mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 354 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 700
Dołączył(a): 26.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2005, 15:37 
Cytuj  
Heh ja jestem zadowolony:D lethal Blow(1 shoot kill)+Bluff czy cos takiego...mob,player traci moj widok,dostaje stuna:D


_________________
B A R T Z
Obrazek
79Ghost Hunter/78Saggitarius

*****

Posty: 2204
Dołączył(a): 10.07.2004
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2005, 15:55 
Cytuj  
Itachii napisał(a):
Heh ja jestem zadowolony:D lethal Blow(1 shoot kill)+Bluff czy cos takiego...mob,player traci moj widok,dostaje stuna:D

widok... lol
Po prostu stun + deselect postaci. IMO przegiety skill w PvP, gdy będzie spore zamieszanie raczej ciężko jest zaznaczyć biegającą osobę, ba nawet można nie zauważyć ze nie mamy już jej na celowniku...


_________________
Sylvian's Chronicles
Beta Counters »
Obrazek

**

Posty: 263
Dołączył(a): 27.01.2005
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2005, 20:30 
Cytuj  
Może jest coś nowego dla Warsmitha ??? Może ktoś coś wyczytał ??


_________________
Bartz:
Joli - lvl 40 Warsmith
ShiningStar - lvl 41 Shillen Elder

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2005, 21:35 
Cytuj  
na pts ponoc jakis lucznik zabil raid bossa pomniejszego jednym strzalem z letahla.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***

Posty: 700
Dołączył(a): 26.11.2004
Offline
PostNapisane: 26 wrz 2005, 21:39 
Cytuj  
To byl AW, nie lucznik:D


_________________
B A R T Z
Obrazek
79Ghost Hunter/78Saggitarius

***

Posty: 909
Dołączył(a): 8.04.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2005, 11:43 
Cytuj  
Właśnie nasunął mi się kolejny wniosek dotyczący enchantowania skilli.
Biorąc pod uwagę, że ścieżki enchantowania dla Songów i Dance'ów to Time i MP cost, może pojawić się prolem z synchronizacją.

Po pierwsze:
BD i SwS mogą mieć inny czas trwania Dance'ow i Song'ów, a co za tym idzie przez brak synchronizacji zwiększy się zużycie MP.
Po drugie:
Poszczególne Dances i Songs mogą mieć różny level enchantowania i różną ścieżkę enchantowania (time vs. mp cost).

Wybór poszczególnych ścieżek też będzie sprawiał trudności.
Sam nie wiem co wybiorę. W większości przypadków lepszy będzie MP Cost - za jednym wyjątkiem - olimpiady (pojedynki z tego co pamiętam trwają 3 minuty). Choć to akurat pieśń przyszłości - do Itachiego troooochę mi brakuje. ;)

Wygodniejszy jest Time, ale pod względem wydajności w PvP i PvE lepszy jest MP cost.
Dzięki temu będę mógł więcej wytańczyć - w szczególności, gdy w party nie będzie SwS. :P

*****

Posty: 2204
Dołączył(a): 10.07.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2005, 11:51 
Cytuj  
Jeśli wydłużenie czasu trwania nie pociągnie za sobą wzrostu kosztu rzucenia dance/song to tak naprawdę na jedno wychodzi - z przewagą na time, bo rzadziej będziesz rzucał co ułatwia życie. No i jak wspomniałeś na olimpiadzie jak znalazł.

Tylko mała uwaga: enchantowanie obejmuje tylko *3th proffesison skille, także raczej nie będzie z tym problemu ;)

*bazując na tych informacjach, które mamy do tej pory.


_________________
Sylvian's Chronicles
Beta Counters »
Obrazek

***

Posty: 909
Dołączył(a): 8.04.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2005, 12:05 
Cytuj  
Akurat to nie do końca jest jasne - czy wszyscy będą mogli enchantować skille czy tylko po trzeciej zmianie profesji.

Sam nie wiem, jak to do końca rozumieć:
"5.1.2 3rd Job Change
Players who have reached level 76 may undergo the 3rd job change. Players who have undergone the 3rd job change have, compared to before, stronger skills. and can learn diverse new skills. Already acquired skills can be enchanted through a specific skill."

A potem to:
"6.1 Skill Enchants
One of the new features is the ability to enchant skills.
The difference between enchanting a skill and levelling a skill through a trainer are the following."

I to:
"6.1.3 Number of possible enchants are not limited by level
A character at any level can enchant their skill to the maximum limit."

Nie jest to do końca jednoznaczne i mówiąc szczerze nie wiem co mam o tym myśleć.

Ale możliwe, że masz rację, Sylv.
Tak czy owak problem z synchronizacją pozostaje.

I osobiście wolałbym rzucać np:
- 4-5 Dance'ów co 2 minuty (Fire, Warrior, Fury I 1-2 dodatkowe w zależności od sytuacji. np bardziej defensywne przydatne w PvP Vampire, Earth, Aqua Guard)
niż
- 3 co 4 minuty (Fire, Warrior, Fury).

