MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

O wszystkim i o niczym, czyli wątek spamerski ^^
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=46&t=15149
Strona 23 z 37

Autor:  Goatus [ 3 sie 2006, 15:44 ]
Tytuł: 

Zmienione bez problemu ^^

Generalnie, od kiedy zacząłem pakować sporo $$ w coś, co istnieje tylko wirtualnie (np account do gry) znacznie poważniej zacząłem traktować sprawy bezpieczeństwa typu hasła hinty do odzyskania konta itp itd. I bardzo dobrze bo jeszcze dwa lata temu wpisał bym tam byle co i dziś bym się bujał z supportem ncsoftu hehe.

Tak na marginesie to gdybyśmy żyli w idealnym świecie to bym sobie pomyślał że NC zrobiło to celowo tzn. wreszcie znalazło sposób na zownowanie tych wszystkich którzy kupują konta :wink: Ale że świat nie jest taki piękny to wierzę że wyszło im to kompletnie nie zamierzenie :lol:

Autor:  skylight00 [ 3 sie 2006, 16:42 ]
Tytuł: 

Piszpan napisał(a):
Mialem problem i to duzy bo mialem ten sam login i haslo do konta i gry. No i zapomnialem odpowiedzi na secret question... Nie szlo sie zalogowac do konta... Juz myslalem bye bye l2... W secret question bylo pytanie o imie kota... probowalem wszystkiego nic.... Na szczescie wpadlem po rozum do glowy i zadzwonilem do swojej bylej i mowie ze mam taka nietypowa sprawe jak sie ten twoj kot nazywal... niepasowalo... No coz... Dzwonie do nastepnej.... I tu byl strzal w 10:)))) PAMIETAJCIE NIGDY NIE KASUJCIE TELEFONOW DO BYLYCH!!!

taka to moja historia.



no tak a ja 'secret question' mam TheRise O.o' i nie wiem kto pomoze mi udzielic odpowiedzi na to pytanie O.o' ...

Autor:  Poziomka [ 3 sie 2006, 17:12 ]
Tytuł: 

Sky: ale spelniasz inne wymagania Tak ?
znaczy karta, adres zamieszkania etc etc..jesli tak to czekaj cierpliwie :))

Autor:  BioMech [ 3 sie 2006, 17:18 ]
Tytuł: 

the rise of the robots :]

Autor:  skylight00 [ 3 sie 2006, 17:27 ]
Tytuł: 

Poziomka napisał(a):
Sky: ale spelniasz inne wymagania Tak ?
znaczy karta, adres zamieszkania etc etc..jesli tak to czekaj cierpliwie :))


nie znam hinta . nie mam cd-key'a i nie mam uniqe ID O.o' wiec najlatwiej mi bedzie z hint'em ale z tym mam zajebsity problem O.o'

edit a to mi napisali
Cytuj:
Our support process has changed and we no longer accept direct e-mail at this address. Please read the following carefully: Please visit our PlayNC Support website (http://support.plaync.com). We invite you to search our Knowledge Base of over 1,300 articles for the answers to your questions. If you don't find what you are looking for, you can contact support using the instructions below. SUBMITTING A NEW INCIDENT: Go to http://support.plaync.com and submit your issue to us via the "Ask a Question" tab. UPDATING AN EXISTING INCIDENT: 1: Go to http://support.plaync.com and log into the "My Stuff" tab. 2: Go to the "Questions" section and click on your incident. 3: At the bottom of your incident thread, click on the "Update Question" button to reply to our staff. 4: If you do not see an "Update Question" button, go to the "Ask a Question" tab and submit a new incident. Include the reference number of the incident you would like to update. Thank you, PlayNC Support Team http://support.plaync.com


i jakos nic tam nei znalazlem co by mi mialo pomoc :/

Autor:  Yakuza [ 3 sie 2006, 17:49 ]
Tytuł: 

sky szybciej ebdzie kupic nowe kluczyk i zalozyc nowe konto

Autor:  skylight00 [ 3 sie 2006, 18:13 ]
Tytuł: 

Yakuza napisał(a):
sky szybciej ebdzie kupic nowe kluczyk i zalozyc nowe konto


ta moze pol roku to niewiele ale nie chce mi sie robic SwS'a 64lvl od nowa :]

wiec poprostu rezygnuje z gry ;(

ps. szkoda mi troche karty ktora wbilem 2 dni temu :/

Autor:  Ethan [ 3 sie 2006, 19:12 ]
Tytuł: 

skylight00 napisał(a):
ps. szkoda mi troche karty ktora wbilem 2 dni temu :/


Podaj supprotowi KEY tej karty. To może pomóc, jeśli nie znasz innych danych.
No chyba, że je od razu wyrzucasz. Ja na przykład trzymam wszystkie.

