MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
World of Warcraft: Warlords of Draenor https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=43267 |
Strona 1 z 80 |
Autor: | Robo [ 7 lis 2013, 18:50 ] |
Tytuł: | World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Oficjalna strona - http://us.battle.net/wow/en/warlords-of-draenor/ Announcement Trailer - http://www.youtube.com/watch?v=OYueIdI_2L0 Faction Zones: http://www.youtube.com/watch?v=obT445jFX2E Remaking a World: http://www.youtube.com/watch?v=OMzeih7_7Hc Warlords of Draenor to piąty dodatek do World of Warcraft, w którym odwiedzimy nową planetę. Garrosh Hellscream, przy pomocy sprzymierzeńca, który potrafi manipulować czasem, ucieka na Draenor, gdzie formuje się Iron Horde pod przywództwem jego ojca - Grommasha Hellscreama. Ponadto spotkamy m.in. takie postacie jak: Kargath Bladefist, Blackhand, Kilrogg, Ner'zhul, Gul'dan, czy Durotan. Główne cechy dodatku: - Nowa planeta - Draenor - Maksymalny poziom postaci zwiększony do 100 - Nowe modele postaci - Możliwość budowy i ulepszania własnego garnizonu - Zboostowanie jednej postaci do 90 levelu - Nowe dungeony, rajdy, questy W Warlords of Draenor będziemy mieli okazję zwiedzić Draenor przed rozpadem i zmianą w Outland z The Burning Crusade. Lokacje: Frostfire Ridge - lokacja startowa Hordy; miejsce pokryte śniegiem w połączeniu z aktywnymi wulkanami. Siedziba Frostwolf Clan. Znajduje się tu stolica Hordy - Bladespire Citadel. Shadowmoon Valley - lokacja startowa Aliantów; panuje tu ciągła noc, miejsce jest o wiele bardziej "żywe" niż SMV z TBC. Spotkać tu można Shadowmoon Orc Clan. Znajduje się tu stolica Aliantów - Karabor (w TBC znane jako Black Temple). Gorgrond - klimat pustynny, Blackrock clan tworzy tu maszyny oblężnicze, które wkrótce mają zostać wykorzystane na całym Draenorze. Talador - w TBC znane jako Terokkar Forest, Shattrath City jest oblegane. Spires of Arak - kraina Arrakoa; nie jestem pewien, ale po artworkach klimatem przypomina trochę Blade's Edge Mountains. Nagrand - lokacja dobrze znana z TBC; siedziba Warsong Clan. Tanaan Jungle - w TBC znane jako Hellfire Peninsula; klimat " drapieżnej dżungli", budowany jest tu Dark Portal. Iron Horde przygotowuje się do inwazji na Azeroth. Fields of Farahlon - w TBC znane jako Netherstorm. Lokacja nie będzie dostępna na starcie WoDa, a zostanie dodana w patchu. Ashran - PvP zone. Ma to być miejsce, gdzie walka toczy się 24 godziny na dobę. Spotkamy graczy z innych realmów. Garnizon: - Możliwość stworzenia własnego garnizonu, w skład którego wchodzi kilkanaście budynków, m.in. ratusz, karczma, wieża maga, - Budynki zostaną rozdzielone na 3 grupy : small, medium i large, - Garnizon posiadać będzie 3 tiery; aby awansować na kolejny wymagane będzie posiadanie konkretnej liczby budynków, - W naszym garnizonie posiadać będziemy NPCe, które możemy wysyłać na różne misje, dungeony, czy rajdy; możemy ich również gearować i przydzielać im zadania w naszym garnizonie, np. praca w kopalni, - Ograniczony dostęp do profesji, których nie mamy, poprzez budowę określonego warsztatu, - Możliwość przeniesienia swojego garnizonu, - Budynki w garnizonie zapewniają bonusy dla nas, jak i dla NPCów, dla przykładu zmniejszony czas odpoczynku NPCów po wykonaniu zadania, czy możliwość wskrzeszenia raz dziennie, - Do garnizonu możemy zaprosić pojedynczego frienda, jak i cały, 40-osobowy rajd. Dungeony i rajdy: - Na starcie będzie 7 dungeonów (Bloodmaul Slag Mines, Blackrock Depot, Auchindoun, Arakkoa Spires, Shadowmoon Burial Grounds, Iron Barracks i powracający Upper Blackrock Spire), z czego 4 dostępne podczas levelowania, a 