MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Poradnik dla wojownika.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=9960
Strona 1 z 3

Autor:  Kaczy [ 5 gru 2004, 19:36 ]
Tytuł:  Poradnik dla wojownika.

Mialbym prosbe aby wypowiadali sie tutaj ludzie ktorzy graja wojami i maja dosc wysokie lvl. Ma byc to poradnik, ktory pomoze ustalic jakas droge dla wojownika bez zbednych bledow po drodze. Ja osobiscie chcialbym sie dowiedziec w co inwestowac jesli chodzi o talenty, zamierzam grac wojem taurenem bez tarczy, tylko 2h bronie, byc moze ktos mi jest tez w stanie wybic ten pomysl z glowy. Jakie taktyki stosowac, jakie komba itp itd. Dziekuje z gory i prosze bez OT.

Autor:  Libero [ 5 gru 2004, 20:44 ]
Tytuł: 

Jedyne co można schrzanić, to talenty, bo na nic innego się nie ma wpływu, a te można przerobić stosunkowo tanio.

Topic popieram mimo tego, każda klasa powinna taki mieć (gram paladynem). Discuss.

Autor:  flame [ 7 gru 2004, 10:33 ]
Tytuł: 

Jednak postanowiłem olac shamana (zbyt dużo osób nim gra i jest łatwy do prowadzenia) na rzecz warriora. Czy taki build jest ok? Nie wiem tylko czy Orc(+do axe)/Tauren (+do życia) i nie wiem jeszcze jaki tradeskill. Doradzicie? Mark24 i inni?


Arms Talents (31 points)

Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.

Tactical Mastery - 5/5 points
You retain up to 25 of your rage points when you change stances.

Improved Rend - 3/3 points
Increases the bleed damage done by your Rend ability by 35%.

Deep Wounds - 3/3 points
Your critical strikes cause the opponent to bleed, dealing 60% of your melee weapon's average damage over 12 seconds.

Impale - 2/2 points
Increases the critical strike damage done by your abilities in Battle, Defensive, and Berserker stance by 20%.

Anger Management - 1/1 points
Increases the time required for your Rage to decay while out of combat by 30%.

Two-Handed Weapon Specialization - 5/5 points
Increases the damage you deal with two-handed weapons melee weapons by 5%.

Axe Specialization - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with Axes by 5%.

Sweeping Strikes - 1/1 points
You next 5 melee weapon swings strike an additional nearby opponent.

Mortal Strike - 1/1 points
A vicious strike that deals 200% weapon damage and wounds the target, reducing the effectiveness of any healing by 50% for 10 seconds.



Fury Talents (10 points)

Cruelty - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.

Unbridled Wrath - 5/5 points
Gives you a 40% chance to generate an additional Rage point when you deal melee damage.



Protection Talents (10 points)

Anticipation - 5/5 points
Increases your Defense skill by 10.

Toughness - 5/5 points
Increases your armor value from items by 10%.

Autor:  Mark24 [ 7 gru 2004, 10:48 ]
Tytuł: 

w takim wypadku od razu ci powiem:
nie masz szans z paladynem
masz małe szanse z magiem

Paladyn wiadomo
mag - 2h ma za duży delay - na 100% mag zastosuje: owieczka (w momencie gdzy robisz 3s zamach) odbiegnięcie na odległość, slow/root co tam wynajdzie w międzyczasie nuke, co bardziej chamsy w momencie zrobienia owieczki potrafią sobie usiąść i wyhealować się na maxa wypić coś na manę itp... :/

Ja przerabiam swojego w tym momencie na def, concusion blow stunuje, tarcza potrafi silnce zrobić, 1h jest dużo szybsze itp.
Generalnie wladuję z 15-20 punktów w criticy, bleedingi itp. z arms, pominę specjalizację w broniach 2h, crulety z fure, całą resztę w protection - raczej pomijam sunder armor (to by było dobre tylko na pala), za to nastawiam się na stun, silence, shield wall itp.
Do walki z monsterkami, może z niektórymi klasami jak hunter np. - 2h. Do walki PvP vs mag, paladyn itp. zdecydowanie 1h + tarcza. Jak mi się uda dobrze walnąć silence i karmić go stunami na zmianę z shield wallem + potionek HP, + potionek rage to będę miał szansę położyć pala na moim lvl. Znikomą ale zawsze... :/

Edit: do walki z magami to możliwe, że najlepszy jest dual wield.. ale tarcza + mieczyk też powinien działać. Obada się ingame ;)

Dokładnej rozpiski na razie nie mam, bo sam eksperymentuje a nie chce kasować talentów co 5 minut.. Jak zrobię totalną przebudowę to na 60lvl teraz niech mnie leją jak coś mam źle - trudno...

