MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

mechanika gry cz.1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=9683
Strona 1 z 1

Autor:  astutus [ 19 lis 2004, 10:07 ]
Tytuł:  mechanika gry cz.1

Hehe zeby forum po finiszu bety nie stracilo na liczbie tematow, trzeba cos napisac, a mianowicie ciekawi mnie jak wyglada bazowa szansa trafienia krytycznego:
1. Ile wynosi bazowo
a) czy ta wartosc zalezy od profesji
b) czy zalezy tylko od 'agilita'
2. Czy atuty modyfikujace ja zwiekszaja ja o wartosc ktora jest podana, czy o wartosc bazowki * %ent. Przyklad dla tych ktorzy definicji nie moga zrozumiec: bazowy krytyk 10%, talent zwiekszajacy backstab o 20%; calkowita szansa na krytyka to 30%, czy 12%
Na forum blizzarda spotkalem sie z taka zaleznoscia dla rogue: 30 agila = 1% na krytyka (bylo to podane dla postaci 60vs60)
That's all

Autor:  Libero [ 19 lis 2004, 13:01 ]
Tytuł: 

Kolejne pytanko:
Czy udane parry powstrzymuje przed otrzymaniem wszystkich obrażeń, czy tak jak shield block tylko pewnej liczbie?

Autor:  S4ndM4n [ 19 lis 2004, 13:06 ]
Tytuł: 

wydaje mi sie ze parry broni przed 1 hitem, calkowicie , nie otrzymujesz obrazen od tego uderzenia.

Autor:  Dwutlenek [ 19 lis 2004, 14:36 ]
Tytuł: 

Bazowa szansa na trafienie krytyczne to 1-10% na starcie w zależności od rasy i profesji.
Na wzrost szansy wpływa agility oraz talenty.
przy czym jesty to wzrost +5% (np) a nie x1,05

Autor:  Razorback6(3) [ 19 lis 2004, 16:25 ]
Tytuł: 

Należy pamiętać jeżeli chodzi o dodge ,crit chance % to nie jest tak że skoro na lvl 1 rogue ma ~10 % crit i 17% dodge to na lvl 60 będzie miał np. 30% crit i 50% dodge (bo przecież te wszystkie agility bonusy z uber itemków .. itp) jak mówli lvl 60 rogue te wartości nadal będą zbliżone do tych na lvl 1 (z wyższym chance % crit dzięki talentom).

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team