MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

World of Warcraft: Warlords of Draenor
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=43267
Strona 1 z 80

Autor:  Robo [ 7 lis 2013, 18:50 ]
Tytuł:  World of Warcraft: Warlords of Draenor

Obrazek

Oficjalna strona - http://us.battle.net/wow/en/warlords-of-draenor/
Announcement Trailer - http://www.youtube.com/watch?v=OYueIdI_2L0
Faction Zones: http://www.youtube.com/watch?v=obT445jFX2E
Remaking a World: http://www.youtube.com/watch?v=OMzeih7_7Hc

Warlords of Draenor to piąty dodatek do World of Warcraft, w którym odwiedzimy nową planetę. Garrosh Hellscream, przy pomocy sprzymierzeńca, który potrafi manipulować czasem, ucieka na Draenor, gdzie formuje się Iron Horde pod przywództwem jego ojca - Grommasha Hellscreama. Ponadto spotkamy m.in. takie postacie jak: Kargath Bladefist, Blackhand, Kilrogg, Ner'zhul, Gul'dan, czy Durotan.

Główne cechy dodatku:

- Nowa planeta - Draenor
- Maksymalny poziom postaci zwiększony do 100
- Nowe modele postaci
- Możliwość budowy i ulepszania własnego garnizonu
- Zboostowanie jednej postaci do 90 levelu
- Nowe dungeony, rajdy, questy

W Warlords of Draenor będziemy mieli okazję zwiedzić Draenor przed rozpadem i zmianą w Outland z The Burning Crusade.

Lokacje:

Obrazek

Frostfire Ridge - lokacja startowa Hordy; miejsce pokryte śniegiem w połączeniu z aktywnymi wulkanami. Siedziba Frostwolf Clan. Znajduje się tu stolica Hordy - Bladespire Citadel.
Shadowmoon Valley - lokacja startowa Aliantów; panuje tu ciągła noc, miejsce jest o wiele bardziej "żywe" niż SMV z TBC. Spotkać tu można Shadowmoon Orc Clan. Znajduje się tu stolica Aliantów - Karabor (w TBC znane jako Black Temple).
Gorgrond - klimat pustynny, Blackrock clan tworzy tu maszyny oblężnicze, które wkrótce mają zostać wykorzystane na całym Draenorze.
Talador - w TBC znane jako Terokkar Forest, Shattrath City jest oblegane.
Spires of Arak - kraina Arrakoa; nie jestem pewien, ale po artworkach klimatem przypomina trochę Blade's Edge Mountains.
Nagrand - lokacja dobrze znana z TBC; siedziba Warsong Clan.
Tanaan Jungle - w TBC znane jako Hellfire Peninsula; klimat " drapieżnej dżungli", budowany jest tu Dark Portal. Iron Horde przygotowuje się do inwazji na Azeroth.
Fields of Farahlon - w TBC znane jako Netherstorm. Lokacja nie będzie dostępna na starcie WoDa, a zostanie dodana w patchu.
Ashran - PvP zone. Ma to być miejsce, gdzie walka toczy się 24 godziny na dobę. Spotkamy graczy z innych realmów.

Garnizon:

Obrazek

- Możliwość stworzenia własnego garnizonu, w skład którego wchodzi kilkanaście budynków, m.in. ratusz, karczma, wieża maga,
- Budynki zostaną rozdzielone na 3 grupy : small, medium i large,
- Garnizon posiadać będzie 3 tiery; aby awansować na kolejny wymagane będzie posiadanie konkretnej liczby budynków,
- W naszym garnizonie posiadać będziemy NPCe, które możemy wysyłać na różne misje, dungeony, czy rajdy; możemy ich również gearować i przydzielać im zadania w naszym garnizonie, np. praca w kopalni,
- Ograniczony dostęp do profesji, których nie mamy, poprzez budowę określonego warsztatu,
- Możliwość przeniesienia swojego garnizonu,
- Budynki w garnizonie zapewniają bonusy dla nas, jak i dla NPCów, dla przykładu zmniejszony czas odpoczynku NPCów po wykonaniu zadania, czy możliwość wskrzeszenia raz dziennie,
- Do garnizonu możemy zaprosić pojedynczego frienda, jak i cały, 40-osobowy rajd.

