mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 12:51 
Cytuj  
Nach, przesadzacie. L2 US wcale takiego złego supportu nie ma, kiedyś tak myślałem, potem przyszedł czas na WoW'a i już wiem, że support ncsoftu wcale taki zły nie jest xD.

Nawet czasami da się z gm'ami pogadać całkiem rozsądnie. Przynajmniej się dało za czasów c1, chociaż i teraz mam całkiem ok wrażenia.

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 12:57 
Cytuj  
Gralem w WoW na serwerach US, support mieli GENIALNY, NA NCSoft moze tylko pozazdroscic... Szybkie i konkretne odpowiedzi na maile, GM-i dobrze znajacy sie na rzeczy i bardzo mili (az screeny porobilem z romowy rofl ^^) niestety juz bylem zarazony Lineagowym bakcylem :)

PS.
"brb, Im talking with GM"


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire


Ostatnio edytowano 21 kwi 2006, 12:58 przez pooma, łącznie edytowano 1 raz
*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 12:58 
Cytuj  
Poziomka napisał(a):
Tyle ze taki mmorpg to nie jest raczej firma np robiaca strony www, czy projektujaca cokolwiek..Nie wiem czy im zalezy tak bardzo na pojedynczym kliencie.
Z tego co wiemy NC banuje setki, tysiace acc- wiec idac twoim tokiem rozumowania...likwiduja swoich klientow - przeciez mogliby tego nie robic, i czerpac jeszce wiecej i wiecej kasy.
Pojedynczy przypadek dla Molocha nic nie znaczy...nie odczuja nawet tego ze zrezygnujesz ze wzgledu na fakt iz odmowili Ci pomocy..


Zapominasz, że tam też pracują ludzie a nie roboty. Co z tego że z punktu widzenia całej "korporacji" 1 klient jest gówno wart kiedy tak naprawdę liczy się to jaki stosunek do klienta ma Q&A team. A z tego, co zauważyłem ten z L2 NA wcale nie jest taki fatalny.

Owszem spora opieszałość, jeżeli idzie o boty itp, ale pokaż mi mmo gdzie czegoś takiego nie ma.

Edit:
pooma napisał(a):
Gralem w WoW na serwerach US, support mieli GENIALNY, NA NCSoft moze tylko pozazdroscic... Szybkie i konkretne odpowiedzi na maile, GM-i dobrze znajacy sie na rzeczy i bardzo mili (az screeny porobilem z romowy rofl ^^) niestety juz bylem zarazony Lineagowym bakcylem :)



To widać graliśmy w dwie różne gry, bo ja ani razu w wow'ie nie zetknąłem się z pomocnym supportem. Owszem robią, co do niech należy (jak ich odpowiednio długo o to męczyć), ale za grosz uprzejmości ani zapału do pracy nie wyczułem. Do tego dochodzą ciągłe kłamstwa i przeinaczenia i negowanie istnienia jakichkolwiek problemów w momencie, kiedy one są widoczne gołym okiem...


Ostatnio edytowano 21 kwi 2006, 13:02 przez Goatus, łącznie edytowano 1 raz
*****

Posty: 2204
Dołączył(a): 10.07.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 12:58 
Cytuj  
To jak firma powinna reagowac to ja wiem ;) Szególnie gdy w grę wchodzi możliwość długotrwałego kozystania z nich usług (abonament).

Anyway jesli chodzi o support związany z tego typu problemami - nigdy nie miałęm z tym problemów a zdarzało mi się pisać do nich kilkukrotnie (niekoniecznie w mojej sprawie :P).
Tylko GMi z pierwszego Tier'u to sierotki marysie (zresztą w każdej firmie tak jest - bo oni mają tylko za zadanie zbierać informacje i w miarę mozliwości głupie rzeczy zamykać na dzień dobry).

Prawda jest taka, że NC nie zdążyło napisac ani słowa a tu widzę płacz i lament, że "się im płaci i nic nie robią", srutututu... cierpliwość jest cnota ;)


_________________
Sylvian's Chronicles
Beta Counters »
Obrazek

***

Posty: 909
Dołączył(a): 8.04.2004
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 13:54 
Cytuj  
Poziomka napisał(a):
Tyle ze taki mmorpg to nie jest raczej firma np robiaca strony www, czy projektujaca cokolwiek..Nie wiem czy im zalezy tak bardzo na pojedynczym kliencie.
Z tego co wiemy NC banuje setki, tysiace acc- wiec idac twoim tokiem rozumowania...likwiduja swoich klientow - przeciez mogliby tego nie robic, i czerpac jeszce wiecej i wiecej kasy.


