MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Poradnik dla wojownika. https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=9960 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Kaczy [ 5 gru 2004, 19:36 ] |
Tytuł: | Poradnik dla wojownika. |
Mialbym prosbe aby wypowiadali sie tutaj ludzie ktorzy graja wojami i maja dosc wysokie lvl. Ma byc to poradnik, ktory pomoze ustalic jakas droge dla wojownika bez zbednych bledow po drodze. Ja osobiscie chcialbym sie dowiedziec w co inwestowac jesli chodzi o talenty, zamierzam grac wojem taurenem bez tarczy, tylko 2h bronie, byc moze ktos mi jest tez w stanie wybic ten pomysl z glowy. Jakie taktyki stosowac, jakie komba itp itd. Dziekuje z gory i prosze bez OT. |
Autor: | Libero [ 5 gru 2004, 20:44 ] |
Tytuł: | |
Jedyne co można schrzanić, to talenty, bo na nic innego się nie ma wpływu, a te można przerobić stosunkowo tanio. Topic popieram mimo tego, każda klasa powinna taki mieć (gram paladynem). Discuss. |
Autor: | flame [ 7 gru 2004, 10:33 ] |
Tytuł: | |
Jednak postanowiłem olac shamana (zbyt dużo osób nim gra i jest łatwy do prowadzenia) na rzecz warriora. Czy taki build jest ok? Nie wiem tylko czy Orc(+do axe)/Tauren (+do życia) i nie wiem jeszcze jaki tradeskill. Doradzicie? Mark24 i inni? Arms Talents (31 points) Deflection - 5/5 points Increases your Parry chance by 5%. Tactical Mastery - 5/5 points You retain up to 25 of your rage points when you change stances. Improved Rend - 3/3 points Increases the bleed damage done by your Rend ability by 35%. Deep Wounds - 3/3 points Your critical strikes cause the opponent to bleed, dealing 60% of your melee weapon's average damage over 12 seconds. Impale - 2/2 points Increases the critical strike damage done by your abilities in Battle, Defensive, and Berserker stance by 20%. Anger Management - 1/1 points Increases the time required for your Rage to decay while out of combat by 30%. Two-Handed Weapon Specialization - 5/5 points Increases the damage you deal with two-handed weapons melee weapons by 5%. Axe Specialization - 5/5 points Increases your chance to get a critical strike with Axes by 5%. Sweeping Strikes - 1/1 points You next 5 melee weapon swings strike an additional nearby opponent. Mortal Strike - 1/1 points A vicious strike that deals 200% weapon damage and wounds the target, reducing the effectiveness of any healing by 50% for 10 seconds. Fury Talents (10 points) Cruelty - 5/5 points Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%. Unbridled Wrath - 5/5 points Gives you a 40% chance to generate an additional Rage point when you deal melee damage. Protection Talents (10 points) Anticipation - 5/5 points Increases your Defense skill by 10. Toughness - 5/5 points Increases your armor value from items by 10%. |
Autor: | Mark24 [ 7 gru 2004, 10:48 ] |
Tytuł: | |
w takim wypadku od razu ci powiem: nie masz szans z paladynem masz małe szanse z magiem Paladyn wiadomo mag - 2h ma za duży delay - na 100% mag zastosuje: owieczka (w momencie gdzy robisz 3s zamach) odbiegnięcie na odległość, slow/root co tam wynajdzie w międzyczasie nuke, co bardziej chamsy w momencie zrobienia owieczki potrafią sobie usiąść i wyhealować się na maxa wypić coś na manę itp... :/ Ja przerabiam swojego w tym momencie na def, concusion blow stunuje, tarcza potrafi silnce zrobić, 1h jest dużo szybsze itp. Generalnie wladuję z 15-20 punktów w criticy, bleedingi itp. z arms, pominę specjalizację w broniach 2h, crulety z fure, całą resztę w protection - raczej pomijam sunder armor (to by było dobre tylko na pala), za to nastawiam się na stun, silence, shield wall itp. Do walki z monsterkami, może z niektórymi klasami jak hunter np. - 2h. Do walki PvP vs mag, paladyn itp. zdecydowanie 1h + tarcza. Jak mi się uda dobrze walnąć silence i karmić go stunami na zmianę z shield wallem + potionek HP, + potionek rage to będę miał szansę położyć pala na moim lvl. Znikomą ale zawsze... :/ Edit: do walki z magami to możliwe, że najlepszy jest dual wield.. ale tarcza + mieczyk też powinien działać. Obada się ingame Dokładnej rozpiski na razie nie mam, bo sam eksperymentuje a nie chce kasować talentów co 5 minut.. Jak zrobię totalną przebudowę to na 60lvl teraz niech mnie leją jak coś mam źle - trudno... |
