MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Password reset :X
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=46&t=20624
Strona 2 z 3

Autor:  _wojtas_ [ 4 sie 2006, 01:04 ]
Tytuł: 

Co prawda, ja jużsobie poradziłem, o czym też poinformowałem support, ponieważ też wysyłałem formularz, aczkolwiek po 12 godzinach dostałem od nich mail o treści:

Wojciech,

Great! Please let us know if you require any further assistance.

Thanks,
PlayNC Tech Support

Czyli jak nie patrzeć, dość szybko, albo szybko ponieważ ja problem rozwiązałem, a oni już nie mieli nic do roboty.

Autor:  Itachii [ 4 sie 2006, 01:21 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Prawda taka ze ci co maja problemy teraz - to glownie z wlasnej winy.


Prawda jest taka że obydwie strony wykazały się brakiem profesjonalizmu (o ile graczowi można jeszcze wybaczyć, bo ma prawo zapomnieć, nie mieć obeznania z takimi sprawami lub cokolwiek innego losowego mogło się stać że nie ma teraz tych danych jak format, przeprowadzka, amnezja - cokolwiek), o tyle gigantowi jakim jest ncsoft nie powinno to ujść na sucho. Ludzie (nawet ci co nie złamali EULA i nie kupili konta za $ czy andene - nieważne) i byli prawowitymi właścicielami konta stają w obliczu utraty swoich char`ów co jest bardzo niefajne dla każdego kto wie z czym rpg się je. Znacie ten stres?
Tak się poprostu się nie robi, a raczej powienienem napisać do takich sytuacji nie powinno się dopuszczać - za coś kurwa biorą kase jacyś tam panowie prawda?
Jest po 1 w nocy i bartz jest wyludniony, ci co odzyskają konta bo litościwie ncsoft rozpatrzy ich wniosek pozytywnie "może" jeszcze pograją - kiedy nie wiadomo, czy odda im ktoś kase za abo. - hmmmmm no właśnie.

Mi się udało - nie pytajcie jak to był czysty fuks że jakaś niewidzialna siła kazała mi skatalogować pewną rozmowę przez MSN sprzed 2 lat, nie stracic tego pliku do tej pory i do dziś nie wiem jak mój młodszy brat odszukał go na kompie.
A odpowiedz na swoje hint question czy jak oni to nazywaja zgadłem też jakimś przebłyskiem geniuszu.
Poprostu czysty fuks (znowu!) ale gram dalej.

Obrazek

...to kto jest in a kto out?
bo juz się zgubiłem.

Itachii - IN.


PS. Pozdro dla Katanki - powodzenia z klanem, mam nadzieje ze zagubieni członkowie się przekopią przez utrudnienia NC. BTW - wędkarstwo - zajebista sprawa, wiem coś o tym :)

Autor:  Alucreid [ 4 sie 2006, 01:36 ]
Tytuł: 

Kolejny uratowaniu, ale ilu jeszcze zostalo?><

Autor:  Szu [ 4 sie 2006, 02:23 ]
Tytuł: 

Hehe ja tez zawsze podaje nieprawdzine dane np date urodzin bo na tej podstawie ktos mi moze shackowac konto kiedys,ale takie duperele do kazdej gierki sobie spisuje,radze robic tak samo bo potem wlasnie takie smutne historie wychodza.
Btw tylko ja sie wkrecilem ze mi konto ojebali jak po 6x wpisywania pass dalej bylo incorect :P??

Autor:  pooma [ 4 sie 2006, 07:35 ]
Tytuł: 

I'm in.
Ludzie jak już za coś płacicie to podchodzcie poważnie do tego co wpisujecie w swoje konto, ew. pilnujcie żeby dostać możliwie najwięcej informacji o acc, które kupujecie (mój buffer jest na acc od kumpla - jeden telefon i mam DoB, hint question można w każdej chwili zmienić).

Mam nadzieję, że wszystkim się uda odzyskać konta, ale nauczkę będą mieli do końca życia przez zjedzone nerwy :P

Autor:  D3jviD [ 4 sie 2006, 10:35 ]
Tytuł: 

u mnie wlasnie minelo 24h od wyslania im maila, a odp jak nie bylo, tak nie ma... :S

Autor:  skylight00 [ 4 sie 2006, 10:46 ]
Tytuł: 

ja cos dostalem ale to dalej nie to o co mi chodzilo :/ dostalem teraz przekeierowanie od GM'a znowu do tych samych dzialow co wczesniej dostalem z automailer'a :/ ale jest napisane ze mam czekac i ze w kazdej chwili moge dostac odpowiedz ..... poki co wyjezdzam do Pragi na weekend z kolegami i mam cicha nadzieje ze jak wroce to bede mogl grac :x

edit :

Cytuj:
Response (GM Trevor) 08/03/2006 04:40 PM
Hi Kamil,

Thank you for contacting Lineage II e-mail support.

I am escalating your ticket up to an Account Support Representative to further assist you. Someone will be in contact with you as quickly as possible.

Thank you,

Autor:  Poziomka [ 4 sie 2006, 11:37 ]
Tytuł: 

Doda: bo tak to dziala mniej wiecej...:))

cierpliwosci...tysiace innych osob tez czeka :))

Autor:  pooma [ 4 sie 2006, 11:57 ]
Tytuł: 

Probuj dzwonic Dodek, ktos na blahu pisal ze babka z supportu mu mowila ze maja mase wnioskow do rozpatrzenia i to moze potrwac baaardzo dlugo. Natomiast ona zalatwia to w 3 minuty =P

Autor:  montezuma [ 5 sie 2006, 09:53 ]
Tytuł: 

Moje konto jest ok, ale ja nadal bez netu :/.

Autor:  temptation [ 5 sie 2006, 10:31 ]
Tytuł: 

Wracaj Emi, wracaj... High lvl BD mocno poszukiwany...

Autor:  D3jviD [ 5 sie 2006, 11:48 ]
Tytuł: 

kto juz dostal odpowiedz od ncshitu ? :> cos dlugie sa te ich "24h" :S

Autor:  Jarecki [ 5 sie 2006, 12:01 ]
Tytuł: 

chyba od "no comment softu" :)

Autor:  Ai [ 6 sie 2006, 22:21 ]
Tytuł: 

Itachii napisał(a):

Mi się udało - nie pytajcie jak to był czysty fuks że jakaś niewidzialna siła kazała mi skatalogować pewną rozmowę przez MSN sprzed 2 lat, nie stracic tego pliku do tej pory i do dziś nie wiem jak mój młodszy brat odszukał go na kompie.
A odpowiedz na swoje hint question czy jak oni to nazywaja zgadłem też jakimś przebłyskiem geniuszu.
Poprostu czysty fuks (znowu!) ale gram dalej.


Dwa dni siedzialem i wpisywalem random date urodzenia.... no i zrezygnowalem. Dzis pierwszy raz od 3 dni usiadlem przy kompie, pierwsza proba i trafilem... tak wiec doskonale wiem o jakim fuksie piszesz:D

Autor:  Strzala [ 6 sie 2006, 22:46 ]
Tytuł: 

mi sie udalo powrocic po tygodniu meczarni z wpisywaniem dat urodzenia i hint questionow :)......
od teraz nigdy wiecej nie podam jakichs danych "od czapy" gdy kupie jakas gre on line lub cokolwiek innego z czego bede kozystal przez dluzszy czas.
I przez to w tym tygodniu nie uda mi sie skonczyc Crafta DLE i unsealowac Majestic bizuterii.. :/
Czlowiek uczy sie na bledach cale zycie...

Autor:  Sylvian [ 7 sie 2006, 00:18 ]
Tytuł: 

Strzala napisał(a):
mi sie udalo powrocic po tygodniu meczarni z wpisywaniem dat urodzenia i hint questionow :)......
od teraz nigdy wiecej nie podam jakichs danych "od czapy" gdy kupie jakas gre on line lub cokolwiek innego z czego bede kozystal przez dluzszy czas.
I przez to w tym tygodniu nie uda mi sie skonczyc Crafta DLE i unsealowac Majestic bizuterii.. :/
Czlowiek uczy sie na bledach cale zycie...

No widziesz kurcze i w dodatku zajebisty siege Cię ominął :/
Nakosiliśmy mietków z NoCompromise że głowa mała, no druga strona medalu to taka, że przez jakiś czas red biegałem z dość 'ciekawym PK countem' bo nie zapisali wszystkich swoich klanów ( i teraz płaczą, zeby im BREZ'y refundować :P).

Autor:  skylight00 [ 7 sie 2006, 20:19 ]
Tytuł: 

a ja dalej nie dostalem odpowiedzi :x a mail'a wyslalem w czwartek/piatek ;(
cos czuje ze bede musial wydac grosz i zadzownic do nich O.o' tylko problem moze sie pojawic jak bede musial powiedziec cos madrego po angielsku xDDDDD

Autor:  Siridar [ 8 sie 2006, 06:04 ]
Tytuł: 

Ze Skype'a zadzwon - zaplacisz tyle co nic

Autor:  D3jviD [ 8 sie 2006, 10:48 ]
Tytuł: 

qmpel dostal odp:
Cytuj:
Response (Amy) 08/07/2006 06:16 PM
Thank you for contacting PlayNC Support.

Your PlayNC master account xxx password has been reset, an automatically generated password has been e-mailed to the address [email protected]. If you do not receive this e-mail, please check any spam/junk mail folders as some e-mail services might recognize the auto-generated password e-mail as spam.

Once you have regained access to your PlayNC master account, we?d like to recommend that you reset your PlayNC password by following the instructions listed in the link below:

Title: How do I change my PlayNC master account password?
URL: http://support.plaync.com/cgi-bin/playn ... 1123016308

You can also reset your Lineage II game account password, without entering the date of birth, by doing the following:

Visit https://secure.lineage2.com/cgi-bin/lin2_changepass.pl
2. Enter your game account name and the current password
3. Enter your current password, and then enter your new password twice
4. Click ?SUBMIT?

If you need further assistance with this please contact us.

*Please note that this option (resetting the game password through the Lineage II Forums) is not currently available. You can use this method to reset your game password once the Lineage II Forums are accessible again.


wszystko zajebiscie, ale tego maila z haslem nie wyslali ;) wiec dalej jest w dupie, a ja dalej czekam... :/

Autor:  Poziomka [ 8 sie 2006, 10:55 ]
Tytuł: 

moze masz jakiegos filtra czy antyspamera ktory takie wiadomosci odrzuca czy gdzies kasuje (ja np mam, i mi sporo roznych dosc waznych maili traktuje jako spam) :)

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team