MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Pytania Kamael / Servery.
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=46&t=25270
Strona 3 z 4

Autor:  Piszpan [ 23 lip 2007, 12:57 ]
Tytuł: 

i dobrze bo destro byl przegiety;P

Autor:  Blade3 [ 23 lip 2007, 13:07 ]
Tytuł: 

Piszpan napisał(a):
i dobrze bo destro byl przegiety;P


no normalnie bym Cie za to udusil (w grze) golymi lapami :P
To nie jest zbalansowanie classy tylko kompletne unicestwienie.
BTW. archer ktory wali kryty po 5k to nie jest przegiecie ?

Autor:  Piszpan [ 23 lip 2007, 18:00 ]
Tytuł: 

Blade3 napisał(a):
Piszpan napisał(a):
i dobrze bo destro byl przegiety;P


no normalnie bym Cie za to udusil (w grze) golymi lapami :P
To nie jest zbalansowanie classy tylko kompletne unicestwienie.
BTW. archer ktory wali kryty po 5k to nie jest przegiecie ?


toz sie zgrywam:)

Autor:  Lokken [ 3 sie 2007, 12:00 ]
Tytuł: 

Tutaj jest ładnie wszystko zebrane. Są też nowe informacje.

http://lineage2.stratics.com/content/fe ... skills.php

Obrazek
Seal of Blockade
Blocks an enemies attack (includs melee and bows)

To wygląda nieźle, ale pewnie landrate będzie z dupy.

Autor:  ZabaTHC [ 3 sie 2007, 13:17 ]
Tytuł: 

No super, a dla daggerów nic nie ma <_<

Autor:  Wicherek [ 3 sie 2007, 13:54 ]
Tytuł: 

ZabaTHC napisał(a):
No super, a dla daggerów nic nie ma <_<
bish jak zwykle ++, a EE znowu kieruja w strone mana bota SE :<

Autor:  Piszpan [ 3 sie 2007, 14:00 ]
Tytuł: 

archer tez nie ma nic za ciekawego.

Autor:  ZabaTHC [ 3 sie 2007, 23:42 ]
Tytuł: 

Czy ja wiem, na pewno któryś ze skilli dla Archera będzie dopierdolony no bo NCSoft jak zwykle zamiast dalej balansować postacie to cały czas dopierdala te co są overpowered już od dawna. I w ogóle IMO powinni w CT1 zwiększyć reuse Quick Healing Potionów bo to co czasami ludzie robią to jest szok. Spamują te poty jak CP a każdy wie jakie są drogie, przez takie coś NCSoft pokazuje ,że Ebayer > all.

Autor:  RunForestRun [ 4 sie 2007, 06:26 ]
Tytuł: 

Jakby twoj klan mial zamek, to byscie mieli qhp poty ^^

Autor:  borboun [ 4 sie 2007, 08:10 ]
Tytuł: 

SE jak zwykle gowno dostanie ... pewnie PP, Bishop,EE beda znowu wykoksane a SE dostanie po dupie

Autor:  Piszpan [ 4 sie 2007, 09:51 ]
Tytuł: 

SE jest overpowered.


















:P

Autor:  Wicherek [ 4 sie 2007, 09:52 ]
Tytuł: 

borboun napisał(a):
SE jak zwykle gowno dostanie ... pewnie PP, Bishop,EE beda znowu wykoksane a SE dostanie po dupie
lol EE po C5 dostaje same nerfy :P

Autor:  Ridah [ 4 sie 2007, 13:03 ]
Tytuł: 

az dziw bo zawsze ludzie szukaja ee do party wiec te "nerfy" maja sie nijak do gry ^^

Autor:  Wicherek [ 4 sie 2007, 13:45 ]
Tytuł: 

Ridah napisał(a):
az dziw bo zawsze ludzie szukaja ee do party wiec te "nerfy" maja sie nijak do gry ^^

c4 -> c5 ee dostal clarity, majora. Ogólnie go "zlepszyli" :P - najlepsza kronika dla EE.

c5 -> interlude.
znerfowanie self recharga, ogolna niemozliwosc zrechargowania sie (przy czym bish tez dostal invocation wiec EE jest do tylu (a bisha mozna rechargowac...), duzo skili dla bishopa, a EE dostal tylko jakis massowy recharg na 80lvl lol :D
a teraz znowu dostaje cos zwiazanego z rechagrem, jak SE ktory jest od kilku kronik buff/mp botem:P

Autor:  likas [ 4 sie 2007, 13:47 ]
Tytuł: 

Dali by coś jeszcze necro w ramach lepszego balansu postaci ;D

Autor:  ZabaTHC [ 4 sie 2007, 14:26 ]
Tytuł: 

likas napisał(a):
Dali by coś jeszcze necro w ramach lepszego balansu postaci ;D

Chyba żartujesz.

Autor:  borboun [ 4 sie 2007, 16:21 ]
Tytuł: 

Necro jest tak zbalansowany ze zadna inna postac nie ma takiego balansu :-?

Autor:  likas [ 4 sie 2007, 21:00 ]
Tytuł: 

Nie bójcie się, zdaję sobie sprawę z "balansu" mojej postaci, jednak patrząc na zbuffowanych archerów i kilka dodatkowych pierdół w T1 dla nich, to czuję, że NCsoft idzie w złym kierunku.

Autor:  Lokken [ 22 sie 2007, 23:57 ]
Tytuł: 

YAY. Znowu jedynie 79 lvl postacie dostaja nowe skille. <3 NC SOFT




New Skills

* Shield of Faith Lv79 Party Buff. (PA/DA/TK/SK). +3600 PDEF, +2700 MDEF. 15 second duration, movement is possible. Reset time is the same as ultimate defense.
* Song of Elements Lv79 Party Buff. (Sword Muse). +30% Resist Earth/Air/Fire/Water for 2 minutes. Despite its name it is a standard party buff and not a Song. It is not affected by other song/dances on the stack.
* Dance of Alignment Lv79 Party Buff. (Spectral Dancer). +30% Resist Unholy / Divinie sources of damage for 2 minutes. Despite its name it is a standard party buff and not a Dance. It is not affected by other song/dances on the stack.
* Counter Dash Lv79 Counter Passive. (Sagittarius / Moonlight Sentinel). When the archer takes damage he has a chance to buff his party with an +runspeed buff that lasts 1 minute, this buff stacks with all other run speed buffs.
* Counter Rapid Fire Lv79 Counter Passive. (Moonlight Sentinel) When the archer takes damage he has a chance to buff his party with a +15% bow attack speed buff that lasts 1 minute, this buff stacks with all other similar buffs.
* Counter Chance Lv79 Counter Passive. (Ghost Sentinel) When the archer takes damage he has a chance to buff his party mp reducing/skill reset boosting buff that lasts for 1 minute.
* Counter Mind Lv79 Counter Passive. (Sagittarius / Ghost Sentinel) When the archer takes damage he has a chance to recharge himself.
* Critical Wound Lv79 Melee Range Debuff. (TH,AW,PW) This debuff has a high probability of landing and increases the amount of critical damage a target receives by 30%. Debuff duration 30s.
* Chant of Protection Lv79 Party Buff. (Doomcryer) This party buff reduces all sorts of physical critical damage by 20%.
* Seal of Blockade Lv79 AoE Seal (Dominator) This seal prevents players and monsters from using standard attacks for 30s.

Existing Skills

* Hate / Hate Aura have their power values increased by a factor of 3.33. Their reset times are now locked at 6 seconds for Hate and 40 seconds for Hate Aura.
* Critical Chance Lv4 Lv60 Passive (Plains Walker). Increase Critical Chance by +50%.
* Ultimate Evasion Lv2 Only - now evades physical skills, the rate of evasion is completely random.
* Sprint (Enchant Stats for Silver Ranger Only) - Can now be enchanted for Evasion bonus as well.
* Elemental Resist buffs are reduced in effectiveness 30% -> 20%. However Resists are now additive instead of multiplicative. Eg. Resist Fire 20% + Elemental Protection 30% = 50% Resist Fire.
* In addition to the existing VR nerf that halfs the return of health for each mob after the first in a diminishing fashion a second nerf was given to VR that prevents the user from VR'ing more health then the target had. Eg. With VR10% If you hit a mob for 1000 damage and it has only 10 hp you do not VR back 100 health you VR back only 10 health.
* Focus Sonic Lv.8 Lv79 (Duelist / Grand Khavatari) - Can now focus sonic to Level 8 intensity, sonic rage will not provide the 8th charge level (bug?) and requires a manual focus to level 8. Eg. You can Sonic rage to Lv7 but need to use focus sonic level 8 to get to max charge Lv8
* Frenzy - P.ATK bonus changed to give +50% increase instead of +300% while HP is > 30%.


New Evasion Mechanics for Levels 70-80

Normally you gain 1 evasion/acc per level however at Level 70 you now gain 1+1 evasion/accuracy (where the extra +1 is due to the new high level bonus). When you reach level 78 you gain 1+2 evasion/accuracy per level (where the extra +2 is due to a master high level bonus). A CT1 Level 80 player will have 14 more accuracy and evasion then an Interlude Level 80 player.

New Magical Resist Bonus for levels 70-80

Normally when factoring resists level bonus is applied to the opposed attribute check, that bonus is increased to level bonus +2 for levels 70->77 and level bonus +4 for levels 78->L80.

Eg. a CT1 L80 player will have an innate 22% higher chance to resist a debuff then an Interlude L80 player.

Autor:  BioMech [ 23 sie 2007, 02:08 ]
Tytuł: 

squitowalem w odpowiednim momencie, bo to co kamael zrobi z l2 .... to nie powinno sie juz nazywac l2

czytalem ostatnio o zmianach i jedyne co mi przychodzi do glowy to WTF i krzyz na droge tym co dalej w to beda grac ... c3 ftw

Strona 3 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team