MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Battle Tournament -new event
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=46&t=18632
Strona 2 z 4

Autor:  Ethan [ 18 kwi 2006, 12:02 ]
Tytuł: 

Sylvian napisał(a):
Edited:
@Ethan: raidy to trochę inna para kaloszy to raz, a dwa że mamy całych 2 SWS'ów w ally z czego 1 na subie i Elc jest zazwyczaj na main'ie a Cert w tank party ;)


To raczej nie tak. SwS praktycznie nie ma nic do zaproponowania nukerom do lvl 76+. A sukces raidów jest w 90% oparty na nukerach.
To chyba po prostu wynika z tego, że SwS ma bardziej defensywne Songi, które w tym rodzaju PvP mogą okazywać się bardziej użyteczne.
Mam na myśli te zwiększające p.def, m. def. i ilość HP.
Chyba, że chodzi o songi Sword Muse, ale akurat co do ich skuteczności nie miałem się jeszcze okazji przekonać.
Bo nie widzę innego powodu, dla którego zdecydowali się na SwS, a nie BD.

Autor:  Sylvian [ 18 kwi 2006, 12:22 ]
Tytuł: 

LOL i dlatego właśnie SWS'a ładujemy do tank party - więc co nie tak napisałem? ;)
Co nie zmienia faktu, że nie porównywałbym PvP do bicia RB.
W tym drugim wypadku to powodzenie zależy głównie od tanka (+ jego helerów) a nie od nukerów.

Autor:  Poziomka [ 18 kwi 2006, 14:00 ]
Tytuł: 

Nie zgodze sie Sylvian:

Szybkosc i powodzenie raidu zalezy praktycznie od tego ilu masz w grupie/grupach nukerow :)
bo nawet jezeli mialbys 5 tankow i tuzin bishopow +se, to melee grupa za chiny nie klepniesz bossa.....taki lepszy DD ile moze trafic RB, z tego co pamietam robilem mu 40-50 z criticalem 100dmg WOW:>
Nukerem na lvl 65 co jest raczej mimimum na raid robie mu lekoo 500:>
a wiem ze sh czy sorc robia znacznie wiecej :)

Autor:  Sylvian [ 18 kwi 2006, 14:19 ]
Tytuł: 

Ale bez tanka twoi nukerzy padają po 1 strzale...
Tank to podstawa - nie twierdze, że bez niego nie da się zabić RB ani że nie nukerzy nie są potrzebni (bo to oni tak naprawdę zabijają RB). Ale fakt faktem bez tanka który utrzyma na sobie agro raczej nie widzę raidów gdzie na 1 bosa każdy pada po 2-3 razy.

Po prostu bez xx nukerów da się a bez tanka już niebardzo.

Natomiast w PvP zupełnie inaczej budujesz team.

Autor:  Ethan [ 18 kwi 2006, 14:42 ]
Tytuł: 

Trochę zeszliście na boczny tor w tych rozważaniach, a przypomnę, że chodziło konfigurację teamu i wybór pomiędzy BD, a SwS. :P

Zresztą mnie bardzo ciekawi, jakie klasy wybrały poszczególne teamy.
Dlatego pojawia się pytanie czy gdzieś się tego można dowiedzieć?

Autor:  Itachii [ 18 kwi 2006, 16:24 ]
Tytuł: 

"Biorąc pod uwage nuker teamy" miałem na myśli to że SWS bardziej się przyda przeciwko nuker teamom, a nie w nich.Co do wyboru BD czy SWS wszystko zależy jakich masz DD,dla przykładu Uprising wzieło SWS gdyż ich DD to gladiator (na Song of Reneval+Champion) może spamować speciale prawie non stop,Warlord(szybszy AOE stun),2 nukerów(szybsze vortexy).Mają jeszcze DA który na tych songach moze bardzo szybko stunować+robić Shield Slam.

Autor:  Ethan [ 18 kwi 2006, 17:54 ]
Tytuł: 

Czyli tak, jak podejrzewałem wzięli SwS z powodu jego Songów 76+.
Nie widziałem ich jeszcze w akcji i nie wiem jaka jest ich skuteczność, ale biorąc pod uwagę, że póki co "przejechali" konkurencję, oznacza, że dobrze wiedzą co robią.

