MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytanka do testerów i nie tylko
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=8857
Strona 1 z 2

Autor:  Fenris [ 19 wrz 2004, 14:06 ]
Tytuł:  Pytanka do testerów i nie tylko

1. Czy w miastach WOW da sie wchodzić do wszystkich budynków np (jak w UO) czy wiekszosc z nich jest pozamykana a wejsc mozna tylko do niektórych?

2. CO powiecie na planowane przesuniecie miedzy wydaniem gry w USA i Korea a wydaniem w Europie majace wynosic miedzy 2 a 4 miesiące :evil:

Autor:  Dwutlenek [ 19 wrz 2004, 14:13 ]
Tytuł: 

Punkt 2 mnie martwi... Na mur kupie US wersje jak tylko będę miał okazję...

Autor:  Fenris [ 19 wrz 2004, 14:13 ]
Tytuł: 

A propo co do plotek to w sklepach w Kanadzie mówi sie o premierze gry w połowie listopada :evil:

Najbardziej jednak bawi mnie tekst z reklamówki WOW brzmiący uwaga :
"Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month."

:wtf: Tak cienko oceniają czas potencjalnej gry? Gdzie to UO w które grało sie i 2 lata :evil:

Autor:  Zodi4c [ 19 wrz 2004, 14:13 ]
Tytuł: 

Tak, bardzo duzo wrecz wszystkie drzwi są otwarte. Jest tego pelno dookola. Ciezko znalesc nawet w malych ciasnych alejkach, gdzies w zapomnianych dzielnicach zamkniete drzwi. Stormwind (bo jego mam na mysli) to dziesiatki sklepikow, w kazdej dzielnicy jest po kilka z danej kategori np. kwiaciarnie ;), sklepy z zywnoscią, ubrania, materialy dla danych umiejetnosci, trenerzy, sklepy z bronią, mikstury, karczmy..

EDIT:
"
worldofwar.de: Chodzą pogłoski ze gracze będą mogli grać tylko na serwerach zlokalizowanych blisko nich. Np, Europejczycy nie będą mogli grać na US serwerach. Czy możecie to potwierdzić ?

Chris Sigaty: Tak, to prawda. Mamy rozdzielone regiony, np US gracze na US serwerach i Europejczycy na europejskich serwerach. Będziemy mieli regionalne Support Teams do pomocy online. Pomoc w grze i poza nią. Wszystko to z powodu języka i czasu. Chcemy dać graczą najlepsze wsparcie podczas podstawowego czasu gry. Gdyby gracze europescy grali na US serwerach niebyło by to możliwe. Kolejnym powodem jest to, iż chcielibyśmy aby Live Team organizował regionalne wydarzenia, powiedzmy coś takiego jak Oktoberfest :beer: . Także przepustowość(pingi) odgrywa główną role. Jak kolwiek zawsze będa ludzie którzy chcieli by grać na serwerach które nie są koło nich z powodu ich gildi lub coś w tym stylu. Jednym znaszych celów po wydaniu gry jest danie tym graczą możliwości grania na innych serwerach.

Worldofwar.de Czy EU może grać na US serwerach po tym jak gra ukaże się w US dopóki nie zostanie wydana w EU?
Chris Sigaty: Nie. Ale jeśli mają możliwość używania US metody pieniężnej i mają kogoś kto mieszka w US, niemożemy ich powstrzymać od kupna Amerykańskiego konta.

worldofwar.de Jaki jest cel EU bety?
Chris Sigaty: Dla lokalizacji gry i testów stabilizacji serwerów.

worldofwar.de: Czy jest jakaś możliwość wydania wszystkich wersji naraz? Jeśli nie jak długo inne języki będą czekać?
Christ Sigaty: Na początek wydamy US i Koreańska wersje razem. Europejska wersja wyjdzie 2-4 miesiące później.

"

Autor:  Dwutlenek [ 19 wrz 2004, 14:16 ]
Tytuł: 

Nic mi o tym nie wiadomo, poczekamy, zobaczymy...

Autor:  Fenris [ 19 wrz 2004, 14:20 ]
Tytuł: 

A jak oceniacie welkosc swiata. Póbował ktoś moze ustalić ile m/w czasu trwałoby przemieszczenie sie z jednego krańca na drugi?

Co do podziału regionalnego - mi osobiscie pomysł sie bardzo podoba. Zupełnie inne podejscie od SOE'owego czu EA'owskiego płać i spierdalaj.