3 na maksymalnym levelu, - Każdy dungeon posiadać będzie 3 poziomy trudności - normal, heroic i challenge mode, - Dwa rajdy na starcie (Blackrock Foundry i Highmaul), łącznie 16 bossów, trzeba najpierw ukończyć pierwszy rajd, aby mieć dostęp do drugiego, - Każda wersja rajdu (Normal, Heroic, Mythic) będzie posiadać własny lockout, - Nowi bossowie w open world, - Możliwość rajdowania z ludźmi z innego realmu (poza Mythiciem), - Dodatkowe bonusy (Stacking the Deck) za robienie dungeonów ze znajomymi, np. +10% VP za każdego kumpla w party; ma to zachęcić ludzi do zawierania nowych znajomości i stawiania przede wszystkim na grę z osobami, które znamy, zamiast z randomowymi graczami znalezionymi poprzez LFD, - Group Finder, który ma pomóc w znalezieniu osób, które chcą np. ukończyć quest na Shadowmourne, zrobić jakiś starszy rajd, czy RBG. Itemizacja: - Redukcja statystyk do poziomu TBC/WotLK, nie wpłynie to na długość bicia mobów, czy na możliwość solowania contentu, itemlevel nie ulegnie zmianie, - Pozbycie się takich statystyk jak Hit, Expertise, Dodge i Parry; zamiast tego znaleźć będzie można ciekawsze statystyki, np. Lifesteal, czy Movement Speed, - Reforging zostanie usunięty, - Enchanting będzie mógł zostać użyty przy mniejszej liczbie przedmiotów, jednak będziemy mieli większy wybór przy ich zaklinaniu, - Mniej itemów z socketami, do tego maksymalnie jeden socket na item (potężniejszy), usunięcie socket bonusów i meta gemów, - Statystyki na itemach zmieniać się będą w zależności od naszej specjalizacji, dotyczy to również tierów z rajdów, jak i ich bonusów; ma to zachęcić graczy do próbowania innych specjalizacji. PvP: - Ashran będzie lokacją, gdzie walka ma trwać 24/7. Developerzy chcą stworzyć coś na wzór starego Alterac Valley, - Ashran ma umożliwiać walkę z ludźmi z innych realmów, tworząc balans i zapewniając wyrównaną walkę, - Ashran umożliwi tworzenie machin oblężniczych, - UI zostanie wzbogacone o informacje na temat kontroli nad danym punktem i jego status, - Tablica wyników podczas Battlegroundów zostanie usprawniona i wzbogacona o dodatkowe informacje, - Pod koniec Battlegrounda, czy areny, dostaniemy dodatkową szansę na "wygranie" dodatkowego przedmiotu, czy honoru, - Dostępne będą tygodniowe questy, dzięki którym będziemy mogli ulepszać nasze itemy, - Zaprezentowana zostanie nowa drabinka w systemie Aren - Trial of the Gladiator. Obowiązywać będą reguły z tournamentów. Można zakupić ekwipunek u vendora i rozpocząć walkę, bez konieczności farmienia całego seta. PvE gear nie będzie "tolerowany", - Specjalne nagrody, które można zdobyć tylko poprzez Trial of the Gladiator. Nowe modele postaci: - Na ten moment nie wiadomo, czy wszystkie modele dostępne będą na starcie dodatku. Jeśli nie, to kolejne dodawane będą wraz z kolejnymi patchami, - Planowany jest upgrade wszystkich modeli z Vanilli i TBC. Możliwe, że Gobliny i Worgeni również dostaną lekki boost, jednak na ten moment nie jest to priorytetem, - Użyto nowe tekstury wyższej jakości, modele posiadają kilkukrotnie większą liczbę wielokątów, - Dzięki nowym modelom, postacie mogą wyrażać więcej emocji, - Animacja włosów, zarostu, - Lepsza animacja płaszczów. Questy: - Zadania, które są ważne dla świata gry, będą zaznaczone na mapie, - Będzie więcej zadań opcjonalnych i mniej chainów, które muszą być wykonane, aby odblokować dany hub, - Powrót dynamicznych eventów znanych z Timeless Isle, jednak w Warlords of Draenor mają być one bardziej złożone i nastawione na współpracę z innymi graczami, - Znaleźć będzie można skarby w miejscach, do których z reguły nie będziemy wysyłani w questach. W ten sposób twórcy