MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Problem lagów rozwiązany
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=9604
Strona 1 z 2

Autor:  Fergerod [ 14 lis 2004, 06:02 ]
Tytuł:  Problem lagów rozwiązany

Obrazek

HEHE~

Autor:  Khebeln [ 14 lis 2004, 07:36 ]
Tytuł: 

Blizzard zawsze miał poczucie humoru :P Btw to dlatego wszystkie servy bylu down z tego regionu teraz drógie są down :/ Szkoda tylko ze z moją postacią :P

Autor:  Adolf [ 14 lis 2004, 07:58 ]
Tytuł: 

56 osob w kolejce - 40 min czekania ( o tej porze )
Pogralem 15 min, zaliczylem crasha, teraz widze 113 osob w kolejce .. gg no re :/
_________________
edit
1 logowanie bylo jakies niefortunne, za drugim razem udalo mi sie zalogowac po 20 min - co nie zmienia faktu, ze jest to zalosne :/

Autor:  XSiV [ 14 lis 2004, 08:56 ]
Tytuł: 

jak tak ma byc w retail to ja dziekuje. zarty.

Autor:  onionpl [ 14 lis 2004, 08:57 ]
Tytuł: 

Co do crasha - czy wam tez sie zdaza wypad z gry - ERROR #131, blabla Program...WoW.exe, File Data\patch.MPQ ?

Autor:  Dwutlenek [ 14 lis 2004, 09:02 ]
Tytuł: 

Spójrzmy prawdzie w oczy. Takie są realia Server może pomieścić określoną ilość osób. Żadna siła tego nie zmieni.

Autor:  Adolf [ 14 lis 2004, 10:19 ]
Tytuł: 

Jakos w innych gierkach nie ma takiego problemu. A pomysl sobie jak to bedzie wygladalo na wiekszych raidach, gdzie disconnecty czy crashe sa codziennoscia .. potem bedziesz czekal 30min az sie zalogujesz ponownie, pewnie juz bedzie po raidze i po tobie ^^

Autor:  Asmax [ 14 lis 2004, 10:20 ]
Tytuł: 

Bez przesady. To Open Beta. Formalnie dla USA a gra w nia caly swiat, AZNS, europejczycy i hamburgery. Sporo ludzi odpoadnie po becie, a reszta rozleje sie na 3 'wydania'.

Autor:  Adolf [ 14 lis 2004, 10:35 ]
Tytuł: 

Co nie zmienia faktu, ze takie rozwiazanie jest pozbawione sensu. Wiadomo, ze po zakonczeniu open bety, wszyscy sie rozleja po swoich kontynentach, ale mimo wszystko duzo osob bedzie w WoW gralo i trzeba ten problem rozwiazac, a ograniczenia na serverach czy wieksza liczba serverow nic tu nie zmieni. Nie bedziemy przeciez wybierac servera w zaleznosci od tego ile osob na nim gra .. :/

Autor:  Asmax [ 14 lis 2004, 12:31 ]
Tytuł: 

No i czas oczekiwania w prime time najprawdopodobniej zmieni sie do 2minut max :)

Autor:  Soulless [ 14 lis 2004, 12:44 ]
Tytuł: 

rozwiazanie iscie zalosne :(
w eve jak sie zwieksza liczba graczy to po prostu cluster serverowy rozbudowuja, robia downa na 2h dluzej zeby sprzet podlaczyc i luz... podejrzewam ze blizzarda tez stac na to i w retailu tak beda robic, a beta posluzy do oszacowania zainteresowania... :D

Autor:  Dwutlenek [ 14 lis 2004, 13:31 ]
Tytuł: 

Ale EVE jest troche inaczej zbudowane.
W WoW jak w mieście pojawi się 500 osób to żadna siła tego nie udźwignie.

Autor:  Strangerr [ 14 lis 2004, 14:17 ]
Tytuł: 

Eve po 1 dziala na troche innej bazie a po 2 cos mi sie wydaje ze w sama OB gralo troche wiecej osob niz w cala EVE .. Nie zrozum mnie zle no offence bo mi sie eve tez bardzo podoba i pewnie bym gral gdyby nie maly wypadek ale fakt jest taki ze wow ma troche wiecej ludzi chyba .

Autor:  Xanth [ 14 lis 2004, 15:40 ]
Tytuł: 

Po 1 w open beta jest 500k kont (co na stronie wowa jest jasno napisane). Po 2 w Wow nie ma serwerow zonowych, jest tylko jedna zona (nie liczac instance) i jedna maszyna. Gdyby w EVE zon nie bylo, przy 5k graczach by serwer zdechl z miejsca. A jak wiadomo serwer z gumy nie jest, pomiesci konkretna liczbe graczy i tyle. A jak zaczynaja sie ludzie ladowac ponad limit, to wyraznie widzielismy co sie dzialo. Bardzo dobrze, ze jest teraz ustawiona gorna granica pojemnosci, przynajmniej mozna normalnie grac.

X.

Autor:  redruM [ 14 lis 2004, 16:02 ]
Tytuł: 

Blizzard o systemie kolejkowania : blizz sez

oby to bylo tymczasowe rozwiazanie..nie wyobrazam sobie czekania w kolejce w retailu :-?

Autor:  Xanth [ 14 lis 2004, 16:04 ]
Tytuł: 

Ee, to jest open, watpie czy w retailu bedzie tyle ludzi co teraz. Teraz to byle szczyl polecial na darmowe granie, retail zrobi dosc duzy odsiew :)

X.

Autor:  Yog-Sothoth [ 14 lis 2004, 16:26 ]
Tytuł: 

No i wlasnie zalaplem sie do kolejki, bo mi neta rozlaczylo w trakcie questowania w grupie :S swietnie.

Autor:  Dwutlenek [ 14 lis 2004, 16:43 ]
Tytuł: 

Ja sobie grałem równolegle na dwóch serverkach bo mnie lag wkurzał i teraz jak na jeden nie wskocze to na drugi się zmieszcze i jest git. Przynajmniej nie ma laga

Autor:  mrynar [ 14 lis 2004, 17:04 ]
Tytuł: 

Czas oczekiwania skacze od 2 do 5 h, a liczba oczekujących ustabilowała się na ok. 250. Ciekawe jak oni to obliczają? :) Jeśli prawie nikt się nie będzie wylogowywał to można czekać i 24 h.

Autor:  SwenG [ 14 lis 2004, 17:12 ]
Tytuł: 

dokladnie, mi sie ustabilizowal na jakies 112 :D

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team