MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Temple Knight - gra ktos tym?
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=46&t=17768
Strona 2 z 2

Autor:  Sylvian [ 27 sty 2006, 10:47 ]
Tytuł: 

pooma napisał(a):
Sylvian napisał(a):
Też mi nerf... zwiększyli dmg pantery praktycznie 2x poprzez możliwość używania SS'ów a jak Strzała wspomniał i tak żadko kiedy przywołuje się druga panterę podczas walki.

Druga sprawa, że TK spokojnie można solować do 40 levelu nie oglądając sie na nic. Duale + self-heal robią swoje (no oczywiście pod warunkiem, ze kogoś stać na topowy sprzęt na dzień dobry).


Jak dla mnie nerf :/ wolałbym mieć jednak wybór czy przywołać panterę (bo mogę), czy nie.. Teraz go nie będzie :P

A jeśli chodzi o self-heala to i human knight go ma :)

Ale zakłądamy że masz panterę już przywołną - jak zginie twoja sprawa czy chcesz ją przywołać ponownie czy nie. Sęk w tym, że teraz 1 panterea robi taki dmg jak 2 wcześniej - więc ja tego nijak nerfem nazwać nie mogę.

Autor:  pooma [ 27 sty 2006, 11:01 ]
Tytuł: 

Recast pantery przydawał się w walce z każdą melee klasą... I tak przeważnie ją bili na początku - Tyrant na wysokim lvlu ściąga ją na 2 skille, ale najważniejsze jest że odciąga ona atak przeciwnika z Ciebie (i zużywa mp przeciwnika)... Teraz na początku walki taki tyrant klepnie 2 razy panterę i wie że ma ją z głowy praktycznie do końca walki (bo drugą po UD można zrobić)... Nie chodzi tutaj o jej damage - zabrali nam main distractora do walki z melee klasami, ot co :d

Autor:  Strzala [ 27 sty 2006, 14:18 ]
Tytuł: 

pooma napisał(a):
Recast pantery przydawał się w walce z każdą melee klasą... I tak przeważnie ją bili na początku - Tyrant na wysokim lvlu ściąga ją na 2 skille, ale najważniejsze jest że odciąga ona atak przeciwnika z Ciebie (i zużywa mp przeciwnika)... Teraz na początku walki taki tyrant klepnie 2 razy panterę i wie że ma ją z głowy praktycznie do końca walki (bo drugą po UD można zrobić)... Nie chodzi tutaj o jej damage - zabrali nam main distractora do walki z melee klasami, ot co :d


Jesli tak na to patrzec to tak - zabrali ale podwoili nam jej atak, wiec jak dla mnie to wydluzenie przywolania to znikomy nerf w porownaniu z tym co dali.

Jakis czas temu bilem sie na arenie z Sylvianem ja mialem 49 lev on chyba 60 albo 61. Ja zadawalem mu kolo 60 dmg (+4 SLS/focus) a pantera ok 120 dmg. W C4 byloby to ok. 240 co juz boli nawet takiego zywotnego dorfa ;). Zabicie Pantery zajelo mu cos kolo 8-9 uderzen wiec do tego czasu swoje oberwal.

Tak jak napisales pantera ginie jako pierwsza, wiec dobrze ze zanim zginie zada 2x wiecej obrazen, druga przywolasz podczas UD zakladajac ze starczy ci mp a na to masz 1 minute (chyba ze cie zestunuja lub przerwa przywolywanie).

Pantera jak to ujoles jako "distractor" raczej sie nie za bardzo spisuje bo szybko pada, wiec IMO lepiej ze zdwoili jej dmg, szczegolnie ze jak napisalem zadko ma sie czas i rezerwe mp na przywolanie jej po raz drugi a na brak mp sobie pozwolic nie mozna.
Lepiej traktowac ja jako DD i chronic jak sie da dopuki nie padnie tzn. pozwalac jej bic a samemu tylko stunowac i drainowac minimalizujac szanse przerwania stuna co w przypadku uzywania miecza z focusem zdarza sie bardzo czesto.

Tak czy siak czas pokaze :) Ja bym sie nie martwil :)

Autor:  Sylvian [ 27 sty 2006, 14:52 ]
Tytuł: 

No właśnie - z tym co napisał Strzałka całkowicie się zgadzam.
W zasadzie dopakowali pantere i żeby nie tworzyć umba klassy zwiększyli cast time.

1) ten zwierzak zadaje wiekszy dmg od właściciela a teraz jest 2x wiekszy...
2) nawet jeśli taki tyrant zatłucze ją w 2 strzałach to są to dwa potężne strzały których Ty nie dostałeś
3) zastunowanie/przerwanie castowania tankowi to raczej cieżka sprawa ;)

Autor:  pooma [ 27 sty 2006, 16:53 ]
Tytuł: 

no racja 2 potrzne strzaly ktorych nie dostalem... pozniej jakby dostal stuna i bym przywolal pantere to kolejne 2 potezne strzaly by nie we mnie poszly :P o to mi chodzi caly czas :P

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team