MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

fame
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=9892
Strona 1 z 1

Autor:  Mark24 [ 1 gru 2004, 10:11 ]
Tytuł:  fame

Do czego jest w ogóle potrzebny fame?
Czy dużo stracę jak killnę kilka named NPC-ów w okolicy barrens? Jak to działa? Nie będę mógł robić questów od nich?
Może ktoś ma jakiś link gdzie jest to opisane?

Autor:  Mark24 [ 1 gru 2004, 14:04 ]
Tytuł: 

roball chodzi mi o reakcję i negatywne skutki killnięcia "swojego" (no prawie swojego NPC). Np. ratchet to port w sumie neutralny... wiem, że można tam killnąć gościa bo kiedyś w walce PvP użyłem taurenowskiego stuna stojąc obok takiego 50lvl NPC-a i dostałem od niego po chamsku w pysk za to.
Pod "C" mamy coś na kształt fame - czyli Barrens - friendly, Ogrimmar - friendly itp.
Teraz jak zacznę killować takich NPCów (nie wszystkich się da) to czy będą na mnie nałożone jakieś restrykcje? Np. w ratchet nie będę mógł brać questów, lub mobki z żółtych (neutral chyba) zmienią się w czerwone (agro).

Jak ktoś ma jakieś info na ten temat to proszę o pomoc.

Autor:  cypis [ 1 gru 2004, 14:04 ]
Tytuł: 

Tia, tylko na razie ten system nie jest do konca zaimplementowany. Atm dis/honorable kill dostaje sie tylko i wylacznie za zabijanie npc - pc mozna zabijac bez zadnych konsekwencji.
Chore?

Autor:  Mark24 [ 1 gru 2004, 14:07 ]
Tytuł: 

honorable kills były w OB przed tym malutkim 20MB patchem.
OD tego patcha nie są zliczne.

czyli jeżeli honorable kills dostaje sie za NPC to właśnie o to mi chodzi...

Autor:  Dwutlenek [ 1 gru 2004, 15:02 ]
Tytuł: 

Honor system nie ma chyba powiązania z killowanie NPCy.

Poza tym po jaką cholerę zabijać NPCy własnej frakcji? Żeby innym utrudnić życie? Chyba że mówisz o jakimś przypadkowym killu.

Autor:  cypis [ 1 gru 2004, 17:38 ]
Tytuł: 

Teraz ma:
Cytuj:
Originally Posted by Tyren
The dishonorable system is already in the game for civilian NPCs. You cannot get a dishonorable kill for killing a fellow player.

[snip]

1. Due to the Alliance, Horde and Contested areas, you can only really be PKed once you are in your 20s. Thus you have a good amount of time to learn the ropes of your class and if the need should arise, be able to escape certain situations.
2. The death penalty is neglible, thus the worst thing that can happen is to lose some time.

In reality a penalty system gives rise to griefing and baiting. A penalty system would discourage PvP rather than make it more fair across the board.

Instead of penalizing "bad" behavior, we want to encourage good behavior through a reward system.

[snip]

The introduction of a PvP penalty system opens the doors to many "what if" situations.

Lets say theres a mass PvP raid with players of all levels. Are you forced to watch who you are attacking for fear that killing those players will result in a penalty?

What if a lower level player is walking around buffing players who do not have a PvP flag. So lets say he sits there and buffs people prior to fights and after they rezz. You cannot touch that person because they are not flagged for PvP.

What if a lower level player decides it'd be fun to follow you around everywhere but not attack you to make a nuisance of himself.

The system is currently very wide open. But it's a more natural system of PvP, rather than try to figure out who you can attack and who you can't and what are the consequences.


A to pisali przed wyjsciem retaila:
Cytuj:
Honor is a concept that is central to our PvP ranking system. There are honorable kills and there are dishonorable kills. You earn honor for killing opponents at or near your level, and more honor still if you kill a higher level player character, as opposed to an NPC. There are also dishonorable kills, and these would include killing lower level PCs and NPCs, and especially non-aggressive NPCs like gryphon masters and quest givers. If you repeatedly make dishonorable kills, you'll eventually go into the negative ranks, and lose experience and become attackable on sight by both factions. Our intention is to punish dishonorable behavior and reward honorable PvP play.

Autor:  Zematis [ 1 gru 2004, 18:36 ]
Tytuł: 

Tia, czytalem to rano.18 stron i oczywista smerfy kalda na to laske...