Mylisz się Poziom i to bardzo mocno.

Rodzaj działalności nie ma tu znaczenia. Nie ważne czy świadczy się powszechne usługi dla społeczeństwa czy też produkuje się bieliznę rozmairu XXL dla puszystych pań.
Dodatkowo L2 nie jest ani jedynym ani ostatnim produktem sprzedawanym przez NCSoft.
Co oznacza, że racjonalnymi działaniem jest dbaniem o zadowolenie klietna z obecnego produktu tak, aby przy następnej generacji produktów także wybrał ich grę.
W interesie każdej firmy jest dbanie o każdego klienta, nawet gdy stanowi on tylko malusieńki ułamek w ogólnej liczbie klientów.
Ponadto banowanie kont za świadome łamanie EULA nie ma nic wspólnego z przypadkowym (czytaj nieświadomym) wpisaniem numeru karty na nieodpowiednim koncie.
Ponadto pomijasz istnienie tzw. "poczty pantoflowej", która w krajach wysoko rozwiniętych stanowi obiekt badań, a nawet staje się częścią kampanii wspierającą sprzedaż produktu.

Dodatkowo nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że za pośrednictwem 6 osób jesteś w stanie dotrzeć do każdej osobie na świecie?
Czyli de facto wypowiedziane przez Ciebie słowa mogą trafić do prawie każdej osoby na świecie?
Oczywiście to tylko teoretyczna możliwość (choć empirycznie potwierdzona), ale pokazuje jaka jest siła czyjeś opinii.
W szczególności, gdy autor tej opinii jest uważany za wiarygodne źródło informacji.
Ponadto przy obecnym rozwoju środków masowego przekazu i komunikacji, kampania medialna (black PR) jednej osoby zniszczyła już nie jedną firmę.

Oczywiście to są tylko przykłady, ale pokazują siłe pojedynczego klienta w wysoko rozwiniętych gospodarkach.
Oczywiście Polska się do nich nie zalicza. :]


Poziomka napisał(a):
Dodatkowo kazdy wie ze nie mamy niestety duzego wyboru w Mmorpegach..jest raptem kilka tytulow ..z czego kazdy ma jakies wieksze plusy ale i minusy..L2 tez takie wady/zalety ma..
Nie bardzo jest w czym wybierac :>


Do wyboru jest mnóstwo gier. Ja sam, gdybym nie grał w L2 na dzień dobry, bez zastanowienia mógłbym wymienić kilka tytułów, w które bym zagrał.
MMORPG cierpią raczej na nadpodaż niż na brak wyboru.

***

Posty: 519
Dołączył(a): 22.07.2005
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 15:53 
Cytuj  
Popieram Ethan. Support jest z automatu: piszesz tu,tu,tu jest bot:names:..., a oni zbadamy,najlepiej kurwa daj IP operatora.Ale jak koles pojechał komuś za ostro to suspend miał za 10 minut.
NC ma super produkt, support wg.mnie jest do bani.


_________________
Tavael- Sword Muse- Lionna
Clan Insomnia
SM 77/59 lvl Necro

**

Posty: 458
Dołączył(a): 1.08.2005
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 16:43 
Cytuj  
Mialem problem na poczatku z aktywacja. Kupilem normalnie gre w pudelku wpisalem cdkey i jajco no to napisalem do NC i w ciagu 2 dni mi odpisali wyjasnili, poinstruowali i zaczelo smigac. Nie widze zadnych problemow z ich supportem. Jestem gleboko przekonany, ze narzekaja Ci, ktorzy w ogole nie korzystali tylko zaslyszeli badz Ci, ktorzy popelnili blad ze swojej winy.


Posty: 17
Dołączył(a): 14.04.2006
Offline
PostNapisane: 21 kwi 2006, 18:41 
Cytuj  
spoko , zobaczymy jak postopia w mojej sprawie ^^ wtedy ich ocenie >.>


Posty: 17
Dołączył(a): 14.04.2006
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2006, 11:30 
Cytuj  
Dzis dostalem meila od NCsoftu z taka trescia >.>

Response (Lance) 04/21/2006 08:55 PM
Hello xxxxxx,

Thank you for sending this in to us. I am escalating your ticket up to Code Reissues to further assist you with the 20-digit game time card. Someone will be in contact with you as soon as possible.

Take care.


no zobaczymy co dalej ^^

***
Avatar użytkownika

Posty: 865
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2006, 12:24 
Cytuj  
Ja mialem tylko raz kontakt z suportem, dodawalem swoj blog do fan site listing.