Autor:  Fenris [ 19 wrz 2004, 14:33 ]
Tytuł: 

O tototo lubie duży swiat w grze :)

Z tego co widze WOW zapowiada sie znacznie bardziej interesująco niż poczatkowo zakładałem.

Trzeba sie bedzie przyjrzec dokładnie tej pozycji.

Autor:  Zodi4c [ 19 wrz 2004, 15:07 ]
Tytuł: 

Obrazek

Sredni czas biegnac non-stop:
Pusty swiat: ~15h+ liczac ze nad wodą przemieszczasz sie daną trasą np. miedzy brzegami, kontynetami w 1s.

Droga miedzy Stormwindem, a Ironforge na piechote wynosi kilkadziesiat minut. Gryfem okolo ~5min.


Ale to tak jak mowie ciągly bieg + nie rozglądanie sie. Bo jak zaczniesz sie rogladac, zatrzymywac to moze z 200h by ci to zajelo ;), taka trasa.
Ale tak tego nie mozna wyliczyc. Bo przeciez kontynent jest szeroki, ma duzo ciekawych obszarow miejsc do ktorych nawet sie nie zblizysz biegnac przez niego. Dodatkowo takie jaskinie ktore nie są pokazane na mapie a ciagna sie kilometrami ;). Np. taka jaskinia w Moonbrok Westfall i zadanie (elite)..

Wchodzisz do Stormwinda i chodzisz po nim kilka godzin, jesli chcesz sprawdzic kazdą dzielnice, kazdy sklep.

Jesli czasy sie nie zgadzają, a ktos wie lepiej :) jakie powinny byc niech mnie poprawi.

Autor:  Mark24 [ 19 wrz 2004, 15:19 ]
Tytuł: 

Do 18 levelu (horda) zwiedziłem ogrimmar, raz byłem w Thunder Bluff, raz w Ashenville - reszta w okolicy crossroad (pomiędzy Thunderr Bluff a Ogrimar na żółtej kresce). Myślę, ze crossroad to tak do 20, może nawet do 25lvl - cały czas miałem kupę questów w okolicy tego miejsca i niektóre były nawet dla mnie czerwone.

Do tego: mapa jest upstrzona ciekawymi lokacjami których nie sposób ominąć. Tzn. nie jest tak, że biegniesz 30minut i oglądasz prerię ze zwierzyną łowną. Co kilka kroków jest jakiś hunt, jakaś wieś, jakiś NPC-em z questem, jakieś miejsce specjalne, siedlisko, named mobik, grota, wodospad, jezioro, rozwalony machina oblężnicza itd. itp. Robiąc questy poznasz krainę w 100% - w każdym takim miejscu specjalnym jest co najmniej jeden quest do zrobienia, a najczęściej kilka.

Wszystkie drzwi w domach są otwarte. Co więcej statki stojące w portach są otwarte (można wleźć na statek, połazić po pokładzie, zajrzeć pod pokład, obadać skrzynie - mi się udało nawet zginąć z ręki paladyna humana pod pokładem statku pirackiego - lol itd), podobnie zresztą z wrakami statków pod wodą.

Świat jest kurewsko żywy i bardzo realistycznie zrobiony. Inteligentniejsze mobki bronią swoich domostw, nie rozłażą sie po całej krainie + mają oddzialy zwiadowcze (3 mobki) które biegają od domostwa do domostwa i psuję graczom zaplanowany hunting :D (centaury tak robiły).

Autor:  Fenris [ 19 wrz 2004, 15:23 ]
Tytuł: 

Jeszcze troche i napisze maila by wypchali sie z tym preorderem EQ 2 :]

Autor:  Fenris [ 19 wrz 2004, 15:39 ]
Tytuł: 

No to chyba jednak zleje to EQ2

Autor:  Mark24 [ 19 wrz 2004, 15:45 ]
Tytuł: 

mi się podoba samo przedstawienie questów. Sorry, ale w EQ2 w tym momencie klikam przycisk dalej i potem czytam co mi się tam w skrócie zapisało w journalu - bo questy są nudne (albo ja nie czuję klimatu).
Natomiast w WoWie questy są super, każdy przeczytałem kilka razy, świetna otoczka fabularna i świetnie dobrane wskazówki które pomagają quest ukończyć. Sama rozmowa z NPC-ami też jest świetna.
Powiem tak, WoW-a potraktowałem jako grę cRPG. I naprawdę grając solo przez 90% czasu świetnie się bawiłem. Fani cRPG narzekający na żmudny leveling, bicie mobów, farmowanie kasy nie będą tutaj narzekać.
Nikt nie zbiera grupek do huntingu, grupki zbierają się do zrobenia okreslonego questu. Huntingu praktycznie nie ma.