A BD po lvl 76 ma Dance'y pod PvE, a nie pod PvP - niestety. :]
Dwa spośród nich powinien mieć między 40 a 52 levelem, a nie po 76. (Dance of Medusa i Dance of Shadow)

Choć wybór teamu wydaje mi się co najmniej nietypowy.
Choć bardziej chyba to wynika z ograniczeń jakie ustanowiono na teamy i dostępnych graczy lvl 76++, niż z wyboru.


Jak tylko będę miał okazję to ściągnę te filmiki i sam obadam, jak im to szło.

Autor:  Xan [ 18 kwi 2006, 18:57 ]
Tytuł: 

Ethan napisał(a):
A BD po lvl 76 ma Dance'y pod PvE, a nie pod PvP - niestety. :]

Dance of Medusa to rzez w PvP... 50% szans na fossilised.. czasami taki BD moze polowe grupy sparalizowac.
SM dance te zwymiata do skradania sie np jak sie robi gank w picie po prostu sie idzie a nie przebija przez mobki traca mp/czas.
Niedlugo powiem jak dobrze seren dziala Jaid dobil 78 ale brakuje mu dosyc duzo SP.
Z 78 lv SwS songiem daggery praktycznie spamuje wszystkie swoje skile bez uzywania normalnych uderzen.
Dla nukerow oba songi SwS po prostu wymiataja zmniejszony koszt mp.
Nie wspominam ze np z SwS songami w ciagu 2 min jestem wstanie "zrobic" 1,5-2k mp uzywajac na sobie recharge <normalnie recharge daje tyle mp ile kosztuje ale po zmniejszeniu kosztu staje sie niezlym MP HAX>.

Autor:  Razparuk [ 18 kwi 2006, 21:52 ]
Tytuł: 

Sadzę ze z uwagi na ograniczony zakres songów SwS pod PvP, własnie jemu dano dopalacz- songi faktycznie sa super. Niestety jeszcze 2 lvl ^^.

Autor:  Ethan [ 18 kwi 2006, 23:16 ]
Tytuł: 

Xan napisał(a):
Dance of Medusa to rzeź w PvP... 50% szans na fossilised.. czasami taki BD moze polowe grupy sparalizowac.
...


Tak - tyle, że z tego co czytałem to nie jest paraliż, a petryfikacja.
A spetryfikowanych celów ani nie można atakować, ani one nie mogą atakować.
Tak naprawdę może służyć tylko i wyłącznie do wyłączenia na jakiś czas nukerów. Jeśli SD uda się do nich oczywiście dobiec żywym. :]
Co biorąc pod uwage songi SwS wcale nie jest oczywiste, a nawet powiem więcej - jest wątpliwe.
Z powodu takich agresywnych tańców BD staje się po prostu celem numer jeden do zabicia. :]
Z tego też powodu mass PvP prawdopodobnie najczęściej bedę oglądać z "gleby".

W Battle Tournamencie i walkach na arenie może zmienić wynik walki, ale nie przeceniałbym mocy tego tańca.
Choć na wyłączenie bandów zergów podczas siegów na jakiś czas z gry, na pewno może się przydać.

W ten sposób ten taniec jest użyteczny podczas PvE bardziej niż PvP.
Dzięki niemu praktycznie jakikolwiek train jest grupie niegroźny.
Dodatkowo może być to niezły sposób na trainowanie botów w połączeniu z Dance of Shadow.
Ale tę teorię wypadałoby sprawdzić.

I takie jest moje zdanie na ten temat.
Za kilka miesięcy dowiem się na własnej skórze, jak jest naprawdę. :wink:

Autor:  Karol66 [ 19 kwi 2006, 00:17 ]
Tytuł: 

Ethan napisał(a):
W ten sposób ten taniec jest użyteczny podczas PvE bardziej niż PvP.
Dzięki niemu praktycznie jakikolwiek train jest grupie niegroźny.
Dodatkowo może być to niezły sposób na trainowanie botów w połączeniu z Dance of Shadow.
Ale tę teorię wypadałoby sprawdzić.