Autor: | flame [ 7 gru 2004, 10:58 ] |
Tytuł: | |
Czyli robisz tanka, a jaki tradeskill proponujesz? chyba alchemia/herbalism ? |
Autor: | Mark24 [ 7 gru 2004, 11:02 ] |
Tytuł: | |
chyba tak... zresztą sądzę, że alchemików będzie od cholery niedługo, ja mam poważne opory w skillowanie blacksmithingu bo nie widzę sensu.. ewentualnie engeenering, ale szczerze mówiąc nie oglądałem co tam jest ciekawego - mozliwe, że są jakieś uzyteczna zabawki. |
Autor: | Bylek [ 7 gru 2004, 16:14 ] |
Tytuł: | |
protection: shield specialization 5/5 improved shield block 3/3 anticipation 5/5 iron will 5/5 toughness 5/5 improved revenge 3/3 concusion blow 1/1 improved shield bash 2/2 improved shield wall 2/2 fury: cruelty 5/5 unbridled wrath 5/5 arms: deflection 5/5 no i tu mam dylemat co zrobic z 5 punktami, korci mnie tactical mastery ale i tak większość czasu będę w defensive stance albo improved demoralizing shout dla lepszego debufa ataku. Na początku też szedłem w arms i fury kompletnie olewając protection ale jak dostałem w rzope od paladynów kilka razy to przerobiłem się na protection i teraz palowie mają problem hehe |
Autor: | Kaczy [ 7 gru 2004, 18:46 ] |
Tytuł: | |
Czyli co, zdecydowanie jednak tarcza?Bez niej nie da rady?;[ |
Autor: | Bylek [ 7 gru 2004, 19:10 ] |
Tytuł: | |
powiem tak Jeśli chcesz mieć jakąkolwiek szansę na wygranie z palem to tarcza = must have.Używałem dual wielda i dmg jest zajefajny ale na pala to nie dziala =/ |
Autor: | MoPs [ 7 gru 2004, 20:10 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): (...), co bardziej chamsy w momencie zrobienia owieczki potrafią sobie usiąść i wyhealować się na maxa wypić coś na manę itp... :/
WTF wprowadzili jedzenie w czasie walki ? |
Autor: | Khebeln [ 7 gru 2004, 23:59 ] |
Tytuł: | |
Heh byś sie zdziwił, poprostu gubi agrro. |
Autor: | Ramon [ 8 gru 2004, 03:13 ] |
Tytuł: | |
W nowym patchu poprawiono troche warriora: Defensive Stance has been improved to hold aggro more effectively. Taunt: removed rage cost and global cooldown. |
Autor: | Mark24 [ 8 gru 2004, 08:57 ] |
Tytuł: | |
dokładnie mag robi owieczkę, która trwa kilkadziesiąt sekund, siada sobie spokojnie na dupie i pije soczki czy coś tam je. W tym czasie (będąc owieczką) nie mogę go nawet targetnąć)... Bylek jaki się liczy delay przy dual wield? Tzn. co ile będę uderzał i robił interrupty magowi jeżeli będę miał np. 2x sword o delay 1.5s? Bardzo fajnie się tankuje w defencive stance. Utrzymanie agroo to żaden problem. Nie rozumiem tylko dlaczego ten okrzyk który agruje na ciebie kilka mobów (wszystkie, czy do 6 nie pamiętam muszę doczytać) można uzyć raz na 10min... |
Autor: | Kaczy [ 10 gru 2004, 16:45 ] |
Tytuł: | |
A co myslicie o takiej kombinacji? Arms Talents (28 points) # Deflection - 5/5 points Increases your Parry chance by 5%. # Improved Rend - 3/3 points Increases the bleed damage done by your Rend ability by 35%. # Tactical Mastery - 5/5 points You retain up to 25 of your rage points when you change stances. # Anger Management - 1/1 point Increases the time required for your Rage to decay while out of combat by 30%. # Deep Wounds - 3/3 points Your critical strikes cause the opponent to bleed, dealing 60% of your melee weapon's average damage over 12 seconds. # Two-Handed Weapon Specialization - 5/5 points Increases the damage you deal with two-handed weapons melee weapons by 5%. # Mace Specialization - 5/5 points Gives you a 6% chance to stun your target for 3 seconds with a mace. # Improved Hamstring - 1/2 point Increases the movement slow effect of your Hamstring ability by 10%. Fury Talents (10 points) # Cruelty - 5/5 points Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%. # Unbridled Wrath - 5/5 points Gives you a 40% chance to generate an additional Rage point when you deal melee damage. Protection Talents (13 points) # Anticipation - 5/5 points Increases your Defense skill by 10. # Toughness - 3/5 points Increases your armor value from items by 6%. # Iron Will - 5/5 points Increases your chance to resist stun and charm effects by 15%. |
Autor: | Storm [ 10 gru 2004, 17:05 ] |
Tytuł: | |
imo to mozesz w tym buildzie olac Wrath zupelnie. Wrath jest w porzadku jak masz male szanse na szybkie zbudowanie rage bo zadajesz slabszy dmg. Przy buildzie ktory ewidentnie jest DD rage z mojego doswiadczenia rosnie bardzo szybko. Zwlaszcza ze masz jeszcze jeszcze talenty na zwiekszenie szansy na krytyka. Ja na Twoim miejscu olalbym Wrath totalnie zwlaszcza ze to tylko 1 pt rage i to niepewny a dolozyl do overpower (idealne vs rogue i wiem ze w OB critowalem bardzo czesto z overpowera), moze hamstring, moze sweeping strikes chociaz koszt rage jest duzy to jednak zwieksza sie szansa na krita przy duzych grupach znowu bo masz nawet do 5 uderzen a wiec szansa na odbudowanie rage bardzo szybko jest duza i imo warto inwestnac w tego skilla. No i jak juz DD to bez MS sie nie obedzie |
Autor: | Kaczy [ 10 gru 2004, 17:19 ] |
Tytuł: | |
No to po drobnym przemontowaniu wygladalo by to tak.... Chwilke, blad Prawidlowy... Arms Talents (35 points) # Deflection - 5/5 points Increases your Parry chance by 5%. # Improved Rend - 3/3 points Increases the bleed damage done by your Rend ability by 35%. # Tactical Mastery - 5/5 points You retain up to 25 of your rage points when you change stances. # Anger Management - 1/1 point Increases the time required for your Rage to decay while out of combat by 30%. # Deep Wounds - 3/3 points Your critical strikes cause the opponent to bleed, dealing 60% of your melee weapon's average damage over 12 seconds. # Improved Overpower - 2/2 points Increases the critical strike chance of your Overpower ability by 50%. # Two-Handed Weapon Specialization - 5/5 points Increases the damage you deal with two-handed weapons melee weapons by 5%. # Impale - 2/2 points Increases the critical strike damage done by your abilities in Battle, Defensive, and Berserker stance by 20%. # Mace Specialization - 5/5 points Gives you a 6% chance to stun your target for 3 seconds with a mace. # Sweeping Strikes - 1/1 point You next 5 melee weapon swings strike an additional nearby opponent. # Improved Hamstring - 2/2 points Increases the movement slow effect of your Hamstring ability by 20%. # Mortal Strike - 1/1 point A vicious strike that deals 200% weapon damage and wounds the target, reducing the effectiveness of any healing by 50% for 10 seconds. Fury Talents (5 points) # Cruelty - 5/5 points Increases your chance to get a critical strike with melee weapons by 5%. Protection Talents (11 points) # Anticipation - 5/5 points Increases your Defense skill by 10. # Toughness - 5/5 points Increases your armor value from items by 10%. # Iron Will - 1/5 point Increases your chance to resist stun and charm effects by 3%. |
Autor: | Storm [ 10 gru 2004, 17:25 ] |
Tytuł: | |
A tak w ogole to w ogole nie rbalem pod uwage w swoim buildzie iron will w polaczeniu z +25 resist na stuna z racial traits Orkow to by byl w miare dobry counter na rogue... ale znowu 10 punktow w piz.. a juz nie mam od siebie z czego odejmowac Z reszta sam sie nie moge zdecydowac czy rozwijac bardziej arms czy fury :/ Ja sam ide kompletnie w DD olewajac prot ale teraz mnie znowu to Iron will zainteresowalo /edit jakies bzdury na poczatku popisalem |
Autor: | Mark24 [ 12 gru 2004, 14:27 ] |
Tytuł: | |
budowanie rage jako damage dealer jest trochę wkurzające. Warrior ma skopane miss rate - 3 razy miss + pary to standard :/ Jeszcze dzisiaj sobie przebudowuję talenty na protection bo mnie już wkurwia ten damage dealer który co drugi cios na lepszym mobku robi miss. |
Autor: | SharG [ 12 gru 2004, 14:56 ] |
Tytuł: | |
a powiedzcie mi - to prawda ze wojownik ssie w pvp??? |
Autor: | Xanth [ 12 gru 2004, 16:12 ] |
Tytuł: | |
SharG napisał(a): a powiedzcie mi - to prawda ze wojownik ssie w pvp???
Kazda klasa ssie w pvp, bo na kazdego jest jakis hak... X. |
Strona 1 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |