MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
WoW i niskie wymagania sprzętowe https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=6435 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | redruM [ 8 gru 2003, 22:43 ] |
Tytuł: | |
Większość wychodzących MMO ma dosyć niezłe wymagania sprzetowe vide Planetside , Asheron's Call 2 itp itd. Tymczasem : http://www.blizzard.com/wow/oldnews.shtml przewińcie do 30ego marca -------------------------------------------- Q u o t e: To answer the question that is most often asked about the trailer: we have not determined the final system specs, but the game will certainly run fine with an 800MHz CPU and a GeForce2 -------------------------------------------- Coraz bardziej mam wrażenie , że grafa WowA to podrasowany WarcraftIII ![]() ![]() Łatwo chyba zauważyć , że Blizz zrobiło taką a nie inną grafę także z jednego ważnego powodu , mianowicie kompy graczy . Nie zawsze są na tyle OK , żeby pociągnąć grę bez krztuszenia a tu prosze - Blizz wykręca dość mocno sys req. W DÓŁ , czego nie robi chyba zbyt wielu devsów [ SWG anyone? ] Oczywiście chodzi o poszerznie kręgu odbiorców . Mi to strasznie przypomina CeeSa..:[ I wszystko wskazuje na to , że w WoWa będzie mógł faktycznie zagrać NAPRAWDĘ KAŻDY . To dobrze czy źle ? ![]() |
Autor: | Asmax [ 8 gru 2003, 23:07 ] |
Tytuł: | |
Za bardzo bym w to nie wierzyl... Od paru lat istnieje tendencja do zanizania wymagan minimalnych (kiedys, za czasow 166MMX pamietam, ze bylo zupelnie odwrotnie...). Moze i pojdzie "fine" na takim sprzecie, ale do momentu pojawienia sie nie wiecej jak 10postaci na ekranie ;( |
Autor: | MoPs [ 8 gru 2003, 23:34 ] |
Tytuł: | |
Kiedy tworzone byly te wymagania sprzetowe, byly one (na ten czas) dosyc wysokie, teraz realia sie zmienily, moze sam silnik dostal kopa, ale napewno w jakms szerszym battle event takie wymagania po prostu nie wystarcza ![]() I napewno Blizz je wkrotce zweryfikuje |
Autor: | Peonz0r [ 9 gru 2003, 11:09 ] |
Tytuł: | |
Tez w to nie wierze. Sam Warcraft 3 gdy jest meczyk 3vs3 i naraz na ekranie znajduje sie ok 150 units przycina na Ahlonie 1.0 z GeFroce 2 i 512 ramu:< (wszystko ustawione na low poza efektami zaklec, co by aury bylo widac i efekty spelli) Na 2000xp z Radeonem9500pro smiga. Wiec watpie w to "just fine" |
Autor: | Khebeln [ 10 gru 2003, 20:08 ] |
Tytuł: | |
Heh ja sie tam nie boje po Ac2 jedno co mi dobre zostało to config systemu bo podrasowałem go jak sie dało czyli 2.4Gh Atlonik z nanjnowszym jądrem 2GB ram i 9700pro Ati no i smigał mi ac2 na maxa w 1600-1200 z fullscrean antyaliasing czasami tylko w raidzie na deimosa jka było ze 40 soób sie ksztusił troszke ale to było raczej problem podziemia. Krótkomówiąc nie ma teraz gry co by mi na maxa detali nie chodziła ![]() |
Autor: | Peonz0r [ 13 gru 2003, 07:04 ] |
Tytuł: | |
IMHO Ati 9700pr0 smierdzi:< Wiesz wlasnie tak podchodza tworcy gier do ludzi jak Ty teraz tutuaj. "Pierdolimy zabawe w optymilizowanie kodu - jak chca grac niech sobie kurwa sprzecior kupia, nam dziala all" Sorry, WoW nie ma wyjebanej grafy i jak mi porzadnie nie bedzie smigal to nie bede dla niego kompa kupowal:< |
Autor: | Shubduse [ 16 gru 2003, 02:52 ] |