Wszystko ladnie zalatwili w ciagu 48h bezproblemowo.
Wiec mam mile wspomnienia. Dawanie nikow botow in game to niestety zawsze tylko: Dziekujemy, zajmiemy sie tym i bacznie bedziemy obserwowac :P


ScQ
Pewnie umozliwia Tobie ponownie uzycie kodu z zdrapki, albo aktywuja konto do L1 bo tam chyba w pierwszej kolejnosci wpisales ten numer


_________________
KISS - Keep It Simple, Stupid
http://gry-linux.blogspot.com/


Posty: 17
Dołączył(a): 14.04.2006
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2006, 12:48 
Cytuj  
malek69 napisał(a):
ScQ
Pewnie umozliwia Tobie ponownie uzycie kodu z zdrapki,



mam nadzieje >.> tylko ile ebde msuail na to czekac ^^

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2006, 15:51 
Cytuj  
Chyba raczej dadza nowy-lub wygeneruja nowy :>


Posty: 17
Dołączył(a): 14.04.2006
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2006, 18:31 
Cytuj  
no ok gram juz sobie elegandzko na bartz ^^
dostalem nowy Game Time Code :>
NCsoft jednak czasem jak chce to zrobi :P
mozna zamknac topic ^^

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 kwi 2006, 20:00 
Cytuj  
ScQ napisał(a):
mozna zamknac topic ^^


topic uwazam za zamkniety

:lol:


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2006, 08:27 
Cytuj  
Korzystajac z tematu opisze swoja przygode z Supportem.

Jako ze mialem formatowanie systemu, a bedac glupim nie mialem instalki do L2 powstal problem skad to sciagnac.
Oczywiscie pierwszym moim krokiem jak i kazdego chyba bylo skierowanie sie na strone Lineage2.com.
No i trafilem na 1 problem
-Limit jednoczesnych polaczen jest ustawiony na 250 - co powoduje ze ciagle ale to ciagle jest server full :)

No wiec wyslalem zapytanie do Supportu ze Chcialbym zaczca grac w lineage, ale niemoge sciagnac gry poniewaz server jest ciagle full.

No to support mi odpowiedzial i pomogl :>

-Wskazali mi link do strony Fileplanet gdzie moge zalozyc konto za free
- wskazali mi link skad moge sciagnac gre po rejestracji za free.

Tyle ze to to ja wiedzialem bez ich pomocy, ale problem z Fileplanet jest taki ze jesli nie placisz za acc, to transfer masz dupny, a mieszkajaca w Polsce mamy jeszce dupniejszy..
Dodatkowo majac darmowe acc na Fileplanecie nie mozesz uzywac 'resume' w programach ftp, i Ci nie wznowi transferu..
a Wytrwac 10-15++h z transferem 15-20KB bez zawieszki, rozlaczenia to jest sztuka.

czyli moge stwierdzic ze nie pomogli mi wcale :>

A przeciez wystarczyloby zwiekszyc np limit do 300-400 czy nawet 500 osob..
Przypomne tylko ze przy wejsciu C4 limit byl ustawiony na 10 tys..

ps2
Temat pomocnej dloni supportu zamknelem :>

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2006, 08:41 
Cytuj  
A nie prosciej bylo dac znac komus w wwa zeby ci skopiowal katalog L2 - jesli ciagle masz ten problem to daj PM - zwale na plytke DVD i podjedziesz sobie do mnie do roboty to odebrac.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

*****

Posty: 2204
Dołączył(a): 10.07.2004
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2006, 10:32 
Cytuj  
Poziom dokładnie - możemy ci to wypalić na DVD i po kłopocie.

PS. Na darmowym koncie FilePlanet ja 2,8GB klienta ściągałem 3h... a mam obecnie marniutkie łącze (512kb/s); resume działał (nie wiem jak teraz ale wątpię żeby coś się zmieniło w tym temacie). Zawsze jak ściągam coś z FP to włączam ściąganie + sklep L2 i ide kimać - rano wszystko gotowe ;)


_________________
Sylvian's Chronicles
Beta Counters »
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2006, 18:24 
Cytuj  
Ok moze teraz mi ktos pomoze nim skontaktuje sie z supportem raz jeszce.

Zaczne od przedstawienia po krotce sytuacji..