Autor:  flame [ 7 gru 2004, 10:58 ]
Tytuł: 

Czyli robisz tanka, a jaki tradeskill proponujesz? chyba alchemia/herbalism ?

Autor:  Mark24 [ 7 gru 2004, 11:02 ]
Tytuł: 

chyba tak...
zresztą sądzę, że alchemików będzie od cholery niedługo, ja mam poważne opory w skillowanie blacksmithingu bo nie widzę sensu..
ewentualnie engeenering, ale szczerze mówiąc nie oglądałem co tam jest ciekawego - mozliwe, że są jakieś uzyteczna zabawki.

Autor:  Bylek [ 7 gru 2004, 16:14 ]
Tytuł: 

protection:

shield specialization 5/5

improved shield block 3/3

anticipation 5/5

iron will 5/5

toughness 5/5

improved revenge 3/3

concusion blow 1/1

improved shield bash 2/2

improved shield wall 2/2

fury:

cruelty 5/5

unbridled wrath 5/5

arms:

deflection 5/5

no i tu mam dylemat co zrobic z 5 punktami, korci mnie tactical mastery ale i tak większość czasu będę w defensive stance albo improved demoralizing shout dla lepszego debufa ataku.
Na początku też szedłem w arms i fury kompletnie olewając protection ale jak dostałem w rzope od paladynów kilka razy to przerobiłem się na protection i teraz palowie mają problem hehe

Autor:  Kaczy [ 7 gru 2004, 18:46 ]
Tytuł: 

Czyli co, zdecydowanie jednak tarcza?Bez niej nie da rady?;[

Autor:  Bylek [ 7 gru 2004, 19:10 ]
Tytuł: 

powiem tak

Jeśli chcesz mieć jakąkolwiek szansę na wygranie z palem to tarcza = must have.Używałem dual wielda i dmg jest zajefajny ale na pala to nie dziala =/

Autor:  MoPs [ 7 gru 2004, 20:10 ]
Tytuł: 

Mark24 napisał(a):
(...), co bardziej chamsy w momencie zrobienia owieczki potrafią sobie usiąść i wyhealować się na maxa wypić coś na manę itp... :/


WTF wprowadzili jedzenie w czasie walki ?

Autor:  Khebeln [ 7 gru 2004, 23:59 ]
Tytuł: 

Heh byś sie zdziwił, poprostu gubi agrro. :roll:

Autor:  Ramon [ 8 gru 2004, 03:13 ]
Tytuł: 

W nowym patchu poprawiono troche warriora:

Defensive Stance has been improved to hold aggro more effectively.
Taunt: removed rage cost and global cooldown.

Autor:  Mark24 [ 8 gru 2004, 08:57 ]
Tytuł: 

dokładnie mag robi owieczkę, która trwa kilkadziesiąt sekund, siada sobie spokojnie na dupie i pije soczki czy coś tam je. W tym czasie (będąc owieczką) nie mogę go nawet targetnąć)...

Bylek jaki się liczy delay przy dual wield? Tzn. co ile będę uderzał i robił interrupty magowi jeżeli będę miał np. 2x sword o delay 1.5s?

Bardzo fajnie się tankuje w defencive stance. Utrzymanie agroo to żaden problem. Nie rozumiem tylko dlaczego ten okrzyk który agruje na ciebie kilka mobów (wszystkie, czy do 6 nie pamiętam muszę doczytać) można uzyć raz na 10min...

Autor:  Kaczy [ 10 gru 2004, 16:45 ]
Tytuł: 

A co myslicie o takiej kombinacji?


Arms Talents (28 points)

# Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.

# Improved Rend - 3/3 points
Increases the bleed damage done by your Rend ability by 35%.

# Tactical Mastery - 5/5 points
You retain up to 25 of your rage points when you change stances.

# Anger Management - 1/1 point
Increases the time required for your Rage to decay while out of combat by 30%.

# Deep Wounds - 3/3 points
Your critical strikes cause the opponent to bleed, dealing 60% of your melee weapon's average damage over 12 seconds.

# Two-Handed Weapon Specialization - 5/5 points
Increases the damage you deal with two-handed weapons melee weapons by 5%.