lol, stary - wylaczenie z walki na 30 sekund polowy teamu nie jest uzyteczne w PvP? To zajebista sprawa - total overpowered skill.
W koloseum jak walczylismy to tanki nie mogly atakowac jednego celu poki zyl BD bo inaczej bylismy disabled a on sie nie pchal jakos do przodu wiec mial szanse pozyc :)

Co do trainowania to tego dance nie uzyjesz na white gosciu poza PvP zone wiec nie da sie zamienic w kamien botow.
Ale pracujac w teamie z BH mozesz zamienic w kamien moba ktorego bija farmerzy i wtedy oni klepia go nie zadajac dmg a reszta trainu bije ich non stop - to powinno zadzialac :)

Autor:  Alucreid [ 19 kwi 2006, 03:49 ]
Tytuł: 

Karol66 napisał(a):
Ethan napisał(a):
W ten sposób ten taniec jest użyteczny podczas PvE bardziej niż PvP.
Dzięki niemu praktycznie jakikolwiek train jest grupie niegroźny.
Dodatkowo może być to niezły sposób na trainowanie botów w połączeniu z Dance of Shadow.
Ale tę teorię wypadałoby sprawdzić.


lol, stary - wylaczenie z walki na 30 sekund polowy teamu nie jest uzyteczne w PvP? To zajebista sprawa - total overpowered skill.
W koloseum jak walczylismy to tanki nie mogly atakowac jednego celu poki zyl BD bo inaczej bylismy disabled a on sie nie pchal jakos do przodu wiec mial szanse pozyc :)

Co do trainowania to tego dance nie uzyjesz na white gosciu poza PvP zone wiec nie da sie zamienic w kamien botow.
Ale pracujac w teamie z BH mozesz zamienic w kamien moba ktorego bija farmerzy i wtedy oni klepia go nie zadajac dmg a reszta trainu bije ich non stop - to powinno zadzialac :)

Nie zadziala, postac potraktowana DoM jest petryfiknieta przez 30sek badz dopuki ktos jej nie walnie, a co do samego DoM wydaje mi sie ze wchodzi na 100%

Autor:  Razparuk [ 19 kwi 2006, 06:09 ]
Tytuł: 

Nie wiem bo nie próbowałem, ale petryfikacja uniemożliwia uderzenie delikwenta. Więc stoisz i nikt ci dmg nie zada-a ty jesteś widz walki.Co do takiego traina na boty....hm, zapytam naszch SD co otym myślą.

Autor:  montezuma [ 19 kwi 2006, 07:52 ]
Tytuł: 

Razparuk napisał(a):
Nie wiem bo nie próbowałem, ale petryfikacja uniemożliwia uderzenie delikwenta. Więc stoisz i nikt ci dmg nie zada-a ty jesteś widz walki.Co do takiego traina na boty....hm, zapytam naszch SD co otym myślą.


Poprawka jak jestes skamienialy to kazdy cie nadal moze bic tylko ze nie otrzymujesz zadnego dmg.

Autor:  Alucreid [ 19 kwi 2006, 08:12 ]
Tytuł: 

montezuma napisał(a):
Razparuk napisał(a):
Nie wiem bo nie próbowałem, ale petryfikacja uniemożliwia uderzenie delikwenta. Więc stoisz i nikt ci dmg nie zada-a ty jesteś widz walki.Co do takiego traina na boty....hm, zapytam naszch SD co otym myślą.


Poprawka jak jestes skamienialy to kazdy cie nadal moze bic tylko ze nie otrzymujesz zadnego dmg.

Heh petryfik dziala jak mass sleep, jak walniesz spetryfikowany cel to go "budzisz" bynajmniej tak na arenie bylo

Ps: A czy mieliscie juz okazje przymiezyc prophecy of fire?:P To jest dopiero overpowered skill:O Pod warunkiem ze jestes archer

Autor:  Ethan [ 19 kwi 2006, 09:22 ]
Tytuł: 

Alucreid napisał(a):
Heh petryfik dziala jak mass sleep, jak walniesz spetryfikowany cel to go "budzisz" bynajmniej tak na arenie bylo


Mylisz się Alu. Gdyby tak było, to uderzenie kogokolwiek budziłoby go ze stanu petryfikacji, co definytwnie kłóci się z tezą, że można bić spetryfikowanych nie zadając im obrażeń.
W szczególności, że w opisie tańca jest wyszczególnione, że to nie jest stan uśpienia ani paraliżu, ale całkowicie odmienny stan nazywany "state of fossilization".
Chyba, że odmienne zasady, co do tego tańca obowiązują na arenach, a oddzielne w normalnym terenie.
Z tego co udało mi się podejrzeć na kawałku drugiego filmu z walki Uprising, jakoś nikt nie pchał się do "budzenia" członków swojego teamu. :]
Czyżby w Batlle Tournamencie obowiązywały te same zasady, co w open PvP, a nie na aranach? Szczerze wątpię.

