MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

nowy znak/nazwa handlowa Blizzarda : Cataclysme
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=33953
Strona 1 z 2

Autor:  solki1985 [ 1 lip 2009, 23:16 ]
Tytuł:  nowy znak/nazwa handlowa Blizzarda : Cataclysme

Czyzby kolejny dodatek dotyczyl Maelstormu ??? jak sadzicie ???
http://www.worldofraids.com/news/708-bl ... clysm.html

Autor:  Kole0 [ 1 lip 2009, 23:31 ]
Tytuł: 

Smieszne - nowy trademark Blizza idealnie opisuje dzisiejszy poziom Wowa ;)


' We would like to announce incoming WoW expansion called Cataclysme - Item mall, character mall and tons of innovations to even get more money you got'

Autor:  Archer [ 2 lip 2009, 06:55 ]
Tytuł: 

Tak, podobno to ma byc maelstorm, juz od dawna (vanilla) jest rozpiska czego bede dotyczyc po kolei nastepne dodatki i jak na razie prawie w calosci sie sprawdzila

Autor:  Marzenia_m [ 2 lip 2009, 07:19 ]
Tytuł: 

Tak tak nagi, gobliny i wielkie kraby...
Znow wodne instancje i morskie potwory. Pojawia sie znane z lore postacie z Sargerasem na czele! :)

Co do "listy" dodatkow to jak na razie moglo się prawie wszystko sprawdzic skoro dopiero byly dwa? Tzn sprawdzlilo sie w 50%? To nie taki oszalamiajacy wynik :P

Pozostaje czekac do Sierpnia na wiecej info.

Autor:  iniside [ 2 lip 2009, 07:37 ]
Tytuł: 

To na 100% jeśli będzie dodatek, to eedzie wlasnie o Maelstorm. Z racji tego, ze szykuje sie powazna konkurencja (Aion), mozna sie spodziwac, ze sie troche wysila i moze nawet bitwy morskie dadza ;p.

Oczywiscie, to moze byc tez nowe mmo -;-.
edit:
Druga sprawa, ze juz czas oglosic, przynajmniej to, ze pracuja nad dodatkiem. Content dla Wotlk, sie konczy, bo ile ? Jeszcze max ze dwa content patche i koniec.

Autor:  Nyx [ 2 lip 2009, 08:03 ]
Tytuł: 

Będzie to wyglądało tak teraz" wejdzie patch 3.2 z Crusader's Coliseum zaraz potem w większym patchu content z icecrown citadel i arthasem, następnie prepatch do następnego dodatku co w stylu patcha z contentem sunwell w tbc

Edit: Link

Autor:  Robo [ 2 lip 2009, 11:42 ]
Tytuł: 

Podejrzewam, że 2 dodatki (Maelstrom, Emerald Dream) są pewne. Nie moge sobie tylko wyobrazić tanka mającego 200k hp, albo heali po 50k.

Autor:  Falangista [ 2 lip 2009, 12:59 ]
Tytuł: 

Robo napisał(a):
Podejrzewam, że 2 dodatki (Maelstrom, Emerald Dream) są pewne. Nie moge sobie tylko wyobrazić tanka mającego 200k hp, albo heali po 50k.

4 lata temu też raczej nikt nie śnił o tankach z 35k hp ...

Autor:  Nyx [ 2 lip 2009, 14:51 ]
Tytuł: 

Link robi sie coraz ciekawiej


Blade master tri-wield wtf?

Autor:  Sobtainer [ 2 lip 2009, 15:24 ]
Tytuł: 

Nyx napisał(a):
Link robi sie coraz ciekawiej


Blade master tri-wield wtf?


W W3 był :) no no no.

Giev lepszy engine jeszcze...