Dungeony i rajdy:

Obrazek

- Na starcie będzie 7 dungeonów (Bloodmaul Slag Mines, Blackrock Depot, Auchindoun, Arakkoa Spires, Shadowmoon Burial Grounds, Iron Barracks i powracający Upper Blackrock Spire), z czego 4 dostępne podczas levelowania, a 3 na maksymalnym levelu,
- Każdy dungeon posiadać będzie 3 poziomy trudności - normal, heroic i challenge mode,
- Dwa rajdy na starcie (Blackrock Foundry i Highmaul), łącznie 16 bossów, trzeba najpierw ukończyć pierwszy rajd, aby mieć dostęp do drugiego,
- Każda wersja rajdu (Normal, Heroic, Mythic) będzie posiadać własny lockout,
- Nowi bossowie w open world,
- Możliwość rajdowania z ludźmi z innego realmu (poza Mythiciem),
- Dodatkowe bonusy (Stacking the Deck) za robienie dungeonów ze znajomymi, np. +10% VP za każdego kumpla w party; ma to zachęcić ludzi do zawierania nowych znajomości i stawiania przede wszystkim na grę z osobami, które znamy, zamiast z randomowymi graczami znalezionymi poprzez LFD,
- Group Finder, który ma pomóc w znalezieniu osób, które chcą np. ukończyć quest na Shadowmourne, zrobić jakiś starszy rajd, czy RBG.

Itemizacja:

Obrazek

- Redukcja statystyk do poziomu TBC/WotLK, nie wpłynie to na długość bicia mobów, czy na możliwość solowania contentu, itemlevel nie ulegnie zmianie,
- Pozbycie się takich statystyk jak Hit, Expertise, Dodge i Parry; zamiast tego znaleźć będzie można ciekawsze statystyki, np. Lifesteal, czy Movement Speed,
- Reforging zostanie usunięty,
- Enchanting będzie mógł zostać użyty przy mniejszej liczbie przedmiotów, jednak będziemy mieli większy wybór przy ich zaklinaniu,
- Mniej itemów z socketami, do tego maksymalnie jeden socket na item (potężniejszy), usunięcie socket bonusów i meta gemów,
- Statystyki na itemach zmieniać się będą w zależności od naszej specjalizacji, dotyczy to również tierów z rajdów, jak i ich bonusów; ma to zachęcić graczy do próbowania innych specjalizacji.

PvP:

Obrazek

- Ashran będzie lokacją, gdzie walka ma trwać 24/7. Developerzy chcą stworzyć coś na wzór starego Alterac Valley,
- Ashran ma umożliwiać walkę z ludźmi z innych realmów, tworząc balans i zapewniając wyrównaną walkę,
- Ashran umożliwi tworzenie machin oblężniczych,
- UI zostanie wzbogacone o informacje na temat kontroli nad danym punktem i jego status,
- Tablica wyników podczas Battlegroundów zostanie usprawniona i wzbogacona o dodatkowe informacje,
- Pod koniec Battlegrounda, czy areny, dostaniemy dodatkową szansę na "wygranie" dodatkowego przedmiotu, czy honoru,
- Dostępne będą tygodniowe questy, dzięki którym będziemy mogli ulepszać nasze itemy,
- Zaprezentowana zostanie nowa drabinka w systemie Aren - Trial of the Gladiator. Obowiązywać będą reguły z tournamentów. Można zakupić ekwipunek u vendora i rozpocząć walkę, bez konieczności farmienia całego seta. PvE gear nie będzie "tolerowany",
- Specjalne nagrody, które można zdobyć tylko poprzez Trial of the Gladiator.

Nowe modele postaci:

Obrazek Obrazek Obrazek

- Na ten moment nie wiadomo, czy wszystkie modele dostępne będą na starcie dodatku. Jeśli nie, to kolejne dodawane będą wraz z kolejnymi patchami,
- Planowany jest upgrade wszystkich modeli z Vanilli i TBC. Możliwe, że Gobliny i Worgeni również dostaną lekki boost, jednak na ten moment nie jest to priorytetem,
- Użyto nowe tekstury wyższej jakości, modele posiadają kilkukrotnie większą liczbę wielokątów,
- Dzięki nowym modelom, postacie mogą wyrażać więcej emocji,
- Animacja włosów, zarostu,
- Lepsza animacja płaszczów.