# Mace Specialization - 5/5 points
Gives you a 6% chance to stun your target for 3 seconds with a mace.

# Improved Hamstring - 1/2 point
Increases the movement slow effect of your Hamstring ability by 10%.



Fury Talents (10 points)

# Cruelty - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.

# Unbridled Wrath - 5/5 points
Gives you a 40% chance to generate an additional Rage point when you deal melee damage.



Protection Talents (13 points)

# Anticipation - 5/5 points
Increases your Defense skill by 10.

# Toughness - 3/5 points
Increases your armor value from items by 6%.

# Iron Will - 5/5 points
Increases your chance to resist stun and charm effects by 15%.

Autor:  Storm [ 10 gru 2004, 17:05 ]
Tytuł: 

imo to mozesz w tym buildzie olac Wrath zupelnie. Wrath jest w porzadku jak masz male szanse na szybkie zbudowanie rage bo zadajesz slabszy dmg. Przy buildzie ktory ewidentnie jest DD rage z mojego doswiadczenia rosnie bardzo szybko. Zwlaszcza ze masz jeszcze jeszcze talenty na zwiekszenie szansy na krytyka.

Ja na Twoim miejscu olalbym Wrath totalnie zwlaszcza ze to tylko 1 pt rage i to niepewny a dolozyl do overpower (idealne vs rogue i wiem ze w OB critowalem bardzo czesto z overpowera), moze hamstring, moze sweeping strikes chociaz koszt rage jest duzy to jednak zwieksza sie szansa na krita przy duzych grupach znowu bo masz nawet do 5 uderzen a wiec szansa na odbudowanie rage bardzo szybko jest duza i imo warto inwestnac w tego skilla. No i jak juz DD to bez MS sie nie obedzie :)

Autor:  Kaczy [ 10 gru 2004, 17:19 ]
Tytuł: 

No to po drobnym przemontowaniu wygladalo by to tak....
Chwilke, blad :P

Prawidlowy...

Arms Talents (35 points)

# Deflection - 5/5 points
Increases your Parry chance by 5%.

# Improved Rend - 3/3 points
Increases the bleed damage done by your Rend ability by 35%.

# Tactical Mastery - 5/5 points
You retain up to 25 of your rage points when you change stances.

# Anger Management - 1/1 point
Increases the time required for your Rage to decay while out of combat by 30%.

# Deep Wounds - 3/3 points
Your critical strikes cause the opponent to bleed, dealing 60% of your melee weapon's average damage over 12 seconds.

# Improved Overpower - 2/2 points
Increases the critical strike chance of your Overpower ability by 50%.

# Two-Handed Weapon Specialization - 5/5 points
Increases the damage you deal with two-handed weapons melee weapons by 5%.

# Impale - 2/2 points
Increases the critical strike damage done by your abilities in Battle, Defensive, and Berserker stance by 20%.

# Mace Specialization - 5/5 points
Gives you a 6% chance to stun your target for 3 seconds with a mace.

# Sweeping Strikes - 1/1 point
You next 5 melee weapon swings strike an additional nearby opponent.

# Improved Hamstring - 2/2 points
Increases the movement slow effect of your Hamstring ability by 20%.

# Mortal Strike - 1/1 point
A vicious strike that deals 200% weapon damage and wounds the target, reducing the effectiveness of any healing by 50% for 10 seconds.



Fury Talents (5 points)

# Cruelty - 5/5 points
Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%.



Protection Talents (11 points)

# Anticipation - 5/5 points
Increases your Defense skill by 10.

# Toughness - 5/5 points
Increases your armor value from items by 10%.

# Iron Will - 1/5 point
Increases your chance to resist stun and charm effects by 3%.

Autor:  Storm [ 10 gru 2004, 17:25 ]
Tytuł: 

A tak w ogole to w ogole nie rbalem pod uwage w swoim buildzie iron will w polaczeniu z +25 resist na stuna z racial traits Orkow to by byl w miare dobry counter na rogue... ale znowu 10 punktow w piz.. a juz nie mam od siebie z czego odejmowac :P Z reszta sam sie nie moge zdecydowac czy rozwijac bardziej arms czy fury :/ Ja sam ide kompletnie w DD olewajac prot ale teraz mnie znowu to Iron will zainteresowalo :P

/edit jakies bzdury na poczatku popisalem ;)

Autor:  Mark24 [ 12 gru 2004, 14:27 ]
Tytuł: 

budowanie rage jako damage dealer jest trochę wkurzające. Warrior ma skopane miss rate - 3 razy miss + pary to standard :/
Jeszcze dzisiaj sobie przebudowuję talenty na protection bo mnie już wkurwia ten damage dealer który co drugi cios na lepszym mobku robi miss.

Autor:  SharG [ 12 gru 2004, 14:56 ]
Tytuł: 

a powiedzcie mi - to prawda ze wojownik ssie w pvp???

Autor:  Xanth [ 12 gru 2004, 16:12 ]
Tytuł: 

SharG napisał(a):
a powiedzcie mi - to prawda ze wojownik ssie w pvp???

Kazda klasa ssie w pvp, bo na kazdego jest jakis hak...

X.

Strona 1 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team