Autor:  kikas [ 2 lip 2009, 15:25 ]
Tytuł: 

z kazdym dodatkiem coraz ciekawiej ^^

ciekawa sprawa z tym tri wield

Cytuj:
Archdruids

Archdruids... why those are just leader druids. And who would want to play a normal druid when there are ARCH druids. Yeah I know right. But they do play quite differently.
The Archdruids are the druids trapped in the emerald dream. These druids focus more on the ethereal aspect of druids. Their abilities are suppose to reflect their control over the emerald dream. No spells have really been discussed that I personally know of.
They are going to continue like death knights and have an impressive starter zone inside the Emerald dream that involves them fighting off the nightmare and waking themselves up. They work with Malfurion himself.

Blade Masters:
These clever brutes have taken up residence in the Saramar ruins. They use it as their training grounds testing their trainees on the residents of the ruins. The whole zone is to prove yourself. Half of the starter zone is you on a large boat with other graduated blade masters heading back to the mainland. You fight off sea monsters and pirates etc on what they try to make feel like a long journey home.

Blade Masters are going to tri-wield. They will equip 2 one-handed items and then 1 two hander. I am not sure exactly how that works but different skills use different weapons. They have a "reactive" skill set. Where certain skills are only usable after using other skills. An example I was given was Sliding Slash, it's like a damaging charge, after using that attack two other skills become available. Each of those two skills break off into 2 or three other possible skills. So different attacks are available depending on how you start the fight. You would have a whole different slew of options if you started the fight up close instead of using sliding slash to gain distance. If you don't use the next in the set of skills in 5 seconds, it starts over again. There are also finishers... There are 5 tiers of skills in the set up. Sliding slash being a first tier and so on. You have a special attack button that will do a different attack based on the tier you are on and the last used skill. It ends the combo.


Archdruid? Jestem za. Moze populacja druidow zmaleje dzieki temu ^^


edit: Czytam tego posta i wyławiam perełki:
-lvl cap 85, oprucz bicia expa trza bedzie odblokowac nastepny lvl quest chainami
-budowanie wlasnych lodzi, ulepszanie ich armora, predkosci itp, brak mozliwosci latania nad oceanami (dodatek w duzej mierze bedzie sie opierac na klimatach pirackich^^)

ps: do konca nie wiem jak rozumiec punkt -"Shove Off" Zoning from anywhere in Azeroth
cos w stylu ogolnego dostepu do wszyskich miejsc w Azeroth? Chyba chodzi o flying mounty.

Autor:  grinman [ 2 lip 2009, 16:34 ]
Tytuł: 

kikas napisał(a):
z kazdym dodatkiem coraz ciekawiej ^^

ciekawa sprawa z tym tri wield

Cytuj:
Archdruids

Archdruids... why those are just leader druids. And who would want to play a normal druid when there are ARCH druids. Yeah I know right. But they do play quite differently.
The Archdruids are the druids trapped in the emerald dream. These druids focus more on the ethereal aspect of druids. Their abilities are suppose to reflect their control over the emerald dream. No spells have really been discussed that I personally know of.
They are going to continue like death knights and have an impressive starter zone inside the Emerald dream that involves them fighting off the nightmare and waking themselves up. They work with Malfurion himself.

Blade Masters:
These clever brutes have taken up residence in the Saramar ruins. They use it as their training grounds testing their trainees on the residents of the ruins. The whole zone is to prove yourself. Half of the starter zone is you on a large boat with other graduated blade masters heading back to the mainland. You fight off sea monsters and pirates etc on what they try to make feel like a long journey home.

Blade Masters are going to tri-wield. They will equip 2 one-handed items and then 1 two hander. I am not sure exactly how that works but different skills use different weapons. They have a "reactive" skill set. Where certain skills are only usable after using other skills. An example I was given was Sliding Slash, it's like a damaging charge, after using that attack two other skills become available. Each of those two skills break off into 2 or three other possible skills. So different attacks are available depending on how you start the fight. You would have a whole different slew of options if you started the fight up close instead of using sliding slash to gain distance. If you don't use the next in the set of skills in 5 seconds, it starts over again. There are also finishers... There are 5 tiers of skills in the set up. Sliding slash being a first tier and so on. You have a special attack button that will do a different attack based on the tier you are on and the last used skill. It ends the combo.