Questy:

Obrazek

- Zadania, które są ważne dla świata gry, będą zaznaczone na mapie,
- Będzie więcej zadań opcjonalnych i mniej chainów, które muszą być wykonane, aby odblokować dany hub,
- Powrót dynamicznych eventów znanych z Timeless Isle, jednak w Warlords of Draenor mają być one bardziej złożone i nastawione na współpracę z innymi graczami,
- Znaleźć będzie można skarby w miejscach, do których z reguły nie będziemy wysyłani w questach. W ten sposób twórcy zachęcają nas do eksploracji świata,
- Szansa na rare lub epic przedmiot z questa,
- Quest UI zostanie usprawnione, ma być bardziej przejrzyste,
- Świat ma być bardziej dynamiczny i mniej przewidywalny,
- O wiele mniej daily questów,
- Ma powstać duża lokacja z progresywną historią (coś na wzór Isle of Quel'Danas?).

Inventory update:

Obrazek

- Heirloomy, "zabawki" i być może tabardy dodane jako kolekcja (podobnie jak mounty i pety). Dodatkowo są również dostępne dla każdej postaci na koncie,
- Można oznaczać przedmioty jako ulubione i dla przykładu przywoływać "ulubionego" mounta,
- Możliwość podziału bagów na poszczególne itemy, np. armor, czy consumables,
- Przedmioty potrzebne do questów nie zajmują już miejsca w bagach,
- Przedmioty stackują się do większej ilości,
- Craftowanie bezpośrednio z banku.

Na pewno o czymś zapomniałem, no ale jest chyba wszystko, co najważniejsze. Na koniec kilka artworków:

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Autor:  Kabraxis [ 7 lis 2013, 18:54 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Robo napisał(a):
czego oczekujecie?


Absolutnie niczego bo to ActivisionBlizzard. Nie zdziwilbym sie jakby bylo cos z psem. ;)

A tak na serio to bedzie wiecej tego samego czyli chujnia, z ta roznica ze teraz bedzie troche mroczniejsza tematyka i klimat bo dzieciecy juz wyeksploatowali chyba do granic i nawet core target juz tym rzyga.

Nie zdziwielbym sie jakby byl coraz wiekszy nacisk na minigierki ala te pet battles czy brawling guild, jakis temporary content wyciagany z dupy (bez zaplecza lore), mindless/noskill zergi outdoor i inne pierdoly w stylu GW2 niz na normal wow questing itd... last patch z ta wyspa chyba byl 100% w takim stylu.

Zobaczymy :)

Najbardziej jestem ciekawy jak zwykle - cinematica. Choc Blizzard fajnego filmiku pod wzgledem innym niz czysto wizualny nie zrobil od intra do WOTLK.

PS. Gdyby powrocili w jakikolwiek sposob do klimatu i gamaplayu TBC i WOTLK to moze i ja bym nawet kupil i miesiac oplacil. Ale ewentualnie pewnie bedzie 'nowoczesny revamp' Outlands (bo Burning Legion) no bo prrzeciez sa juz przestarzale i chujowe i tzeba zrobic dumbing down. :roll:

Autor:  kluczmen [ 7 lis 2013, 23:22 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

ostatnio dałem szanse mop-owi, o ile questing nawet mi się spodobał (sporo ciekawych absurdalnych pomysłów), to stwierdziłem, że ta gra jest tak bardzo wyrugowana z jakiegokolwiek aspektu związanego z serwerowym commmunity, że nie ma sensu w to grać,

jedyny bastion to robienie jakichś hard runów z raidami, ale na to nie mam już zupełnie czasu i motywacji żeby tam dojść

tęsknię za czasami kiedy trzeba było pozbierać ekipę na głupiego hc runa, większość ludzi która robiła podobny tier na serwerze znała się między sobą, a gdy ktoś okazywał się ciulem to nie miał raczej żadnej szansy żeby coś zrobić, teraz to tylko siedzenie w kolejce i farma currency z której oczywiście można od razu nazbierać set do robienia najnowszego raidu ;S

o tym jak wspaniale się grało pvp na serwerach przed wprowadzeniem battlegroundów nawet nie wspominam, bo te siedmiogodzinne siedzenie w ashenvale to chyba moje najlepsze wspomnienia z wow :D

Autor:  iniside [ 8 lis 2013, 09:06 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Jakby chcieli to by mogli utrzymac w tajemnicy do dzisiaj. Naprawde utrzymanie takich rzeczy w tajemnicy nie jest tak trudne jak sie wydaje ;p.