Tytuł: | |
Moim zdaniem to mozliwe - Blizz bardzo dopracowuje strone techniczna swoich produktow sieciowych, aby jak najwieksza liczba osob mogla w to grać... vide D2 chociazby. Ale w engine graficzny W3 nie wierze, a jesli podrasowany... to tak w 90% ![]() |
Autor: | konrador [ 16 gru 2003, 03:22 ] |
Tytuł: | |
vide D2 chociazby. Pamietam kiedys, jak z tepsy bylo ~200+ms do Telii, to nie dalo sie grac chwilami, bo byly takie lagi. Rzeczywiscie netcode pierwsza klasa ![]() |
Autor: | Khebeln [ 16 gru 2003, 07:48 ] |
Tytuł: | |
Cóż códów nie zrobisz na starym sprzecie ale prawda ze gry dzisiaj nie są tak dopracowanie jak byc powinny. Zawsze mozesz właczyć mniej detali ![]() |
Autor: | Brutallus [ 16 gru 2003, 14:43 ] |
Tytuł: | |
Hehehe, FF XI też ma napisane że minimum to P3 ileśtam, a grafika to w zasadzie Herkules wystarczy (ktoś tu jeszcze na tym forum pamięta co to herkules?) ![]() No a recommended to P4 jakiekolwiek i GeF2 chyba - tylko jakoś dziwnie na moim P4 1.5G, GeF3 i 3/4GB RAM fps spada do 5-10 gdy jest z 10 postaci na raz, a jak jeszcze walczą to się robi istny pokaz slajdów max 3 fps... Więc nie podniecałbym się tym co napisali dla WoW-a |
Autor: | Aenima [ 16 gru 2003, 15:28 ] |
Tytuł: | |
3/4 GB ramu? masz 3 giga ramu czy 3/4 z 256? |
Autor: | Fergerod [ 16 gru 2003, 15:38 ] |
Tytuł: | |
lol:/ Hint 3/4GB=0.75GB=768MB |
Autor: | Mark24 [ 16 gru 2003, 15:57 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 2003-12-16 14:43, Brutallus napisał:
ktoś tu jeszcze na tym forum pamięta co to herkules? ![]() Pamięta, pamięta... ojciec był "zmuszony" zakupić mi VGA i czarno-biały monitor bo go wziąłem na konkurs informatyczny z jakiejś gazetki. Łyknął ![]() |
Autor: | Mark24 [ 16 gru 2003, 16:01 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 2003-12-13 07:04, Peonz0r napisał:
"Pierdolimy zabawe w optymilizowanie kodu - jak chca grac niech sobie kurwa sprzecior kupia, nam dziala all" Cała filozofia PC-ta. Sorry, ale np. na commodore, musiał zoptymalizować kod bo inaczej nikt by tego nie kupił. Na PC-ta MOŻE to zrobić - nie MUSI. A po co? Optymalizacja jest dosyć upierdliwym zajęciem.... |
Autor: | Karol66 [ 16 gru 2003, 16:54 ] |
Tytuł: | |
Pieprzenie - na C64 musial optymalizowac bo by mu sie po prostu gra nie zmiescila w takim kompiku ![]() Poza tym wszyscy idealizuja stare gierki. Odpalilem ostatnio u kumpla U4 i LaserSquad i choc zapamietalem obie gry jako "piekne" to mnie odrzucilo. Swoja droga natomiast szokuje mnie wytrzymalosc sprzetu. Kolega ma C128 ze stacja dyskow i po 2 latach lezakowania w piwnicy i jakis 15 latach "zycia" nadal chodzi. A mi plyta w kompie wytrzymuje max 2 lata (o zasilaczach nie wspomne ![]() Gierki pisane "dzis" pisze sie na komputery ktore "beda za 2 lata" bo taki jest minimalny cykl produkcji. Ciezko przewidziec o ile faktycznie posunie sie technologia do przodu. <font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2003-12-16 16:56 ]</font> |
Autor: | Peonz0r [ 16 gru 2003, 20:29 ] |
Tytuł: | |