W takiej sytuacji mocno zastanawiam sie nad celowoscia gry na servie PvP.
Bo absolutnie nic z PKowania nie ma.Nagrod, tytulow, lootu.
W obecnym ksztalcie PvP w WoW jest pozbawione jakiegokolwiek sensu.

Zabijasz mnie, biore rez przychodze zabijam Ciebie i tak w kolo macieja az nam sie znudzi.
Zaraz zapewne odezwie sie grupka old school PKow dla ktorych mozliwosc zabicia kogokolwiek jest w samym sobie szczytem marzen...

Sorki ale dla mnie zabijanie setek PCs tylko dla samego faktu ich zabicia mija sie z celem.Musze cos z tego miec, chocby glupia liste moich killow.

Jak tego nie zmienia to zadowole sie okazjonalnym pvp na normalnym serverze...

Autor:  Razorback6(3) [ 1 gru 2004, 20:23 ]
Tytuł: 

Przecież napisali że wprowadzą nagrody za pvp .Do czasu wersji EU w którą zamierzasz grać już dawno ten system będzie wprowadzony.

Najbardziej śmieszą mnie płacze graczy na serwerach pvp :"OMG !! I GOT PWNED BY FUCKER 8 LVLS ABOVE ME !!11 BAN HIM !!11!
Nie odpowiada to niech idzie na "carebear" serwer.

Autor:  Zematis [ 1 gru 2004, 21:58 ]
Tytuł: 

Mam nadzieje ze cos w tym temacie poczynia.

Co do gankowania, no coz pogram zobacze.Jak bedzie mnie to irytowac to zmienie server.
Nie zamierzam sie nad tym uzalac...

Autor:  Muminus [ 2 gru 2004, 09:39 ]
Tytuł: 

Hmm... tez sie w tej sytuacji zastanawiam nad wyborem PvE serwera. Bo przy duzej populacji serwerow zawsze beda badndy kretynow, ktorych celem jest PK i zatruwanie zycia innym, zabijajac postacie o 20 poz nizsze...

A z kolei mnie PK nie bawi; owszem, pogralbym sobie w PvP ale przy zalozeniach, ze ma to sens (czyli jakis cel PvP, rewardy itp). Czyli to, co ma byc w battlegroundach. A battlegroundy maja byc na PvP i PvE...

Tak na oko wynika z tego, ze walka RvR na kazdym serwerze bedzie taka sama, poza tym, ze na PvP serwerach dochodzi dodatkowo PKilling...

Muminus

Autor:  Zematis [ 2 gru 2004, 09:44 ]
Tytuł: 

Mi zwisa czy zabije mnie gosc na lvl 60 jak bede na 30.I tak bede probowal walczyc i wygrac.

Drazni mnie tylko to ze jak na razie to mija sie to z celem...

Autor:  Khebeln [ 2 gru 2004, 13:58 ]
Tytuł: 

No własnie dlatego ja si zastanawiam nad serwerem RP... :roll:

Autor:  Postal [ 2 gru 2004, 14:07 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Jesli preferujesz PoB styl gry i bijesz low lvl ...



o ile sie nie myle za ciebie dostalem honorable wiec nie byl az taki low a dwarf zaatakowal cie jak byles o 2 lvl wyzej wiec... pozatym ja gram w world of WARcraft ale widze ty chyba grasz w inna gre niz ja a mianowicie world of PEACEcraft

gg
jak sie nie podoba to zmiataj na pve :D

Autor:  Dwutlenek [ 2 gru 2004, 22:43 ]
Tytuł: 

Dzisiaj ubiłem NE rogue 22 lvl i NE hunter lvl 20 na raz :]
Jestem kurna dumny :D

P.S.
Ja miałem 22 lvl

Autor:  BaSiC [ 2 gru 2004, 22:52 ]
Tytuł: 

System nagrod w PvP narazie dopiero raczkuje.

Wydaje mi sie,ze sporo sie jeszcze zmieni: Glownie w BattleGround`zie. Pozatym PvP samo w sobie ma tez sens,bo to straszny wstyd padac od slabszej postaci,albo od wrogiej gildi i na koncu zostac wysmiany przez np /chicken.

Autor:  Mark24 [ 3 gru 2004, 00:20 ]
Tytuł: 

roball daj se spokój, chłopaki są dumni, że im się udało - niech świętują :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team