skylight00 napisał(a):
znajac w zycie w sobote ta cala firma kurierska pewnie nie pracuje [caly tydzien nosili dla mnie itemy ktorych nie dosniesli] to w weekendy pewnie odpoczywaja [;
reasumujac moze mam poprostu pecha ale jak dla mnie zamawianie czegokolwiek w sklepie gram.pl przesylka kurierska to wyrzucanie pieniedzy w bloto
p.s nie chce wiedziec ile bym czekal na to wszystko jak bym wzial normalna wysylke O_____o
dzieki za uwage dla tych ktorym bedzie sie to chcialo przeczytac ^^
Masz ewidetnie pecha. Ja w tamten piątek zamówiłem 2x PrePaid Card, w poniedziałek paczka została wysłana, w środę listonosz zostawił awizo, w czwartek odebrałem paczkę.
Winę za opóźnienie ponosi nie sklep gram.pl, a firma kurierska.
Jeśli się nie mylę mają umowę z DHL tak, jak Komputronik.
A z tego co wiem DHL ostatnio nie przywozi przesyłek na czas.
Mój kolega miał podobny problem. Wyjaśnienia są dwa:
- albo nie wyrabiają się z powodu natłoku zamówień przed świętami
- albo za Twoją przesyłkę odpowiedzialni są ludzie z byłego Servisco, które DHL jakiś czas temu przejął.
Znam ludzi pracująch w DHL, a wcześniej pracujących w Servisco i wiem jakie to nieroby.
Następnym razem zamawiaj gry w gram.pl z przesyłką pocztową.
Jest to o wiele pewniejsze i do tego tańsze.