Choć trzeba przyznać, że z powodu użycia właśnie tego tańca Uprising przegrało w walce 9 vs 9.
Ale to wynika z tego, że walki w Battle Tournamencie są przeprowadzane na bardzo małym i ograniczonym terenie.
I łatwo złapać sporą grupę graczy przeciwnika w zasięg działania tego tańca przed zgonem SD.
Na tym drugim filmie rozbawiła mnie tylko jedna rzecz. SD przeżył do końca walki. :wink:
Uprising chyba po prostu zlekceważyło przeciwnika, bo SD nie był pierwszym targetem.

Szczerze przyznam, że z wielką przyjemnością oglądałem porażkę Uprising z Synergy w pojdeynku 9 na 9. :D

No i oczywiście szalejący Necro - klasa sama w sobie. :)


EDIT
-----
BTW Uważam ten event za najciekawszy z dotychczasowych mimo, że nie biorę w nim żadnego udziału.
Naprawdę miło popatrzeć na kolesi, którzy dobrze wiedzą o co w tej grze chodzi.
Mam nadzieję, że po wszystkim pojawi się jeszcze trochę filmików z poszczególnych pojedynków.
Choć moim zdaniem o tego typu prezentację i skróty poszczególnych walk powinien zadbać sam NCSoft.
Ale akurat NA NCSoft marnie się stara w porównianiu do np. chińskiego odpowiednika.

Autor:  montezuma [ 19 kwi 2006, 09:47 ]
Tytuł: 

Alucreid napisał(a):
Heh petryfik dziala jak mass sleep, jak walniesz spetryfikowany cel to go "budzisz" bynajmniej tak na arenie bylo


Niemozliwe, bawile sie tym na PTS i to nie jest tak z mass sleep. Jezeli cel jest w stanie fosffolize (dance of medusa) to przez 30s nic go nie moze zabic, mozna to usunac purifity skillem. W ten sposob wykorzystywany jest pet to zabijania RB, pet atakuje i zostaje skamienalay (fosffolize), rb go bije nie zdajac mu zadnego dmg, pet ma na sobe buff reglect dmg i po paru minutach rb sam sie zabija.

Autor:  pooma [ 19 kwi 2006, 10:58 ]
Tytuł: 

montezuma napisał(a):
Alucreid napisał(a):
Heh petryfik dziala jak mass sleep, jak walniesz spetryfikowany cel to go "budzisz" bynajmniej tak na arenie bylo


Niemozliwe, bawile sie tym na PTS i to nie jest tak z mass sleep. Jezeli cel jest w stanie fosffolize (dance of medusa) to przez 30s nic go nie moze zabic, mozna to usunac purifity skillem. W ten sposob wykorzystywany jest pet to zabijania RB, pet atakuje i zostaje skamienalay (fosffolize), rb go bije nie zdajac mu zadnego dmg, pet ma na sobe buff reglect dmg i po paru minutach rb sam sie zabija.


Tak btw, banuja za to? :P

Autor:  Karol66 [ 19 kwi 2006, 11:08 ]
Tytuł: 

Nie ale nie wiem czy to jeszcze dziala bo cos duzo sell shopow w giran z 80 lev petami za 20mln.
Jakby to dzialalo to chyba by nie sprzedawali bo 2-3 bossy solo i kasa sie zwraca :)

Autor:  Sylvian [ 19 kwi 2006, 11:19 ]
Tytuł: 

No właśnie ponoć banują - Mistryl cos przebakiwał kiedyś na off. forum.
Z tego co pamiętam w marcu łatali na koreańkich serverach (nawet gdzieś były przetłumaczone ich patch notes z tejze okazji). Także pewni i u nas już dawno po po wszystkim.

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team