1 klient sie zglosil i pyta sie WTF :>

Narazie napisalem do blizzarda ze zaszla pomylka i czekam co mi doradza.

Tak czy owak, jak bede mial jakies pytania to sie zglosze :]

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.