Mialem GF 4200 Ti 128 i 1gb ramu - L2 smigalo ladnie
Pozniej na krotki czas dostalem radeona 9700 pro, ale niestety zasilacz padal, wiec wrocilem z powrotem do GF...( w miedzy czasie co jest oczywiste zmienialem stery z Nvidi na ATI..
Po dolozeniu 1 kostki ramu (1.5GB) i powrocie do sterow Nvidi i GF - L2 jest zdechle..czasem chodzi chwila i wywala, czasem przy logowaniu wywala ..normalnie porazka

Tutaj mam jakis jeden z errorow- nawet mysle ze taki jest caly czas, ale nie wiem o co biega


Cytuj:
OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1806 MHz with 1535MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 Ti 4200 AGP8X (Omega 1.6693) (Q) (6693)

Error setting display mode: CreateDevice failed (D3DERR_DEVICELOST). Please delete your Option.ini file if this error prevents you from starting the game.

History: UD3DRenderDevice::UnSetRes <- CreateDevice <- UD3DRenderDevice::SetRes <- WM_SIZE <- UWindowsViewport::ViewportWndProc <- WWindow::StaticProc <- UWindowsViewport::ViewportWndProc <- WWindow::StaticProc <- WM_SYSCOMMAND <- UWindowsViewport::ViewportWndProc <- WWindow::StaticProc <- UWindowsViewport::ViewportWndProc <- WWindow::StaticProc <- MessagePump <- MainLoop

Usiunelem ten Plik Option.ini, ale nie za wiele pomoglo, po jakims czasie spedzonym w grze znowu wywalilo...
ktos wie o co biega ?

***

Posty: 779
Dołączył(a): 28.07.2005
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2006, 18:43 
Cytuj  
Poziomka napisał(a):
Ok moze teraz mi ktos pomoze nim skontaktuje sie z supportem raz jeszce.

Zaczne od przedstawienia po krotce sytuacji..

Mialem GF 4200 Ti 128 i 1gb ramu - L2 smigalo ladnie
Pozniej na krotki czas dostalem radeona 9700 pro, ale niestety zasilacz padal, wiec wrocilem z powrotem do GF...( w miedzy czasie co jest oczywiste zmienialem stery z Nvidi na ATI..
Po dolozeniu 1 kostki ramu (1.5GB) i powrocie do sterow Nvidi i GF - L2 jest zdechle..czasem chodzi chwila i wywala, czasem przy logowaniu wywala ..normalnie porazka

Tutaj mam jakis jeden z errorow- nawet mysle ze taki jest caly czas, ale nie wiem o co biega


Cytuj:
OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1806 MHz with 1535MB RAM
Video: NVIDIA GeForce4 Ti 4200 AGP8X (Omega 1.6693) (Q) (6693)

Error setting display mode: CreateDevice failed (D3DERR_DEVICELOST). Please delete your Option.ini file if this error prevents you from starting the game.

History: UD3DRenderDevice::UnSetRes <- CreateDevice <- UD3DRenderDevice::SetRes <- WM_SIZE <- UWindowsViewport::ViewportWndProc <- WWindow::StaticProc <- UWindowsViewport::ViewportWndProc <- WWindow::StaticProc <- WM_SYSCOMMAND <- UWindowsViewport::ViewportWndProc <- WWindow::StaticProc <- UWindowsViewport::ViewportWndProc <- WWindow::StaticProc <- MessagePump <- MainLoop

Usiunelem ten Plik Option.ini, ale nie za wiele pomoglo, po jakims czasie spedzonym w grze znowu wywalilo...
ktos wie o co biega ?


Ja wiem oco biega:]
Mialem identyczny problem na starym kompie, pierw sprawdz sobie memtestem czy ramu nie masz uszkodzonego (troche ci to zajmie ale moze wykryc wadliwy ram wtedy go usun), eventualnie poprzemieniaj ram w slotach i przeczysc je.
Jak to nic nie da sprawdz jaka masz ustawiona pameic virtualna i ustaw ja na 2048-4096, pamietaj aby na dysku z l2 miec minimum 2.5gb wolnego miejsca, zalecane ejst 4.5gb wolnego miejsca.
Sprawdz tez obecne sterowniki jakei posiadasz, moga robic rozne wykrzaczenia.
Jakby to nie pomoglo to napisz, dam ci kilka innych rad co poradzic na "critical errory" :]


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2739
Dołączył(a): 20.06.2004
Offline
PostNapisane: 25 kwi 2006, 18:52 
Cytuj  
Ok po koleji: memtest to program czy komenda czy co- skad to wziasc?
na dysku gdzie mam l2 - mam ze 2.5GB wolnego miejsca ..
Wirtualna zwiekszal bede zaraz..
Sterowniki od karty graf mam najnowsze- ale testowalem ze starszymi trocke .
Lepiej od razu napisz o tych errorach bo wiem ze bede mial problemy, wiec sie przyda pewno..
Z gory dzieki..:>

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.