MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Raid na Zakena przymierza Eurolegends
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=46&t=12390
Strona 2 z 2

Autor:  Ethan [ 13 kwi 2005, 16:05 ]
Tytuł: 

Farmerzy znają wszystkie kruczki sztuczki w L2.
To my jesteśmy drętwi (w tym ja).

Uświadomiłem sobie to dopiero ostatnio po głębszej analizie zdarzenia podczas, którego straciłem 3.5 mln.

Strainował Nas farmer-red (stripped), wystarczyło go w czasie trainwowania zabić i byłoby po sprawie.
BTW. Wcześniej na naszych oczach zatłukł kolesia.
W trakcie przełączania się statusu z fioletowego (kiedy wiedział, że nikt się nie odważy go dotknąć) na czerwony - zdał itemy kumplom i wylogował się.
Za jakiś czas, gdy o nim zapomnieliśmy zalogował się i na naszych oczach zrobił traina.

Byłem w archer-pit party, co oznacza, że 2-3 shoty i byłby martwy.
Co najwyżej zdążyłby zagrować 3-4 moby, a z taką ilościa byle aoe sleeper sobie poradzi bez zgonu.

To może i nie moja wina (nie jestem łucznikiem), ale pokazuje jacy jesteśmy drętwi.
Jak ognia unikamy wszelkich konfliktów i problemów.
Przez to nie mamy szans na zdobycie doświadczenia, jak sobie radzić w takich sytuacjach.
A dla farmerów takie zdarzenia to norma i wykorzystują swoją doskonałą znajomość mechaniki gry na swoją korzyść.

Autor:  Sylvian [ 13 kwi 2005, 16:39 ]
Tytuł: 

Ethan napisał(a):
Farmerzy znają wszystkie kruczki sztuczki w L2.
To my jesteśmy drętwi (w tym ja).

Uświadomiłem sobie to dopiero ostatnio po głębszej analizie zdarzenia podczas, którego straciłem 3.5 mln.

Strainował Nas farmer-red (stripped), wystarczyło go w czasie trainwowania zabić i byłoby po sprawie.
BTW. Wcześniej na naszych oczach zatłukł kolesia.
W trakcie przełączania się statusu z fioletowego (kiedy wiedział, że nikt się nie odważy go dotknąć) na czerwony - zdał itemy kumplom i wylogował się.
Za jakiś czas, gdy o nim zapomnieliśmy zalogował się i na naszych oczach zrobił traina.

Byłem w archer-pit party, co oznacza, że 2-3 shoty i byłby martwy.
Co najwyżej zdążyłby zagrować 3-4 moby, a z taką ilościa byle aoe sleeper sobie poradzi bez zgonu.

To może i nie moja wina (nie jestem łucznikiem), ale pokazuje jacy jesteśmy drętwi.
Jak ognia unikamy wszelkich konfliktów i problemów.
Przez to nie mamy szans na zdobycie doświadczenia, jak sobie radzić w takich sytuacjach.
A dla farmerów takie zdarzenia to norma i wykorzystują swoją doskonałą znajomość mechaniki gry na swoją korzyść.

Syandard. My boimy się ginąć (o zgrozo to gra z open PvP tu ginięcie powinno być chebem powszednim). I zamiast zareagować wszscy czakją na to co się stanie. Sam tak mam jak są jakieś akcje. Czasem człowiek boi się że narobi bigosu i czeka na rekację innych (więc wszyscy stoją i nic nie robią). Tak samo dzieje się z ludźmi podczas np. wypadków w RL - dopóki nie powiesz po imieniu TY zrób to, to to nikt nic nie robi czekając na innych (to się nawet w psychologi jakoś nazywa - ale nie pamiętam w tej chwili).

Autor:  arkadek [ 14 kwi 2005, 09:35 ]
Tytuł: 

Sylvian napisał(a):
to to nikt nic nie robi czekając na innych (to się nawet w psychologi jakoś nazywa - ale nie pamiętam w tej chwili).

Rozmycie/rozproszenie odpowiedzialności społęcznej...

Autor:  Karol66 [ 14 kwi 2005, 09:43 ]
Tytuł: 

Ja bym powiedzial - rozwaga :)

Majac PK w teamie i jako przeciwnika porownywalne sily to ni chuja nie da sie wygrac.
Zaatakuja PK, healer go leczy, 1-2 DD przeciwnika odparowuje healera w jednym strzale i potem zaczyna sie juz rozpierducha na calego ale team "broniacy PK" ma o jednego, najwazniejszego czlonka druzyny mniej.

Jakby przeciwnikow bylo 3-4 max to sure - da sie wybronic reda ale w przeciwnym wypadku albo my atakujemy pierwsi i zbieramy kolejne murder county albo czekamy az ktos z atakujacych reda zrobi sie purple i wtedy przegrywamy.

IMHO gosc dal dupy bo powinien uzyc SOE i odrabiac karme gdzies w safe spocie albo dac sie raz zabic i nie resowac sie tylko lezec i zbierac karme z mobow ktore zabije team (o ile to jeszcze dziala - pamietam ze w cruma tak sie odrabialo single murdercounty - gora 5-10 min to zajmowalo i trup sie robil white).

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team