Archdruid? Jestem za. Moze populacja druidow zmaleje dzieki temu ^^


edit: Czytam tego posta i wyławiam perełki:
-lvl cap 85, oprucz bicia expa trza bedzie odblokowac nastepny lvl quest chainami
-budowanie wlasnych lodzi, ulepszanie ich armora, predkosci itp, brak mozliwosci latania nad oceanami (dodatek w duzej mierze bedzie sie opierac na klimatach pirackich^^)

ps: do konca nie wiem jak rozumiec punkt -"Shove Off" Zoning from anywhere in Azeroth
cos w stylu ogolnego dostepu do wszyskich miejsc w Azeroth? Chyba chodzi o flying mounty.



^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Autor:  iniside [ 2 lip 2009, 17:09 ]
Tytuł: 

Z nowych klas to ja obstawiam Blood Mage, Archmage albo Witch Doctor (alvo VooDoo Shaman, cos w ten desen). Jako ze mele klase juz otrzymalismy, to czas na castera.

Albo jakas wariacje (mocne zmieszanie ranged castera z mele), bo DK to jednak mele-caster.

Tri-wield, to jakis neologizm zdaje sie...

Cytuj:
Giev lepszy engine jeszcze...

Co ci po engine, bez tekstur i modeli ? :E.

Cytuj:
-lvl cap 85, oprucz bicia expa trza bedzie odblokowac nastepny lvl quest chainami

Cap 85lvl jest malo prawdodpobny (chyba ze za kazdy level 2 talent pointy). Powod jest proazaiczny, maja juz gotowy schemat dodawania 10 nowych punktow i talentow pod nie. Nie beda sobie utrudniac zycia.

Co do drugie, Casuale, by sie zaplakaly na smierc. Zupelnie nierealana opcja.

Autor:  Dana [ 2 lip 2009, 17:16 ]
Tytuł: 

Runemaster imho.

Autor:  iniside [ 2 lip 2009, 17:18 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Runemaster imho.

Byla taki hero w W3 ? (bo oni tym schematem jada ;p).

Autor:  kikas [ 2 lip 2009, 18:16 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Runemaster imho.


juz to gdzies czytalem, chyba na foryum oficjalnym blizzarda, ktos tez podsunol taka opcje na nawa hero klase, ale nie mam pojecia skad to wytrzaslicie.

Autor:  Dana [ 2 lip 2009, 18:25 ]
Tytuł: 

http://us.blizzard.com/blizzcast/archive/episode7.xml

Tu wspomnieli że mieli 3 klasy do wyboru dla Wotlk. Death Knight, Necromancer i Runemaster. Ostatecznie wygrał DK, zapożyczyli też parę umiejętności od Nercomancera więc tego bym odrzucił. Zostaje Runemaster, klasa melee ale mają już jej podstawy i ogólny zarys więc czemu by nie mieli jej dokończyć.

Autor:  iniside [ 2 lip 2009, 18:38 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
http://us.blizzard.com/blizzcast/archive/episode7.xml

Tu wspomnieli że mieli 3 klasy do wyboru dla Wotlk. Death Knight, Necromancer i Runemaster. Ostatecznie wygrał DK, zapożyczyli też parę umiejętności od Nercomancera więc tego bym odrzucił. Zostaje Runemaster, klasa melee ale mają już jej podstawy i ogólny zarys więc czemu by nie mieli jej dokończyć.

Pewnie dlatego, ze z jakiegos powodu ja wywalili ;p.

Autor:  Dana [ 2 lip 2009, 18:47 ]
Tytuł: 

Dlaczego wywalili ?

Autor:  kikas [ 2 lip 2009, 18:48 ]
Tytuł: 

w sensie odrzucili ;)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team