Na liście poprawek z ostatniego maintenance znalazłe ciekawą poprawkę:
Kod:
When a non-chaotic player dies and drops an item, it has been changed so that the player’s party members or clan members have priority to pick up the item for 15 seconds. The time for item looting is 2 to 15 seconds after the drop. This is not applied to items dropped by chaotic characters.
To fajna rzecz w przypadku grup normalnych graczy.
Praktycznie nie ma możliwości stracenia itemu jeśli ginie się pierwszemu, a nasi współgracze nie są pierdołami.
Szkoda, że tego nie ma od dawna, bo dawno temu kiedy dropnąłem Zubei Gaiters i Zubei Helm, moim współgracze mieliby czas by je podnieść.
A tak wzbogacił się chiński farmer.
Ta poprawka ma jednak jedno, ale: oznacza, że jeśli grupa strainowanych botów ma więcej niż jednego lootera w grupie, praktycznie nie ma możliwości zebrania po nich dropów.
Za wyjątkiem przypadku, gdy padną wszystkie, a ostatnie nielootujące postacie dropną jakieś itemy.
Na przykłąd healerzy/ bufferzy, którzy zazwyczaj giną w pierwszej kolejności.
BLadeDancer ginie w następnej.