Jak zrobia stat squish, to moze nawet kupie ten dodatek. Kto wie. Juz dawno WoWa nie kupowalem ;s.
Cytuj:
- Redukcja statystyk na itemach. Powrót do liczb z Vanilli/TBC. Nie wyobrażam sobie hitów i critów za ponad milion.

Oni tez. W pratktyce na nastepnym dodatku liczby by przekroczyly mozliwosci 32 bitowych typow danych. Wiec albo to rzepisali albo zredukuja staty. Wolabym drugie rozwiazanie. Bo cyferki to juz byly za duze w WoTLK, ale w MoP to juz kosmos.

Autor:  Oyci3C [ 8 lis 2013, 09:14 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

"Critical hit - 4,544068721982569e+21 !"

Autor:  Kelebglin [ 8 lis 2013, 17:14 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

A cinematic pokarzą dzisiaj czy jutro ?

Autor:  Robo [ 8 lis 2013, 17:15 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Dzisiaj będzie na ceremonii otwarcia, która zaczyna się o 20:00. Pokażą pewnie pod koniec, czyli około 20:40.

Autor:  raas [ 8 lis 2013, 17:53 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Jakby ktoś znalazł jakiś lewy stream to niech poda tutaj ;D

Autor:  Robo [ 8 lis 2013, 18:00 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Ceremonia otwarcia ma być za free na oficjalnej stronie:

http://us.battle.net/blizzcon/en/live-stream/

Do reszty trzeba virtual ticket. Jak ktoś będzie mieć później streama na inne panele, to również poproszę.

Autor:  bhp [ 8 lis 2013, 18:16 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

rajdy w MOPie są lepsze niż kiedykolwiek, cała reszta jest gorsza niż kiedykolwiek, albo rajdujesz albo wypierdalaj
na 5 many położyli chuja całkowicie

30 euro za virtual ticket ? mam im zapłacić żeby mi pokazali co mogę od nich kupić ?

Autor:  iniside [ 8 lis 2013, 19:02 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

bhp napisał(a):
rajdy w MOPie są lepsze niż kiedykolwiek, cała reszta jest gorsza niż kiedykolwiek, albo rajdujesz albo wypierdalaj
na 5 many położyli chuja całkowicie

30 euro za virtual ticket ? mam im zapłacić żeby mi pokazali co mogę od nich kupić ?

Jak kosic frajerow to na całego ;p.

Autor:  Robo [ 8 lis 2013, 19:37 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Obrazek

Hehe.

Autor:  raas [ 8 lis 2013, 19:57 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

http://tassadaronline.blogspot.ro/2013/ ... -live.html

Autor:  iniside [ 8 lis 2013, 19:57 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

http://www.ustream.tv/channel/dioses-de ... 4-sep-2012

http://www.ustream.tv/channel/qdog-den

Tutaj jeszcze jakies dwa.

Autor:  iniside [ 8 lis 2013, 20:55 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

No to pojechali na całego z nowym dodatekiem ;d

Autor:  Robo [ 8 lis 2013, 20:55 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

http://www.youtube.com/watch?v=obT445jFX2E
http://www.youtube.com/watch?v=OYueIdI_2L0
http://www.youtube.com/watch?v=OMzeih7_7Hc

Autor:  Nyx [ 8 lis 2013, 21:04 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Co to za gowniane filmiki z in game? Nie ma cgi trailera? Jaka bieda

Autor:  Robo [ 8 lis 2013, 21:07 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Szczerze, to chujnia straszna. Do tego jeszcze slogany "Zbuduj własny garnizon", "instant level 90".

No ale to pierwsze wrażenie, poczekam na panele.

Autor:  wodny [ 8 lis 2013, 21:10 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Nyx napisał(a):
Co to za gowniane filmiki z in game? Nie ma cgi trailera? Jaka bieda

Zrobili filmik do "Heroes of the Storm" i na ten do nowego dodatku do "Warcrafta" nie starczyło kasiory.

Autor:  iniside [ 8 lis 2013, 21:19 ]
Tytuł:  Re: World of Warcraft: Warlords of Draenor

Raczej czasu. Oni maja wlasne studio ktore robi CGI.

Mnie sie tam idea nowego dodatku podoba. Ale czekam na wiecej info. Bo bez stat squisha nie ma mowy zeby w to nawet probowal pograc.

Strona 1 z 80 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team