*

Posty: 126
Dołączył(a): 8.12.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2005, 15:21 
Cytuj  
Sylvian napisał(a):
Tylko mała uwaga: enchantowanie obejmuje tylko *3th proffesison skille, także raczej nie będzie z tym problemu ;)

*bazując na tych informacjach, które mamy do tej pory.


Tłumaczenie z koreańskiego - nie moje :D
wg tego tyczy się to wszystkich skilli ale dostępne [enchantowanie] dopiero z 3 profesją

Skill Enchants
One of the new features is the ability to enchant skills. The difference between enchanting a skill and levelling a skill through a trainer are the following:
Enchanting enhances the skill without compromise.
When a player levels a skill through a trainer, both the power of the skill and its MP cost increase. With enchanting, there will be no compromise such as rise in MP cost.
Skill effect to be enchanted are selectable
A skill can be enchanted in different ways. For example, with Deadly Blow, the player is able to choose to enchant for reduced MP cost or reduced refresh time. However, the branch of skill effect that is enchanted will be chosen with the first enchant, and the player cannot mix enchant branches.
Number of possible enchants are not limited by level
A character at any level can enchant their skill to the maximum limit.
Cost of a skill enchant is XP, SP and 'Titan's Secret Scroll'.
Titan's Secret Scroll is only needed with the first enchant. Sucessing enchants use only Xp and SP. If the character lacks the XP or SP at his/her level needed to enchant, s/he will be unable to do so. FOr example, a character at level 76 and 0.0% will not be able to enchant a skill due to lack of needed XP. (note: in other words, you cannot delevel by enchanting)
Chance to Fail
Skill enchants have a chance of failing. Success or fail is determined at every enchant and if it fails, the skill is returned to its pre-enchant state. For example, if the player enchants Deadly blow to +2 and then fails at +3, the skill will be returned to +0.


_________________
Kurga

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2005, 16:01 
Cytuj  
enchant skilli to jak blessed overenchant i pewnie beda skille +1 - +4 ale wyzej ciezko, nie tylko sp ale i exp jest potrzebny o kosztach nie wiadomo ale mysle ze nie bedzie to 50k xp 5k sp .
Itachii moze i AW jeden czort wazne ze lucznik dostal prawie identyczny skill tylko ze moze cie walnac z odleglosci kilkuset metrow :) odbiec jak nie wyjdzie i prubowac znowu MIOD dla mego SR :D . Co do enchantow skilli to dla mnie podstawa VS zmniejszyc koszt many, burst shoot (obszarowka) i tu nie wiem bo jesli by mnie to kosztowalo malo many mozna by chodzie na aoe party jako aoe dd ale damage jest niewielki bo na 75 cos ponad 1.2k drugim wyjsciem do zwiekszenie damage ale wtedy many bedzie malo... Jesli chodzi o solowanie no to heal (albo zuzycie many albo sila heala zalezy co lepiej wyjdzie) no i pytanie czy te skille z 76 lvl tez mozna levelowac.

btw tak se mysle taki archer na 76 lvl z jakims bowem z quick recovery i takim lethal shotem....


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 paź 2005, 11:35 
Cytuj  
Powoli doczytuje sie co bedzie dawal hero status.
Turniej raz na miesiac (super - bo mowilo sie ze co 2 tygodnie bedzie a to IMHO za czesto).
Lepsza bron (np. 581 patk ma S bow a hero ma ponoc 614).
Ehh.... jeszcze tylko 9 lev, full S crafty i daje ognia :D


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

***

Posty: 909
Dołączył(a): 8.04.2004
Offline
PostNapisane: 7 paź 2005, 15:38 
Cytuj  
Coś dla Sylviana. ;) Skacz Sylviana do góry z radości. :P

Choć poniżej zamieszczam skille dla Warsmitha, to podejrzewam, że Bounty Hunter będzie miał podobne. :)


Maestro (Warsmith)

* Health [76]: Increases resistance against Poison and Bleed
* Armor Crush [77]: Launches a strong attack at the expense of player's HP. Puts the enemy in a shocked state of decreased p.def. Must be equipped with 2H weapon or blunt. Chance of overhit. Power 1973.
* Riposte Stance [77]: Reflects enemy's attack using weapon. Half of received damage is reflected. Chance of reflecting debuffs back onto the enemy. Player's movement speed and accuracy is reduced. Continuously drains MP.
* Parry Stance [78]: Blocks enemy's attack using weapon. P.def and M.def increases while movement speed and accuracy decreases. Continuously drains MP.
* Earthquake [78]: Launches a strong attack at surrounding enemies at the expense of player's HP enabling great damage. Chance of overhit. Must be used with polearm.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 7 paź 2005, 15:49 
Cytuj  
ta sylvek bedzie mial to:
Kod:
Fortune Seeker (Bounty Hunter)

    * Health (76): Increases resistance against Poison and Bleed
    * Spoil Crush (76): Simultaneously spoils and damages the enemy. Power 1283. Must be equipped with a blunt.
    * Armor Crush (77): Launches a strong attack at the expense of player's HP. Puts the enemy in a shocked state of decreased p.def. Must be equipped with a blunt. Chance of overhit. Power 1973.
    * Riposte Stance (77): Reflects enemy's attack using weapon. Half of received damage is reflected. Chance of reflecting debuffs back onto the enemy. Player's movement speed and accuracy is reduced. Continuously drains MP.


a to link gdzie skille sa uzupelniane na biezaco
http://l2guru.com/forum/showthread.php?t=8642

tak tylko wrzuce SR
Kod:
    * Lethal Shot (76):Launches a strong attack at enemy's weak point. Chance of lethal attack. Chance of great damage. Chance of overhit. Must be equipped with a bow.
      (note: chance of reducing enemy's hp to 0 at a very low success rate)
    * Hamstring Shot (77): Launches an attack that damages and slows the enemy. Must be used with a bow.
    * Focus Skill Mastery (78):Increases chance of superior skills. Continuously drains MP.
      (note: At this time it's completely unclear how this skill works. According to a Windrider it didn't seem to improve skill success rate nor skill damage.)
    * Evade Shot (78): Increases player's evasion while damaging the enemy. Must be equipped with bow. Chance of overhit.
      (note: Increases evasion by 8 for about 20 seconds)


Hamstring shot, Lethal shot (z wlaczonym Focus skill mastery) pa pa all melee class.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***

Posty: 519
Dołączył(a): 22.07.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2005, 16:05 
Cytuj  
No powiedzmy z tym pa,pa.......


_________________
Tavael- Sword Muse- Lionna
Clan Insomnia
SM 77/59 lvl Necro

***

Posty: 909
Dołączył(a): 8.04.2004
Offline
PostNapisane: 7 paź 2005, 19:04 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
Hamstring shot, Lethal shot (z wlaczonym Focus skill mastery) pa pa all melee class.


Jak to fajnie, że BD będąc teoretycznie melee class najmocniejsze skille ma range - czary. ;)

BTW: Melee klasy, które nie posiadały żadnych czarów już od dawna słyszą papa od łuczników. :]

Pamiętam, jak Kurga z Sylvianem ganiali takiego jednego łucznika na Arenie i zadali im w sumie 0 damage. :]
Wyglądało to zabawnie z boku, ale na pewno nie było zabawne dla zainteresowanych. :]

Całkowicie inna sprawa, że nie ma gwarancji, że skill "wejdzie" - cały czas jest mowa o szansie.
Biorąc pod uwagę, jak często w PvP wchodzą wszelkie skille z inicjowanymi obrażeniami (Sting, Stunt z broni, PBD etc.) nie cieszyłbym się zawczasu.

Ponadto czytając opisy C4 można dojść do wrażenia, że celem end game jest głównie PvP we wszelkiej postaci,
Czytając opisy skilli i szerzące się plotki (zmniejszenie bonusów z accumena i ogólnie zmniejszenie szybkości rzucania czarów nukerów, dodanie setów zwiększających odporność na Sleep, Root etc) można dojść do prostego wniosku, że devs dążą do zbalansowania wszystkich klas.

Co z tego wyjdzie dowiemy się, jak pojawi się C4.
Póki co wszelkie rozważania to tylko spekulacje.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 7 paź 2005, 21:18 
Cytuj  
Ethan zgadza sie ja tylko mowie pod katem c4 i tych 2 skilli, 1 skill ktory gdy wejdzie z opisow na dzis ma sprowadzic hp do 0 i 2 skill ktory zwieksza succes rate skilli. A jak bedzie zobaczymy za miesiac :D


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***

Posty: 519
Dołączył(a): 22.07.2005
Offline
PostNapisane: 7 paź 2005, 23:18 
Cytuj  
Nie mam doświadczenia może ale często "na kwitach" coś wygląda bosko itd...a potem jek zawodu słychać. I tego łucznikom życzę......


_________________
Tavael- Sword Muse- Lionna
Clan Insomnia
SM 77/59 lvl Necro

*

Posty: 55
Dołączył(a): 2.06.2004
Offline
PostNapisane: 12 paź 2005, 10:33 
Cytuj  
coś wiadomo o stiderach?

jakies skile dla nich, używanie ss? moze wreszcei star bedzie oddawal swoją siłe jeżdzcowi?

any info?

*****

Posty: 2004
Dołączył(a): 29.03.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2005, 12:46 
Cytuj  
Jak ktoś nei doczytal sie w nowosciach o c4 to party będzie moglo sie skladac z 12osób max

*****

Posty: 2204
Dołączył(a): 10.07.2004
Offline
PostNapisane: 13 paź 2005, 12:57 
Cytuj  
montezuma napisał(a):
Jak ktoś nei doczytal sie w nowosciach o c4 to party będzie moglo sie skladac z 12osób max

A jak ktoś nie doczytał to będą nowe skille.
A jak ktoś nie doczytał to ....

Pomyśl zanim coś napiszesz please. Bo wypowiedź ni z gruszki ni z pietruszki, do niczego się nie odnosi, bo nowych rzeczy będzie sporo i jednak zakładamy, że jak ktoś się wypowiada to 'doczytał'.... right?


_________________
Sylvian's Chronicles
Beta Counters »
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 354 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.