Dlatego do gier wole konsole. PSX katowalem wiele lat, sprzet ten sam (no bo o update tam ciezko... ehe) a gierki: coraz lepsze efekty wizualne, nowe sztuczki/kruczki graficzne, lepszy sound i gameplay. Teraz inwestuje w PS2 i wiem, ze sie nie zawiode z tych samych powodow. No coz, jedyne ZA dla PC to to, ze jest kombajnem multimedialnym. Ale upgarde sprzetu po pol roku/roku zeby pograc w jakas gre... tego nigdy nie robilem, po prostu gre olewam. Hehe Karol, mi plyta ECS (ROFL) wytrzymala 5 lat i nadal jest sprawna:] Wlasnie bedzie za jakis czas robila za serwer. Well ![]() |
Autor: | Shubduse [ 16 gru 2003, 20:37 ] |
Tytuł: | |
Netcode w D2 nie byl zly - blame polskie polaczenia i przeciazenie. NA kablowce polmegabitowej mialem na bnecie pingi 1000... Za to pamietam jak w Diablo 1 gralem jeszcze na modemie telefonicznym 33 bez lagow... Zauwaz tez inna rzecz- rzadko kiedy Blizzard wypuszcza latki, po to aby naprawialy bugi, tylko zeby kasowaly cheaty itd... wszytskie gry Blizzarda dalo sie skonczyc w wersji 1.0 czy innej sklepowej. Dzis o niewielu grach mozna to powiedziec - vide potwornie zabugowany Deus Ex 2... ponoc wersja sklepowa USa to praktycznie beta ![]() A co do starych gier - jedna rzecz w nich rzadzila - przywiazanie do detali i ogorm szczegolow. Dzis gry ida bardziej po lebkach. Masa pieniedzy i pracy koncepcyjnej idzie na grafike i grywalnosc - malo na fabule, i dopracowanie swiata w szczegolach. Winic nalezy konsole i sukcesy komercyjne prostackich gier jak wlasnie Diablo - i tu Blizzard winny jest wprowadzeniu pewnego uwstecznienia. Kto nie wie o czym mowie neich zagra chwile w Ultime VIII ( ewentulanieVII, IX ) a potem w Neverwinter Nights i porowna poziom interkacji ze swiatem i zagadki. Toczymy sie po rowni pochylej... choc grafika coraz lepsza. |
Autor: | Matkall [ 16 gru 2003, 21:14 ] |
Tytuł: | |
Heh pamietam lata 80te....wtedy nie bylo internetu a gry nie mialy numeru "wersji". Poprostu byl Knight Lore, Decathlon i Jumpig Jack a i wiele wiele innych... szkoda, ze dzisiaj juz sie tak "nie robi" ![]() |
Autor: | Karol66 [ 16 gru 2003, 22:10 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 2003-12-16 20:29, Peonz0r napisał:
Hehe Karol, mi plyta ECS (ROFL) wytrzymala 5 lat i nadal jest sprawna:] Wlasnie bedzie za jakis czas robila za serwer. Well ![]() I to sie zgadza. Bo kiedys bylo tak: albo kupowales gowno i miales od zajebania problemow z driverami etc albo drogi markowy sprzet i nie miales problemow. Teraz jest dokladnie odwrotnie. Taki shit jak ECS nie ma problemow z instalacja, konfiguracja etc a kupujesz droga, markowa plyte i masakra - odpalenie tego zajmuje pare dni(tygodni) a jak juz sie uda to sie sypnie ![]() Ostatnio sprzedawalem 2 plyty - ECS najprostszy za ok 120 zl i plyte intelowa za ok 3000. ECS byl w pudelku, odpalil sie bez problemu. Intel byl tez w pudelku ale nie mial ZADNYCH kabli, odpalalo go 2 gosci w sumie tydzien (codziennie user odkrywal "co mu jeszcze nie chodzi") etc. Tyle ze jest jedno "ale". ECS zawsze bedzie chodzil tak samo chujowo a ta plytka intela to szatan nie kogut - pierwszy raz widzialem zeby na jakimkolwiek kompie Win XP sie podnosilo 4 sek zapisywanie na dysku pliku 300MB bylo kompletnie niezauwazalne. |
Autor: | Peonz0r [ 17 gru 2003, 00:02 ] |
Tytuł: | |
Za 3k pln ja wole sobie kompa zlozyc:( Economy. |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |