MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
osławiony speedhack https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=45&t=9990 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Mark24 [ 7 gru 2004, 14:05 ] |
Tytuł: | osławiony speedhack |
http://www.rpgexpert.com/3417.html jak widać to nie jest zaden zewnętrzny program czy inny shit tylko najzwyklejszy bug w grze. Chociaż z drugiej strony nie rozumiem dlaczego go jeszcze nie usunęli bo wiadomo o nim od OB podobno. Odważni niech wypróbują |
Autor: | Zematis [ 7 gru 2004, 14:17 ] |
Tytuł: | |
Speed hack za ktory rozdawali bany to ten program: http://www.danidoo.bizland.com/snarg/WoW_Speedhack.zip Z tego co sie orientuje, przyspiesza system clock i w ten sposob oszukuje server... |
Autor: | Pieszczoch [ 7 gru 2004, 14:22 ] |
Tytuł: | |
Czyli z tego co rozumiem speed (i napewno tez wiele innych rzeczy) jest client side? |
Autor: | Mark24 [ 7 gru 2004, 14:29 ] |
Tytuł: | |
you sure bo to zwykły programik do tego płatny i legalny do przyspieszania/spowalniania gier? wypróbuje go dzisiaj w NFS, to jest na pewno bezpieczne i tylko client side |
Autor: | Zematis [ 7 gru 2004, 14:30 ] |
Tytuł: | |
Tia, ale dzialal nie tylko w WoW hehe |
Autor: | fAtkOs [ 7 gru 2004, 14:36 ] |
Tytuł: | |
na forum blizz byl niedawno filmik zrobiony przez kolosi pokazujacy tego hacka - jak znajde linka to zapodam heh blizz skasowla ten topick |
Autor: | Mark24 [ 7 gru 2004, 14:39 ] |
Tytuł: | |
banują postać czy konto? |
Autor: | Pieszczoch [ 7 gru 2004, 14:40 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): banują postać czy konto?
Oczywiscie ze konto. |
Autor: | Mark24 [ 7 gru 2004, 14:49 ] |
Tytuł: | |
wiesz po FFXI niczego nie można być pewnym |
Autor: | Peonz0r [ 7 gru 2004, 14:54 ] |
Tytuł: | |
Ze speedhackami jest jeden pain in the ass... praktycznie nie mozna ich wyeliminowac ze strony servera. Ew. banowa zlapanych na goraco userow. Po prostu bardzo latwo mozna nie ze swojej winy zasymulowac speedhack, ktory zostanie w takie sposob zrozumiany przez soft na srerwie. Wystarczy miec "wtyke" + skok pingu z lagiem i bum. Speedhack jak nic. |
Autor: | Pieszczoch [ 7 gru 2004, 15:02 ] |
Tytuł: | |
A nie mogliby tego rozwiazac jak np. w AO czy AC2? Jest pewna synchronizacja miedzy clientem a serwerem ale pojawia sie tez czesto znienawidzony rubberbanding |
Autor: | Mark24 [ 7 gru 2004, 15:10 ] |
Tytuł: | |
btw. to przyspiesza tylko prędkość poruszania się czy prędkość ataku też? (chodzi o delay broni?) |
Autor: | Peonz0r [ 7 gru 2004, 15:12 ] |
Tytuł: | |
No synchronizacja to jedyny efektowny i efektywny sposob. Ale i wowczas system bardzo latwo oszukac... mimo, ze zadnego softu nie uzywasz. Podobny syfek z synchronizacja jest na srwerach Q2. No i bardzo czesto sie zdarza, ze podczas zbyt duzego obciazenia serwera (4 vs 4 + kilku obserwatorow) po prostu kickuj 90% ludzi za speedhacking. To dziala, ale potrzebny jest na tyle silny server, ktory w 100% bylby nie do obciazenia. |
Autor: | Zematis [ 7 gru 2004, 15:13 ] |
Tytuł: | |
blizzhackers.com idz sobie tam poczytaj... |
Autor: | Pieszczoch [ 7 gru 2004, 15:20 ] |
Tytuł: | |
Potezny serwer to zaden problem, Blizzard/Vivendi juz tak natrzepali kase ze starczy im funduszy na start nowego projektu. Juz nie wspomne ile fileplanet zarobil. Jestem tylko ciekaw czy serwery WoW to sa juz prawie najwieksze giganty czy poszli na inny sposob postawienia wiecej serwerow ale za to mniejszych. |
Autor: | MoPs [ 7 gru 2004, 18:25 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): btw. to przyspiesza tylko prędkość poruszania się czy prędkość ataku też?
(chodzi o delay broni?) W zasadzie każdą czynność od której uzależniony jest timer, czyli np. pod wodą też giniesz |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |