MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

SLEEP and HOLD resistance
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=46&t=18733
Strona 2 z 2

Autor:  skylight00 [ 30 mar 2006, 22:53 ]
Tytuł: 

pooma napisał(a):
Wiesz sleep/nuke/sleep/nuke do znudzenia dalej mozna robic. Chodzi o to ze jak juz masz sleepa to ci go nuker nie przedluzy.
Jesli chodzi o takiego sps'a to i tak nic nie zmienia bo on sleepa i tak castuje z pol sekundy ;d


no a wszystko przez to ze w c4 niewiele pogralem :/ nie zrozumial o co chodzi :| a szkoda :P bo tak bylo by fajnie :PPPP

Autor:  Alucreid [ 30 mar 2006, 23:08 ]
Tytuł: 

No na pvp to teraz chyba kazyd ma mentala wiec sleep/nuke/sleep/nuke... nie dziala, jak nuker wali sleep na pvp to jest debilem ^^

Autor:  pooma [ 30 mar 2006, 23:14 ]
Tytuł: 

Czy ja wiem czy kazdy ma ;d
No, ja na ten przyklad mam ^.^

Juz 15 minut sie spozniaja >< Nie moga takich zmian podczas maintenace robic ? ;d

Autor:  BlazeEnd [ 31 mar 2006, 10:37 ]
Tytuł: 

aha to sobie wyjasnilismy co do sleepa :D .
czyli nikt do konca nie wie co do sleepa .to troche dziwne .. np. PS ma sleepa tylko na 9lv i dosc czesto 1/4 wchodzi :-? .. teraz sam juz nie wiem :)
od czego to zalezy ..wit czy lv postaci czy lv sleepa a moze od wszystich trzech .. poniewaz w m.def nadal nie chce mi sie wiezyc .. i mowie bzdura :wink:

no offense,dla tych ktorzy mysla inaczej :wink:

Autor:  Karol66 [ 31 mar 2006, 10:52 ]
Tytuł: 

Bo generalnie kazdy ma inne doswiadczenia i jest sporo zmiennych ktore powoduja ze wyniki mozna miec rozne.
Ja np. swoim SE wogole nie jestem w stanie sleepowac mobow (ostatni upgrade sleepa byl na 35 lev, teraz mam 70) - pewnie dlatego ze uzywam ciagle ghouls staff.

W PvP tez latwo o roznice w wynikach - np. postac na 76 lev moze byc duzo trudniejsza do zeslepowac niz taka na 75 bo na 76 kazda klasa dostaje skila pasywnego na sleep/root resist.

Autor:  BlazeEnd [ 31 mar 2006, 11:01 ]
Tytuł: 

hmm moze masz racje tylko .. szkoda ze nie mozna o tym gdzies przeczytac :-? .. ,uwazam ze to jest oparte na basic points wszystko procz sleepa patrzac na tabelke z l2.com

http://www.lineage2.com/Knowledge/enhancements.html

chyba ze sleep nalezy do curse spell .. wtedy by sie zgadzalo ze wit daje restance a int efekt :-?

Autor:  Ethan [ 31 mar 2006, 11:04 ]
Tytuł: 

Całość rozważań można podsumować - wejście sleepa zależy od:
- od wartości WIT postaci, na którą jest rzucany sleep
- od wartości INT postaci, która rzuca sleepa
- od bonusów wynikających z buffów (Mental Shield) lub itemów

I to są czynniki 100%, które są potwierdzane przez oficjalną stronę.


A teraz te, które są prawdopodobne, a nie ma ich oficjalnego potwierdzenia, ale najpewniej mają wpływ:
- różnica leveli pomiędzy postaciami rzuczającymi i na które są rzucane i powiązanym z nim levelem skilla sleep
- wysokości m. def. postaci na którą jest rzucane
- wysokości MEN

Pierwsza z nich wynika z prostej logiki. Bezsensem byłaby sytuacja, gdy postać na lvl 20 rzuca sleepa z taką samą szansą wejścia, jak osoba na lvl 60 - przy założeniu tego samego moba/char, na którego jest rzucane. :]

Jeśli Sleep traktowany jest jako cursed efekt - czyli jako debuff, to wysokość MEN ma bezpośredni wpływ na wejście sleepa, a m.def pośrednio, gdyż MEN wpływa na wysokość m. def.

Pytanie jest tylko czy samo zwiększanie m. def., bez modyfikacji MEN ma wpływ na szansę obrony przed Sleep. Ale tego pewno się szybko nie dowiemy.
Chyba, że ktoś ma ochotę na eksperyment z powiedzmy 1000 prób. :wink:

Autor:  BlazeEnd [ 31 mar 2006, 11:09 ]
Tytuł: 

Ethan napisał(a):
Jedna z nich działa na 100% i nie ma innej możliwości.


hehe :) wypisales chyba kazda mozliwosc .. innej mozliwosc juz chyba nie ma .. :) .. eh ten sleep ..jest jeszcze sleeping cloud :D

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team