zachęcają nas do eksploracji świata, - Szansa na rare lub epic przedmiot z questa, - Quest UI zostanie usprawnione, ma być bardziej przejrzyste, - Świat ma być bardziej dynamiczny i mniej przewidywalny, - O wiele mniej daily questów, - Ma powstać duża lokacja z progresywną historią (coś na wzór Isle of Quel'Danas?). Inventory update: - Heirloomy, "zabawki" i być może tabardy dodane jako kolekcja (podobnie jak mounty i pety). Dodatkowo są również dostępne dla każdej postaci na koncie, - Można oznaczać przedmioty jako ulubione i dla przykładu przywoływać "ulubionego" mounta, - Możliwość podziału bagów na poszczególne itemy, np. armor, czy consumables, - Przedmioty potrzebne do questów nie zajmują już miejsca w bagach, - Przedmioty stackują się do większej ilości, - Craftowanie bezpośrednio z banku. Na pewno o czymś zapomniałem, no ale jest chyba wszystko, co najważniejsze. Na koniec kilka artworków: |
Autor: | Kabraxis [ 7 lis 2013, 18:54 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Robo napisał(a): czego oczekujecie? Absolutnie niczego bo to ActivisionBlizzard. Nie zdziwilbym sie jakby bylo cos z psem. A tak na serio to bedzie wiecej tego samego czyli chujnia, z ta roznica ze teraz bedzie troche mroczniejsza tematyka i klimat bo dzieciecy juz wyeksploatowali chyba do granic i nawet core target juz tym rzyga. Nie zdziwielbym sie jakby byl coraz wiekszy nacisk na minigierki ala te pet battles czy brawling guild, jakis temporary content wyciagany z dupy (bez zaplecza lore), mindless/noskill zergi outdoor i inne pierdoly w stylu GW2 niz na normal wow questing itd... last patch z ta wyspa chyba byl 100% w takim stylu. Zobaczymy Najbardziej jestem ciekawy jak zwykle - cinematica. Choc Blizzard fajnego filmiku pod wzgledem innym niz czysto wizualny nie zrobil od intra do WOTLK. PS. Gdyby powrocili w jakikolwiek sposob do klimatu i gamaplayu TBC i WOTLK to moze i ja bym nawet kupil i miesiac oplacil. Ale ewentualnie pewnie bedzie 'nowoczesny revamp' Outlands (bo Burning Legion) no bo prrzeciez sa juz przestarzale i chujowe i tzeba zrobic dumbing down. |
Autor: | kluczmen [ 7 lis 2013, 23:22 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
ostatnio dałem szanse mop-owi, o ile questing nawet mi się spodobał (sporo ciekawych absurdalnych pomysłów), to stwierdziłem, że ta gra jest tak bardzo wyrugowana z jakiegokolwiek aspektu związanego z serwerowym commmunity, że nie ma sensu w to grać, jedyny bastion to robienie jakichś hard runów z raidami, ale na to nie mam już zupełnie czasu i motywacji żeby tam dojść tęsknię za czasami kiedy trzeba było pozbierać ekipę na głupiego hc runa, większość ludzi która robiła podobny tier na serwerze znała się między sobą, a gdy ktoś okazywał się ciulem to nie miał raczej żadnej szansy żeby coś zrobić, teraz to tylko siedzenie w kolejce i farma currency z której oczywiście można od razu nazbierać set do robienia najnowszego raidu ;S o tym jak wspaniale się grało pvp na serwerach przed wprowadzeniem battlegroundów nawet nie wspominam, bo te siedmiogodzinne siedzenie w ashenvale to chyba moje najlepsze wspomnienia z wow |
Autor: | iniside [ 8 lis 2013, 09:06 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Jakby chcieli to by mogli utrzymac w tajemnicy do dzisiaj. Naprawde utrzymanie takich rzeczy w tajemnicy nie jest tak trudne jak sie wydaje ;p. Jak zrobia stat squish, to moze nawet kupie ten dodatek. Kto wie. Juz dawno WoWa nie kupowalem ;s. Cytuj: - Redukcja statystyk na itemach. Powrót do liczb z Vanilli/TBC. Nie wyobrażam sobie hitów i critów za ponad milion. Oni tez. W pratktyce na nastepnym dodatku liczby by przekroczyly mozliwosci 32 bitowych typow danych. Wiec albo to rzepisali albo zredukuja staty. Wolabym drugie rozwiazanie. Bo cyferki to juz byly za duze w WoTLK, ale w MoP to juz kosmos. |