Autor:  Zodi4c [ 19 wrz 2004, 16:13 ]
Tytuł: 

Podobaly mi sie takie questy gdzie nPC idzie z toba robic zadanie..

Tzn. np. general pilnujacy wiezy kaze ci udac sie do Helmuta jakiegos i porozmawiac z nim. On wie gdzie ukrywa sie "jakis tam czlowiek".

Ide do niego rozmawiam. Kaze mi podazac za nim, zaprowadzi mnie do tego miesca, tylko ze mam go chronic.

No i idzmy. NPC mnie prowadzi przez jakies łąki, do opuszczonej (nie do konca jak sie okazuje) wioski gdzie atakuja nas jej mieszkancy, (wygladaja jakby jedli zatrude ziarno - to z W3 jak ktos wie o co chodzi :) ) dochodzimy do opuszczonego domu. Okazuje sie ze w nim jest ukryta jaskinia w ktorej znajduje sie czlwiek ktory sie ukrywa.

Idziesz zdac raport i dostajesz next questa (ELITE). udaj sie do srodka i zabij tam kogos. Zbieramy 2 teamy x 5 osob (w koncu pisze ELITE) wchodzimy do kopalni po dwoch godzinach ciaglego posuwania sie do przodu, dochodzimy do zlotych drzwi ktorych pilnuje duze bydle :) niestety padly servery w tym momencie :/. Ale jak "wstaly" poszedlem tam duchem rpzez te drzwi.. no i "masakra" jakas wielka "wylewnia" goblinow, duzo lawy, tory, male wagoniki. i next zlote drzwi.. i nastepne kilometry tuneli.. strasznie jestem ciekaw co sie kryje na koncu ;)

Autor:  Peonz0r [ 19 wrz 2004, 16:22 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Thunder Bluff jest swietne :) windy wiozace na gore do miasta, miasto ma kilka 'poziomow', ktore polaczone sa ze soba mostami linowymi.. Blizzard ma zajebiste pomysly.


Eeee to akurat bylo w EQ ;)

Hmmm cholera.. wiedzialem i zawsze powtarzalem, ze na WoW trzeba czekac :( Grrrrr jebancy obiecywali, ze jak z Warcraftem, release bezdie na calym swiecie jednoczesnie :( Qrwa, no nic, WoW to chyba jedyny mmog, dla ktorego rzuce UO :o

Autor:  Aldatha [ 19 wrz 2004, 16:26 ]
Tytuł: 

Ice pytałeś o wielkość świata... , widzisz tą małą wysepke Teldrassil na mapce Zodi4c ? , zajeło mi ok 3-4 h samo odkrycie mapki , bez hunt i questów sama wycieczka krajoznawcza , nie wiem jak w Eq2 bracie ale
Blizz chyba czymś karmi swoich devsów bo świat jest naprawde ..huge :)

a to zaledwie jedna rasa z ośmiu dostępnych ...

Autor:  Fenris [ 19 wrz 2004, 16:29 ]
Tytuł: 

Canelnąłem preorder EQ2 :D

Flames mozna słać na [email protected] :]

Autor:  Peonz0r [ 19 wrz 2004, 16:33 ]
Tytuł: 

I dobrze zrobiles :( Ja wytrzymalem w EQ darmowy miesiac i zygnelem :( Wie czym EQ2 moze mnie zaskoczyc? :/ Grafika? Zajebaniem na max kompa? Fufu :(
WoW w przeciwienstwie do zalewu gownianych mmog, mimo ze podobnyh, troche powiewu swierzosci wnosi:
- fajna warcraftowa grafika
- KLIMAT KURWA MAC KLIMAT WACRAFTA.... :o
- to blizzard a nie SOE czy OSI fellows ;(

Autor:  Fenris [ 19 wrz 2004, 16:35 ]
Tytuł: 

Peonz0r napisał(a):
- KLIMAT KURWA MAC KLIMAT WACRAFTA.... :o


heheh hehe hehhe hehh eee :] :lol:

Autor:  akas [ 19 wrz 2004, 22:56 ]
Tytuł: 

Mnie mocno ciekawi ten archipelag kilku malutkich wysepek na polnocy posrodku mapy.Cos czuje, ze jest tam ukryty jakis cenny skarb :)

Autor:  Fenris [ 19 wrz 2004, 23:03 ]
Tytuł: 

A mnie wyspa za Feralas. Moze tam sie kiedys osiedle :)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team