Poziomka napisał(a):
gruby a nie lepiej opchnac lance za okolo 28m..i kupic orcish pole axe taka jak ja mialem tyle ze np +6 ?
co z tego ze mniejszy dmg o kilka pkt..ale za to masz wideblow...
IMHO nie ma sensu - critical to rownie dobry SA jak wideblow.
Szansa jest mala (ok. 12% PRZY KAZDYM KRYTYKU) ale jak ktos pisal dziala na wszystkie moby czyli im wiecej bijesz na raz, tym wieksza szansa na criticala i co za tym idzie na odpalenie SA - ja bym nie kombinowal z orcish ktora dopiero przy +8 ma takie pattack jak +3 lance a kosztuje chore pieniadze.
Z jednego tylko trzeba sobie zdac sprawe - ze sciagajac moby "do rogu" nie da sie i tak walic wszystkich na raz bo niektore "nachodza na gracza" wtedy (testowalem sciagajac po 5-8 mobow i zawsze 1-2 mi sie zle ustawialy)... ale jest to do dopracowania (generalnei opanowanie polearmu zajmuje troche czasu ale po 2-3 zmianiach pozycji zawsze zlapiesz wszystkie moby w zasieg nawet bez wideblow).
Co do pozostalych SA.
Longblow przydaje sie tylko w duzej pole party - grajac z 3+ grubymi orkami/dorfami nie da sie ustawic tak zeby kazdy walil kazdego moba chyba wlasnie ze ma longblow (on sie wtedy bardziej przydawal niz wideblow). Ale w takich party zazwyczaj wszyscy chca ludzi z critical SA bo wtedy jest szansa trzymania mobow praktycznie 80% w stunie.
Anger natomiast jest TOTALNIE unslees przy broni powyzej B grade.
On dodawal o ile pamietam nie do bazowego pattack broni te 30 tylko do overal pattack.
Na moim dorfie dawalo to MNIEJ niz podniesienie STR o 1 (STR mi podnosilo o 32 a anger o 30) a powodowalo strate 600+ HP (-1 con ok 130 HP).
IMHO to SA jest zupelnie chybione tak samo jak Empower dla Homunkulusa.
Sylvian napisał(a):
Ponadto nie widzę sensu brania crit. stun bo on nic nie wnosi - szybciej mobów nie będę zabijał a healera i tak potrzbuje więc na grzyba mi takie SA? A tak z Anger mam namiastkę A grade'owej broni (jak się nie sprawdzi to pozbędę sie SA i tyle - albo inaczej sprzedam pozniej Lance po cenie czystej)
Wnosi.
Nawet maja healera na walkerze z opcja "autosleep" bedziesz mial coraz wieksze problemy z biciem wielu mobow na raz - po prostu healer nie bedzie wyrabial z mana.
Ja mam zalozone na healera +4MEN i mimo to w dungach na 63 bije 3-4 green/white moby na raz bo inaczej musze miec down na MP healera.
Jesli cos redukuje dmg ktore TY ZBIERASZ to praktycznie to samo jakbys szybciej zabijal (taki sam efekt masz - ze healer za Toba "nadaza").