Autor:  skylight00 [ 3 sie 2006, 20:00 ]
Tytuł: 

karty to ja tez wszystkie trzymam ... ale ja nie mam pojecia gdzie tego maial wyslac bo jak wysylam na [email protected] to dostaje odpowiedz [od bota?] co mam zrobic i gdzie szukac odpowiedzi a jak nie znajde to zadac nastepne pytanie etc. ale tam jest tego tyle i nei znalazlem odpowiedzi na moje pytanie ... domyslalm sie ze z kazda 1h jest tych pytan tam co raz wiecej :]

napisalem im rano:
acc name
adress
date ur.
imie i nazwisko

i dostalem wlasnie maila zebym poszukal pomocy na support :x

czego nie mam to cd-key ,hint ,uniqe ID

zakladam ze jesli napisze im numer karty ktora ostanio wbilem dostane dokladnie to samo ale sprobuje ...

Autor:  Karol66 [ 3 sie 2006, 22:07 ]
Tytuł: 

Zrob sobie chwile przerwy w grze bo, jak ktos slusznie zauwazyl, teraz pare tysiecy ludzi ma taki problem i dzwonia, pisza etc.

A za tydzien np. popros jakiegos hamburgera z gildii o to zeby tam zadzwonil.
Wybierz takiego ktoremu ufasz, daj wszystko co masz na temat tego accounta i niech zlapie zywego czlowieka na drucie - z nim sie dogada,

Mysle ze w tej chwili to kazda bardziej skomplikowana sprawa idzie do kosza bo setki mniej skomplikowanych czekaja w kolejce i dra mordy.

Autor:  Haszysz [ 3 sie 2006, 22:32 ]
Tytuł: 

heh ja nie mialem zadnych problemow z tym "metlikiem" haslowym.

Bardziej mnei martwia lagi dzisiejsze :/ i Teon wlasnie padł :/

Cytuj:
karty to ja tez wszystkie trzymam ... ale ja nie mam pojecia gdzie tego maial wyslac bo jak wysylam na [email protected] to dostaje odpowiedz [od bota?] co mam zrobic i gdzie szukac odpowiedzi a jak nie znajde to zadac nastepne pytanie etc.


Powinienes zrobic dokladnie to co Ci napisali w mailu.

Czyli isc na stronke:
http://support.plaync.com (albo jeszcze lepiej na uk.plaync.com czyli euro wersje)

Zalozyc tam sobie konto na e-mail, najlepiej ten sam co masz account plaync. Po zalogowaniu beirzesz zakladke Ask a question, i masz formularz i wypelniasz wsio (tam tez podajesz o jaka gre chodzi jaki problem, ew. nazwe account itd. wszystko sobie oblukasz).

wszytsko potwierdzasz. Na mejla dostaniesz potwierdzenie zadania pytania i inne peirdoly od bota. Ostateczna odpwoiedz tez dostaniesz na swojego mejla.

Po jakims czasie dostaniesz odpoweidz od odpowiedniej osoby z supportu.

Wysylalem kilka razy pytania do supportu NC soft i zawsze mi odpisywali ludzi eodpowiedzialni za dana rzecz.

maks na opowiedz czekalem 5 dni ale weekend byl w miedzy czasie a oni sobie zastrzegaja ze w dniach roboczch odpisza.

powodzenia

Autor:  Sou [ 5 sie 2006, 09:09 ]
Tytuł: 

Orientuje sie ktos czy w C5 sie cos w fishingu zmienia? Te nowe ozdoby na glowe sie robi tak jak spinki itd czyli z fish gemow?

Zastanawiam sie kiedy sprzedac itemy i jesli sie te nowe itemki robi z gemow to najlepiej bedzie poczekac do wejscia C5 bo ceny wzrosna napewno :wink:

Autor:  Yakuza [ 6 sie 2006, 23:51 ]
Tytuł: 

Da sie jakos zminic by nie placic w EURO tylko w DOLARACH ?

boteraz place w Euro i to troche kosztuje bo uro jest drokie prawie 4 zlote

a dollar troche ponad 3 zlote.

a kazda zlotowka jest wazna.

Autor:  Ethan [ 6 sie 2006, 23:57 ]
Tytuł: 

Yakuza napisał(a):
Da sie jakos zminic by nie placic w EURO tylko w DOLARACH ?

boteraz place w Euro i to troche kosztuje bo uro jest drokie prawie 4 zlote

a dollar troche ponad 3 zlote.

a kazda zlotowka jest wazna.


Teraz to już po "ptokach". :wink:

Po pierwsze: To w jakiej walucie płacisz zależy od kraju zamieszkania, który wpisałeś podczas zakładania konta.
Stare konta mają tę cechę, że opłacasz je w US bez wględu na kraj.
Przynajmniej tak było jakiś czas temu. Moje main konto miało taki bajer. :wink:
Po drugie: Zmiana miejsca zamieszkania po założeniu konta może być problemem.
NCSoft może się do tego przyczepić, bo mogą podejrzewać sprzedaż konta.
Po trzecie: Ja płacę za pomocą pre-paid kart i dzięki temu nie dotyczy mnie ryzyko kursowe. :wink:

Autor:  Yakuza [ 6 sie 2006, 23:59 ]
Tytuł: 

Ethan napisał(a):
Yakuza napisał(a):
Da sie jakos zminic by nie placic w EURO tylko w DOLARACH ?

boteraz place w Euro i to troche kosztuje bo uro jest drokie prawie 4 zlote

a dollar troche ponad 3 zlote.

a kazda zlotowka jest wazna.


Teraz to już po "ptokach".

Po pierwsze: To w jakiej walucie płacisz zależy od miejsca zamieszkania.
Stare konta mają tę cechę, że opłacasz je w US.
Przynajmniej tak było jakiś czas temu. Moje main konto ma taki bajer. :wink:
Po drugie: Zmiana miejsca zamieszkania po założeniu konta może być problemem.
NCSoft może się do tego przyczepić, bo mogą podejrzewać sprzedaż konta.
Po trzecie: Ja płacę za pomocą pre-paid kart i dzięki temu nie dotyczy mnie ryzyko kursowe. :wink:


a jak przy polu 'Country' mam Poland
ale moge wybrac sobie inne panstwo[ rozwijane menu wyboru] np. pierwsza pozycja to United state of America'
to cos to da ?

Autor:  Sou [ 7 sie 2006, 02:14 ]
Tytuł: 

Moja siostra ostatnio mi placila karta bo pojechala na wakacje do stanow i placila w $ normalnie ;> Tam niby bylo 12 E czy cos kolo tego ale mowi ze jej sciagnelo ~16$ i tyle...

Autor:  BioMech [ 7 sie 2006, 05:18 ]
Tytuł: 

Yakuza napisał(a):
a jak przy polu 'Country' mam Poland
ale moge wybrac sobie inne panstwo[ rozwijane menu wyboru] np. pierwsza pozycja to United state of America'
to cos to da ?


zdaje sie ze sprawdza po IP skad ludzie sie rejestruja ....

Autor:  Piszpan [ 7 sie 2006, 06:54 ]
Tytuł: 

Jak ja sie rejestrowalem w ncsoft podalem usa bo inaczej nie pogralbym w bete (juz nie pamietam jakiej gry,, chyba auto assault) przed tym jak zaczalem grac w L2 zmienilem kraj na PL ale place w $ :)

Autor:  Yakuza [ 7 sie 2006, 22:08 ]
Tytuł: 

bla bla bla

Autor:  Piszpan [ 16 sie 2006, 16:47 ]
Tytuł: 

zlokalizuj swoja komorke
http://www.teapetece.com/moviles/

Strona 23 z 37 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team