MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

rogue
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=8924
Strona 1 z 1

Autor:  Crategus [ 23 wrz 2004, 11:51 ]
Tytuł:  rogue

jak to w koncu bedzie z rogue- jest sens robic z mysla o pvp (undead rogue)? no bo skoro to druga strona musi zaatakowac jako pierwsza, to co mi da 'ukrywanie sie'? no chyba ze tylko czatowanie na swoim terytorium?

Autor:  Zematis [ 23 wrz 2004, 12:00 ]
Tytuł: 

Na obecna chwile rogue jest uhmmm nerfniety do etapu startu bety...
Stealth jest bezuzyteczne.
Talenty zostaly w 90% nerfniete.
To tak ogolnie rzecz biorac, szczegolow do opisnia jest ho ho ho.

Jak naprawia to co zepsuli, to moze bedzie sens zakladania rogue.

edit: no tak combat mode...

Autor:  Mark24 [ 23 wrz 2004, 12:01 ]
Tytuł: 

jak myślisz o 1vs1 to fakt ukrywanie się to bzdet, jak w szerszym akspekcie to Ciebie druga strona nie musi atakować, wystarczy, ze zaatakuje team lub alliance w którym jesteś, a wtedy invisibility ich zaboli....

Autor:  Zodi4c [ 23 wrz 2004, 12:17 ]
Tytuł: 

W tej grze grajac sam tracisz moim zdaniem ~25% przyjemnosci z gry. Najlepiej gdybys z gory zakladal ze bedziesz gral w teamie.

Ja mialem okazje grac z tą klasą w Stres Testach (Human/Rouge). I powiem Ci, ze jego niewidzialnosc + "cios ogluszający" szczegolnie przy tych trudnych questach (pvp nie testowane) bardzo sie przydawal, gdy stalo kolo siebie np. 3 przeciwnikow. Wtedy byla tylko akcja:
- Rouge podchodzi do pierwszego i oglusza,
- drugi zamieniany jest w tym samym momencie w owce,
- a za 3 bierze sie juz cala ekipa :).
I w tym momencie nawet jesli ci przeciwnicy byli od nas o wiele silniejsi (Elite questy)mielismy szanse po kolei ich eliminowac, co w ostatecznosci przynosilo nam wygraną..

to tak z zycia biorąc przyklad..

Autor:  Zematis [ 23 wrz 2004, 12:28 ]
Tytuł: 

Tylko ze teraz "niewidzialnosc" przestala byc niewidzialna...

Autor:  Crategus [ 23 wrz 2004, 12:36 ]
Tytuł: 

nie planuje rozgrywki solo... ale z doswiadczenia wiem, ze w pewnych warunkach (daleko posuniety end game, ograniczona ilosc czasu naraz) taka postac moglaby dawac duzo funu tak z doskoku. Raidy swoja droga, FvF w teamach swoja droga, ale jak sie ma 30min wieczorkiem, jedyne co zostanie to zownowanie paru noobow solo ;]

Autor:  Zodi4c [ 23 wrz 2004, 12:36 ]
Tytuł: 

To czym jest teraz ? ta "niewidzialnosc"..

to chyba dotyczy tego "Na obecna chwile rogue jest uhmmm nerfniety do etapu startu bety"

Autor:  Crategus [ 23 wrz 2004, 12:39 ]
Tytuł: 

a tak btw jak juz gre sie przegryzie (mechanika, najlepszy setup grup), to pewnie sie okaze, ze rogue dla grupy jest najmniej 'potrzebny' tak jak np w daoc hunter/ranger/inf... oczywiscie, wiem ze takie myslenie jest lekko 'obrzydliwe' i modle sie by tak nie bylo, ale moze byc ciezko tego uniknac.
edit: w stressie nie zdazylem pograc wlasnie roguem- jak sprawowalo sie dw?

Autor:  Zematis [ 23 wrz 2004, 12:54 ]
Tytuł: 

Czym jest, dobre pytanie.

Bo wykrywalnosc stealth w tej chwili jest makabryczna.Czytalem komentarze ludzi ktorzy byli wykrywani przez osoby na poziomie nizszym niz oni (bez catseyes, czy gogli)!

Blizz tlumaczy to zwiekszeniem interwalow na stealth check.

Ale MoD prepatch dodawal do stealth +5 a teraz dodaje +3...

No ale moze niepotrzebnie sie martwie i to naprawia ;)

Autor:  Dwutlenek [ 23 wrz 2004, 13:30 ]
Tytuł: 

Przede wszystkim na serverze PvP to nie musisz czekać az zostaniesz zaatakowany. Możesz atakowac kiedy chcesz i kogo chcesz.

Co do stelth to poprawią napewno

Autor:  Nukh [ 23 wrz 2004, 14:36 ]
Tytuł: 

Dwutlenek napisał(a):
Przede wszystkim na serverze PvP to nie musisz czekać az zostaniesz zaatakowany. Możesz atakowac kiedy chcesz i kogo chcesz.


W krainkach oznaczonych na pomarańczowo i czerwono - tak, w zielonych - tylko jeżeli masz flagę PvP.

Autor:  Dwutlenek [ 23 wrz 2004, 15:50 ]
Tytuł: 

Nukh napisał(a):
Dwutlenek napisał(a):
Przede wszystkim na serverze PvP to nie musisz czekać az zostaniesz zaatakowany. Możesz atakowac kiedy chcesz i kogo chcesz.


W krainkach oznaczonych na pomarańczowo i czerwono - tak, w zielonych - tylko jeżeli masz flagę PvP.


no cóz nie grałem, nie jestem pewny... ale tak czy siak są miejsca gdzie można się skradać i dźgać z nienacka

Autor:  Peonz0r [ 23 wrz 2004, 21:30 ]
Tytuł: 

Jak ja nie lubie za duzo safe zones :<
Miasta by wystarczyly... i jakas newb island :<

Autor:  Dwutlenek [ 30 wrz 2004, 18:58 ]
Tytuł: 

Rogue:

Player vs. Player stealth detection range has been reduced.

Sap - targets now have a chance of waking up before the duration ends.

Sprint can now be used while stealthed.

Latest patch notes...

chyba zreperowali rogue :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team