Autor: | Oyci3C [ 8 lis 2013, 09:14 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
"Critical hit - 4,544068721982569e+21 !" |
Autor: | Kelebglin [ 8 lis 2013, 17:14 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
A cinematic pokarzą dzisiaj czy jutro ? |
Autor: | Robo [ 8 lis 2013, 17:15 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Dzisiaj będzie na ceremonii otwarcia, która zaczyna się o 20:00. Pokażą pewnie pod koniec, czyli około 20:40. |
Autor: | raas [ 8 lis 2013, 17:53 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Jakby ktoś znalazł jakiś lewy stream to niech poda tutaj ;D |
Autor: | Robo [ 8 lis 2013, 18:00 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Ceremonia otwarcia ma być za free na oficjalnej stronie: http://us.battle.net/blizzcon/en/live-stream/ Do reszty trzeba virtual ticket. Jak ktoś będzie mieć później streama na inne panele, to również poproszę. |
Autor: | bhp [ 8 lis 2013, 18:16 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
rajdy w MOPie są lepsze niż kiedykolwiek, cała reszta jest gorsza niż kiedykolwiek, albo rajdujesz albo wypierdalaj na 5 many położyli chuja całkowicie 30 euro za virtual ticket ? mam im zapłacić żeby mi pokazali co mogę od nich kupić ? |
Autor: | iniside [ 8 lis 2013, 19:02 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
bhp napisał(a): rajdy w MOPie są lepsze niż kiedykolwiek, cała reszta jest gorsza niż kiedykolwiek, albo rajdujesz albo wypierdalaj na 5 many położyli chuja całkowicie 30 euro za virtual ticket ? mam im zapłacić żeby mi pokazali co mogę od nich kupić ? Jak kosic frajerow to na całego ;p. |
Autor: | Robo [ 8 lis 2013, 19:37 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Hehe. |
Autor: | raas [ 8 lis 2013, 19:57 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
http://tassadaronline.blogspot.ro/2013/ ... -live.html |
Autor: | iniside [ 8 lis 2013, 19:57 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
http://www.ustream.tv/channel/dioses-de ... 4-sep-2012 http://www.ustream.tv/channel/qdog-den Tutaj jeszcze jakies dwa. |
Autor: | iniside [ 8 lis 2013, 20:55 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
No to pojechali na całego z nowym dodatekiem ;d |
Autor: | Robo [ 8 lis 2013, 20:55 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
http://www.youtube.com/watch?v=obT445jFX2E http://www.youtube.com/watch?v=OYueIdI_2L0 http://www.youtube.com/watch?v=OMzeih7_7Hc |
Autor: | Nyx [ 8 lis 2013, 21:04 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Co to za gowniane filmiki z in game? Nie ma cgi trailera? Jaka bieda |
Autor: | Robo [ 8 lis 2013, 21:07 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Szczerze, to chujnia straszna. Do tego jeszcze slogany "Zbuduj własny garnizon", "instant level 90". No ale to pierwsze wrażenie, poczekam na panele. |
Autor: | wodny [ 8 lis 2013, 21:10 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Nyx napisał(a): Co to za gowniane filmiki z in game? Nie ma cgi trailera? Jaka bieda Zrobili filmik do "Heroes of the Storm" i na ten do nowego dodatku do "Warcrafta" nie starczyło kasiory. |
Autor: | iniside [ 8 lis 2013, 21:19 ] |
Tytuł: | Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor |
Raczej czasu. Oni maja wlasne studio ktore robi CGI. Mnie sie tam idea nowego dodatku podoba. Ale czekam na wiecej info. Bo bez stat squisha nie ma mowy zeby w to nawet probowal pograc. |
Strona 1 z 80 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |